Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
Zracunaj se za stock Focusa ST- 2.5T 220hp. Me je tud butnu dol. od 60-220 enako, potem pa je sel pocasi mimo. Ali pa 321hp M3 ( 1670 kg )z lahkoto mimo od 80 do 200 km\h. V obeh primerih sem imel avto sčipan, fpr, mbc, 3"dp itd... Btw ... Sem pa bil hitrejsi od stock Impreze Wrx 2006 - 225 hp
Član #1416 Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09 Lokacija: poetovio Objav: 1234
dejanLPG je napisal(a): ...
Izracunal sem, da bi moral imeti 360 km in 560 nm glede na razmerje teze in moci ob predpostavki da je bil cipan
ja saj keri pa si nebo še čipal ali predelal RSa, te pa naj bo to Audi ali Ford.
Serija Focus RS ima 305 konja, RS500 pa 350konja. Če se ne motim je bil zeleni kot tvoje feltne Dejan. Ena 3 leta nazaj blo to če se ne motim.
Sem pa zadnič mel priliko z Konzulom sem naleto na Civic Type R FK2, očitno me je čakal ker sem se vozil za njim, kak sn malo stegno sn mogo bremzat, dokler sem šel nekje pri 130 ga prehitevat od oke in te ga je pohodil. Kak sn šaltal v četrto in je boostnil sem bil že mimo 180+ pa je zadeva bla končana V bistvo me je čakal bi moral takoj stegnit kak sma prišla ven iz naselja iz 2 prestave ven, te bi hitro mimo leto.
Sem študiral da bo te člocek pohodo če sem se mu vozil za riti, to so verjetno sanje vsakega voznika Type R Honde.
Verjetno Honda ni več zmožna pa voznik je otipaval teren
To je blo tist dan ki je bil Honda meeting v Hajdošah mogoče si me je keri zapomno.
Član #1416 Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09 Lokacija: poetovio Objav: 1234
dejanLPG je napisal(a): ...
Problem pri meni je se avtomatski menjalnik , 4 prestave
To ni lih problem. Ni Blaž reko v svoji predstavitvi Volvota da športni avto potrebuje avtomatski menjalnik ;) Drugač pa 4 prestave znajo imet svojo prednost, saj so brzine posledično daljše, zadeva tudi ima posebni čar. Pa za vožnjo na izy je avtomatik skoraj boljš
Sicer pa jaz se verjetno ne bom zadovolil dokler zadeva nebo šla tak ko tole,
Te pa naj bo to čez 10let. oz vsaj da pol tolko ma kojov kot ta Golf je to odlično ;) Najbolši izmerjen čas 0-280kmh je 8,59sec woow
Član #46 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01 Lokacija: Arja Vas Objav: 855
vajtsnejk je napisal(a): ...
Serija Focus RS ima 305 konja, RS500 pa 350konja. Če se ne motim je bil zeleni kot tvoje feltne Dejan. Ena 3 leta nazaj blo to če se ne motim.
Prav si napisal kar se konjenice tiče, sigurno pa nisi srečal rs500, ker je pri nas samo en, in sicer ima ga sin od lastnika Avtohiše Rebernik. Naredili so jih samo 500, in vsi so mat črne barve ;) Zeleni so bili pa čisto navadni
Član #1416 Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09 Lokacija: poetovio Objav: 1234
noj je napisal(a): ...
vajtsnejk je napisal(a): ...
Serija Focus RS ima 305 konja, RS500 pa 350konja. Če se ne motim je bil zeleni kot tvoje feltne Dejan. Ena 3 leta nazaj blo to če se ne motim.
Prav si napisal kar se konjenice tiče, sigurno pa nisi srečal rs500, ker je pri nas samo en, in sicer ima ga sin od lastnika Avtohiše Rebernik. Naredili so jih samo 500, in vsi so mat črne barve ;) Zeleni so bili pa čisto navadni
Mu jo privoščim, saj so pri Reberniku zelo prijazni. Ni pa verjetno neka umetnost navadnega RSa "updejtat" na večjo konjažo kot pri RS500. Mat črna barva je itk stvar okusa kot tudi platišča 19ke, če lih mu ustrezajo pa te določene malenkosti ki ga razlikujejo od navadnega RSa
Član #3065 Prijavljen dne: 11 nov 2012, 21:43 Lokacija: Ljubljana Objav: 255
Montirana je bila MSD tuljava in vžigalni kabli zamenjana tudi razdelilna kapa in rotor stari rotor je verjetno še iz tovarne in prevoženimi 435.000 km zamenjane so bile še obe roke, stabilizatorji, volanski končniki, gume na amortizerjih, pečka za gretje in v prihodnosti komplet manšete
Član #3065 Prijavljen dne: 11 nov 2012, 21:43 Lokacija: Ljubljana Objav: 255
Višina je original. Trenutno čakam še Kinugawa BOV za mojo 16ko in potem sestavljanje. KUpil sem še IPD TCV, kar je bila dobra odločitev. Imam pa sliko prijateljevega S80 T6 predelanega iz avtomatskega na ročni menjalnik.
Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
dejanLPG je napisal(a): ...
Višina je original. Trenutno čakam še Kinugawa BOV za mojo 16ko in potem sestavljanje. KUpil sem še IPD TCV, kar je bila dobra odločitev. Imam pa sliko prijateljevega S80 T6 predelanega iz avtomatskega na ročni menjalnik.
Dobra kombinacija. Ker menjalnik je gor? Iz T5-ke?
Član #1460 Prijavljen dne: 11 jan 2010, 14:02 Lokacija: Ljubljana Objav: 256
dejanLPG je napisal(a): ...
Višina je original. Trenutno čakam še Kinugawa BOV za mojo 16ko in potem sestavljanje. KUpil sem še IPD TCV, kar je bila dobra odločitev. Imam pa sliko prijateljevega S80 T6 predelanega iz avtomatskega na ročni menjalnik.
To se mora pa velik lepš premikat z ročnim menjalnikom.
Član #3065 Prijavljen dne: 11 nov 2012, 21:43 Lokacija: Ljubljana Objav: 255
Nekaj časa nisem nič objavil, bo pa sedaj malo več. Ko je bil avto čipan sem imel velike težave z doseganjem max. pritiska turbine cca1.1 bar. Mislil sem, da je težava v plinu, se ukvarjal z menjavo svečk, različnimi nastavitvami,... potem sen naročil nov TCV od IPD heavy duty, nič bolje, menjal turbino z obnovljeno, nov downpipe 3" in blow off ventil in... nič bolje. Včasih je pritisk bil večino časa ne. Ko sem meril pospešek do 100 sem bil šokiran ( 9 sekund ). in tako nekega dne veselo tiščim po gorenjski avtocesti in ob polnem pospeševanju ostanem brez... ne vem česa vendar se je zdelo kot bi imel avto samo še eno polosovino. Zapeljem na izvoz Šenčur, skoraj normalno prevozim krožišče, zavijem proti Kranju in... ostanem brez pogona. Tako se je končala zgodba mojega avtomatskega menjalnika. Avto je bil prepeljan v delavnico in delo se je takoj začelo. Menjava avtomatskega menjalnika z ročnim menjalnikom. Največ težav sem imel zaradi sklopke ker nisem vedel kaj naj kupim oz kaj bom prej dobil. V starih oglasih na forumu sem našel 2 oglasa za sklopko Spec ( nove nerabljenej ), v trgovini so imeli na zalogi Valeo, sam sem si želel SACHS. Da ne bo predolgo, sem se na koncu odločil za sklopko SPEC stage 3, katero sem dobil pri Petru v Goriških Brdih. Sama predelava je potekala precej tekoče, saj sem vse dele dobil pri Frenku. Potreboval sem menjalno ročico z zajlami, menjalnik in polosovine, nosilec motorja in gumi nosilec, drugo volansko letev, pedal sklopke in bremze, hidravlični sistem za sklopko, vztrajnik in še kakšno malenkost. Poleg menjave menjalnika sem opravil še menjavo semeringa glavne gredi, menjavo servo pumpe in obnovo alternatorja. Sami stroški. No kakorkoli zadeva se je sestavila in deluje super. Piko je na mojo željo, malenkost popravil mapo v ECUju in sedaj turbina konstantno fila 1.3 bara in gre ko pes . Ni več težav s pritiskom turbine, poraba je padla za skoraj 3 litre, pospešk je odličen, sklopka je včasi zoprna vendar sem zadovoljen. Slike se nalagajo...
Član #3073 Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04 Lokacija: Škofja Loka Objav: 758
Dejan, zakon tole, me bos enkrat zategnu en krog!!!! Ma me ma da bi tud sam brcnu na manual, pa se vsak dan znova nazaj prepricam da ne ko se jajcam via lj....je le fensi
Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
Super da si ga predelal v ročnega Ko sem si ga lastil, sem tudi sam razmišljal o tem pa se na koncu nisem odločil in ga prodal ter nažalost kupil dizla :(
Član #3065 Prijavljen dne: 11 nov 2012, 21:43 Lokacija: Ljubljana Objav: 255
Tudi jaz bi imel raje avtomatskega pa na žalost ne gre . Samo delovanje avtomatskega menjalnika se mi je zdelo OK glede na kilometre vendar sem vedel , da če želim večjo moč bo potrebna obnova krmilke, menjava olja, dodajanje hladilnika olja in še kakšna malenkost. Tisti ki so menjali krmilko in olje vejo kakšen strošek je tak servis. Garancije, da bi menjalnik izdržal, kljub vsemu nebi imel, plus samo 4 prestave. Ko sem se začel poigravati s mislijo o predelavi na ročnega, se mi je pokvaril . Strošek predelave na račnega cca 700 eur+ veliko lastnega dela.
Član #3065 Prijavljen dne: 11 nov 2012, 21:43 Lokacija: Ljubljana Objav: 255
Zopet po dolgem času malo update. Marsikaj se je dogajalo. Poleg vseh malih stvari je ena izmed pomembnejših zamenjava sprednjih luči vzel sem jih ker sem jih dobil zelo poceni. Cena je bila 250 Eur z poštnino in smerokazi, malo me je bilo strah če bo kvaliteta Ok in moj strah je bil odveč zadeva je kvalitetna in priporočam vsem, ki jih moti svetilnost original luči jaz sem zmontiral še ksenon kit in zadeva je super. Kot noč in dan.
Član #3065 Prijavljen dne: 11 nov 2012, 21:43 Lokacija: Ljubljana Objav: 255
Naslednji projekt je bil zamenjava pokrova prtljažnika. Stari je bil zvit in poiškodovan zato sem dobil dobrega in ga dal pobarvati, zraven pa tudi spoiler in obrvi za luči. zadeva zmontirana želja je bila da, avto tudi zvočno izoliram zato sem... zadeva še ni zaključena zato je zaenkrat ostalo kar tako. Verjetno bom z filcom izoliral še panelo.
Član #3065 Prijavljen dne: 11 nov 2012, 21:43 Lokacija: Ljubljana Objav: 255
Projekt zamenjave šibedaha. original je bil polomljen in ga je na avtocesti dvigovalo kar je povzročalo izredeb hrup, sploh pri 200 kmh . Več nisem upal ker sem mislim da ga bo odtgalo haha. Šibedah sem zamenjal in hkrati preoblekel strop v črno tkanino. Strop je bil prav tako zvočno izoliran in rezultat je odličen. večina plastik je bila podložena z filcem in s tem odpravljen marsikateri čriček. prej potem izolacija
Član #3065 Prijavljen dne: 11 nov 2012, 21:43 Lokacija: Ljubljana Objav: 255
Zakaj izolacija? Ker imam 3" downpipe, brez katalizatorja, 2.75" cevi od sredine naprej in 2 izpušna lonca, pride pri cca 2500 obratih do motečega donenja in s temi rešitvami sem zadevo omilil da je znosna. Izoliral bom še tla okoli rezervne gume in boke ter vsa vrata.