|
|
Volvo C30 1.6D Čipiranje da ali ne?
|
|
pihler | 26 maj 2014, 14:43 | |
| Član #2249Prijavljen dne: 14 maj 2011, 18:20 Objav: 150 | Pozdravljeni!
Kako je s čipiranjem volva c30 1.6d 105KM? Slabe lastnosti, nevarnost kakšne okvare?
Ali se poveča obraba jermenov?
Avto je letnik 10/2009 prevoženih 100kkm
Lp Domen | Na vrh | |
bbf | 26 maj 2014, 14:46 | |
| Član #411 Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20 Objav: 1015
| jermenov? a je dafov menjalnik noter? | Na vrh | |
mrv | 27 maj 2014, 23:13 | |
| Član #1416 Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09 Lokacija: poetovio Objav: 1234
|
v primeru čipiranja priporočam skrajšanke intervala menjave olja za 1/3
[ Uredi 27 maj 2014, 23:13 ] | Na vrh | |
pihler | 28 maj 2014, 10:34 | |
| Član #2249 Prijavljen dne: 14 maj 2011, 18:20 Objav: 150
| Olje? Kaj pa obraba drugih stvari? Sklopka, egr, dpf, se obraba poveca? Menjalnik problemi?
dafov menjalnik? | Na vrh | |
alfaromeo | 28 maj 2014, 12:51 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Ob "tišanju" je pogodnkis sklop bolj obremenjen. Pri nomralni vožnji pa ne bi smelo biti preglavic. Verjetno ne boš imel avtombila še nadaljnih 400kkm. | Na vrh | |
noj | 06 mar 2016, 08:33 | |
| Član #46 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01 Lokacija: Arja Vas Objav: 855
| To je stran metanje denarja. Če že k priznanemu tunerju, če pa ni dnarja, pa pr mir pust! Za tistih 50 eur, pa raj svojo na večerjo pel. Pa boš mel isto konjev pod haubo ;) | Na vrh | |
Mr. ferguson | 06 mar 2016, 10:02 | |
| Član #12864 Prijavljen dne: 03 apr 2015, 13:35 Objav: 185
| pihler je napisal(a): ... Olje? Kaj pa obraba drugih stvari? Sklopka, egr, dpf, se obraba poveca? Menjalnik problemi? dafov menjalnik?
DAF-ov menjalnik(variomat) je mislil. Deluje podobno kot pri skuterjih. In pri njemu bi bil večji porast konjenice res najbrž velik problem. Bi jermena prej pobralo, drsela bi...najbrž:D Ti si mislil obrabo zobatega jermena? No, na to pa nebi vedel odgovoriti. Samo pomojem neke hude razlike ne bi smelo biti. So pa bolj na udaru: Črpalka visokotlačna(več goriva mora dovajat), turbina(večji tlaki), sklopka(navora nekaj več) itd...odvisno tudi kdo ti to dela. Če je v nekih "zdravih" mejah normale, ne bi smelo biti problema.
Lp, Miha | Na vrh | |
pihler | 06 mar 2016, 11:24 | |
| Član #2249 Prijavljen dne: 14 maj 2011, 18:20 Objav: 150
| Stvar po letu in pol deluje super je pa vmes alternator strajkal pa smo regler plato menjali. Drugace pa redni servisi. | Na vrh | |
pihler | 06 mar 2016, 11:30 | |
| Član #2249 Prijavljen dne: 14 maj 2011, 18:20 Objav: 150
| Je pa na zacetku bilo par problemov. vcasih ni hotel vzgat ali pa je zelo tezko vzgal, kar smo kasneje ugotovili, da je potenciometer v egr ventilu, ki posilja racunalniku stanje lopute bil hin in je ceprav je bil programsko zaprt bil se vedno odprt. Ko si želel vžgat avto, ga je zadušilo. | Na vrh | |
KTr1sk | 06 mar 2016, 11:58 | |
| Član #12510 Prijavljen dne: 07 dec 2014, 21:15 Objav: 72
| @pihler: kako si odločil..imaš čipiran avto 1.6d? | Na vrh | |
KTr1sk | 18 jun 2016, 14:42 | |
| Član #12510 Prijavljen dne: 07 dec 2014, 21:15 Objav: 72
| Imam eno vprašanje, imam Volvo V50 1.6D l.2005 80,5kw in sem šel nekomu ki je že veliko predelal/čipiral in mi je rekel, da za moj avto ne obstaja preko računalnika konfiguracija, ampak da obstaja samo čip in le tega je treba samo vštekat, je to res kaj pravte in v čem je razlika med čipom in predelava preko računalnika?
Jaz sem na nemšek ebayu našel ogromno različnih "čipov" od 50€ naprej kot je npr tale http://www.ebay.de/itm/261877062494?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT ampak ker ne upam na pamet kupovat sem raje nekomu drugemu ki se kao spozna naročil...upajmo da bo ok... | Na vrh | |
T0ny | 18 jun 2016, 15:10 | |
| Član #2533 Prijavljen dne: 30 dec 2011, 14:09 Lokacija: Vipava Objav: 421
| Večina teh chip box-ov je noter samo uporček, ki potem zavaja računalnik oz. common rail, kjer se jih večina priklopi in s tem "preforcira" da avto teče na nekih maximalni vrednosti. Je pa s tem tudi tako, če piše +30hp jih v resnici da 1/3... če imaš srečo.
Če pa vzameš chip box, ki stane malo več kot dva dnarja, kateri imajo tudi procesorje noter. Tisti dejansko naredijo kar je treba. En primer RaceChip S tem da Racechip one je zelo švoh in ima počasen procesor druga dva sta pa uredu. Te sem dejansko tudi stestiral (vse 3) in lahko rečem da zadevšna deluje, sicer ne dejansko da toliko kot piše ampak pa zelo popravi krivuljo in imaš pospešek že pri nizkih obratih. Dobiš pa za 350€+ že "čipiranje" kot se spodobi z testom in optimizacijo na valjih. | Na vrh | |
JG | 18 jun 2016, 17:05 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| A ni tako da naj se 1.6D/D2 ne bi čipalo z razlogom ker menjalnih vzdrži do 270/280 Nm navora? | Na vrh | |
T0ny | 19 jun 2016, 13:22 | |
| Član #2533 Prijavljen dne: 30 dec 2011, 14:09 Lokacija: Vipava Objav: 421
| Tudi to je možno ja. Serijsko ima okoli 240nm če se ne motim. Se pravi nima več dosti prostora za zajebancije. Če pa gre, gre pomoje vztrajnik prvi ker je bolj švoh. | Na vrh | |
Aljaž225 | 20 jun 2016, 01:21 | |
| Član #10694 Prijavljen dne: 12 apr 2014, 16:53 Objav: 404
| Menjalnik pri D2 naj bi zdržal 285Nm navora. Tovarniško ga ima avto 270Nm.
Lp. Aljaž | Na vrh | |
ddejc | 16 jul 2016, 15:13 | |
| Član #12828 Prijavljen dne: 20 mar 2015, 11:48 Objav: 205
| Jaz sem se zanimal za čipanje D2 pri CarPro kjer bo tudi avto pristal nekje do konca leta. Sam motor ni problematičen za čipanje, menjalnik pa tudi ni omejitev. Zaupam pa jim, ker jim zaupa kolega, ki je doktor za dizle. Da ne dolgovezim prilagam maila in posredovano sliko. Cena je bila tedaj 350€ za storitev (november 2015).
Moje vprašanje
Pozdravljeni
O vaših storitvah in kvalitetah sem slišal veliko pozitivnega in predvsem priporočilo s strani ZJ, ki ga cenim kot poznavatelja motoroznastva, zato sem se odločil, da se z mojimi vprašanji obrnem na vas.
Lastim si vozilo Volvo V50, letnik 2011 z 1.6 D2 motorjem in 164k km na števcu. Motor ima 84kW pri 3600rpm in 270Nm v območju med 1750 in 2500rpm po tovarniških specifikacijah.
Poraba goriva sicer močno presega tovarniške specifikacije, v povprečju pa lahko rečem, da sem za liter nad povprečjem, ki se dosega pri nas z S40/V50 1.6 D2 motorjem. Moja poraba na spritmonitor.de in poraba enakih vozil kjer očitno prednjačim z večjo porabo skoraj na koncu lestvice:) Porabo za kakšen liter/100km zagotovo opravičuje težka noga na AC in razmerje voženj, ki je 30-40% po LJ in 60-70% AC z regionalnimi cestami.
Vozilo sem kupil letos maja, uvoženo iz Belgije z vso servisno zgodovino pri 154kkm, ki sem jo preveril. Skratka vozilo je redno servisirano na 20kkm in sedaj ga redno servisiram na 20kkm.
Z motorjem sem izredno zadovoljen in glede na težo vozila (cca 1500kg) lepo potegne in sune, ampak problem je ravno v tem, da sune in potem ga kaj kmalu tudi zmanjka. Pri nekje 2400rpm navor že občutno pade kar se pozna tudi na pospeševanju. Iz motorja bi želel predvsem širše območje navora z nekaj Nm in kW več kot so si zamislili pri Volvu.
Po raziskovanju pa moje želje trenutno zavira podatek, da naj bi menjalnik prenesel max 285Nm navora. V ta podatek sicer nisem 100% prepričan, ker ima menjalnik oznake; AV6R-7F096-GD AlSi9Cu3(Fe) Getrag Germany
Iskanje oznake AV6R-7F096-GD po spletu ne vrne nič uporabnega. Na strani od Getraga pa sem našel podatek, da v Volvo V40 z 1.6 D2 motorjem vgrajujejo 6MTT250, ki ima omejitev max. 285Nm, D2 motor pa po novem proizvede 88kW in 280Nm navora.
Najprej kar me zanima je kakšno je vaše mnenje o čipiranju motorja ob predpostavki, da ima menjalnik omejitev max. 285Nm navora? Kot drugo pa me zanima kaj menite o samem motorju in čipanju? Motor slavi kot izjemno neprimeren in slab a sem sam mnenja, da je čisto OK motor kot vsak novodoben dizel.
Sam kar se tiče menjalnikov, razen osnov, nimam dosti znanja in sem pri dveh tunerjih že naletel na smešne in nestrokovne odzive kar me je vsekakor odvrnilo od njih. Predvsem pa je zbodel prvi odgovor, kot ga navajate tudi sami kot neustreznega "za xxx€ dobit 22KS in 50Nm več" s čemer se tudi sam strinjam, da gre vse po istem kopitu.
Za vaš čas in odgovor se vam najlepše zahvaljujem.
Lep pozdrav, Dejan
Odgovor
Pozdravljeni,
glede na trenutno gnečo bomo poskusili strniti najpomembnejše informacije v sporočilo. Omenjen motor lahko brez težav proizvede med 135 ter 140HP (cca 60NM navora v torque peaku ter 60NM navora v območju delovanja kjer se meri maksimalna moč nad 4000rpm), da bi sli lahko lažje predstavljali, vam pošiljamo slikico primera spremembe navora v NM - koliko več lahko dodamo ter kje, zgornja os so obrati, podatki so pa "dvig navora" v NM. Kakor vidite se številke lahko gibljjo do 60NM. Seveda si lahko porazdelitev navora sami izbirate, saj vsako vozilo obravnavamo individualno in za vsako vozilo izdelamo unikatne modifikacije softwarea.
Največji navor se giblje okrog 2000RPM zaradi specifike motorja / volumske učinkovitosti, najvišja moč se meri od 4000rpm naprej, če na grobo rečemo, da lahko pridobite okrog 60NM navora ter 60x4000/7120=33HP moči na 4000rpm.
S temi motorji načeloma ni težav, največjo težavo predstavljajo ekološke komponente, ki "zagarjajo" sistem, tako EGR kot DPF. obstajajo tudi izpeljanke brez DPF sistema - te so boljše že v osnovi.
Kar se menjalnika tiče - motor niti približno ne more proizvesti toliko navora, da bi poškodoval menjalnik - preverjeno, tako, da to skrb lahko brez težav odmislimo.
Slikica v priponki, v kolikor bi se radi pogovorili, nas lahko pokličete na 051 676 677 in vam lahko še bolj podrobno opišemo postopek.
lp, Srđan
[ Uredi 16 jul 2016, 15:50 ] | Na vrh | |
JG | 16 jul 2016, 15:30 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| Prvo kot prvo PSA 1.6 diesel velja za zelo dobrega in trpežnega diesla in nikakor ne za nekaj kar se kvari kar vse povprek (preverjen podatek iz dveh uradnih Citroen servisov kjer osebno poznam ljudi ki tam delajo), je pa občutna razlika o vzdržljivosti ce se motor redno servisira ali ne. Glede ekoloških komponent je pri vseh dieslih bolj ali manj enako. Odgovor tega tunerja mi je ZELO moteč, zakaj, če tovarna reče da menjalnik vzdrži 285 nm meni pa en tuner z dolenjske vehementno reče "ni panike" preverjeno gremo lahko na +300 nm pa ne bo nič, se točno vidi da očitno ne ve stvari tako kot bi jih moral.
Aja imam trenutno že svoj drugi 1.6d v Volvu pa kolikor sem do sedaj prebral zaenkrat ne želim avto čipat, zgornji odgovor tunerja me zaenkrat se toliko bolj oddaljuje od odločitve za čipanje.
Pa še za konec. Sem pisal na Heico o čipanje D2 motorja in sem dobil zelo jasen odgovor, zelo pazljivo oni sicer naredijo +15hp in +40-50nm ampak mislim da vsaj sodec po odgovoru tudi nekaj spremenijo pri menjalniku. In za vse skupaj dajo pisno garancijo (tudi na menjalnik) košta vas pa slabih 2000 eur, verjetno z razlogom.
[ Uredi 16 jul 2016, 15:40 ] | Na vrh | |
ddejc | 16 jul 2016, 17:23 | |
| Član #12828 Prijavljen dne: 20 mar 2015, 11:48 Objav: 205
| Kar se tiče kvalitete D2 se strinjam.
Me pa zanima kaj je tako motečega pri odgovoru (ps. CarPro je iz savinjske doline ne iz dolenjske). Jaz sicer nisem iskal maksimuma, ki ga motor stisne lahko ven, ampak predvsem iščem opcijo, da bi razširil območje navora in ga za neko malenkost povečal.
Se strinjam. Če ima menjalnik omejitev 285Nm je to meja zdravega navora. Nekaj rezerve jasno, da obstaja a je vprašanje koliko.
Jaz razmišljam, da motor ta navor razvije šele pri določenih obratih in ga tudi razvija skozi obrate in ne takoj iz ničle. Posledično je tudi obremenitev menjalnika zveznejša kar se tiče navora kot, če bi menjalnik obračal npr. elektromotor, ki bi ga pa res lahko raztrgal.
Za heico sem tudi sam gledal, ampak je cena precej divja. Me pa zanima kaj točno spremenijo pri menjalniku. Imaš mogoče informacijo kakšna je ta sprememba? Sem se pa obrnil glede omejitev menjalnika tudi na Getrag, ki je proizvajalec menjalnika, ampak ni bilo nobenega odgovora.
Tole je primer enega grafa V40 druge generacije z D2 motorjem. Kar mene moti je tisti padec od 2400rpm dalje. Glede na to, da je mogoče glede na obrate izvesti mapiranje, da se po željah prilagaja navor bi sam želel modro krivulju od nekje 2200 obratov, potem pa ravno do padca, ki se začne pri 3100rpm. Vem, da so tukaj v igri karakteristike motorja glede na premer in hod batov ter volumenski izkoristek, ampak nekaj se verjetno vseeno da naredit, da se iz motorja stisne ven bolj optimalna krivulja navora brez tiste špice, ki jo ima sedaj med 2000-2400rpm. So pa fail pri D2 motorju tudi prestavna razmerja menjalnika. Tukaj bi se dalo marsikaj boljše naredit.
Za primerjavo; 1.6 TDI ima recimo že v osnovi precej lepšo krivuljo navora od D2 v V50. Iz prve roke lahko tudi rečem, da je kar se motorja tiče tudi bolj udobna vožnj, ker ni takih sunkov, motor pa vleče in vleče.
PS: V temi sem se oglasil z namenom, da zadevo predebatiramo. Zato sem tudi objavil dejanske emaile. Komentarji več kot dobrodošli.
[ Uredi 16 jul 2016, 17:32 ] | Na vrh | |
ddejc | 16 jul 2016, 17:38 | |
| Član #12828 Prijavljen dne: 20 mar 2015, 11:48 Objav: 205
| No zanimivo je tudi kaj ponuja Rica. +60Nm in +25Hp za D2. KLIK | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 49, Članov: 1 ... eugene ogleduje forum.php
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5983 najnovejši član: Wllkeirob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|