Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi


Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S40 (2. gen) / V50 / C30 / C70 (2. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Hladilna tekočina- izginja V50 2.0D

Avtor objava
saskhec
17 dec 2014, 15:22 Predogled tiskanja
Član #12547
Prijavljen dne: 17 dec 2014, 14:39
Objav: 3
Pozdravljeni zanima me ali je kdo izmed vas imel probleme z izginjanjem/porabo hladilne tekočine? Na mojem pred kratkim kupljenim V50 2.0 D,letnik 2005, prevoženih 236000km se mi je namreč pojavila težava z ogromno porabo/izginjanjem hladilne tekočine. S Na 1000km mi je "spilo" 4l tekočine, zanima me vaše mnenje kaj storiti glede tega?
Hvala za odgovor.
Na vrh
Aljaž225
17 dec 2014, 15:39
Član #10694
Prijavljen dne: 12 apr 2014, 16:53
Objav: 404
Velik servis je bil opravljen (240 000km / 10let kar je prej)?
Če še ni bil lahko pušča vodna črpalka. V kakšnem stanju pa je hladlnik (kiler)?


Lp.
Aljaž
Na vrh
saskhec
17 dec 2014, 17:44
Član #12547
Prijavljen dne: 17 dec 2014, 14:39
Objav: 3
Veliki servis je bil narejen pri prejšnjem lastniku... na kileru se neopazi nobeno puščanje tudi drugje ni nobenih znakov puščanja... ko je avto hladen občasno trokira, drugače deluje normalno...
Na vrh
gorgh
17 dec 2014, 18:59
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
Če mrzu trokira, pol je pa to že bolj znak tesnila na glavi....

Olje se nič ne meša z vodo ko potegneš palčko oz pogledaš pod pokrovčk kjer dolivaš olje? Sicer tud če ne, še vedno je skoraj sigurno tesnilo na glavi, pa ti pač pušča v izpušni ventil....
Na vrh
saskhec
17 dec 2014, 19:56
Član #12547
Prijavljen dne: 17 dec 2014, 14:39
Objav: 3
nikjer ni opazit nobenega znaka da bi se olje mešalo z vodo, drugače avto deluje normalno tudi kompresija je ok... je kakšna opcija da zaradi egr ventila kaj ne deluje?? ker grelec ter egr venti sta bila (bi naj ) zamenjana s strani prejšnjega lastnika :/
Na vrh
gorgh
17 dec 2014, 21:00
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
To da ni nikjer znakov puscanja nic ne pomeni, pri meni bilo popolnoma enako, ko smo pa glavo dol dal, smo pa vidl fajn prezgan tesnil in je hvala bogu vsa voda scurila v izpuh, k je glih tam prebilo
Na vrh
viggso
18 dec 2014, 08:31
Član #2814
Prijavljen dne: 30 jun 2012, 12:03
Objav: 8
Pri meni so takrat sumili hladilnik izpušnih plinov, tesnilo na glavi ali počeno glavo. Žal je bila počena glava med drugim in tretjim cilindrom..
Na vrh
Terminator
18 dec 2014, 16:16
Član #74
Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29
Lokacija: Ljubljana
Objav: 2980
odpret motor in zrihtat ni druge...sam sem to naredil pred časom. Pa ko je odprto porihtaj še šobe in preglej ostale dele motorja

PS: Ti pokadi ko ga vžgeš?
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 54, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5976
najnovejši član: Juliovioky
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete