Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi


Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Raba in vzdrževanje
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Zaklepanje rezervoarja

Avtor objava
tomsom
16 maj 2012, 10:12 Predogled tiskanja
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
V čem bi lahko bil problem?
Motorček na rezervoarju dela ko ga držim v roki in klikam odklep-zaklep.
Ko ga dam na mesto ki je predvideno za to čudo, čudežno ne zaklepa.
Tudi če ročno potisnem zaklep naprej, da je kao zaklenjeno, mi ne odklepa.
Ko je demontiran, je priklopljen na enake konektorje a je rezultat še vedno enak.
Sem preveril če bi se zatikal, a tudi ne brcne ne takrat ko je privijačen na boku.
Mislim, WTF?????

Hvala za "hinte" !

[ Uredi 18 maj 2012, 12:13 ]
Na vrh
Plesko
16 maj 2012, 10:38
Član #15
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53
Objav: 937
Zaklep vratc rezervoarja je časovno zakasnjen, cca 5-10 minut po zaklepu vozila, zato da lahko v miru tankaš pri zaklenjenem vozilu itd. se pa da na servisu interval skrajšati ali podaljšati.
Mislim da je to to, kar ti dela preglavice.
Na vrh
tomsom
16 maj 2012, 11:03
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Pozabil povedati...
Ene XXX krat sem zvečer zaklenil avto, pa ko zjutraj pridem, je VEDNO odklenjen rezervoar.
Na vrh
bojko
16 maj 2012, 12:42
Član #1639
Prijavljen dne: 05 maj 2010, 20:06
Objav: 552
@tomson: a obstaja kaka možnost, da bi motorček nekje imel stik na karoserijo in bi prebijal na maso oz. minus?
Na vrh
tomsom
16 maj 2012, 14:30
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Ne, sem pomislil tudi to, in ga podložil da ni bil direktno na karoseriji.
Edino nisem prepričan če lahko kje preko vijaka pride v stik.
Na vrh
bojko
16 maj 2012, 15:13
Član #1639
Prijavljen dne: 05 maj 2010, 20:06
Objav: 552
Dokler je ovržeš, možnost vedno obstaja. Probaj še stik vijaka in motorčka izolirat pa boš videl, če bo kaj boljše.
Na vrh
VOLVOV40
18 maj 2012, 07:00
Član #12
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:30
Lokacija: LJUBLJANA
Objav: 546
Motorček kot tak je v plastičnem ohišju in tudi vijaka gresta v plastiko tako da je poplnoma nemogoče da bi motorček prišel v kratek stik ne karoserijo,nebi bilo pa nič novega če bi v motorčku počil /odletel zobnik ki premika zapiralni vzvod.
Na vrh
tomsom
18 maj 2012, 08:01
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Sem odpru motorček včeraj in je vreteno za pomik zaklepa celo.
Mi je pa nekaj padlo v oko....
Ko sem odklepal in zaklepal, se je pošteni iskrilo v motorju, sicer normalno zaklepal in odklepal.
Mislm, kje je fora?!?!
Na vrh
tomsom
18 maj 2012, 12:12
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Problem je v kontaktih na motorčku.
Motorček sem še enkrat vzel narazen.
Kontakti ki gredo v motorček so snemljivi in moji so bili kar črni.
Odstranil sem tudi rotorček in zadevico sčistil, stisnil kontakte in sedaj dela.
No, odklepa, za kontrolo če zaklepa je zmanjkalo časa.
Brez pomoči seveda nebi šlo.


[ Uredi 18 maj 2012, 12:13 ]
Na vrh
tomsom
18 maj 2012, 14:30
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Ne dela!
Sranje malo mi ne zaklepa !!!!
Na vrh
VOLVOV40
18 maj 2012, 15:31
Član #12
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:30
Lokacija: LJUBLJANA
Objav: 546
Ali si upošteval 10 minutno zakasnitev zaklepa?
Na vrh
tomsom
01 feb 2013, 18:42
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Upošteval.
Ne dela.
Na vrh
VOLVOV40
01 feb 2013, 20:28
Član #12
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:30
Lokacija: LJUBLJANA
Objav: 546
Najprej eno butasto uprašanje ,pa je "oko" za zaklep na vratcih celo,bili so primeri koso bile pritožbe da ne deluje zaklepanje ,pa smo kasneje ugotovili da je "oko" odlomljeno.

Ali pa imaš problem z relejem za aktivacijo zaklepanja.
Na vrh
tomsom
01 feb 2013, 21:03
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Je je, celo "oko".
In kateri rele je to?
Na vrh
tomsom
06 feb 2013, 17:29
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Danes sem še nekaj sprobaval tole odklepanje-zaklepanje rezervarja...
Odstranil sem kompletni REM in ga razstavil v detajle, ker očitno je res problem v releju.
Nisem čisto prepričan, vendar se mi zdi da ima 2003 letnik vse releje zunaj na plati, ta moj hudič ima pa vse skrite v vampu REM-a.
Releji so kar lušni...
6 komadov jih leži v vertikali-bele barve, dva črna sta pa malo "razmetana".
Vprašanje:
Ali je za zaklep isti rele kot odklep ali je ločeno?
Ker sheme kjer bi se dalo to očitati ne najdem, me zanima če je imel kdo izkušnje s tem.
Normalno, nisem še ugotovil kateri je za zaklepanje...
Do releja štrom pride, naprej še ne vem.
Je pa hudič ker so ti releji v vertikalnem zaporedju vsi lotani na plato.
Mater, spet bo treba nekoga da bo lotal...
Ali pa se motim in v stiski z časom nisem dobro videl.?

Mnenja in konstruktivne nasvete zapijemo 16. v Galaksiji!
Na vrh
bbf
06 feb 2013, 18:31
Član #411
Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20
Objav: 1015
releja za centralno sta ponavadi dva. a nebi prej pomeril, če ti pride štrom iz REMa? najdeš ga tako, da poslušaš, kateri bo po tistih parih minutah škljocnil.
Na vrh
tomsom
06 feb 2013, 18:41
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Odklepanje in zaklepanje sem testiral prej z testerjem,in mali škljocek je v REM-u, predno sem se lotil razkopavanja.
Hec je v tem, da težko lociraš rele, ker je v škatli, ko pa prideš do njega, je pa potrebno odstraniti vse varovalke iz REM-a da se dokoplješ do njega.
In kako potem ugotoviti kateri je pravi če je REM v prafaktorjih?
Ohm meter,nimam....

[ Uredi 06 feb 2013, 18:43 ]
Na vrh
bbf
06 feb 2013, 23:19
Član #411
Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20
Objav: 1015
ohmmeter nimaš? kako boš pa testiral kaj, če boš slučajno ugotovil, kateri rele je?
ohmmeter/voltmeter je obvezno za take posege, brez boš samo še enkrat na pol naredil, kot si že enkrat.
napako slediš od pojava nazaj. če je mehanika OK, naprej če ne dela motorček na njemu pomeriš napetost, potem kabli, če ne zgublajo stika, potem šele releje.
Na vrh
tomsom
07 feb 2013, 00:31
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Hudič je to k jaz paštrom-naa, ne gre.
Mislm, gre kar je brez voltmetra in spajkalnika.
Pa sej, voltmeter ko nabavim bom pa tud nadr...
Bom ob koncu tedna tole se malo razgledal pa da vidim, vmes skocim se v interdiskont po aparat pa pocasi naprej.
Itak me se "webasto" caka da ji stisnem elektromotor ventilatorja noter.
Na vrh
laksikon
17 feb 2013, 18:29
Član #3276
Prijavljen dne: 17 feb 2013, 17:56
Objav: 1
pozdravljeni, jaz imam tudi težavo z zaklepom in sem razstavil in opazil, da mi je par zobcev polomilo na plastičnem zobniku. A se da ta zobnik posebej kupiti? Ali bi kako drugače improviziral - zobe zalimal?

slika:


pa plastični nosileč od vratc bom moral tudi zamenjat, ker so se polomili zobci za vzmet


a se da na naših servisih kupit po neki normalni ceni? Drugače bom naročil iz tujine

[ Uredi 17 feb 2013, 18:31 ]
Na vrh
urber
17 feb 2013, 18:42
Član #921
Prijavljen dne: 03 nov 2008, 15:29
Lokacija: Laško
Objav: 817
Tale plastični nosilec ni drag, jaz sem ga poleti kupil na Dumidi, mislim da pride okoli 10€.
Na vrh
ihanc
17 feb 2013, 18:45
Član #608
Prijavljen dne: 02 feb 2008, 21:21
Objav: 77
pred 2tednoma sem ga menjal na svojem,par centov manj kot 15 eur dal zanj na Interclaasu
Na vrh
T0ny
17 feb 2013, 22:58
Član #2533
Prijavljen dne: 30 dec 2011, 14:09
Lokacija: Vipava
Objav: 421
Jaz sem ga dobil lani poleti enkrat v Kopru na pooblaščenem servisu za malo manj kot 10eu.
Na vrh
sportivo
18 nov 2013, 22:49
Član #4357
Prijavljen dne: 06 maj 2013, 18:45
Lokacija: Ljubljana
Objav: 199
Pri meni se je tudi kar nekaj pojavil ta zelo moteč problem.

Začasno ga rešujem tako, da moram ROČNO zakleniti rezervoar in sicer iz prtljažnika najprej podreti desno odprtino in nato z prstom ročno potisniti zatič, da se zaklene.

Zelo cudno je vse skupaj. Pridem tankat, se ne odklene moram rocno odklenit. K pa ga rocno zaklenem ker se sam noce. se kasneje pri odklepanju sam odklene ampak se šele kasneje enkrat zaklene, mogoče po tisti njegovi zakasnitvi.


Ga moram tudi jaz odpreti in pogledati kakšen je znotraj.
Na vrh
sportivo
27 nov 2013, 21:37
Član #4357
Prijavljen dne: 06 maj 2013, 18:45
Lokacija: Ljubljana
Objav: 199
Jaz sem tudi sedaj podmazal zatič s posebnim sprejem za mazanje keten na motorju in mu najprej še malo pomagal naprej nazaj, sedaj pa deluje sam. Seveda z 10 min zamikom.
Na vrh
pimzek
10 apr 2014, 20:52
Član #10647
Prijavljen dne: 09 apr 2014, 19:37
Objav: 73
mi kdo pove s kje se pride do tega motorcka? al morm res podret pol auta
Na vrh
Sverige
10 apr 2014, 21:35
Član #412
Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18
Objav: 743
Iz prtljažnega prostora, torej iz notranje strani. Tapeta se odpre kot če bi žarnico menjal...vsaj pri S60 je tako.
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 92, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5981
najnovejši član: Bobbikedge
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete