Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S40 (2. gen) / V50 / C30 / C70 (2. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(V50 2.0D) Cukanje pri pospeševanju

Pojdi na stran  [1] 2
Avtor objava
P.K.
03 mar 2009, 23:05 Predogled tiskanja
Član #1054
Prijavljen dne: 03 mar 2009, 22:52
Objav: 2
Nedavno sem kupil rabljenega V50 2.0 D. Avto ima 127.000 km. Sedaj sem opazil, da pri pospeševanju "jaha", kot bi veter pihal v sunkih proti smeri vožnje. Zadeva je identična pri delnem ali polnem pospeševanju. Ko smo merili pritisk turbine, le-ta skače med 2,4 in 2 bara. By pas je po občutku O.K., za vsak slučaj smo blindirali tudi EGR. Sumimo na ventil, ki krmili turbino. Zanima me še kakšno mnenje.

[ Uredi 04 mar 2009, 17:39 ]
Na vrh
AljAž
04 mar 2009, 17:43
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Ugibam, mogoče kaka vakuumska cevka od krmiljenja turbine?
Na vrh
P.K.
04 mar 2009, 17:51
Član #1054
Prijavljen dne: 03 mar 2009, 22:52
Objav: 2
Kakor je videti, vse izgledajo cele.
Na vrh
tomaz30
02 maj 2009, 19:08
Član #1064
Prijavljen dne: 16 mar 2009, 20:24
Objav: 7
Kaj novega v zadevi , če ni skrivnost !?
L.p. T.
Na vrh
AljAž
02 maj 2009, 21:05
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Mogoče se navezuje na to temo (EGR)?
Na vrh
gildo
23 jun 2009, 19:54
Član #1184
Prijavljen dne: 23 jun 2009, 19:18
Objav: 84
Ali se je kdo rešil problemov cukanja in padca moči?
Do sedaj berem samo to, da imamo vsi iste probleme.
Jaz imam EGR odklopljen, pa ni nič boljše.
Na vrh
tomaz30
25 jun 2009, 16:01
Član #1064
Prijavljen dne: 16 mar 2009, 20:24
Objav: 7
Pozdravljen!
Ali si očistil EGR ventil ali si samo odklopil konektor !?
Če si samo odklopil konektor ne bo razlike !
L.p.T.
Na vrh
aly
29 jun 2009, 23:49
Član #773
Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19
Lokacija: Kranj
Objav: 429
Imam enako situacijo in se ne sekiram preveč. "Cukanje" ni sunkovito ampak zvezno in ni preveč moteče. Opazim ga samo v 5. in 6. prestavi.
Na vrh
Spletna stran
gildo
03 jul 2009, 16:17
Član #1184
Prijavljen dne: 23 jun 2009, 19:18
Objav: 84
Eto vam iz prve roke:
Cukanje v 5 in 6 prestavi se pojavlja zaradi elektronike oz. krmiljenja turbine. Trenutno je zadeva rešljiva z menjavo kompletne turbine, ki pa stane ... Naj vas potolažim. Ker je 2.0D v bistvu HDI in ga uporablja Peugeot, Ford, Volvo ... in je reklamacij preveč, so že izdelali nov elektronski modul, ki ga boste zamenjali, turbina pa ostane ista. Na pooblaščenih servisih naj bi bil na voljo še letos. Tako bo strošek bistveno nižji, kot bi bil sicer.

Glede mojega cukanja pa tole:
Meni se je notranji del EGR v bistvu odlomil in je konstantno vračal izpuh v motor. Če je odklopljen, bi moral zaradi vgrajene vzmeti ostati v zaprtem stanju. Sedaj sem ga zamenjal in avto gre bistveno boljše.

Vaš Gildo
Na vrh
AljAž
06 jul 2009, 18:02
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Kje pa si dobil to informacijo in ali se je zanesljivo/varno voziti s takim avtom??

In vendarle se vrti...

[ Uredi 06 jul 2009, 20:23 ]
Na vrh
AljAž
23 jul 2009, 21:16
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Od kar imam avto opažam da bolj "jadra", kadar je zunaj vroče. Kaj je sedaj s tem modulom, ali je vse bila samo reklama?
Na vrh
S-40
24 jul 2009, 16:15
Član #860
Prijavljen dne: 23 avg 2008, 14:22
Lokacija: NM
Objav: 26
Glede cukanja v 5. ter 6. prestavi. To tud men počne, ampak ne vedno. Ima pa S40 2.0 dizel, letnik 2004
Včasih se pa zgodi tudi da motor enostavno nima ne pospeškov, moči niti končne hitrosti-kot bi bil totalno zamorjen. Pa tudi ne vedno. V primeru, da je vzrok tale novi modul. Kako se mu pravzaprav reče?
Na vrh
gildo
24 jul 2009, 22:32
Član #1184
Prijavljen dne: 23 jun 2009, 19:18
Objav: 84
Informacija je preverjena. Gre za elektroniko turbine, točnega imena ne vem (mislim, da bo takšen opis na servisu dovolj). Elektronika ni dovolj precizna in pri turbini prihaja do nihanja števila obratov, kar se kaže s simptomi, ki jih vsi skupaj doživljamo. Kot sem že prvič napisal, je bilo do sedaj možno kupiti samo komplet (turbina + elektronika). Ko bom izvedel še kaj več na temo, bom javil.

Glede varnosti vožnje z odklopljenim EGR se ne bi opredeljeval.

EGR v bistvu služi za vračanje dela izpušnih plinov v motor in s tem zmanjša količino CO2 v izpuhu. Namesto motorja EURO3 tako dobimo EURO4. Če je EGR odklopljen imate torej malo manj kvaliteten izpuh in posledično tudi za 0,1 do 0,3 l/100km manjšo porabo.
Na vrh
gildo
23 dec 2009, 00:41
Član #1184
Prijavljen dne: 23 jun 2009, 19:18
Objav: 84
Že nekaj časa nisem bil na servisu. Nazadnje sem z Dumido kontaktiral oktobra, pa ni še nič novega glede elektronike turbine. Poleti sem namreč ravno pri njih dobil to informacijo.

Ker je volvo sicer zanesljiv avto, jaz pa stalno v gužvi, sem se kar nekaj časa vozil, ne da bi sploh čekiral motor. Motor je čez nekaj časa začel delovati vedno slabše, jahanje vedno hujše, pojavilo se mi je cukanje v območju pod 1500 obrati. Spomnil sem se mehanika stare šole (ime mu je Nikola), ki mi je nekoč rekel: turbina ne rabi malo olja, ampak mora v njem "plavati". Preveril sem olje, 7 mm pod črtico max (ca 14000 km po menjavi). Ker sem vse skupaj delal zvečer, sem ga dolil preveč, 2 mm nad max. Ni bilo nič narobe, rešil sem problem. Jahanja skoraj ni zaznati.

Če bo kdo dolival olje, naj ne gre preko max.

Vaš Gildo
Na vrh
S60R-Ocean Race
25 dec 2009, 20:37
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
AljAž je napisal(a): ...

Ugibam, mogoče kaka vakuumska cevka od krmiljenja turbine?


Če bi bila cevka od krmiljenja se ne bi vozil ali pa bi gorelo vse rdeče na armaturi. Podoben problem sem imel na S60 T5. Kriv je bil regulator pritiska. Takrat je nov reguator stal cca. 70eur.
Na vrh
Ficko
29 jun 2014, 23:31
Član #6622
Prijavljen dne: 24 avg 2013, 10:20
Lokacija: Slovenija
Objav: 54
Hm mene isto zafrkava, ko berem tole. In je momentalno moj edini in najbolj moteč problem že nekaj časa. EGR ventil sem kar izklopil in blokiral. Na uradnem so mi menjali ventil turbine pa še en ventil nekaj za regulacijo zraka al whatever pa ni nič boljše.

V priponki prilagam tudi, da mi tlak skače iz 2 do 2.4 gor in dol. Se pa čuti to jahanje najbolj v 4,5 in 6 prestavi. V res hud klanec pa tudi v tretji.

Najbolj se čuti, ko zabiješ pedal do dna, drugače ne toliko. Pa to jahanje se najbolj čuti v vročih dneh, pozimi skoraj nič. Skratka, če kdo pogrunta kaj bi bila rešitev za to zadevo je genij.

Pa še graf skakanja tlaka https://www.dropbox.com/s/f9o1pv6r3q6j55x/Avto.jpg

[ Uredi 29 jun 2014, 23:34 ]
Na vrh
Augi
29 jun 2014, 23:55
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 1003
Koliko imš prevoženih? 150kkm? Avto začne cukati ko se motor nekoliko segreje, hladen pa gre ok?
Na vrh
Ficko
30 jun 2014, 00:29
Član #6622
Prijavljen dne: 24 avg 2013, 10:20
Lokacija: Slovenija
Objav: 54
Prevoženih mam čez 240.000km pa sem še 1 lastnik

Zdaj hladnega res nikol ne tiščim dokler se ne ogreje ampak bi reku po filingu da hladen cuka manj kot ogret.
Na vrh
Augi
30 jun 2014, 00:40
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 1003
sem genij, če povem da je to softwerski problem. Rešitev je še v fazi testiranja ;)
Na vrh
Ficko
30 jun 2014, 00:50
Član #6622
Prijavljen dne: 24 avg 2013, 10:20
Lokacija: Slovenija
Objav: 54
Se mi je zdel, da me na servisu nategujejo. Potlej bo pomagal kakšen update softwara a kako?
Na vrh
Augi
30 jun 2014, 07:15
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 1003
ne update ne pomaga, custom se naloži, kot čip tuning
Na vrh
Ficko
30 jun 2014, 12:00
Član #6622
Prijavljen dne: 24 avg 2013, 10:20
Lokacija: Slovenija
Objav: 54
No, če je zadeva že fertik, mi daj napotke kaj in kako, da zadevo kupim

Na vrh
peromb
30 jun 2014, 12:32
Član #2833
Prijavljen dne: 16 jul 2012, 20:02
Lokacija: Dragu?ova
Objav: 287
Mene tudi zanima
2 dni nazaj mi je spet izpisal anti skid......Voziv v nekem varnem načinu.Avto ni cukal


[ Uredi 30 jun 2014, 12:33 ]
Na vrh
SepoX
30 jun 2014, 20:01
Član #94
Prijavljen dne: 23 nov 2006, 13:51
Lokacija: Novo mesto
Objav: 198
Smo tudi mi probal z menjavo softwera z Baumanom, pa ni pomagalo. Smo naročili novo turbino in je zadeva popravljena, pa še ene 175 konjčkov sem obdržal.
Na vrh
Augi
30 jun 2014, 20:13
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 1003
@SepoX, kdaj si tole nalagal? kolikor je meni znano ta file še ni bil naložen na več kot 1 avto.
Pri enem smo testirali in smo zvezali na temperaturni senzor hladilne tekočine potenciometer, in ko je avto hladen gre ok, ko se segreje cuka. Ko preklopiš na ročno nastavljanje, pa nastavljeno na hladno gre avto ok.
Na vrh
Ficko
01 jul 2014, 00:18
Član #6622
Prijavljen dne: 24 avg 2013, 10:20
Lokacija: Slovenija
Objav: 54
Sliši se kul. Upam, da porihtamo to zadevo čimhitreje ter za malo €.
Na vrh
SepoX
01 jul 2014, 12:22
Član #94
Prijavljen dne: 23 nov 2006, 13:51
Lokacija: Novo mesto
Objav: 198
Nalagal smo lani v jeseni. Sem mu pustil avto kak dober mesec, da je testiral, vendar ni šlo samo z menjavo softwera. Pri meni je iz "plavanja" pri pospeševanju že prešlo v fazo, ko mi je izklapljalo turbino.
Na vrh
Ficko
01 jul 2014, 14:00
Član #6622
Prijavljen dne: 24 avg 2013, 10:20
Lokacija: Slovenija
Objav: 54
Še zdaj se zbegan, ker nevem kaj je bilo zanič?! Software ali turbina kot mehanski del? Mehanski del pri meni je ok, sem dal preverit. Medtem, ko nekaj zafrkava elektronsko...
Na vrh
peromb
07 jul 2014, 10:39
Član #2833
Prijavljen dne: 16 jul 2012, 20:02
Lokacija: Dragu?ova
Objav: 287
Ficko je napisal(a): ...

Še zdaj se zbegan, ker nevem kaj je bilo zanič?! Software ali turbina kot mehanski del? Mehanski del pri meni je ok, sem dal preverit. Medtem, ko nekaj zafrkava elektronsko...


Welcome to the Club
Na vrh
Ficko
07 jul 2014, 13:27
Član #6622
Prijavljen dne: 24 avg 2013, 10:20
Lokacija: Slovenija
Objav: 54
Ja samo je pa šalabajzersko, da na servisih tako masovne napake ne znajo iz prve diagnosticirati in popraviti.

Da te kar mine do znamke. Naj spet kupim v kratkem novega Volva pa pričakujem ta crap?

V roku leta ali dve ko kupim nov avto bom presneto premislil ali bo to Volvo ali ne. Pa saj generalno gledano ni slab avto, ampak take stvari se ti pa zamerijo do amena.
Na vrh
SepoX
07 jul 2014, 14:29
Član #94
Prijavljen dne: 23 nov 2006, 13:51
Lokacija: Novo mesto
Objav: 198
Pri meni ni več pravilno deloval variabilni del turbine - upam, da sem kot laik tole prav povedal

V bistvu je bilo najceneje to, da smo menjali turbino.

Je pa to bila napaka prejšnjih generacij, kakor sedaj vidim, takih problemov ni več.
Na vrh
Pojdi na stran  [1] 2

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 54, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5981
najnovejši član: Bobbikedge
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete