Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S40 (1. gen)/ V40
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Nasvet pri nakupu V40 l.2001 diesel

Avtor objava
Skuma
28 jul 2014, 19:21 Predogled tiskanja
Član #11774
Prijavljen dne: 28 jul 2014, 19:09
Objav: 1
Lep pozdrav vsem, kot že naslov pove premišljujem o nakupu omenjenega vozila ( Volvo V40 l.2001 1.9 TD 85kw ). Zanimam me kakšne so kaj vaše izkušnje s tem avtom in kaj so njegove hibe/na kaj moram biti še posebaj pozoren pri nakupu le tega vozila?

PS: bi z veseljem dal povezavo do avtomobila na avto.net a sem še novo pečeni uporabnik in nimam te pravice
Na vrh
Shorl
28 jul 2014, 21:11
Član #2816
Prijavljen dne: 01 jul 2012, 21:20
Objav: 28
Kot prvo, avto je star

Kupil sem že dva taka avtočka in lahko povem, kateri problemi so bili pri obeh enaki, tako da jaz lahko posplošim

Rja- spodaj pri sprednjem blatniku se odtok za vodo zabaše s svinjarijo, ki je zmeraj vlažna in tam začne rjaveti. Na noter in na ven:( Če ni nihče vzel ven tiste pene v blatniku, ti garantiram, da bo tam rjav. Sploh ti bo pa lastnik verjetno znal povedati, da je bil blatnik že barvan (kar še zdaleč ne pomeni, da je problem odpravljen). Oba moja sta rjavela tudi pod letvico na zadnjih vratih na voznikovi strani (kakih 5cm od začetka letvice je luknja v vratih in tam se začne), eden je bil gnil samo pri prvi luknji, drugi tudi pri zadnji.
Pri modelih pred faceliftom (mislim da 2003), je problem tudi pri puši voznikovega brisalca- le-ta se obrabi, dobi luft, brisalec se povesi in kadar odpreš haubo, brisalec podrsa po robu haube in tudi tam začne rjaveti. Zaradi tega tudi rado škriplje, ko so vključeni brisalci.

Ventilator hladilnika- Oba sta imela prerustano termovarovalko upora za prvo hitrost ventilatorja, zaradi česar se je pregreval v daljše klance (vsaj 10-15 minut klanca) Pri drugem sem problem že poznal in sem ga takoj rešil.

Podvozje- ravno tako oba sta imela (zdajšnji ima to še sedaj) pri podvozju zadaj zanič gumijaste puše na malih kontrolnih rokah- na vsaki strani sta dve majhni (na pamet- 20 in 15cm) palici, kjer gre po ena puša v franže, zaradi česar pri večjih luknjah na cesti kar dobro ruži.
Sprednje končnike stabilizatorja se menja približno tako pogosto kot olje

To se zaenkrat spomnem, da je bilo pri obeh enako, sicer pa leta in kilometri seveda naredijo svoje.

Načeloma pa je to odlično vozilce, tako da go for it!

Lp,

Mohor
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 53, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5976
najnovejši član: Juliovioky
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete