|
|
nakup V50 d5 Pojdi na stran
[1]
2
|
|
poršejček | 15 jul 2014, 12:52 | |
| Član #551Prijavljen dne: 22 dec 2007, 14:14 Objav: 255 | glede na redkost te kombinacije, se mora clovek ozreti po vsakem ki se znajde na netu
je kdo ze pogledal tegale? prodajalca ne "pohvalijo" najbolj, osebno nisem imel "se" opravka z njim?
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=8662216&show=1&avto=Volvo%20V50%20D5%20Momentum.USNJE.NAVI
plusi:
- barvna kombinacija - notranji "les" dekor - temna notranjost - navigacija (dokler ne crkne) - AUX
minusi:
- nima xenona - nima stresnih letev - ma usnje (nima gretja)
...iz tega sklepam da je ITA, leasing/poslovni najem/... Kdo ve kako je s temi avtomatiki v V50, geartronic (da/ne?)
kilometri? hja
mnenja, predlogi pohvale, pripombe, hvala
[ Uredi 15 jul 2014, 12:57 ] | Na vrh | |
gorgh | 15 jul 2014, 14:27 | |
| Član #3073 Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04 Lokacija: Škofja Loka Objav: 758
| Od avta samega ne vem, imel pa sem ( sicer slabih 10 let nazaj ) zelo pozitivne izkušnje s prodajalcem, ko smo kupili kombi na zadnji pogon, in smo doživeli zvito "akso" ki gre proti zadnjemu pogonu ter počeno ohišje menjalnika....
Dec je po popravilu ( na naše stroške - smo založili - uradni servis ) povrnil do centa nazaj v kešu in tud računa pogledal ni....
Če je še vedno tako, pa ne vem.... | Na vrh | |
Milan_V50 | 16 jul 2014, 11:01 | |
| Član #1438 Prijavljen dne: 28 dec 2009, 16:09 Lokacija: Maribor Objav: 130
| Konkretno za tega ne vem ampak mi je zelo vsec ta kombinacija V50-D5. 2.0D ali D5 - v vsakem primeru bi se prej odlocil za D5! Ima volvotov D5 motor in boljsi menjalnik (sklopka) od 2.0D. Edino nimam rad avtomatika. Manualni menjalnik D5 je zelo zelo redek pri nas. Glede kilometrov, tudi ce so vrnjeni...za D5 motor to ni problem...
| Na vrh | |
poršejček | 16 jul 2014, 13:03 | |
| Član #551 Prijavljen dne: 22 dec 2007, 14:14 Objav: 255
| Ponudba "tapravih" V50 pri nas je itak nična.
1.6eDrive ali D2, oprema neki da je, tempomat je ze luksuz. Da človek "zasanja" o D3, D4 kaj šele D5 s xenonom, momentum/summum, pozabi.
Verjetno bo res treba v lastno režijo, samo nastane problem ko danes prodat lastno privat vozilo ni enostavno. Zato pač pogled k prodajalcem.
Magari grem po dopustu (če bo še) uč vržt pa da vidimo. Strešne sanke se lahko da gor naknadno, edino xenon bolj težko (predrago).
avtomatik tudi mene malo skrbi, čeprav saj kaj pa ma za bit narobe?
LP | Na vrh | |
mVm | 16 jul 2014, 13:57 | |
| Član #1569 Prijavljen dne: 15 mar 2010, 09:19 Objav: 134
| Če maš denar za nakup avta in pa recimo 4-5 jurjev, ki jih lahko vedno od nekje potegneš kupi. Seveda ga prej dobro pregledaš in stestiraš. Če pa še za nakup nimaš v gotovini pa ne tikaj takega stroja. Bo skoraj gotovo jokanje. Pod 100€ je malo katero popravilo pri D5 motorju zamenjat moraš pa kar precej gumijastih delov, ki neglede na pažnjo voznika začnejo odpovedovat po 200k prevoženih. Nakup Volvota v Sloveniji je VEDNO finančni polom. 10let stara kanta D5 da bo v dobri kondiciji te stane cca 150-200€ na mesec brez goriva in padca vrednosti! No, vsaj jaz ne uhajam tem številkam.
Itak pa bi bila cena tega avta s takim motorjem in pravimi kilometri vsaj 50% višja na recimo mobile.de. Tale voz ni stal več kot 7k v tujini torej že ne more bit kaj prida. Cene na mobile.de se začnejo pri 8500, DMV je mislim da 17% pri tem motorju.
Škoda da smo slovenci taki reveži da moramo kupovat zgolj rabljene avte s severa/severo zahoda in se konstanto ukvarjat s tem kdaj bo kaj crknilo in koliko bomo nategnjeni (da bomo je že dejstvo). | Na vrh | |
poršejček | 16 jul 2014, 14:04 | |
| Član #551 Prijavljen dne: 22 dec 2007, 14:14 Objav: 255
| posteno povedano!
Sicer fotrov D5 staorsti 10 let drugo leto in cca. 300.000 dela, z malenkostnimi "pozdravi".
daj razlozi mi to "4-5 jurjev" kaj si imel tukaj v mislih? Glede na domače izkušnje D5 motorja in "izkušnje soforumašev" je avto neuničljiv?
me pa skrbi točno to kar si napisal:
Itak pa bi bila cena tega avta s takim motorjem in pravimi kilometri vsaj 50% višja na recimo mobile.de. Tale voz ni stal več kot 7k v tujini torej že ne more bit kaj prida. Cene na mobile.de se začnejo pri 8500, DMV je mislim da 17% pri tem motorju.
o nateganciji, ja žal res, a vseeno smo očitno tako nori da kupujemo
| Na vrh | |
mVm | 16 jul 2014, 14:57 | |
| Član #1569 Prijavljen dne: 15 mar 2010, 09:19 Objav: 134
| S tistimi tisočaki sem mislil avtomatski menjalnik kateri je edina možna "kapitalna napaka" če ni bil ustrezno negovan torej da ga moraš v najslabšem možnem primeru menjati z novim. Ponudba rabljenih avtomatov za ta avto pa nevem ali ustreza z V70 in S60 modela, ker točno takih V50 je verjetno extremno malo. Morda je zaradi druge platforme avtomobila kakšna sprememba na ohišju in potem ne paše skupaj. Laično ugibam! Morda ima kdo kake boljše informacije.
Pa navadno je še da ko nekaj podreš na avtu (kaj večjega) najdeš še par stvari, ki bi jih bilo dobro menjati ker se že dela Saj ubistvu tako tudi največ privarčuješ, čeprav je takratni račun velik.
To da so Volvoti neuničljivi... bwahahahaha. Rjavijo ne, to je pa tudi vsa razlika z ostalimi. Moja dva primerka iz katerih črpam izkušnje bi bila nevozna vsaj 1x v letu brez ustreznih rednih posegov! Volvo je drugačen, ima neko karizmo, faktor X. To je to zakaj ga kupiš. Ko ga pa razčleniš je relativno drag, praktičen (karavani) avto, ki ima enako število muh kot kak drugi voz primerljive nabavne vrednosti.
Pojem neuničljivost se lahko definira z določenimi vozili (večinoma azijskimi) izdelanimi tam nekje med 90 in 95 letom. Od 2000 dalje je pa mislim da kar downhill glede izdelave. Okvare za 500-1000€ pri starosti okrog 10let so danes popolnoma "logične". Torej so vozila narejena za nek tak časovni interval. Pa večina ponudnikov financiranja pri nakupu ti nudi odplačevanje do 7 let. Opaziš trend? | Na vrh | |
Andrei | 18 jul 2014, 08:22 | |
| Član #838 Prijavljen dne: 05 avg 2008, 18:11 Objav: 475
| Po mojih izkušnjah je z rabljenimi in cenami tako: vsaka ekstremno nizka cena ima svoj razlog, visoka prav tako. Če nekim avtom cena močno pade po nekem letu, je to z razlogom (tržna politika novih avtov, okvare, načini financiranja itd.). Nekako pa se mi dozdeva, vsaj po izkušnjah, da je največ večjih stroškov med 200 in 300k kilometri (podvozje, sklopke, turbine itd.), potem se reč nekoliko unese. Pri mojem, okoli 330k, je vsakoletna statistika pokazala, da je fiksni strošek vzdrževanja vsako leto (5 let) od nakupa nižji, jasno, tudi amortizacija se manjša. Upam, da bo nekaj časa zdržalo s tem, da bom imel samo redno vzdrževanje z manjšimi okvarami. | Na vrh | |
mVm | 18 jul 2014, 11:35 | |
| Član #1569 Prijavljen dne: 15 mar 2010, 09:19 Objav: 134
| Andrei je napisal(a): ...
