Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S40 (2. gen) / V50 / C30 / C70 (2. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Kompresija v hladilnem sistemu

Avtor objava
DavoS40
21 jul 2014, 01:33 Predogled tiskanja
Član #11708
Prijavljen dne: 19 jul 2014, 22:22
Objav: 14
Pozdravljeni!

No pa so se začele težave tudi z mojim Volvotom. Dobro leto in pol si lastim Volvota S40 1.6D letnik 2007 ( model 2008) pred kratkim sem opazil, da mi predvsem na avtocesti zmanjkuje hladilne tekočine. No po temeljitih testih tesnosti motorja in hladilnega sistema smo prišli do ugotovitve, da zaradi kompresije v hladilnem sistemu čez pokrovček na ekspanzijski posodi izmeče hladilno tekočino. Sami testi niso pokazali ničesar in ker so serviserji že obupavali so poizkusili še test, ki zazna CO2. Tu pa se je pokazalo, da se v ekspanzijski posodi nabira CO2. Pravijo, da se nekaj dogaja v motorju ( tesnilo glave ali počena glava motorja).
Zanima me je kdo že imel podoben problem pri tem motorju in koliko pride sanacija na pooblaščenih servisih?


Lep pozdrav.
Na vrh
viggso
25 jul 2014, 17:41
Član #2814
Prijavljen dne: 30 jun 2012, 12:03
Objav: 8
Meni je lani pri V50 2.0D letnik 2005 počila glava. Počila je tako, da je hladilna tekočina uhajala direktno na cilindre.
Ne vem sicer kako je pri 1.6 motorju ampak meni so lani razlagali, da tesnilo glave pri teh motorjih zelo redko gre..
Stroški so bili 1,4 jurja komplet nova glava z ventili itd + ''drobni'' material. Vse skupaj je naneslo nekaj čez dva jurja. Popravljal se je pri domačem mehaniku.



Na vrh
DavoS40
03 sep 2015, 00:45
Član #11708
Prijavljen dne: 19 jul 2014, 22:22
Objav: 14
Pozdravljeni.

Če koga mogoče zanima kako se je končala tale zadeva z mojim volvom. Kot že omenjeno sem lani opazil iztekanje hladilne tekočine. Hladilno tekočino je zaradi pritiska izmetalo čez varnostni ventil na pokrovčku ekspanzijske. V posodi je ostalo le za dober prst hladilne tekočine vendar se avto ni niti malo pregreval. S takšnim avtom sem prevozil še nekje 15000 km; ne me kregat vem, da bi moral avto v popravilo že prej. In ja spuščalo je tesnilo na glavi in sicer na dveh cilindrih. Ves material me je prišel nekaj čez 700€. Je pa v ceni še marsikaj ne samo tesnilo glave. Tako da pritiska ni nobenega več v hladilnem sistemu, sicer je še neko cukanje pri konstantnem gasu in obratih do 2000, tko da naslednji teden grem do diagnostika po napravo, da bo merila parametre med vožnjo. Drugače avto normalno pospešuje in v višjih obratih ni nobenih problemov.
Avto se je drugače popravljal pri domačem mehaniku.
Bol točne cene vam lahko posredujem takoj, ko dobim račun.

Če želite lahko prilepim še kup slik razdrtega motorja.?

Lep pozdrav.
Na vrh
ddejc
03 sep 2015, 13:08
Član #12828
Prijavljen dne: 20 mar 2015, 11:48
Objav: 205
Pohvala za prispevan odgovor na vprašanje in razlago vzroka za težavo. Slike pa le prilepi. DObro čtivo je vedno dobrodošlo;)
Na vrh
alfaromeo
04 sep 2015, 09:47
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
DavoS40 je napisal(a): ...
Če želite lahko prilepim še kup slik razdrtega motorja.?



Me veseli, da si rešil problem!
Na vrh
DavoS40
04 sep 2015, 14:28
Član #11708
Prijavljen dne: 19 jul 2014, 22:22
Objav: 14
Če tko na hitro še povzamem kaj vse je blo zamenjano:
Tesnilo glave, vijaki za glavo, grelne svečke, vsa tesnila, odmična gred, vse kar spada k velikemu servisu, razne objmke pa še kake malenkosti.

Evo pa še nekaj obljubljenih slik:





































Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 59, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5976
najnovejši član: Juliovioky
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete