|
|
Predelava na plin (LPG) Pojdi na stran
1
2
3
... 9
[10]
11
|
|
paulo | 19 dec 2013, 11:17 | |
| Član #5038 Prijavljen dne: 04 jun 2013, 21:15 Objav: 25
| Mene je opozoril ,da je moj motor 2,4i problematičen in da ne garantirajo ,da ne bo okvare motorja. Niti z sistemom mazanja. To bi naj neka agencija iz nizozemske dala izjavo. Ali ve kdo kaj o tem? | Na vrh | |
alfaromeo | 19 dec 2013, 12:22 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Kdo te je pa opozoril na to ?!
Prins ima neko tabelo , v kateri so vozila, pri katerih je po xy kilometrih večja obraba motorja.
| Na vrh | |
Volvej | 19 dec 2013, 18:21 | |
| Član #1127 Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06 Objav: 1554
| Če želite voziti na plin je pomoje najboljše uvozit enega Volvota, ki je original tovarniško Bi-Fuel varianta. Verjetno tudi dajatve niso tako visoke, zaradi manjših izpustov, kot za navadnega bencinarja.
[ Uredi 19 dec 2013, 18:21 ] | Na vrh | |
paulo | 19 dec 2013, 18:39 | |
| Član #5038 Prijavljen dne: 04 jun 2013, 21:15 Objav: 25
| Opozoril me je g. Siniša iz Postojne. Do sedaj kar dela avtoplin je imel 6 primerov ,kjer predelava ni uspela. Ima pa vseeno dve leti garancije. | Na vrh | |
monaco | 19 dec 2013, 21:58 | |
| Član #1313 Prijavljen dne: 29 sep 2009, 08:49 Objav: 364
| Tudi 2.4T je na seznamu problematicnih... | Na vrh | |
paulo | 18 jan 2014, 14:20 | |
| Član #5038 Prijavljen dne: 04 jun 2013, 21:15 Objav: 25
| Končno.Misija predelave na plin uspela. Zmontiral mi je g.Siniša ,ki je delo opravil odlično. Avto dela tako kot na benz. Preklop je hiter. Porabo bom pa še preveril ,ko bom nekajkrat rezervoar napolnil. Edino pipico za mazanje bom moral malo odpreti ,ker mi je spilo tekočine manj kot 0,5dl na 50l. plina. | Na vrh | |
monaco | 18 jan 2014, 19:09 | |
| Član #1313 Prijavljen dne: 29 sep 2009, 08:49 Objav: 364
| ??? Ni ti dal elektronskega flashlube not? Imaš turbo motor ali navaden? | Na vrh | |
paulo | 19 jan 2014, 13:05 | |
| Član #5038 Prijavljen dne: 04 jun 2013, 21:15 Objav: 25
| Motor ni turbo. Flashlube ni elektronski, ker je imel z njimi več težav. Bom naredil nekaj slik in dal gor. | Na vrh | |
monaco | 19 jan 2014, 22:18 | |
| Član #1313 Prijavljen dne: 29 sep 2009, 08:49 Objav: 364
| Če ni turbo, potem tako ni panike.
Kakšne težave? Jaz ravno o menjavi za elektronskega razmišljam. | Na vrh | |
paulo | 20 jan 2014, 19:03 | |
| Član #5038 Prijavljen dne: 04 jun 2013, 21:15 Objav: 25
| Deluje super. Sem pri predaji prvič probal kako je vožnja pri 200km/h ,saj sva pred predajo nastavila še zadnje finese prek laptopa. Bi dodal kakšne slike pa mi trenutno ne gre.
[ Uredi 20 jan 2014, 19:08 ] | Na vrh | |
paulo | 29 jan 2014, 17:19 | |
| Član #5038 Prijavljen dne: 04 jun 2013, 21:15 Objav: 25
| Danes se peljem z plinom in se mi zasveti lučka za rezervo bencina. Kako je to možno? Saj je bil vklopljen avtoplin. | Na vrh | |
monaco | 29 jan 2014, 22:34 | |
| Član #1313 Prijavljen dne: 29 sep 2009, 08:49 Objav: 364
| Pri visjih obratih nekateri nastavijo, da se zraven dodaja malo bencina. Lahko pa da si bil ravno na meji in malo ovinkov... Pa je ravno zaznal.
Ima kdo 2.4 motor in Zavoli sistem not? Imam eno vprašanje... | Na vrh | |
cleaner | 30 jan 2014, 07:52 | |
| Član #189 Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42 Objav: 534
| paulo je napisal(a): ...
Danes se peljem z plinom in se mi zasveti lučka za rezervo bencina. Kako je to možno? Saj je bil vklopljen avtoplin.
To sem tudi jaz paničaril na začetku. Eni avti imajo tako narejeno, da cager za benz upravlja računalnik in glede na prevoženo razdaljo spušča nivo (tudi, če se pelješ na drug energent). Po mojem zato, da nivo goriva ne niha, ko se pelješ v hrib ali pospešuješ. Na mojem saabu je tako, da če greš na daljšo pot, potem počasi pada cager, čez čas se pa kar na lepem dvigne nazaj. Verjetno računalnik opazi preveliko razliko med njegovo predikcijo in realnim stanjem. Opazil boš tudi, da se na nivo LPG (ledice) ne gre preveč zanašat. Bolje je, da zmeriš koliko km prevoziš z enim tankom plina in imaš potem to za orientacijo. | Na vrh | |
paulo | 30 jan 2014, 20:07 | |
| Član #5038 Prijavljen dne: 04 jun 2013, 21:15 Objav: 25
| Ja to pa mi je rekel ,da je bolj zaneslivo si dati števec km. na nulo ob polnjenju. | Na vrh | |
Blaise | 30 jan 2014, 22:54 | |
| Član #3095 Prijavljen dne: 25 nov 2012, 10:30 Lokacija: Morav?e Objav: 155
| jst mam 2.4T in Zavoli sistem.. kaj te zanima? | Na vrh | |
paulo | 31 jan 2014, 20:14 | |
| Član #5038 Prijavljen dne: 04 jun 2013, 21:15 Objav: 25
| Nekaj dni mi spušča neke zvoke, okoli prostora za dolivanje bencina. Ima kdo kakšno idejo,Kaj bi lahko bilo? Kot da nekaj sika. Zvoki so ob mirovanju , vožnji na plin ali bencin. Sem mislil ,da imam premalo bencina in sem dolil do 1/4 ,vendar ni bolje. Bi lahko bil Map senzor? | Na vrh | |
dejanLPG | 31 jan 2014, 21:02 | |
| Član #3065 Prijavljen dne: 11 nov 2012, 21:43 Lokacija: Ljubljana Objav: 255
| Kaj ima skupnega sikanje okoli prostora za dolivanje in map senzor v motornem prostoru? | Na vrh | |
monaco | 31 jan 2014, 23:24 | |
| Član #1313 Prijavljen dne: 29 sep 2009, 08:49 Objav: 364
| Blaise je napisal(a): ...
jst mam 2.4T in Zavoli sistem.. kaj te zanima?
Katera cev za hladilno gre na kateri priklop uparjalnika? | Na vrh | |
paulo | 01 feb 2014, 09:38 | |
| Član #5038 Prijavljen dne: 04 jun 2013, 21:15 Objav: 25
| Ja potem map senzor ne more bit ,če je v motornem prostoru. Potem mora bit nekaj v zvezi z plinom, saj mi je to začelo delati hitro po inštalaciji. Kot da bi neki zrak mimo potegnilo. Bom monterja poklical kaj pravi. | Na vrh | |
Clan | 01 feb 2014, 12:12 | |
| Član #1154 Prijavljen dne: 26 maj 2009, 23:40 Objav: 146
| Pozdrav
Samo da dodam, ali bolje ponovim besede, ki so bile ze pred leti v tej temi napisane. Sam sem si lastil najprej Fiat bravo na plin N/A ki je delal zelo solidno tudi po x00 00km, za njim sem imel XC70 2,4T na plin, brez luba, in vse kar lahko povem je da avto s turbino enostavno ni za plin. Temperature vziga so visje in prihaja do krusenja materiala, ventilov, kar se je pri meni poznalo po 100000km kot preklapljanje na bencin pri vecjih obremenitvah. torej sem sel v zadar in nazaj in porabil 2 rezervarja plina, in 1 bencina, ker sem vozil 160+ po ac.... Meni je slo v rezervoar nekje 50-54l plina in naredil sem od 380 do 420km. In pa sploh racunica, koliko dejansko prisparate na dolgi rok. Enrat v tej temi smo to ze debatirali in racunali...ne glejte le investicijskega stroska in stroska ampak dejansko izracunajte koliko vas bo taka voznja stala. Dodajte pri redni uporabi, ne samo ko greste na dopust, ampak pri vsakdanji voznji koliko rezervarjev bencina vam gre na 5000km koliko so stroski servisa plina, na koliko dni hodite na `plincinsko` Predvsem pa ne lazite samim sebi kajti subjektivno mnenje bi dolgorocno lahko zelo pripomoglo k odlocanju ja ali ne plin. Predvsem moti avtonomija, vsaj mene...
Pa LP | Na vrh | |
dejanLPG | 01 feb 2014, 14:43 | |
| Član #3065 Prijavljen dne: 11 nov 2012, 21:43 Lokacija: Ljubljana Objav: 255
| Clan je napisal(a): ...
Pozdrav
Samo da dodam, ali bolje ponovim besede, ki so bile ze pred leti v tej temi napisane. Sam sem si lastil najprej Fiat bravo na plin N/A ki je delal zelo solidno tudi po x00 00km, za njim sem imel XC70 2,4T na plin, brez luba, in vse kar lahko povem je da avto s turbino enostavno ni za plin. Temperature vziga so visje in prihaja do krusenja materiala, ventilov, kar se je pri meni poznalo po 100000km kot preklapljanje na bencin pri vecjih obremenitvah. torej sem sel v zadar in nazaj in porabil 2 rezervarja plina, in 1 bencina, ker sem vozil 160+ po ac.... Meni je slo v rezervoar nekje 50-54l plina in naredil sem od 380 do 420km. In pa sploh racunica, koliko dejansko prisparate na dolgi rok. Enrat v tej temi smo to ze debatirali in racunali...ne glejte le investicijskega stroska in stroska ampak dejansko izracunajte koliko vas bo taka voznja stala. Dodajte pri redni uporabi, ne samo ko greste na dopust, ampak pri vsakdanji voznji koliko rezervarjev bencina vam gre na 5000km koliko so stroski servisa plina, na koliko dni hodite na `plincinsko` Predvsem pa ne lazite samim sebi kajti subjektivno mnenje bi dolgorocno lahko zelo pripomoglo k odlocanju ja ali ne plin. Predvsem moti avtonomija, vsaj mene...
Pa LP
Pred leti napisane... sodobni motorji ne delajo na frgazarje kot pred " leti " saj je šla tehnologija naprej, kar se isto dogaja pri plinskih sistemih. Tudi plinskih jeklenk nimajo ljudje več v rezervoarju kot pred " leti " ampak posebne posode rezervoarje za plin. temperature vžiga so višje... je to samo osebno mnenje ali je podkrepljeno z dokazi? prihaja do krušenja materialov... torej, če razstavim svojega t5r-a, ki deluje na plin, bom imel mehanske poškodbe motorja? Vsi boljši novejši sistemi beležijo koliko časa se vozite na plin in koliko časa na bencin. Glede stroškov je pa tako, za strošek menjave dvomasnega vztrajnika in skopke se dobi korekten plinski sistem z vgradnjo. Avtomobili z bencinskim motorjem so cenejši za nakup in vzdrževanje. Vsak bencinski motor predelan na plin bo cenejši za nakup , predelavo in vzdževanje kot primerljiv dizelski
| Na vrh | |
monaco | 01 feb 2014, 19:14 | |
| Član #1313 Prijavljen dne: 29 sep 2009, 08:49 Objav: 364
| Kar se mene tiče je največji problem plina pomanjkanje monterjev, ki bi res znali stvar zmontirat in nastavit. Vsak drugi ima težave, kup okvar na avtomobilih, montirajo pa na vsakem vogalu. V Srbiji se vozijo vsi moji "sodelavci" na plin, težav nima nihce, predelave so bile pa krepko cenejse (npr. Elantra 2012 z obd2 sistemom 650eur, pa gre za enega boljših sistemov). | Na vrh | |
Clan | 01 feb 2014, 20:20 | |
| Član #1154 Prijavljen dne: 26 maj 2009, 23:40 Objav: 146
| Najprej link ki si ga podal...Zal se ne pogovarjamo o Carnotovem procesu ampak Ottovem tako da manjka nekaj kljucnih spremenljivk za izracun realnega prihranka in to vsak ki vozi na plin ve, tudi ti
Pred leti napisane... sodobni motorji ne delajo na frgazarje kot pred " leti " saj je šla tehnologija naprej, kar se isto dogaja pri plinskih sistemih. Tudi plinskih jeklenk nimajo ljudje več v rezervoarju kot pred " leti " ampak posebne posode rezervoarje za plin. Pa kaj si ti iz lune padu? Pa kaj se ti zdi da pisem o peugeotu 104 na plin al o Volvotu XC70, 2,4T...fant pa sej si pismen temperature vžiga so višje... je to samo osebno mnenje ali je podkrepljeno z dokazi? Vec kisika, vecji tlaki, boljse izgorevanje...vec oddane enrgije! In ker je izkoristek Ottovega motorja do 35% pomeni sorazmerno vec enrgije ki se pretvoti v toploto nemesto v moč. prihaja do krušenja materialov... torej, če razstavim svojega t5r-a, ki deluje na plin, bom imel mehanske poškodbe motorja? Tocno tako jaz sem imel vedno slabso kompresijo in poraba se je vecala nesorazmerno z dodatkom km res pa da je imel avto 350000+km. Tudi jst sem imel T5-R, nic bat Vsi boljši novejši sistemi beležijo koliko časa se vozite na plin in koliko časa na bencin. Glede stroškov je pa tako, za strošek menjave dvomasnega vztrajnika in skopke se dobi korekten plinski sistem z vgradnjo. Ne razumem? To torej pomeni da ce imas vgrajen plin se dvomasni vztrajnik in sklopka ne kvarita? al kaj? Avtomobili z bencinskim motorjem so cenejši za nakup in vzdrževanje. Vsak bencinski motor predelan na plin bo cenejši za nakup , predelavo in vzdževanje kot primerljiv dizelski Ne vedno...žal
Sem pa sam bil pripadnik plina nic skrbet. sem ga vozil in zagovarjal in se bi ga vendar samo se na atmosferskem motorju. In se enkrat povem zame je najvecja hiba avtonomija.
Lep vecer | Na vrh | |
dejanLPG | 02 feb 2014, 02:35 | |
| Član #3065 Prijavljen dne: 11 nov 2012, 21:43 Lokacija: Ljubljana Objav: 255
| Popolnoma se strinjam z Monacom.
Največji problem so monterji in njihovo znanje oziroma motiv za predelavo ( denar ).
Clan, če nebi imel tako velikega EGA, bi razumel kaj sem napisal in kaj sem hotel povedati. Ne poznam te in ne bom te sodil po zapisanem. Dejstvo pa je, da je veliko informacij glede predelave na plin napačnih in narobe razumljenih. Uporabniki vozil, ki si želijo nižjih stroškov goriva, iščejo informacije o predelavah in izkušnjah. Zato je pomembno, da so informacije podane točno in korektno!
Kar se tiče tvojih komentarjev, plinski sistemi leta 2000 verjetno res niso dohajali zahtev turbo motorjev, vendar je danes situacija bistveno drugačna ( vbrizgavanje tekoče faze, hitrejša elektronika,...).Kar se tiče temperature izgorevanja so vsaj malo bolj strokovno podkovanim članom foruma stvari jasne. Turbo motorji so zaradi zasnove in principa delovanja bolj obremenjeni kot atmosferski motroji, vendar v primeru da so predelani na plin in je predelava izvedena na strokoven način ni negativnih vplivov na obrabo in moč motorja. Problem nastane , ko pride do revne zmesi goriva in zraka, takrat se temperatura izgorevanja dvigne in pride do možnosti poškodb motorja. Do revne zmesi pride takrat kadar plinski istem ni pravilno nastavljen in pravilno montiran ali redno vzdrževan. Nikoli ne pride do krušenja materialov ampak do obrabe. V primeru, da uporabnik vozi v revni zmesi se mu prižge opozorilna lučka za engine ( rumena ) in prav tako če je prebogata. V kolikor je zmes revna se dvignejo temperature izgorevanja. Posledično zaradi tega trpijo sedeži izpušnih ventilov in izpušni ventili. Če ti zgori izpušni ventil avo ni vozen. Zakaj se je pri tebi zmanjšala kompresija, ne vem... Večina bencinskih motorjev ne uporablja dvomasnega vztrajnika. Moderni dizel motorji ga uporabljajo zaradi mirnejšega teka, lepšega speljevanja, manj prenosa vibracij ,... Kar se tiče razmerja okvar med bencinskim in dizelskim motorjem nisem seznanjen s statistiko vendar je večina bencinskih motorjev preprostejše zasnove kot dizelski motorji. Veseli mi, da si imel pozitivne izkušnje z plinom, tudi jaz jih imam. Kar se avtonomije tiče je pa stvar želja in potreb posameznika.
Ne maram pisanja zato je marsikatera stvar napisan zelo grobo in nenatančno. Ne vem vsega na tem svetu in zato se izogibam podajanjem mnenj. Vsaka izkušnja, slaba ali pozitvna, je skupek dogotkov, ki se pripetijo posamezniku in ni dejstvo.
| Na vrh | |
Sashtk | 16 apr 2014, 02:17 | |
| Član #1962 Prijavljen dne: 21 nov 2010, 00:44 Lokacija: Šempeter v Savinjski Dolini Objav: 442
| živjo, zanima me mnenje o vžigalnih svečkah ki so namenjene za plin? kako se obnesejo in če jih kdo ima? jst imam trenutno originalne volvo... ker jih bom počasi menjal, razmišljam o tej varianti? http://www.plineks.si/lpg-vzigalne-svecke/
lp. Sašo | Na vrh | |
dejanLPG | 16 apr 2014, 07:10 | |
| Član #3065 Prijavljen dne: 11 nov 2012, 21:43 Lokacija: Ljubljana Objav: 255
| Ne potrebuješ posebnih svečk za plin. Kupi originalne in zmanjšaj razmak na 0.6 mm. | Na vrh | |
alfaromeo | 16 apr 2014, 09:01 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Notri daj original. Mora delati, tako kot je treba. Če ne dela, je nekaj narobe pa ne razmak, ampak s plinsko insštalacijo.
| Na vrh | |
monaco | 16 apr 2014, 10:52 | |
| Član #1313 Prijavljen dne: 29 sep 2009, 08:49 Objav: 364
| Če pogledaš TechDoc ima NGK (in verjetno še kateri drugi proizvajalci tudi) že v specifikaciji konkretno za Volvo (v mojem primeru 2.4T) 2 tipa svečk - odvisno od tega ali je motor bencin ali LPG (sicer tovarniški, toda to je isto). Načeloma mora delat ok tudi z normalnimi, toda jaz sem dal original tovarniško predpisane za plin. So sigurno kvalitetnejše od plineksovih. | Na vrh | |
Sashtk | 16 apr 2014, 23:58 | |
| Član #1962 Prijavljen dne: 21 nov 2010, 00:44 Lokacija: Šempeter v Savinjski Dolini Objav: 442
| Ja sej zdej mam notri original volvotove in dela ze 40.000km brez problema.. pocasi bom pa mogu svecke menjat in sem razmisljal o plinskih ;) | Na vrh | |
Sashtk | 17 apr 2014, 11:41 | |
| Član #1962 Prijavljen dne: 21 nov 2010, 00:44 Lokacija: Šempeter v Savinjski Dolini Objav: 442
| Ja sej zdej mam notri original volvotove in dela ze 40.000km brez problema.. pocasi bom pa mogu svecke menjat in sem razmisljal o plinskih ;) | Na vrh | |
mihaelz | 17 apr 2014, 17:15 | |
| Član #520 Prijavljen dne: 27 nov 2007, 11:08 Lokacija: TuPaTam Objav: 446
| Sashtk je napisal(a): ...
Ja sej zdej mam notri original volvotove in dela ze 40.000km brez problema.. pocasi bom pa mogu svecke menjat in sem razmisljal o plinskih ;)
Če so ti delal 40.000 bp, jaz ne bi trenil niti za trenutek in kupil enake. Drugače ima tudi BOSCH lpg svečke, ki zdržijo nekje 20.000 do 25.000 km in so skoraj enake ceni navadnih (cca. 4 eur komad) in meni služijo odlično zadnjih 15.000 km.
Ne vem tiste NGK lpg so mal zlatarske cene. Res, da naj bi zdržale 4 krat več, vendar je cena 5 kratna, edino menjat ni treba
[ Uredi 17 apr 2014, 17:19 ] | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 75, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|