Nekako pa se mi dozdeva, vsaj po izkušnjah, da je največ večjih stroškov med 200 in 300k kilometri (podvozje, sklopke, turbine itd.), potem se reč nekoliko unese.
Stroški se unesejo ampak tisti avti se potem ne prodajajo, vsaj na avto.net ne Take primerke se dobi izjemoma! Zase že vem da bom imel boljši avto čez 2 leti, ko bo prek 300k na števcu, proti temu kakšen je bil ob nakupu. | Na vrh | |
poršejček | 23 sep 2014, 15:11 | |
| Član #551 Prijavljen dne: 22 dec 2007, 14:14 Objav: 255
| da malo osvezimo =)
avta nisem sel gledat, ker ni odziva na 2 poslana maila, katera sem poslal po vsaj 8 klicih na stevilke katere so zvonile v prazno =)
se je pa vceraj pojavil en "makaronar" ki je po opremi odlicen (stresne letve bi bilo pac potrebno se kupiti s kakega razbitega), vendar pozoren pogled na volan mi da malo misliti (nevem ce se tako zmatra po teh kilometrih), ker glede na videno, ima volvo recimo bistveno boljsi kot VW in Peugeoti in podobno
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=8873392&show=1
mnenja?
| Na vrh | |
T0ny | 23 sep 2014, 16:36 | |
| Član #2533 Prijavljen dne: 30 dec 2011, 14:09 Lokacija: Vipava Objav: 421
| Najbolje v živo pogledat... po slikah je itak samo ugibanje. Glede volana pa sem videl tudi že avto z realnimi 120k km (s40 05') z oguljenim volanom, samo zaradi tega ker nosi lastnica 37 prstanov in veselo praska z njimi vsakič ko obrača | Na vrh | |
poršejček | 23 sep 2014, 17:31 | |
| Član #551 Prijavljen dne: 22 dec 2007, 14:14 Objav: 255
| uc vrzt bom itak sel, ker tako kot si reku, v zivo je le v zivo.
Avto je ITA, uvozen, prodajalec ima liste in izpiske servisov, ONI so barvali oba odbijaca (pomoje zato tudi leva plastika pralca tako postrani), dajo 1 leto garancije na VSE (seveda ta "vse" je potrebno nastudirat - menjalnik!!!)
Drugace pa pravi da avto je lepo ohranjen, vidi se raba na voznikovem sedezu, kot pa sem ze rekel, volan me ze na sliki moti ker je po levem delu zelo zelo zdrsan.
| Na vrh | |
Volvo. 4 life | 23 sep 2014, 17:40 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| Reciva, da so jih vrgl iz 230 na 160 kkm | Na vrh | |
poršejček | 23 sep 2014, 17:49 | |
| Član #551 Prijavljen dne: 22 dec 2007, 14:14 Objav: 255
| Volvo. 4 life je napisal(a): ... Reciva, da so jih vrgl iz 230 na 160 kkm
hehehe, cakam na zgodovino z volvo servisa, potem ga grem pa gledat, da vidim koliko se ujema
| Na vrh | |
Milan_V50 | 23 sep 2014, 21:31 | |
| Član #1438 Prijavljen dne: 28 dec 2009, 16:09 Lokacija: Maribor Objav: 130
| Sem tudi hotel pogledat tega...ampak ne zarad nakupa...pac..rad bi probal avto kako gre. Drugace, iz osebne iskusnje, ce je iz Italije, pristej min 100-150.000km Minus je ta volvotov automatski menjalnik... Kdaj bos sel na ogled?
[ Uredi 23 sep 2014, 21:33 ] | Na vrh | |
poršejček | 23 sep 2014, 21:48 | |
| Član #551 Prijavljen dne: 22 dec 2007, 14:14 Objav: 255
| konec tedna ce bo vreme in ce bojo podatki ki me zanimajo vsaj malo kazali na realno zgodbo
disi mi zaradi opreme, avtomatik tud meni osebno ne disi, ampak nekje je treba sklepat kompromise
| Na vrh | |
Milan_V50 | 23 sep 2014, 22:27 | |
| Član #1438 Prijavljen dne: 28 dec 2009, 16:09 Lokacija: Maribor Objav: 130
| Mogoce ga bom v cetrtek z kolego sel pogledat. Tukaj na 3 min je od mene doma... Zanima me ali je kaj hitrejsi/boljsi ta novejsi 6 supinjski meljalnik. 5 stupinjskega sem probal in je adijo..ne bom ga nikoli imel... | Na vrh | |
tomsom | 23 sep 2014, 23:57 | |
| Član #1258 Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04 Objav: 1067
| Ne morem da nebi... Avtomatski menjalnik ni noben BAU BAU! V veliki večini je problem v krmilni plošči. Redki so primerki ko grejo lamele, pumpa ali torq converter. Tudi če ni menjano olje in je potem narejen flush, ne rikne menjalnjk, ampak dvigne opilke v krmilko v mikrofiltre in elektromagnete, kjer opilki obstanejo in jebejo pretok olja in upornost na elektromagnetnih ventilih, tako imenovanih solenoidih. 6 stopenjski menjalnik ni dosti drugačen od 5 stopenjskega, vsaj po tehniki ne. Odzivnost je tle tle, življenska doba enaka. Primernaj stroške menjave sklopke na ročnem in vse kar gre poleg, za avtomat ti pa lahko povem, da je zelo slab primerek popravljen z novo krmilko, kartonom olja in dela pod čuka €. Pa da moraš menjati še torque converter ki stane obnovljen z novo lamelo 200€+ delo, pa imaš dejansko novo zadevo ki bo živela dlje kot ročni ob pametnem vzdrževanju. Sklopka za ročnega in cel regament kosov ki gredo poleg pa stane.?? No, kaj pa vem, jaz gledam na to malo drugače. Ni avtomatik neka vesoljska tehnologija, della, počasi, vendar dela. Da ga imaš od novega in propisno voziš in vzdržuješ, ima da naredi vsaj 700-800kkm. Pa ročni? | Na vrh | |
cleaner | 24 sep 2014, 07:50 | |
| Član #189 Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42 Objav: 534
| če ima že volan zguljen od prstanov, kakšen je šele aluminij na vratih... ko sem jaz gledal za v50, so imeli vsi opraskane/pobuškane tiste inserte okoli kljuke in šalthebla | Na vrh | |
poršejček | 24 sep 2014, 09:09 | |
| Član #551 Prijavljen dne: 22 dec 2007, 14:14 Objav: 255
| Tk kt je TOMSON reku, suma sumarum je cenovno tm tm, je pa res, vedeti kako je bil vzdrzevan je loterija in to je edino kar mene skrbi.
Kar me trenutno najbolj skrbi je samo stanje avta, na sliki se NE vidi sedeza, volan ni podrsan od prstanov, ker ce pozorno pogledas je leva stran zdrgnjena ne popraskana, vse to mi pac daje sumit da ima avto vec KM
Bomo videli kaj porecejo v zivo | Na vrh | |
poršejček | 24 sep 2014, 09:20 | |
| Član #551 Prijavljen dne: 22 dec 2007, 14:14 Objav: 255
| nmilance je napisal(a): ...
Mogoce ga bom v cetrtek z kolego sel pogledat. Tukaj na 3 min je od mene doma... Zanima me ali je kaj hitrejsi/boljsi ta novejsi 6 supinjski meljalnik. 5 stupinjskega sem probal in je adijo..ne bom ga nikoli imel...
ce bos sel gledat jutri, daj bodi dober pa mi napake poslikaj pa daj na ZS ali mail, dobis za pivo. Da se ne vozim gor za brez veze
Hvala | Na vrh | |
Milan_V50 | 24 sep 2014, 21:26 | |
| Član #1438 Prijavljen dne: 28 dec 2009, 16:09 Lokacija: Maribor Objav: 130
| poršejček je napisal(a): ...
ce bos sel gledat jutri, daj bodi dober pa mi napake poslikaj pa daj na ZS ali mail, dobis za pivo. Da se ne vozim gor za brez veze Hvala
Bom, ni problema...tudi brez piva ;)
| Na vrh | |
Milan_V50 | 24 sep 2014, 21:38 | |
| Član #1438 Prijavljen dne: 28 dec 2009, 16:09 Lokacija: Maribor Objav: 130
| tomsom je napisal(a): ...
Ne morem da nebi... Avtomatski menjalnik ni noben BAU BAU! V veliki večini je problem v krmilni plošči. Redki so primerki ko grejo lamele, pumpa ali torq converter. Tudi če ni menjano olje in je potem narejen flush, ne rikne menjalnjk, ampak dvigne opilke v krmilko v mikrofiltre in elektromagnete, kjer opilki obstanejo in jebejo pretok olja in upornost na elektromagnetnih ventilih, tako imenovanih solenoidih. 6 stopenjski menjalnik ni dosti drugačen od 5 stopenjskega, vsaj po tehniki ne. Odzivnost je tle tle, življenska doba enaka. Primernaj stroške menjave sklopke na ročnem in vse kar gre poleg, za avtomat ti pa lahko povem, da je zelo slab primerek popravljen z novo krmilko, kartonom olja in dela pod čuka €. Pa da moraš menjati še torque converter ki stane obnovljen z novo lamelo 200€+ delo, pa imaš dejansko novo zadevo ki bo živela dlje kot ročni ob pametnem vzdrževanju. Sklopka za ročnega in cel regament kosov ki gredo poleg pa stane.?? No, kaj pa vem, jaz gledam na to malo drugače. Ni avtomatik neka vesoljska tehnologija, della, počasi, vendar dela. Da ga imaš od novega in propisno voziš in vzdržuješ, ima da naredi vsaj 700-800kkm. Pa ročni?
Jaz pac nasplosno nimam rad avtomatike...posebaj ta volvotov 5 stopinjski ker mi je zelo prepocasen. Tudi je kar nezanesljiv. Ta V50 ima novejsi 6-stopinjski, baje da je boljsi. Dogajajo se tezave tudi in na novejsih modelih...XC60...XC90...Na novjesih menjalikah su nekatere zadeve porihtali. Najhujse je da so napake taksne da se dosti tesko odkrijejo...drobne zadeve...dela menjalnik ampak obcasno nekaj jezi... Nasplosno...avto iz Italije pa avtomatik...hm..ne vem...mores biti res kar pogumen.
| Na vrh | |
poršejček | 25 sep 2014, 09:34 | |
| Član #551 Prijavljen dne: 22 dec 2007, 14:14 Objav: 255
| Milan_V50, si ga kr kupu, hehehe
| Na vrh | |
gorgh | 25 sep 2014, 11:04 | |
| Član #3073 Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04 Lokacija: Škofja Loka Objav: 758
| Matr, morte bit pa eni res hudi street racerji v cestnem prometu, da jamrate nad počasnostjo avtomatskega menjalnika, ki sploh ni počasen ( razn seveda, če si extreme street racer, pol je mal prepočasen, to je res ) ....svaka vam čast | Na vrh | |
Milan_V50 | 25 sep 2014, 21:02 | |
| Član #1438 Prijavljen dne: 28 dec 2009, 16:09 Lokacija: Maribor Objav: 130
| poršejček je napisal(a): ...
Milan_V50, si ga kr kupu, hehehe
Hehe...danes mi ni uspelo skocit, dezevalo je in sem imel guzvo...upam da bo jutri boljse vreme in vec casa. Ne bi rad na hitro...Ti bom javil, brez skrbi ;) | Na vrh | |
Milan_V50 | 25 sep 2014, 21:09 | |
| Član #1438 Prijavljen dne: 28 dec 2009, 16:09 Lokacija: Maribor Objav: 130
| gorgh je napisal(a): ...
Matr, morte bit pa eni res hudi street racerji v cestnem prometu, da jamrate nad počasnostjo avtomatskega menjalnika, ki sploh ni počasen ( razn seveda, če si extreme street racer, pol je mal prepočasen, to je res ) ....svaka vam čast
Ce pa ti imas T5 in seveda da ti je ok...Zgodba z dizelima je malo drugacna...Si probal D5 avtomatika? | Na vrh | |
poršejček | 25 sep 2014, 21:18 | |
| Član #551 Prijavljen dne: 22 dec 2007, 14:14 Objav: 255
| Milan_V50 je napisal(a): ... poršejček je napisal(a): ...
Milan_V50, si ga kr kupu, hehehe
Hehe...danes mi ni uspelo skocit, dezevalo je in sem imel guzvo...upam da bo jutri boljse vreme in vec casa. Ne bi rad na hitro...Ti bom javil, brez skrbi ;)
avta danes ze ni bilo vec na internetu, je dobil novega lastnika
cakamo naprej | Na vrh | |
tomsom | 25 sep 2014, 22:04 | |
| Član #1258 Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04 Objav: 1067
| Milan_V50 je napisal(a): ... gorgh je napisal(a): ...
Matr, morte bit pa eni res hudi street racerji v cestnem prometu, da jamrate nad počasnostjo avtomatskega menjalnika, ki sploh ni počasen ( razn seveda, če si extreme street racer, pol je mal prepočasen, to je res ) ....svaka vam čast
Ce pa ti imas T5 in seveda da ti je ok...Zgodba z dizelima je malo drugacna...Si probal D5 avtomatika? In kakšna je razlika v avtomatu njegovega T5 in D5? Ne govorit neumnosti! Avtomata sta povsem enaka in pri ležerni vožnji se obnašata povsem enako, pri športni vožnji pa se T5 vrti v višje obrate. Po tvojih besedah sodeč, si zelo očitno vozil ali si lastil zelo zjeban menjalnik. V vednost; menjalnik je počasen pri umirjeni vožnji, prestavlja počasneje, primerno globini stopalke za plin, ko ti v hipu stisneš stopalko za plin v umirjenem režimu, se pozna razlika med DSG menjalnikom in AW, ker tukaj res potrebuje več časa če prestavlja 2 prestavi nižje, pri prestavljanju ene prestave, nekega delaya ni. Govoriš ravno tako, kot da z avtomatikom moraš 10 minut prej v službo da nisi pozen. Buče!!!
| Na vrh | |
Volvej | 25 sep 2014, 22:11 | |
| Član #1127 Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06 Objav: 1554
| Jaz sem vozil C30 D5 automatika, se mi je zdela kar OK zadeva, res pa je da poredko vozim avtomatika. Za na trackday pa res ni. | Na vrh | |
Milan_V50 | 26 sep 2014, 15:15 | |
| Član #1438 Prijavljen dne: 28 dec 2009, 16:09 Lokacija: Maribor Objav: 130
| tomsom je napisal(a): ... Milan_V50 je napisal(a): ... gorgh je napisal(a): ...
Matr, morte bit pa eni res hudi street racerji v cestnem prometu, da jamrate nad počasnostjo avtomatskega menjalnika, ki sploh ni počasen ( razn seveda, če si extreme street racer, pol je mal prepočasen, to je res ) ....svaka vam čast
Ce pa ti imas T5 in seveda da ti je ok...Zgodba z dizelima je malo drugacna...Si probal D5 avtomatika? In kakšna je razlika v avtomatu njegovega T5 in D5? Ne govorit neumnosti! Avtomata sta povsem enaka in pri ležerni vožnji se obnašata povsem enako, pri športni vožnji pa se T5 vrti v višje obrate. Po tvojih besedah sodeč, si zelo očitno vozil ali si lastil zelo zjeban menjalnik. V vednost; menjalnik je počasen pri umirjeni vožnji, prestavlja počasneje, primerno globini stopalke za plin, ko ti v hipu stisneš stopalko za plin v umirjenem režimu, se pozna razlika med DSG menjalnikom in AW, ker tukaj res potrebuje več časa če prestavlja 2 prestavi nižje, pri prestavljanju ene prestave, nekega delaya ni. Govoriš ravno tako, kot da z avtomatikom moraš 10 minut prej v službo da nisi pozen. Buče!!!
Ni podrebe za taksnim neprijaznim tonom. Lepo sam samo povedal svoje osebno mnenje glede na to kaj meni pase ozr ne pase in na informacije ki ih imam osebno in od prijateljev ki so volvo serviserji. Slpoh je brezveze debatirati ali je potrebno ali ne imeti....100KS, 200KS...300KS in vse v tem stilu...za kaj rabis...ne rabis...kje ti se mudi...
Se vedno mi nisi povedel ali si probal D5 - 5 stopinjskeg avtomatika...To ne pomeni da so manjelniki razlicni, to nisem niti napisal...pac sem rekel da so MOTORJI razlicni in to pomeni da je razlike v voznji...Ali je vse to isto?! OK, tebi je to hiter...prehiter...dovolj hiter...kar koli...
| Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 59, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|