|
|
Volvo C70 2.3 T5 aut 2001 Pojdi na stran
1
2
3
[4]
5
6
7
|
|
mihaelz | 05 apr 2014, 01:48 | |
| Član #520 Prijavljen dne: 27 nov 2007, 11:08 Lokacija: TuPaTam Objav: 446
| alfaromeo je napisal(a): ...
joj platišča ....
Res je, da je vse stvar okusa in ne rečem, da mu ta ne pašejo, samo meni z njimi volvoizem uplahne in se bolj spogleduje z kakšno hondo ali benflom... Ma vsake oči svojga malarja, jaz se tukaj strinjam z opazko "joj platišča...." | Na vrh | |
gorgh | 05 apr 2014, 09:59 | |
| Član #3073 Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04 Lokacija: Škofja Loka Objav: 758
| To pa ze mal pretiravate no :-D | Na vrh | |
dejanLPG | 05 apr 2014, 12:48 | |
| Član #3065 Prijavljen dne: 11 nov 2012, 21:43 Lokacija: Ljubljana Objav: 255
| Stari, prebarvaj na zeleno LOL | Na vrh | |
gorgh | 10 apr 2014, 11:48 | |
| Član #3073 Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04 Lokacija: Škofja Loka Objav: 758
| Evo, če koga slučajno zanima....strošek predmetnega vozila mesečno do danes od dne nakupa ( 17.1.2013 ) V ta znesek pa sicer ni vnešena kupnina za vozilo!!!
Bolš da ne gledaš če že maš, sam takšno je pač stanje )) Se pa znesek na nove prevožene km seveda niža ( seveda počasi za crknt) iz dneva v dan, ker je z glavnimi in dražjimi "investicijami" uglavnem "konec" - so pa v te stroški zajeti popolnoma vsi stroški - bencin, gume nove zimske in letne, feltne, zavarovanje, usak šrauf in del k sm ga plaču, etc....uglavjnem od a do ž!
Povprečna poraba avtomobila: 9,59 l/100km Število prevoženih kilometrov: 27.139,00 km
Poraba Super 100 pri družbi OMV: 9,63 l/100km (št. zapisov: 52)
Skupno porabljen denar: 11.483,99 € Skupno porabljen denar za gorivo: 3.900,46 € Povprečna cena za prevoženih 100 kilometrov: 42.32 € Povprečna cena za prevoženih 100 kilometrov (samo gorivo): 14,37 € Povprečna poraba denarja na mesec: 717,75 € Povprečna poraba denarja na mesec (samo gorivo): 243,78 €
Kot bi mel kakšnega ferrarija.....
[ Uredi 10 apr 2014, 11:50 ] | Na vrh | |
mrv | 10 apr 2014, 19:21 | |
| Član #1416 Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09 Lokacija: poetovio Objav: 1234
| dejanLPG je napisal(a): ...
Stari, prebarvaj na zeleno LOL
še vredi da si LOL dopisal, LOL | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 21 apr 2014, 19:12 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
|
Evo, da ti ne zmanjka idej | Na vrh | |
gorgh | 23 apr 2014, 19:27 | |
| Član #3073 Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04 Lokacija: Škofja Loka Objav: 758
| Tak je pa primeren samo ce ma pod havbo vsaj 500 konjev.... :-D
En vprasanje, a je ipd-jev heavy duty tcv valve ( boost controler ) za kej? Oz. je smiselno to kupovat v smislu performanca.....glede na to da je avto dobr cipan....mal berem po forumih pa bolj ali manj hvalijo napram oem....
Bolj zato ker se mi kar vsakokrat pojavi "enkraten pocuk" kadar iz visokih obratov spustim gas iz polnega na nulo....kot bi bil cutout ampak ni, ker ce drzim do podna do konca obratov in ko presalta v visjo je brez problema, ce pa spustim na polno na nulo gasa pa cukne enkrat in je zlo dosadno.....ce gas npr delno spustim, prestavi zelo lepo in nic ne cukne....
Pa malo iz.prebranega sklepam, da bi tud original boost controler lahko vzrok temu.....sicer ga tako malokrat prbijem, da vseeno ce to pustim, pa vseeno...ni bas neki hud strosek to zamenjat ce bi blo boljse....
