Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S40 (2. gen) / V50 / C30 / C70 (2. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Nakup V50 2.0d iz tujine

Pojdi na stran  [1] 2
Avtor objava
gokart
26 okt 2014, 18:41 Predogled tiskanja
Član #12338
Prijavljen dne: 26 okt 2014, 15:03
Objav: 10
Pozdravljeni
Zanimam se za nakup V50....veliko sem prebral o različnih motorjih ki so v tem avtu...želja je motor d3-volvotov...ampak so cene še previsoke...zame.Našel sem enega na nizozemskem...kaj pravite..kje bi lahko preveril zgodovino( vin št.) in kaj je bilo menjano...verjetno poblaščeni volvo servisi?....delam cca 30000km na leto...koliko zdržijo ti motorji...kakšna mnenja o avtu dobrodošla...


Hvala...!
Na vrh
gokart
26 okt 2014, 18:43
Član #12338
Prijavljen dne: 26 okt 2014, 15:03
Objav: 10
Kako bi prilepil link-povezavo,da avto vidite?
Na vrh
Damijan
27 okt 2014, 09:12
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
gokart je napisal(a): ...

Kako bi prilepil link-povezavo,da avto vidite?


Skopiraj ukazno vrstico iz brskalnika. Podolgovato okence čisto na vrhu, kjer začneš vpisovati www.intakonaprej:)
Na vrh
poršejček
27 okt 2014, 12:30
Član #551
Prijavljen dne: 22 dec 2007, 14:14
Objav: 255
gokart je napisal(a): ...

Pozdravljeni
Zanimam se za nakup V50....veliko sem prebral o različnih motorjih ki so v tem avtu...želja je motor d3-volvotov...ampak so cene še previsoke...zame.Našel sem enega na nizozemskem...kaj pravite..kje bi lahko preveril zgodovino( vin št.) in kaj je bilo menjano...verjetno poblaščeni volvo servisi?....delam cca 30000km na leto...koliko zdržijo ti motorji...kakšna mnenja o avtu dobrodošla...


Hvala...!


delava oba popolnoma isto, tudi jaz iscem enako. 2.0D ima EURO4 motor in posledicno rahlo visji davek (13%), D3 pa EURO5 in 6% davka

potem stej se prevozne stroske,...

D3 se gibljejo po nekje 12.000 naprej - brez davka in prevoznih storskov (xenon, 2011, do 150.000, momentum,usnje) to kar pac jaz iscem. Kar na koncu znese okoli 14.000 kar pa mi je zanekrat malo preveč za V50


Na vrh
4volvo
27 okt 2014, 13:21
Član #2350
Prijavljen dne: 09 avg 2011, 15:14
Objav: 516
nova v50 se dobi pod 20k, res pa brez usnja xenon itd.
Na vrh
JG
27 okt 2014, 14:11
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1349
4volvo je napisal(a): ...

nova v50 se dobi pod 20k, res pa brez usnja xenon itd.


...hm in to kljub temu, da V50-tke ni več v proizvodnji od leta 2012...

Imamo pa mi V50 1.6D, pa lahko rečem, da je kar hvaležen avto. Sedaj bo že dve leti pri hiši pa ni bilo z njim problemov tok, tok. Se pa avto ne vozi 30k na leto, za takšno kilometrino bi tudi sam pogledal po D3/4 varianti, samo če so dobro opremljeni znajo biti ti avti še vedno kar dragi.
Na vrh
4volvo
27 okt 2014, 15:44
Član #2350
Prijavljen dne: 09 avg 2011, 15:14
Objav: 516
JG je napisal(a): ...

4volvo je napisal(a): ...

nova v50 se dobi pod 20k, res pa brez usnja xenon itd.


...hm in to kljub temu, da V50-tke ni več v proizvodnji od leta 2012...

Imamo pa mi V50 1.6D, pa lahko rečem, da je kar hvaležen avto. Sedaj bo že dve leti pri hiši pa ni bilo z njim problemov tok, tok. Se pa avto ne vozi 30k na leto, za takšno kilometrino bi tudi sam pogledal po D3/4 varianti, samo če so dobro opremljeni znajo biti ti avti še vedno kar dragi.


my bad, seveda sem želel napisati V40.
Na vrh
poršejček
27 okt 2014, 17:28
Član #551
Prijavljen dne: 22 dec 2007, 14:14
Objav: 255
gokart je napisal(a): ...

