|
|
D5 - pranje motorja
|
|
S60D5Gear | 27 sep 2014, 11:37 | |
| Član #1437Prijavljen dne: 28 dec 2009, 09:59 Lokacija: Slovenija Objav: 193 | So lahko kakšne težave pri motorju, če ob pranju avta naročim, da operejo še motorni prostor?
Kakšne imate kaj izkušnje s tem? | Na vrh | |
Volvej | 27 sep 2014, 11:49 | |
| Član #1127 Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06 Objav: 1554
| Eni avtomobilski detailerji to sicer delajo, jaz okoli elektronike z veliko vode ne bi strašil. Če si avtomobilski entuziast in želiš imet čist motorni prostor, si kupi čistila na spoliraj.si pa lepo ročno s čopičem in krpico vse očistiš in vse platistike in cevi premažeš s premazom za plastike, pomoje si v enih 5 urah fertik, če če malo razstaviš kaj da prideš zraven. | Na vrh | |
T0ny | 27 sep 2014, 15:49 | |
| Član #2533 Prijavljen dne: 30 dec 2011, 14:09 Lokacija: Vipava Objav: 421
| Jaz osebno kar je elektronike in filtra za zrak lepo z čopičem okoli potem pa zavijem z folijo oz. vrečko. Nato našpricam vse z čistilom, počakam par min, zdrgnem z krtačko in malo bolj grobim čopičem. In vse lepo splaknem z vodo v šprici ali pa kar z cevjo (nastavljen majhen pretok vode). Na koncu še prebrišem. Pomaga pa tudi če motor prej malo ogreješ ampak ne na delovno temperaturo...samo 2-4min. | Na vrh | |
Volvej | 27 sep 2014, 17:23 | |
| Član #1127 Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06 Objav: 1554
| Ja to z povijanjem v vrečke baje tudi špila, sam še nisem probal, pa potem pazit, da s curkom vode ne špricaš direkt na vrečke. Je pa tako, doma si lahko to dokaj varno narediš, kako pa ti bodo to naredili če nekomu naročiš takšno čiščenje, pa je odvisno od osebe do osebe. | Na vrh | |
S60D5Gear | 27 sep 2014, 18:36 | |
| Član #1437 Prijavljen dne: 28 dec 2009, 09:59 Lokacija: Slovenija Objav: 193
| Verjetno je to res še največji problem - kdo to pranje izvaja | Na vrh | |
tomsom | 27 sep 2014, 19:34 | |
| Član #1258 Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04 Objav: 1067
| Jaz sem svojega doma z wapom na power. Uporabiš kvaliteten razmaščevalec in to zadostuje. Okrog konektorjev previdno, na koncu pa komprimiran zrak. Najboljše je da po pranju uporabiš kakšen silikonski sprej, lahko tudi max brill ali kaj podobnega. To je uredu zato, da vso tisto litino zaščitiš pred oksidacijo, kar čez čas izgleda zelo grdo. Bolj pa zaupam to delo sebi kot pa "profesionalcem". :-) | Na vrh | |
Damijan | 03 okt 2014, 11:16 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Peri topel motor s toplo vodo. Topla voda ima boljši učinek v kombinaciji s kakšnim razmaščevalcem. Topel motor in topla voda pa pripomorek temu, da se vse skupaj hitreje osuši. Kar tudi pomeni, da ima voda manj časa za se zateče v kake konektorje. | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 03 okt 2014, 16:25 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| Ko sem jaz pral z vapom, sem isto naredil kot pravi Damjan, na mlačen motor. Sem se pa to lotil dop. in poleti, na vročem soncu. Avto sem potem pustil z odprto havbo do pop., nisem upal reskirat Nikoli nobenih težav. | Na vrh | |
Damijan | 06 okt 2014, 09:31 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Še najbolje je, da se takoj po pranju zažene motor in da se med obratovanjem motorja vse skupaj samodejno osuši.
Pri odprtem pokrovu motorja, seveda. | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 06 okt 2014, 10:02 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| Damijan je napisal(a): ...
Še najbolje je, da se takoj po pranju zažene motor in da se med obratovanjem motorja vse skupaj samodejno osuši.
Tega se jaz nisem upal poslužit, zato sem raje počakal da se čim bolj posuši ;) | Na vrh | |
Damijan | 06 okt 2014, 12:17 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Nimaš kej zahebat, ker se med vožnjo v dežju dogaja enaka situacija. Pride dež skozi satovje hladilnika do motorja. In še pri strani špricajo kolesa... | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 48, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5986 najnovejši član: Jxbakurob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|