|
|
platišča
|
|
semich | 16 nov 2014, 15:31 | |
| Član #3605Prijavljen dne: 24 mar 2013, 11:52 Lokacija: Semi? Objav: 81 | Pozdravljeni! Lansko leto sem kupil rabljena lita platišča. Res da niso v najboljšem stanju ampak vseeno so zgledala ok.
Nakar sem nataknil še nove zimske gume, letos še novi ventilčki. so mi gume skoraj do konca spustile v 10dneh, vse štiri ne samo ena. Lani je bilo enako. sem pumpal vsak teden. kaj naj naredim? robi felten so bolj v slabem stanju
lp | Na vrh | |
Shelby | 16 nov 2014, 17:44 | |
| Član #11628 Prijavljen dne: 09 jul 2014, 08:34 Objav: 21
| Mogoče ti bo kateri vulkanizer znal pomagat z korekcijo platišč. Sam sem potreboval le brušenje platišča in še nekaj, dogajalo se mi je pa, da je bilo gumo potrebno vsakih par dni znova polnit, zaradi na videz dobrega platišča. Lep pozdrav! | Na vrh | |
Tex | 16 nov 2014, 17:46 | |
| Član #10542 Prijavljen dne: 31 mar 2014, 21:24 Lokacija: Ljubljana Objav: 455
| feltne so zanič, oksidiran imaš notranji rob.
- Ena rešitev je, da zbrusiš z "dratfiršno" in ti vulkanizer namaže z tem namenjeno pasto. - druga je peskanje platišč ali drejanje robu - tretja pa nova platišča ;) Vprašaj svojega vulkanizerja, saj se srečuje s tem 3x mesečno ;)
| Na vrh | |
semich | 17 nov 2014, 07:00 | |
| Član #3605 Prijavljen dne: 24 mar 2013, 11:52 Lokacija: Semi? Objav: 81
| Koliko pa stane peskanje? Upam da ceneje kot nove rabljene feltne | Na vrh | |
Damijan | 17 nov 2014, 08:17 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Dal bi obnoviti platišča. Pregledati koliko so zvita in postrugati robove. To dela npr. Jerman in Koritnik Depala vas, Kuret Kamnik, Kuhar Šmarca pri Kamniku, itd. Jaz sem dal popravljati Kuretu! Za tvoj okoliš pa ne poznam... :( Jaz sem dal cca.15€ po platišču.
Potem jih daš pa še peskati in prašno pobarvati. To dela Koritnik Depala vas, Grašič Kranj. Jaz sem dal barvati Grašiču. Tudi več drugih stvari že, ker zelo dobro naredijo. Za vse skupaj plačal cca140€
Popravljeno
Pobarvano
| Na vrh | |
T0ny | 18 nov 2014, 00:29 | |
| Član #2533 Prijavljen dne: 30 dec 2011, 14:09 Lokacija: Vipava Objav: 421
| @Damijan Na sliki od pobarvane feltne je bila le-ta bolj slabo pripravljena na barvanje, ker ima dosti napak. Priprava pred barvanje je 80% dela, na sliki je vidnih par udrtinc in sledi prask.
[ Uredi 18 nov 2014, 00:30 ] | Na vrh | |
Damijan | 18 nov 2014, 07:36 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Kot vidiš, so bila platišča poškodovana. Eno, na 1. sliki zgornje levo, celo prebito. Kupil sem jih s karamboliranega vozila.
Vidim, da pri tebi šteje videz in ne kvaliteta popravila. Videz ne vpliva na vožnjo. Jih nisem/nismo nič dodatno lišpali. Le poravnano, speskano in barvano direktno na čisto kovino. Tisto, kar ti vidiš kot udrtinice in praske pa so posledive oksidacije aluminija. To konkretno odstraniti iz aluminija pa je praktično nemogoče. Lahko samo blažiš.
Kvaliteta vsega opravljenega se odraža tudi v tem, da je imelo le eno platišče po uravnoteženju celo 5g utež. In vse skupaj je držalo do letos, celih 6 let. Brez vmesnega centriranja in na dveh avtih. Zame je to kvalitetno opravljeno delo.
In dvomim, da med vožnjo opaziš in čutiš udrtinice/praskice. | Na vrh | |
T0ny | 18 nov 2014, 09:43 | |
| Član #2533 Prijavljen dne: 30 dec 2011, 14:09 Lokacija: Vipava Objav: 421
| Ne pri meni ne šteje samo videz. Ampak če bi dal obnovit bi pričakoval, da je narejeno v nulo. Glede na to da imam rad zrihtan avto mi pa pomeni dosti, da je tako tehnično kot tudi vizualno čim boljše poštimano.
Se opravičujem za off topic.
[ Uredi 18 nov 2014, 09:44 ] | Na vrh | |
Damijan | 18 nov 2014, 10:25 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Potem pa zaupaj tvojo rešitev, kako odstraniti, trajno, oksidirano plast aluminija? Glede na to, da je to praktično nemogoče. | Na vrh | |
dejanLPG | 18 nov 2014, 13:50 | |
| Član #3065 Prijavljen dne: 11 nov 2012, 21:43 Lokacija: Ljubljana Objav: 255
| Meni je Grašič zaračunal 2 uri peskanja ker je bil tako debel nanos barve | Na vrh | |
T0ny | 19 nov 2014, 13:36 | |
| Član #2533 Prijavljen dne: 30 dec 2011, 14:09 Lokacija: Vipava Objav: 421
| Damijan je napisal(a): ... Potem pa zaupaj tvojo rešitev, kako odstraniti, trajno, oksidirano plast aluminija? Glede na to, da je to praktično nemogoče. Kadar sem si štimal še na prejšnem avtu (pri tem bom najverjetneje po zimi enkrat) sem prvo odstranil barvo z lavacolom. Potem kar je oksidacije (sicer sem jo imel zelo malo) odstranil z dreumex čistilom za alu. Kar je bilo odrgnin od robnikov zapolnil z alu putty-em, višek porbusil z finim (1000-2000grit) vodobrusnim paprijem. Nato primer, barva ter par lak. In so držale brez pokanja laka oz. brez kakšnih problemov do prodaje avta (5let), naprej pa ne vem ker ga nisem videl več. In vse skupaj me je stalo manj kot 50eu za vse 4 platišča | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 33, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|