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/volvo-v50-2-0d-dpf-momentum-xenon-navi-leer-r-design-ugchelen/201029705.html?lang=en&pageNumber=4&action=eyeCatcher&__lp=41&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=37&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.makeId=25100&makeModelVariant2.modelId=33&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=DIESEL&transmissions=MANUAL_GEAR&daysAfterCreation=3&export=ALSO_EXPORT
Evo link čakam podatke iz volvo servisa... po vin št....
A mislite da ima preveč km....prišel bi me 6300 eurna cesto postavljen...grem mogoče te dni gor...

naj te razveselim da je to "upgrade" kinetic in ne momentum kot opisujejo v oglasu. na ro ceno pristej se davek in stroske, avto bo na koncu dobrih 9.000 eur, se splaca?



Hvala...

Na vrh
Krchan
27 okt 2014, 17:37
Član #893
Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50
Lokacija: Krško
Objav: 1259
Je momentum, ima vse kar bi moral momentum imet kot sem nahitro pogledal, ni pa R-design kot piše v naslovu oglasa. Drugače pa tudi mene zanima kako si si naračunal 6300€? V oglasu je res kup napak, mislim da tudi avto ni euro3 ampak je euro4, ampak še vedno pride DMV 13%, pa prevoz pa homologacija itd... A si ga "zglihal" na 4500€?

[ Uredi 27 okt 2014, 17:42 ]
Na vrh
gokart
27 okt 2014, 19:09
Član #12338
Prijavljen dne: 26 okt 2014, 15:03
Objav: 10
Pozdravljeni
cena z dmwje 5930...100 e..tablice...aviokarta do Bruslja 90 e pa vlak...pa homologacija 100 e nafta dol 100 e.pa avstrijska in naša vinjeta...prbližn..6300eur
...verjetn 6500e..kaj mislite glede na km...servisi so bili delani na original vovlo servisu...približno 30 000 km na leto...tip pravi da vse dela...
par vprašanj...verjetno je dobr prižgati hladn avto...kako preverit turbino...če je cela...pa sklopko...zavore ...na kaj še biti pozoren...?
Hvala...
Na vrh
poršejček
27 okt 2014, 22:30
Član #551
Prijavljen dne: 22 dec 2007, 14:14
Objav: 255
ti racunaj se davek na to vozilo katerega placas v SLO 13-17% na neto ceno, avto te pride na koncu preko 7.000 eur

Krchan...plastike na spodnjem delu odbijaca so Kinetic, pragovi so crni? Ni to "zascitni znak" kinetica?



[ Uredi 27 okt 2014, 22:32 ]
Na vrh
Krchan
28 okt 2014, 09:02
Član #893
Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50
Lokacija: Krško
Objav: 1259
poršejček je napisal(a): ...


Krchan...plastike na spodnjem delu odbijaca so Kinetic, pragovi so crni? Ni to "zascitni znak" kinetica?




Sem opazil te plastike, ampak sem jih že videl na nekaterih momentumih, in ne vem zakaj je tako. Vse ostalo pa kaže na momentuma. Mislim da je @Terminator trdil, da je njegov momentum, pa sploh ni imel T-tec sedežev... Sicer pa je avto opremljen skoraj bolje kot kak summum. V glavnem, ne trdim, da je momentum, samo zdi se mi tako.
Na vrh
4volvo
28 okt 2014, 10:58
Član #2350
Prijavljen dne: 09 avg 2011, 15:14
Objav: 516
Brez zamere, ampak več kot 7.000 EUR za avto, ki ima prevoženih 240.000 km, se mi zdi bistveno preveč denarja. Poleg tega še s Peugeot -Citroen 2.0 dizlom (daleč od neproblematičnega motorja). Ne rečem če bi bil D5, potem taki kilometri niso problem.
Na vrh
4volvo
28 okt 2014, 11:01
Član #2350
Prijavljen dne: 09 avg 2011, 15:14
Objav: 516
gokart je napisal(a): ...

Pozdravljeni
cena z dmwje 5930...100 e..tablice...aviokarta do Bruslja 90 e pa vlak...pa homologacija 100 e nafta dol 100 e.pa avstrijska in naša vinjeta...prbližn..6300eur
...verjetn 6500e..kaj mislite glede na km...servisi so bili delani na original vovlo servisu...približno 30 000 km na leto...tip pravi da vse dela...
par vprašanj...verjetno je dobr prižgati hladn avto...kako preverit turbino...če je cela...pa sklopko...zavore ...na kaj še biti pozoren...?
Hvala...


Cena z DDV je verjetno 5930. Prištej še DMV in homologacijo v SLO. Vključno s potjo tja žal pod 7.500 EUR ne bi prišel.
Na vrh
Milan_V50
28 okt 2014, 13:34
Član #1438
Prijavljen dne: 28 dec 2009, 16:09
Lokacija: Maribor
Objav: 130
Cuj, dobro premisli...
Potencijalni stroski za 2.0D pri tej kilometrini:
-Vztrajnik+kuplunga cca 1.000 eur
-Dize cca 1.000 eur
-DPF cca 1.000 eur
...drobnarije od par sto evrov ne racunam ;)

Moj nasvet...D3 ali D4...
Srecno...
Na vrh
gokart
28 okt 2014, 19:53
Član #12338
Prijavljen dne: 26 okt 2014, 15:03
Objav: 10
Hvala za odgovore....ta odpade.....iščem naprej...oz. bom počaal še kašno leto...pol pa z d3 motorjem...
Na vrh
poršejček
28 okt 2014, 21:42
Član #551
Prijavljen dne: 22 dec 2007, 14:14
Objav: 255
tegale (gretje, xenon, garancija, momentum, letve, ...)

http://ww3.autoscout24.de/classified/260834604?asrc=st|as

dajo za 9.400, sem se ze zanimal za avto, vendar meni ne gre zaradi barve, dajo pa 1 leto garancije na pooblascenem Volvo servisu (tudi pri nas), 100% delo, 40% material

izvoli slike, prej in potem (meni so jih poslali na mail, samo kot pravim, meni pac barva ne gre):






















Na vrh
Milan_V50
28 okt 2014, 21:48
Član #1438
Prijavljen dne: 28 dec 2009, 16:09
Lokacija: Maribor
Objav: 130
Glede na obrabo volana...tale definitivno ima vec kot 200.000km...
Na vrh
poršejček
28 okt 2014, 22:27
Član #551
Prijavljen dne: 22 dec 2007, 14:14
Objav: 255
Milan_V50 je napisal(a): ...

Glede na obrabo volana...tale definitivno ima vec kot 200.000km...



skoraj dvomim, glede na kvaliteto prodajalca in garancijo ki jo nudi. Gre vseeno za pooblscenega dealerja, z zgodovino in imenom. Je pa res, da ima facelift V50 popolnoma drugačno usnje kot prvi modeli, s tem mislim manj kvalitetno in ne samo V50, vsi novejši modeli. Vidim pri XC90 doma in XC60 v službi.

Ne trdim da ma 150.000, mocno pa dvomim da bi si nek tak diler dovolil nekaj takega


sem ti pa zelel predlagati se nekaj (sicer ne vem koliko je tvoja meja): sam gledam V50 D3, D4 jih je malo, na D5 je davek bolece visok. Sedaj pa pogledujem tudi na V60, 2011, D3 kinetic ali momentum okoli 150.000 km. Avti so cenovno slabega jurja drazji kot V50. Na davku in koncnih stroskih pa smo na istem, pri D3 V50 ali V60. Pa se ponuba je visja, razmisli, sam osebno se nagibam tudi v to smer.




[ Uredi 28 okt 2014, 22:30 ]
Na vrh
Modri
29 okt 2014, 07:03
Član #1061
Prijavljen dne: 11 mar 2009, 19:12
Objav: 246
V60 D3 z okoli 150.000km pod 15.000€(končna cena v SLO) ne bo nič pametnega. VOLVO ni kar neka znamka, zato so poceni VOLVO avtomobili sumljivi.

Na vrh
JG
29 okt 2014, 08:02
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1349
Uf, tole pa ne vem če se bo dobro izteklo. Če gledaš uvoz iz nemčije ti priporočam da to spelješ preko kakšnega zanesljivega dobavitelja v Sloveniji, sicer dražja pot pa vseeno bolj varna. Ker če kupuješ sam v nemčiji, se moraš zavedati, da kupuješ avto iz države, kjer po vsej verjetnosti najbolj vrtijo kilometre nazaj in če si neuk je praktično zagotovljeno da dobiš "zlagane"kilometre.
http://www.avtomanija.com/default.asp?rb=3&id=12295

Še to, kupi nekaj z realnimi 150k kilometri (D3/4 ali PSA) pa bi moral priti v naslednjih 100k kilometrih normalno skozi, glede vzdrževanja. Bolj je važno da kupiš ohranjeno, kot pa kateri motor boš imel v nosu, kar pa potrebuje nasvet izkušenega uvoznika (ki mu zaupaš) to se pa seveda plača.

Še to, pri nas recimo imamo pa ravno obratno izkušnjo pri Volvotih, D5 nagaja, medtem ko PSA dela, vprašaj uporabnika Joker kako mu ne/dela D5, tako da ne misli da s tem ko kupiš Volvov motor, boš pa lahko kar brezskrben, tudi lahko naletiš na težave.

[ Uredi 29 okt 2014, 08:05 ]
Na vrh
poršejček
29 okt 2014, 08:18
Član #551
Prijavljen dne: 22 dec 2007, 14:14
Objav: 255
Modri je napisal(a): ...

V60 D3 z okoli 150.000km pod 15.000€(končna cena v SLO) ne bo nič pametnega. VOLVO ni kar neka znamka, zato so poceni VOLVO avtomobili sumljivi.





tale lepotec te pride do registracije cca. 14.000 eur, ce racunamo nabavno ceno med 12-12-500 eur

in realno mu ne fali nic, kar se opreme tiče

http://ww3.autoscout24.de/classified/260484482?asrc=st|as

Na vrh
Milan_V50
29 okt 2014, 08:37
Član #1438
Prijavljen dne: 28 dec 2009, 16:09
Lokacija: Maribor
Objav: 130
poršejček je napisal(a): ...

Milan_V50 je napisal(a): ...

Glede na obrabo volana...tale definitivno ima vec kot 200.000km...



skoraj dvomim, glede na kvaliteto prodajalca in garancijo ki jo nudi. Gre vseeno za pooblscenega dealerja, z zgodovino in imenom. Je pa res, da ima facelift V50 popolnoma drugačno usnje kot prvi modeli, s tem mislim manj kvalitetno in ne samo V50, vsi novejši modeli. Vidim pri XC90 doma in XC60 v službi.

Ne trdim da ma 150.000, mocno pa dvomim da bi si nek tak diler dovolil nekaj takega


sem ti pa zelel predlagati se nekaj (sicer ne vem koliko je tvoja meja): sam gledam V50 D3, D4 jih je malo, na D5 je davek bolece visok. Sedaj pa pogledujem tudi na V60, 2011, D3 kinetic ali momentum okoli 150.000 km. Avti so cenovno slabega jurja drazji kot V50. Na davku in koncnih stroskih pa smo na istem, pri D3 V50 ali V60. Pa se ponuba je visja, razmisli, sam osebno se nagibam tudi v to smer.





Verjetno imas prav. Materijali niso isti za novejse letnike ozr so manj kvalitetni kot prej :(
Ko se ze menimo o tem ali D3...D4...D5...Je res taksna velika razlika v davku med recimo 2.0D in D5?
....
Med izbirom PSA-Ford in Volvo...definitivno Volvo. Razlika v zanesljivosti je precej velika...
Ce pa hoces PSA-Ford, lahko pa kupis Ford Focus karavan 2.0 TDCI...to je to...isto podvozje, menjalnik, motor. Enterijer in crash-testi so pac na strani Volvota ;)

Na vrh
poršejček
29 okt 2014, 11:38
Član #551
Prijavljen dne: 22 dec 2007, 14:14
Objav: 255
jaz vneto iscem V50, ali D3 ali D4 oz. D5

D5 motor je EURO4, izpusti so 184g in nekje na 11% kar na ceno 12.000 eur znese 1.300 eur
D3 in D4 imata EURO 5, izpust okoli 135g kar znese okoli 3%, na ceno 12.000 eur je to 360 eur

se pravi je kar dobrega tisocaka razlike. S tem da so D5 recimo po večini letnik 2009 ali 2010, D3 in D4 pa 2011. Ce narajmas se opremo Bussines z usnjem in xenonom, ter letvami je še toliko bolj bomba.

