|
|
Hladilna tekočina- izginja V50 2.0D
|
|
saskhec | 17 dec 2014, 15:22 | |
| Član #12547Prijavljen dne: 17 dec 2014, 14:39 Objav: 3 | Pozdravljeni zanima me ali je kdo izmed vas imel probleme z izginjanjem/porabo hladilne tekočine? Na mojem pred kratkim kupljenim V50 2.0 D,letnik 2005, prevoženih 236000km se mi je namreč pojavila težava z ogromno porabo/izginjanjem hladilne tekočine. S Na 1000km mi je "spilo" 4l tekočine, zanima me vaše mnenje kaj storiti glede tega? Hvala za odgovor. | Na vrh | |
Aljaž225 | 17 dec 2014, 15:39 | |
| Član #10694 Prijavljen dne: 12 apr 2014, 16:53 Objav: 404
| Velik servis je bil opravljen (240 000km / 10let kar je prej)? Če še ni bil lahko pušča vodna črpalka. V kakšnem stanju pa je hladlnik (kiler)?
Lp. Aljaž | Na vrh | |
saskhec | 17 dec 2014, 17:44 | |
| Član #12547 Prijavljen dne: 17 dec 2014, 14:39 Objav: 3
| Veliki servis je bil narejen pri prejšnjem lastniku... na kileru se neopazi nobeno puščanje tudi drugje ni nobenih znakov puščanja... ko je avto hladen občasno trokira, drugače deluje normalno... | Na vrh | |
gorgh | 17 dec 2014, 18:59 | |
| Član #3073 Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04 Lokacija: Škofja Loka Objav: 758
| Če mrzu trokira, pol je pa to že bolj znak tesnila na glavi....
Olje se nič ne meša z vodo ko potegneš palčko oz pogledaš pod pokrovčk kjer dolivaš olje? Sicer tud če ne, še vedno je skoraj sigurno tesnilo na glavi, pa ti pač pušča v izpušni ventil.... | Na vrh | |
saskhec | 17 dec 2014, 19:56 | |
| Član #12547 Prijavljen dne: 17 dec 2014, 14:39 Objav: 3
| nikjer ni opazit nobenega znaka da bi se olje mešalo z vodo, drugače avto deluje normalno tudi kompresija je ok... je kakšna opcija da zaradi egr ventila kaj ne deluje?? ker grelec ter egr venti sta bila (bi naj ) zamenjana s strani prejšnjega lastnika :/ | Na vrh | |
gorgh | 17 dec 2014, 21:00 | |
| Član #3073 Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04 Lokacija: Škofja Loka Objav: 758
| To da ni nikjer znakov puscanja nic ne pomeni, pri meni bilo popolnoma enako, ko smo pa glavo dol dal, smo pa vidl fajn prezgan tesnil in je hvala bogu vsa voda scurila v izpuh, k je glih tam prebilo | Na vrh | |
viggso | 18 dec 2014, 08:31 | |
| Član #2814 Prijavljen dne: 30 jun 2012, 12:03 Objav: 8
| Pri meni so takrat sumili hladilnik izpušnih plinov, tesnilo na glavi ali počeno glavo. Žal je bila počena glava med drugim in tretjim cilindrom.. | Na vrh | |
Terminator | 18 dec 2014, 16:16 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| odpret motor in zrihtat ni druge...sam sem to naredil pred časom. Pa ko je odprto porihtaj še šobe in preglej ostale dele motorja
PS: Ti pokadi ko ga vžgeš? | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 54, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5976 najnovejši član: Juliovioky |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|