[ Uredi 23 apr 2014, 19:29 ] | Na vrh | |
frenk | 24 apr 2014, 01:27 | |
| Član #2985 Prijavljen dne: 09 okt 2012, 23:23 Objav: 69
| hm to je zgolj avtomatski menjalnik kriv, težavo bi najvrjetneje odpravil kakšn update računalnika, če le ta obstaja. | Na vrh | |
gorgh | 24 apr 2014, 10:46 | |
| Član #3073 Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04 Lokacija: Škofja Loka Objav: 758
| No, pa vseeno me zanima mnenje glede IPD HD tcvja....če ma kdo kakšne izkušnje....
Nekak izključujem, da bi to povzročal menjalnik....ker cukne popolnoma takoj ko gas na polno spustim, cukne pa na enak princip kot cut out...se prav nula za minileskundo in spet butne kot bi za delček sekunde spet bil do konca gas....
Bo treba probat....softwarski upgrade menjalnikovega ecuja pa so mi povsod odsvetoval - na servisih npr....
[ Uredi 24 apr 2014, 17:28 ] | Na vrh | |
gorgh | 24 maj 2014, 10:19 | |
| Član #3073 Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04 Lokacija: Škofja Loka Objav: 758
| Evo, spet se bo delalo v kratkem.....narocil iz u s and a sledece stvari: - Zgornje salcke za prednje vzmetenje plus lezaje heavy duty kit - nosilci motorja; prednji, zadnji ter tisti pri jermenu na sopotnikovi strani, ostale sem ze menjal - Vse stiri nosilce/gumice/bushing al kakorkol se ze tem rece po slovensk na mostu, ki pride na vsakem kotu ena guma-trenutno jih spredaj ni nic, use pozrlo oz preparelo in jih dobesedno ni vec, pleh na pleh
Vse skupaj je material kostal 370 eur, od tega skoraj 100 dolarjev postnina, je pa blo narocen u sredo in je vceraj ob 12h bo ze v lj, pravi dhl tracking. Cakam na poloznico za ddv, pol pa veselo na delo
[ Uredi 24 maj 2014, 10:19 ] | Na vrh | |
gorgh | 31 maj 2014, 20:32 | |
| Član #3073 Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04 Lokacija: Škofja Loka Objav: 758
| Eno vprašanje - pri zadnji šipi mi tista guma, ki pride okoli šajbe, dobesedno razpada, verjetno zaradi starosti in je že čisto preparela....manjkajo mi že celi kosi, na vogalih se že rob šipe vidi....
A lahko jst tisto s črnim kitom "pofilam" in s kakšnim plastidipom čez pošripcam potem....a bo to ok? al je treba rajš šipo ven dat in nove gumice/tesnila okol šipe?
| Na vrh | |
alfaromeo | 02 jun 2014, 10:21 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| gorgh je napisal(a): ...
rajš šipo ven dat in nove gumice/tesnila okol šipe?
| Na vrh | |
gorgh | 12 jun 2014, 12:45 | |
| Član #3073 Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04 Lokacija: Škofja Loka Objav: 758
| Rajš šipo ven dat pa nova tesnila....sem šu k parim avto steklarjim in so rekl, da naj to jaz naprej zavarujem šipe, ker obstaja visoka šansa da šipa poč ko vodilo aluminjasto "odkrivljajo" na trenutni šipi.....tko, da bom kar kit pa plasti dip dal, šipa je pa tud kar draga pol pa še temnit...
Kakorkoli, zamenjani vsi nosilci motorja katerih še nisem menjal ( prednji, zadnji, desni pri jermenu ), vsi "bushingi" na mostu, šalce gumijaste ter ležaje na prednjem vzmetenju....sicer drago, se je pa vsekakor splačalo - avto je sedaj milina za vozit - zelo občutna sprememba že pri manjših grbnicah, da o ležečih policajih sploh ne govorim - tud obnašanje menjalnika se je malenkost izboljšalo, ker se ne gunca več cela mašina toliko....
Motor je sedaj pozicionian višje za cca 3-4cm kot pred menjavo - spodaj na mostu kjer je gumica na mostu - verjetno preventiva - prej je bil motor naslonjen na to gumico na mostu vedno, sedaj dam lahko dva prsta spodaj
So bli pa usi nosilci popolnoma za u smeti - spodnji desni pri jermenu je razpadel na dva dela samo da se ga je odšraufalo....
Ker pa sem kupil preveč - zgornji nosilec motorja - kompleten nov kovinski nosilec + gumica ( tist k dajejo okrogle powerflexe), mi je to ostalo novo še neodprto - prodam če kdo glih rabi to....
Pa še za info, zadnjih nekaj tankanj.....Loka-Lj-Loka šiht, plus kofeti in sem pa tja kakšne izlete...motor zelo "malo" pije, če ga le "znaš" peljat ugodno - pa nisem kakšna nepremičnina na cesti Ni pa tudi skoz v obratih, saj gre že prej dobro
10.06.2014 57,23 87,10 286.550 600 9,54 gorivo 03.06.2014 48,86 74,32 285.950 564 8,66 gorivo 26.05.2014 38,19 57,97 285.386 439 8,70 gorivo 19.05.2014 36,95 56,09 284.947 428 8,63 gorivo 13.05.2014 59,39 90,15 284.519 659 9,01 gorivo 04.05.2014 60,22 92,08 283.860 648 9,29 gorivo 27.04.2014 74,63 112,24 283.212 862 8,66 gorivo 26.04.2014 41,42 62,30 282.350 459 9,02 gorivo 20.04.2014 42,73 64,27 281.891 481 8,88 gorivo 19.04.2014 40,69 61,20 281.410 457 8,90 gorivo 14.04.2014 41,99 62,31 280.953 467 8,99 gorivo 07.04.2014 43,37 64,36 280.486 500 8,67 gorivo
[ Uredi 12 jun 2014, 13:34 ] | Na vrh | |
gorgh | 07 jul 2014, 18:20 | |
| Član #3073 Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04 Lokacija: Škofja Loka Objav: 758
| Imam en nov "problem" in sicer s klimo, ki že nekaj časa ne hladi več tako konkretno kot je do pred kakim mesecem max dva ( uporabljam jo sicer bolj občasno in ko je res čez 30 stopinj)
Skratka, opazil sem, da ne hladi več tako kot prej - ni tistega ornk ledenega zraka ampak nekaj vmes - boljše kot če ni vklopljena ampak vseeno, preden pelem znova nafilat oz prej pogledat če je klime sploh še kaj notri in če ni problem tudi v kompresorju samem - opazil sem še sledeče, danes in tudi že prej se mi je pojavljalo:
- zrak zunanji recimo, da je 30 stopinj, kar kaže tudi display, takoj ko vklopim klimo, začne temperatura na displayu rasti, in zrase za cca 7-8 stopinj več kot pred tem ko je bila vklopljena - ko klimo izklopim, temperatura na dipslayu pade v roku 5 min nazaj na realno temp, če spet vklopim klimo, zopet zrase in tako naprej....
Komu kaj jasno s čim bi bilo to povezano?
Imam še vprašanje, ko bom klimo polnil ( in če bo kompresor seveda OK ), a je ob polnjenju dobro zamenjati tudi tisto črno piksno, ki je pri mojem locirana spredaj desno spodaj ( če sediš v avtu in gledaš naprej - ac air receiver drier 9187629 ) ? sklepam, da je še originalno....
Ali je to nesmiselno menjat?
[ Uredi 07 jul 2014, 18:39 ] | Na vrh | |
volhart | 07 jul 2014, 23:18 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Seveda je...to ti suši sistem. | Na vrh | |
gorgh | 08 jul 2014, 14:21 | |
| Član #3073 Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04 Lokacija: Škofja Loka Objav: 758
| Ok, thx, bom zamenjal še to sproti....
Kaj pa to za temperaturno zadevo na displayu ko vklapljam in izklapljam klimo...anyone?
Na googlu tud nič ne najdem.... :/
| Na vrh | |
alfaromeo | 20 avg 2014, 07:12 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Je pa poskočen tale C70 | Na vrh | |
gorgh | 16 sep 2014, 10:09 | |
| Član #3073 Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04 Lokacija: Škofja Loka Objav: 758
| V petek sem mel menjavo olja na 10k, zamenju sem še powerflex zgornji "torque" nosilec motorja na vrh motorja z originalnim novim, katerega sem ponesreč naroču.....milina.
Nikad više powerflex, to je pomoje samo za dirkat dobr/uporabno.
Usi tresljaji v armaturi so se prenehal, avto vžiga bolj lepo oz. se ne čuti tistga trdega vžiga ko mašino zagunca, ker je powerflex use na cel avto prenesu....še na menjaniku se pozna malenkost, zabijanje v drugo ni več tako močno občutno...
Sicer pa...čakam na krmilno ploščo za menjalnik, se bo zamenjalo @tomsom in poročam rezultat | Na vrh | |
Tex | 16 sep 2014, 10:24 | |
| Član #10542 Prijavljen dne: 31 mar 2014, 21:24 Lokacija: Ljubljana Objav: 455
| kdaj sem jaz že povedal da je powerflex navadno sranje... počasi spoznavate ;) | Na vrh | |
gorgh | 16 sep 2014, 10:49 | |
| Član #3073 Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04 Lokacija: Škofja Loka Objav: 758
| Jst sm to takoj zamenjal ko sem ga kupil, ker je bil čist glih zanič original....pač probal sm. In zdej vem da ne tlačim več tega sranja na nben avto, ki bo za daily car
Ne pravim, da je zanič, verjamem da je v določeni uporabi veliko boljši od originala, mene pač moti to tresenje/vibriranje, ko je že use zluftano pri teh kilometrih
[ Uredi 16 sep 2014, 10:56 ] | Na vrh | |
mrv | 16 sep 2014, 11:00 | |
| Član #1416 Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09 Lokacija: poetovio Objav: 1234
| Tex je napisal(a): ...
kdaj sem jaz že povedal da je powerflex navadno sranje... počasi spoznavate ;)
jaz ga mam na Ru in daleč da bi bil zanič lol | Na vrh | |
Tex | 16 sep 2014, 12:31 | |
| Član #10542 Prijavljen dne: 31 mar 2014, 21:24 Lokacija: Ljubljana Objav: 455
| ah, ne bomo spet o tem no... Ni zanič, vendar ni za normalno uporabo, ker prenese preveč vibracij... OK ? Če komu paše, da mu zobje šklepetajo med vožnjo, lahko motor kar togo vpne na šasijo pa bo
Vajtsnejk, tebe razumem, saj veš ti si že na onem koncu "trojanske meje" | Na vrh | |
gorgh | 26 sep 2014, 13:34 | |
| Član #3073 Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04 Lokacija: Škofja Loka Objav: 758
| Eno vprašanje: A je heater core matrix in evaporator ena in ista zadeva??
Se mi zdi, da mi je spustila zadeva...mokro nimam nikjer po tleh/tepihih, se mi pa nenormalno rosi šipa od enga tedna nazaj ( zdej k je zjutrej pod 10, morm skoz s klimo vozit (klima dela )....tud s klimo jo ne odstrani tako lepo kot prej....do zdej nism mel z rosenjem šip nobenih težav, oz. je odstranilo v 3s ko si vklopu klimo, in jo nato ugasnu pa je bil gmah....
Kolkr berem po googlu, je to simtom za heater core, s tem da pri meni ni nikjer mokro pri nogah...
Pa še voda, se mi zdi, da jo zmanjkuje, sem pravkar dolil na max in bom opazoval.
THx za info.
[ Uredi 26 sep 2014, 13:35 ] | Na vrh | |
divja jaga | 26 sep 2014, 13:51 | |
| Član #398 Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38 Objav: 1613
| Verjetno je šla pečka gretja ja... ca. 60€ nova, zamenjaš lahko sam ;) | Na vrh | |
gorgh | 26 sep 2014, 14:09 | |
| Član #3073 Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04 Lokacija: Škofja Loka Objav: 758
| Se pravi, je heater core matrix / evaporator, ena in ista zadeva?
Nekje je evaporator, drugje heater core, uglavnem gre za isto zadevo in nista to dve različni stvari?
Kakorkol, heater core narocen pol pa upam da je to to
[ Uredi 26 sep 2014, 19:20 ] | Na vrh | |
volhart | 26 sep 2014, 23:30 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Nista ista rec...core je enostavno zamenjat drugega pa ne. | Na vrh | |
gorgh | 28 sep 2014, 11:17 | |
| Član #3073 Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04 Lokacija: Škofja Loka Objav: 758
| Ok thx.
Sem zdele pogledu pod tapeto, k mi je u 200 km pozrl tri deci vode, in je mokro, tece tm iz tistga konca kjer je pecka, tko da bo kr to to potem. Nism nic podiral, samo odkrivil sm tapeto pod tepihom sovoznika in se vidi sled antifriza iz une crne plastike/pokrova pri konzoli.
Cakam na kos, potem menjava. | Na vrh | |
volhart | 28 sep 2014, 12:00 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| No vidis | Na vrh | |
mrv | 28 sep 2014, 12:12 | |
| Član #1416 Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09 Lokacija: poetovio Objav: 1234
|
odličen pospešek in zvok kot se spodobi | Na vrh | |
tomsom | 28 sep 2014, 17:15 | |
| Član #1258 Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04 Objav: 1067
| vajtsnejk je napisal(a): ... odličen pospešek in zvok kot se spodobi Res, vse super, samo menjalnik ti je nekaj počasen.
| Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 67, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5983 najnovejši član: Wllkeirob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|