Je pa takih avto v zelo malo pod 12.000 EUR, so bolj kot ne okoli 14.000 EUR, kar na koncu z vsem znese 16.000 EUR kar je za V50 sicer opremljen vseeno malo preveč, imaš ze skoraj da ne V60, mogoče sicer brez xenona in usnja, je pa novejši, baje boljši in večji.

Večna dilema, sicer pa 16.000 je preko moje meje
Na vrh
4volvo
29 okt 2014, 12:34
Član #2350
Prijavljen dne: 09 avg 2011, 15:14
Objav: 516
JG je napisal(a): ...

Še to, pri nas recimo imamo pa ravno obratno izkušnjo pri Volvotih, D5 nagaja, medtem ko PSA dela, vprašaj uporabnika Joker kako mu ne/dela D5, tako da ne misli da s tem ko kupiš Volvov motor, boš pa lahko kar brezskrben, tudi lahko naletiš na težave.


Joker je imel verjetno "srečo" z nakupom rabljenega, poleg tega je d5 s 300.000 km (morda realno še kakšnim več) verjetno že čez polovico življenjske dobe, zato ni čudno da se občasno pojavi kakšna težava.

Po drugi strani pa še nisem slišal za PSA 1.6 ali 2.0 dizla, ki ne bi imel menjanih delov kot so šobe, vztrajnik, črpalka, dpf že kakšnih 100.000 km prej. Če ne drugega, se pri D5 ne uprablja aditiva, DPF pa naj bi bil s tem vzdržljivejši oz. za vedno. V primeru da je veliko mestnih voženj s hladnim motorjem in se regeneracija ne sproža redno..... pa to itak niso pravi avti za take podvige.

Seveda pri obeh motorjih obstajajo izjeme, vendar D5 (D3, D4) v splošnem velja za zanesljivejšega.
Na vrh
Krchan
29 okt 2014, 13:43
Član #893
Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50
Lokacija: Krško
Objav: 1259
@poršejček, 184g EURO4 znese 17%, kar je 2040€, 135g EURO5 znese 6%, kar pride 720€.
Na vrh
poršejček
29 okt 2014, 14:11
Član #551
Prijavljen dne: 22 dec 2007, 14:14
Objav: 255
Krchan je napisal(a): ...

@poršejček, 184g EURO4 znese 17%, kar je 2040€, 135g EURO5 znese 6%, kar pride 720€.


res je, moja napaka, cene katere sem jaz navedel veljajo za bencinarje, dizel je drazji



[ Uredi 29 okt 2014, 14:18 ]
Na vrh
Milan_V50
29 okt 2014, 14:16
Član #1438
Prijavljen dne: 28 dec 2009, 16:09
Lokacija: Maribor
Objav: 130
To kaj pravi 4volvo je zelo pomebno...glede na to da bos mel DPF, ce imas dosti mestnih vozenj ozr krajsih relacij, rajse gledaj D3-4-5.
Tudi recimo 2.0D lahko vzames, kaksnega cenejsega, in tako prisparas denar za tezave ce se zgodijo...ena od moznosti...
Ni lahka odlocitev. Osebno bi sel na D5, tudi ce je v startu drazji, ampak potem bos imao vec miru...
Na vrh
gokart
29 okt 2014, 19:06
Član #12338
Prijavljen dne: 26 okt 2014, 15:03
Objav: 10
BURJA...
http://www.bytbil.com/bilar/volvo/v50/gvpxbwsg/w0CBUDIAAY8czZSGjhqAATwAeFoA!
Na vrh
Pojdi na stran  [1] 2

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 75, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5977
najnovejši član: PeterFuh
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete