|
|
xc70 "lift kit"
|
|
damiani | 14 nov 2014, 15:41 | |
| Član #2483 Prijavljen dne: 29 nov 2011, 23:47 Objav: 139
| Hello!
Nekaj hudo za pretiravat ni. Samo malo osnove! XC je že tovarniško zaradi osnovne zasnove (V70) skoraj na maximumu liftan in kot tak, že tako slabše vodljiv kot V70! Obstaja kit mislim da je kanadski ali že kateri, (moram najti link pa ga pripopam) je pa potem bolj za drn in strn (koliko res uporaben- dvomim), kot za na cesto! Večni problem pri liftanju vozil z posamičnimi obesami so povečani koti obes, posledično tudi polosi preveč pod kotom in vsa ostala krama, ki je pripeta zraven in vse bolj "trpi"! Z višanjem se ti tudi hod roke omeji,(več ali manj) pomeni,da je kolo prej v "zraku" in oprijem by by! Kot lastnik dveh XC jev in veliko po svetu, sem z zanimanjem opazoval nešteto XC jev! Eni visji drugi nizji( razlika 2-3 cm). Eni imajo aktivno vzmetenje drugi pač ne! Torej je vprašanje zakaj lift kit?! Če je vozilo prenizko zaradi starih vzmeti recept - nove ali dobre rabljene! Če je vozilo v normalni višini pusti pri miru. Pri takem vozilu bo tak poseg prej težava kot veselje. Mislim na osnovo in potem tudi na nastavitve in vodljivost! XC pač ni tipičen 4x4. Če se vseeno odločiš pa javi kako je uspelo. Mislim da imaš na 4x4 forumu dobre napotke, predvsem pazi na zamik pri zadnjih distančnikih! Pri zadnjih obesah je že tako težava lifta, ker so obese bolj pod kotom, kot sprednje, pa še nosilci vzmetne noge so malo drugačni kot pri ostalih vozilih! Vzemi moje razmišljanje kot v pomoč! Nimam namena "ubijati ideje"! Je pa zanimivo, da jaz mojega bencinarja pa na tla spuščam he he!!
LxcP | Na vrh | |
alfaromeo | 17 nov 2014, 15:36 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| @damiani: Se popolnoma strinjam. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 63, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|