|
|
I: V 70R
|
|
Terminator | 07 mar 2007, 16:33 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| tega sm pa glih učeri gledu... mi je zelo všeč | Na vrh | |
noj | 07 mar 2007, 19:09 | |
| Član #46 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01 Lokacija: Arja Vas Objav: 855
| js ga že cel teden gledam... :Z pa mi ni jasno, zakaj tip nima gor oznak modela??? :wacko: Js bi jih še doplaču, če bi blo treba, če bi mel R-a! Še huje: kako, da v70r nima zadbjega spojlerja? to mi je pa čist mim... | Na vrh | |
Terminator | 07 mar 2007, 19:18 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| se strinjam ja.... glih dans sm vidu enga in je mev še na prednjem zračniku oznako R
pa čist tko mim grede.... kok ta zadeva kej pije?
[ Uredi 07 mar 2007, 19:19 ] | Na vrh | |
noj | 07 mar 2007, 19:23 | |
| Član #46 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01 Lokacija: Arja Vas Objav: 855
| Terminator je napisal(a): ...
se strinjam ja.... glih dans sm vidu enga in je mev še na prednjem zračniku oznako R
pa čist tko mim grede.... kok ta zadeva kej pije?
Pomoje, da enak k t5-r! vpraši grim-a in volvo5er-a, kok jima pije! Za petra vem, da mu pije okoli 13, vendar ni avtomatik, tole pol pije še kak liter več! | Na vrh | |
grimreaper | 07 mar 2007, 19:29 | |
| Član #28 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27 Objav: 608
| T5-R automatic:
otvorena: 90km/h ~8L, 120 ~11L, 140 ~12L grad 14-15L lagane voznje
Bojim se da ce bit tesko spustit ga ispod 13L i zato sve vise razmisljam o LPGu (kod nas oko 0,45e).
Ako se dobro sjecam, 98. je V70 dolazio samo kao AWD automatic, sto znaci prosjek ~15-16L.
| Na vrh | |
Tomaz40 | 07 mar 2007, 20:13 | |
| Član #6 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24 Objav: 984
| grimreaper je napisal(a): ...
T5-R automatic:
otvorena: 90km/h ~8L, 120 ~11L, 140 ~12L grad 14-15L lagane voznje
Bojim se da ce bit tesko spustit ga ispod 13L i zato sve vise razmisljam o LPGu (kod nas oko 0,45e).
Ako se dobro sjecam, 98. je V70 dolazio samo kao AWD automatic, sto znaci prosjek ~15-16L.
Jao tole je pa res kriza. Sej tole pije enako kot stari Jeep-i Cherokee-i.
Grim pri taki porabi, se ti pa res izplača LPG, seveda pod pogojem, da imaš pumpo kje blizu.
| Na vrh | |
Terminator | 07 mar 2007, 21:29 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| pa sej 13 še ni tok... če moj 12 pije pa ma 103kw :( | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 07 mar 2007, 22:18 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Za 240 konjev si z porabo ne bi belil glave. Kdor hoče imeti 240konjev bo plačal tudi bencin v obratnem primeru pa TDi ali pa manjši motor. Če gledaš na porabo kupiš nekaj z manjšim motorjem, potem pa tudi preformans ni. To pač gre eno z drugim. | Na vrh | |
volvo5er | 07 mar 2007, 23:40 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24 Lokacija: Ljubljana Bežigrad Objav: 1142
| Terminator je napisal(a): ...
pa sej 13 še ni tok... če moj 12 pije pa ma 103kw :(
To pomeni da tvoj avto bodisi preveč pije (zato ker en sklop motorja ne dela tako kot bi moral) ali pa imaš le pretžko nogo :rezanje: | Na vrh | |
bvogri | 07 mar 2007, 23:59 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| volvo5er je napisal(a): ... Terminator je napisal(a): ...
pa sej 13 še ni tok... če moj 12 pije pa ma 103kw :(
To pomeni da tvoj avto bodisi preveč pije (zato ker en sklop motorja ne dela tako kot bi moral) ali pa imaš le pretžko nogo :rezanje:
...ali pa kupuješ v BTCju ob 5h popoldne
| Na vrh | |
grimreaper | 08 mar 2007, 10:54 | |
| Član #28 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27 Objav: 608
| Terminator je napisal(a): ...
pa sej 13 še ni tok... če moj 12 pije pa ma 103kw :(
Na taj prvi 2.0 sa 103kW u serijji 40 je bilo jako puno prigovora (pogotovo na potrosnju). Zato je stigao odgovor u obliku preradjene verzije sa 100kW.
| Na vrh | |
grimreaper | 08 mar 2007, 10:57 | |
| Član #28 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27 Objav: 608
| Tomaz40 je napisal(a): ...
Jao tole je pa res kriza. Sej tole pije enako kot stari Jeep-i Cherokee-i.
Grim pri taki porabi, se ti pa res izplača LPG, seveda pod pogojem, da imaš pumpo kje blizu.
Ne bi bas rekao da je to u rangu jeepova. Ako se ne varam, vlasnici Cherokee-a spominju 25L u gradu, ja ipak o dosta manjoj cifri. S obzirom da mi je S40 1.8 trosi pri istom rezimu oko 11L, 14L mi se ne cini puno za veci auto, 2x vece snage, sa automatskim mjenjacem i hrpom opreme... A opet, mozda se potrosna i smanji nesto s vremenom. Auto je stajao 9 mjeseci i kaze majstor neka ga polako razradim.
| Na vrh | |
grimreaper | 08 mar 2007, 10:58 | |
| Član #28 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27 Objav: 608
| S60R-Ocean Race je napisal(a): ...
Za 240 konjev si z porabo ne bi belil glave. Kdor hoče imeti 240konjev bo plačal tudi bencin v obratnem primeru pa TDi ali pa manjši motor. Če gledaš na porabo kupiš nekaj z manjšim motorjem, potem pa tudi preformans ni. To pač gre eno z drugim.
Slagao bi se u potpunosti, da ne postoji LPG Zakaj placat vise ako nije potrebno? U Hr je vec skoro svaki drugi T5 sa LPGom i niko nema problema.
[ Uredi 09 mar 2007, 14:58 ] | Na vrh | |
alfaromeo | 08 mar 2007, 12:27 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Avto je na slikah lep, mislim pa da kupca za ta denar ne bo videl niti od blizu, saj ima avto skoraj 300kkm, poleg tega pade v najvišji zavarovalni razred, ...... z 2.3 in 166kw se da lepo shajati z 11.5 litri. Ko pa "tišiš" in uživaš med ovinki, pa močno dovmim da kogarkoli zanima koliko mu avto porabi, pa naj bo dizel ali bencin ali LPG. Jeepi V8 4.0 litre, 5.2, 5.8 pa imajo porabo 18+, kar pri 63 litrskih tankih pomeni da tankaš na vsaki bencinski pumpi. hehe | Na vrh | |
Terminator | 08 mar 2007, 17:07 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| jz sm hotu kupt od sestrične jeepa 4.0 avtomatik, vsa oprema letnik 98... sam sm pol raj vzev V40ko... ker stroški bencina presegajo moje dohodke... pa še nikamor ne gre tist... vsaj ne tko k v40
drgač pa moj pije velik če ga tiščim al pa ne.... možno da je res kej narobe | Na vrh | |
SoundMan | 08 mar 2007, 23:14 | |
| Član #51 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 11:49 Objav: 145
| Kaj v V70 R ni kazalca za turbo??
| Na vrh | |
alfaromeo | 08 mar 2007, 23:16 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| @soundman. Turbo kazalec imajo 850 in starejši volvoti. | Na vrh | |
rdečs40 | 09 mar 2007, 12:36 | |
| Član #50 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 11:25 Objav: 382
| pardon Terminator, s tvojim avtom je nekaj narobe.Moj s 40 l.1997 z 103kW pije dva do štiri litre manj kot tvoj pa ga ne šparam, oz ga morm za tvojo porabo dosečt kar lepo "pritiskat".Moje mnenje - dej malo preveri ti ta svoj avto, kaj mu dogaja | Na vrh | |
Terminator | 11 mar 2007, 16:02 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| moj je isto 97 letnik 2.0 103kw pa je biv že na servisih pa pravjo da je use uredu.... bo zgleda treba na dumido ko bo čas ker kle v lj noben nč ne ve | Na vrh | |
SoundMan | 13 mar 2007, 12:37 | |
| Član #51 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 11:49 Objav: 145
| Kaj mislite, kolko bi temu možakarju blo treba EUR ponudit? 3,5kEUR al 4kEUR??? Mogoče so me, spet, same oči?!?!
Prosim za spoštovana mišljenja!!! | Na vrh | |
Kajla R | 13 mar 2007, 16:22 | |
| Član #213 Prijavljen dne: 14 feb 2007, 16:10 Objav: 70
| Moje mnenje: imam podobno zadevo doma, definitivno je avto vreden 5000 eur, če je do konca servisiran u nulo..problem je avtomatik, kar je lahko hitro zelo drago, kilometri noben problem (govorim iz prve roke, je pa treba tam okrog 300k že kaj večjega poštimat..), če bi bil jaz lastnik tega avta ne bi dal nikoli pod 5000 EUR, razen če kaj skriva, ampak kot pravim, ker ga nisem videl, je lahko tudi 3500 eur preveč. Ker ne vem koliko se spoznaš na Volvote ti težko svetujem. Jaz osebno tega avta samo zato ne bi kupil, ker je avtomatik. Če bi bil pa ročni ne bi pomišljal niti za moment. Poglej cene R-ov v Nemčiji pa ti bo vse jasn..itak pa Slovenija ni Volvoland kar se prodaje tiče, za pocen kupit pa je, o to pa ja. Lp, m. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 29, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 6023 najnovejši član: lujan |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 527
Prejšnje ankete
|
|
|