Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S60 / V70 (2. gen) / XC70 (2. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

OBD2 ELM 327 Mini 1.5 + Torque Pro

Avtor objava
Ovlov
25 mar 2014, 18:26 Predogled tiskanja
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 700
Ima kdo kaj izkušenj z OBD2 Elm 327 bluetooth avtotesterjem ( 15 €) + programom Torque Pro (android) (3,5 €). A zadeve delujejo na V/XC 70 2005+? V novem Monitorju je dokaj pohvaljeno ...
Na vrh
gorgh
25 mar 2014, 18:37
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
Jst sm si to kupu oboje....uporabljal pa se prakticno nic....priklopil, probal mal pogledal kaj se lahko cekira in pri tem je.ostalo.....ce imas 2din radio z android podporo je tole win win, si lahko nameces morje stevckov parametrov od do....in jih spremljas med voznjo...

Da bos pa skoz na tel prklaplal je pa mal bosa, k te glupi smart phoni tok hit pozrejo baterijo

Kaj vec pa ne vem povedat....nisem se prklopu na nben avto z napako da bi vidu ce kaj konkretnegs ven vrze....

[ Uredi 25 mar 2014, 18:38 ]
Na vrh
mrv
25 mar 2014, 19:04
Član #1416
Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09
Lokacija: poetovio
Objav: 1234
jaz mam 2 ti lahko enega prodam za 10€ novega, isto ELM327 samo je malo večji kot ta mini elm327 OBD ki mislim da ne deluje vsepovsod.
Moreš probat, eni delujejo drugi pač ne.

Sem probaval prek tablice nekaj z tem programom Torque, sem samo gledal sensore in števce ampak prek Bluetootha maš malo zakasnitve, vsaj pri meni je bilo tak.

Jaz sem sprobal na Golf 4, Astra H in to je blo to. Načeloma zadeva deluje, vprašanje le kaj lahko z tem delaš. Če maš pravi kitajski program verjetno kar vse. Kitajci tudi pošlejo mini cd programov zdraven.

Naročiš lahko na alibaba ali aliexpress direkt iz kitajske ceneje, samo čakaš par tednov.

Lahko probam jutri na Konzulu ko ga dobim nazaj če deluje če ti kaj pomaga ta podatek

[ Uredi 25 mar 2014, 19:10 ]
Na vrh
Ovlov
25 mar 2014, 20:10
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 700
Hvala obema! Igračka je še kar poceni, in če je res tako, kot piše v Monitorju, da namreč programček (z raznimi razširitvami) poleg pospeškov in drugih otročarij dokaj uspešno in v laiku razumljivem jeziku diagnosticira tudi eventualne napake in motnje, potem se jo najbrž splača nabavit - razen seveda, če jo Volvo ignorira (kar pa, glede na podatke o kompatibilnosti s standardom OBD - (dizli od l. 2004 naprej) - ne bi smel početi) ...
Na vrh
cleaner
26 mar 2014, 07:26
Član #189
Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42
Objav: 534
Na Saabu s pridom uporabljam to kombinacijo (ne-mini ELM) predvsem za brisat kakšne random CEL. Števčki so na prvo žogo hud feature, je pa precejšnja zakasnitev. Potem imaš opcijo da montiraš telefon na šipo in ti snema vožnjo, na ekranu pa prikazuje še "real time" telemetrijo. Samo to parkrat probaš in se hitro naveličaš.
Na vrh
samos1111
23 apr 2014, 14:53
Član #264
Prijavljen dne: 29 mar 2007, 09:03
Objav: 71
Imam en kitajski BT OBD2 ELM 327 in Torque Pro na androidu. Sem najprej mislil, da branje napak ne deluje, zdaj je pa eno kodo le našel (p0244). Ampak imam občutek, da na servisu nekako dobijo precej več zabeleženih napak za nazaj. A kdo pozna kakšen softver, lahko tudi za Win$, ki bi dobil več?
Na priloženem CDju je bil en kup tozadevne programske šare, ki pa se mi je ne ljubi na slepo preizkušat, pa še par uporabnikov opozarja da so zraven virusi.
Na vrh
monaco
22 maj 2014, 15:27
Član #1313
Prijavljen dne: 29 sep 2009, 08:49
Objav: 364
Imam že nekaj časa podobno zadevo. Vzemi čimbolj mini. Imaš Torque in kup drugih programov na play store (piši OBD2 v iskalnik).

Napake najde samo tiste, ki so po OBD2 standardu; povezane z izpušnimi plini. Kode napak so pri nekaterih programih samo v številkah in potem pogooglaš kaj za tvoj avto pomeni, pri drugi programih ti napiše možne pomene glede na znamke. Lahko jih tudi brišeš. Je pa vse skupaj bolj "informativne narave". Podatki, ki jih dobim z DICE testerjem ven so malo drugačni

Bolj igrača za spremljanje obratov, hitrosti, raznoraznih temperatur, pa tudi kup parametrov motorja (če si veš z njimi kaj pomagat). Ampak glede na ceno, se mi še vedno zdi dober nakup če te te stvari veselijo.

Glej na dx.com ali everbuying.com
Na vrh
RollingStone
23 maj 2014, 10:25
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Imam elm 327 wifi. Zadeva je vredu za gledat real-time info. Kar se tiče napak, jih pokaže zelo malo, pa še tiste, ki jih pokaže, so samo P kode (npr. abs napak ne kaže, ne moreš resetirat servisa...).

Kar se tiče real-time info, pa je v redu, sploh če si vneseš nekaj svojih PIDov. Na novejših avtomobilih (od letnika 2005 naprej) pokaže tudi (izračunano) moč in navor motorja, pretok zraka (maf), afr (narrow-band) in podobne traparije. Če avto zadevo podpira, lahko vidiš celo pritisk olja, temp olja, tlak in temperaturo vstopnega zraka,....

Kar vredu igračka, ampak za kaj bolj resnega uporabljam texo.
Na vrh
R2D2
23 maj 2014, 21:57
Član #2536
Prijavljen dne: 01 jan 2012, 13:03
Objav: 11
Ovlov:

Kot so že napisali, igrača. Bolj za prebrati kakšen DTC in malo poigrati, kaj več pa bi ti odsvetoval.
Jaz z njo sigurno ne bi vozil še koga drugega v vozilu ali otrok, ko bi se z njo igral.

ELM327 je v bistu mikro kontroler (PIC - od Microchip-a če se ne motim, pa že to precej stara zadeva), ki v bistu nima niti pravega avtomotive CAN kontrolerja, kaj šele da je certificiran.

Pravtako moraš vzeti na znanje, da s priklopom posegaš v samo CAN omrežje vozila.

Približno 60% prometa je že zasedenega za komunikacijo, ki jo pošilja sam ECU Gateway na samem CAN vodilu do OBD II konektor-a (broadcast promet). V celoti tudi ne sme biti CAN vodilo zasedeno (ne grem v podrobnosti). Pravtako ima Volvo še sekundarno CAN vodilo, za tega pa ELM niti nima fizične povezave. ELM tudi ne zdrži vsega prometa, ki je trenutno prisoten, če bi mu odprl CAN filtre (zmrzne po nekaj sekundah).

Potem pa na vse to obesiš še ELM in kakšen "pameten" software za Android, ki pošilja brez pravih "timing-ov" na vodilo zahteve pod PID-ih.

Katastrofa po sesutju CAN vodil-a je kaj hitro lahko prisotna. No vsaj DTC kodo (U0001 - High Speed CAN Communication Bus) boš lahko potem hitro pobrisal (v najboljšem primeru).

Pravtako moraš paziti, ko imaš take naprave priklopljene, da dokler pošiljaš kaj na CAN vodilo sami moduli ostajajo aktvni. CAN omrežje požre 30W, da ne bo kakšen problem potem z vžigom, če boš potem pustil vse skupaj v vozilu.

Revija Monitor pa ni neka referenca o diagnostičnih napravah, kaj še le o kakšni tehnični debati o ozadnju le-teh. Takšne testne jemlji bolj za razvedrilo oziroma kaj je trenutno pristono in najbolj popularno na trgu.

Toliko v vednost.
Na vrh
RollingStone
23 maj 2014, 23:55
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Načeloma se strinjam z napisanim.

Nekaj pa je treba pripomnit. ELM327 je kar vredu obd->pc vmesnik, če dobiš originalnega. Tisti za 15€ niso originalni, ampak so kitajski kloni.

Je pa res, če ne veš kaj in kako, lahko s tem povzročiš škodo. Res pa je tudi, da torque in razni autodoctorji ter podobne aplikacije n iso ravno najbolj primerne za to.
Na vrh
88rocket
25 maj 2014, 17:55
Član #3439
Prijavljen dne: 13 mar 2013, 19:29
Objav: 14
Meni na v70 t5 ga pa sploh ne zazna, najprej utripne zelena za stotinko potem pa rdeča sveti na elm-u. Tko da bz, hehe.

[ Uredi 25 maj 2014, 17:55 ]
Na vrh
samos1111
25 maj 2014, 23:41
Član #264
Prijavljen dne: 29 mar 2007, 09:03
Objav: 71
Hvala za komentarje.
Še vedno me zanima, če kdo ve, če npr program Scanmaster-ELM s temle ELM klončkom dobi kaj več info o napakah kot Torque Pro na Androidu. Mi je sicer jasno, da ne more dobit dosti več. To škatlico sem kupil potem, ko me je volvo ujezil s kriptičnim ultrakratkim obvestilom na displeju, čeprav je seveda o problemu vedel precej več.
Sem opazil da se kitajski kloni resnejših univerzalnih testerjev dobijo za ca 70€, namenske volvo zadeve pa ca 200€. So pa to malo večje škatle za one ki imajo veselje doma šravfat.
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 50, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5976
najnovejši član: Juliovioky
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete