Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S60 / V70 (2. gen) / XC70 (2. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Odzračevanje zavor na S60

Avtor objava
ovlov79
21 dec 2014, 19:06 Predogled tiskanja
Član #377
Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41
Objav: 260
Pozdravljeni.
Zdaj se pa moram na vas obrniti, če ima kdo kakšno idejo. Namreč s tole napravo http://www.conrad.si/3-delni-komplet-za-odzracevanje-pnevmatskih-zavor-Hazet-4969-1%2F3.htm?websale8=conrad-slowenien&pi=821693 sem probal odzračevati zavore (čist preventivno), ker sem imel občutek, da je pedal pri zaviranju mehek. In odzračevati sem začel pri zadnjem desnem kolesu. Stvar pa je v tem, da je nekaj časa olje črpalo po cevki z obilico mehurčki, ko pa sem se prestavil na sosednje levo zadnje kolo, je bilo mehurčkov še več. In po nekaj časa črpanja sem že mislil, da nekje na kakšni "lajtungi" vleče zrak not. Zato sem se vrnil zopet na prednhodnje desno zadnje kolo. In glej ga hudiča, olja je kar naenkrat zmanjkovalo in kot da ga ni več v zavorni cevi. Sam še zrak je bilo videti, da črpa. Posoda za zavorno olje je bila neprestano polna in seveda sem sproti tudi dolival novo olje, da ni niti do minimuma padlo olje v rezervarčku.
Zdaj pa ne vem več. Sem jaz kaj narobe delal ali kaj bi lahko bil problem?
Mar ni ta metoda najbolj enostvna in "ziher"?


Hvala.
Na vrh
sportivo
21 dec 2014, 20:03
Član #4357
Prijavljen dne: 06 maj 2013, 18:45
Lokacija: Ljubljana
Objav: 199
Nič se ne sekiraj. Na 2 leti je tako ali tako priporočena popolna zamenjava zavorne tekočine ker zelo močno vpija vlago in je še posebej priporočena v vlažnih in gorskih relacijah.

Najboljše za prezračevanje je da imaš pomagača, nekdo ki bo pritiskal na zavorni pedal in istočasno drugi ki bo pri niplu odpiral in zapiral ventil in ko bo nehalo teči brez mehurčkov potem je ok in zategneš vijak pri niplu in greš še na preostale ventile.
Na vrh
ovlov79
21 dec 2014, 21:31
Član #377
Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41
Objav: 260
Sportivo, o tem sem že veliko prebral in po večini tisti, ki res razumejo sistem odzračevanje, le-to odsvetujejo zaradi tesnil in gumic, ter možnih poškodb le-teh. Zato pa imajo servisi oziroma mehaniki primerna orodja. Dvomim, da na servisih delajo na tak način.
Pri načinu "pumpaj-spusti" naj bi tudi kakšni zračni mehurčki še ostali v sistemu.

Ampak vseeno hvala za odgovor.
Na vrh
sportivo
21 dec 2014, 22:22
Član #4357
Prijavljen dne: 06 maj 2013, 18:45
Lokacija: Ljubljana
Objav: 199
Nevem, tako smo vedno delali. Tako tudi delam na svojem motorju. Vem pa da obstaja cela vrsta raznoraznih pripomočkov. Samo vem pa tudi, da v mojem sistemu ni nobenega mehurcka zraka.

Gumice in tesnila morajo pri pedalu zdrzat. Kaj pa pri navadnem vsakodnevnem bremzanju v prometu in zaviranju v sili? Če pa so tesnila in gumice dotrajana (ker sigurno niso "lifetime" deli) jih je pa potrebno zamenjati.



VOLVO VIDA navodila:




[ Uredi 21 dec 2014, 23:24 ]
Na vrh
XC only
21 dec 2014, 22:26
Član #3172
Prijavljen dne: 29 dec 2012, 17:09
Objav: 98
Vsi Youtube mehaniki preberite tole:
1. Z zavorami naj dela samo usposobljeni mehanik
2. "pumpaj-spusti" je že vsaj 100 let preizkušena metoda
3. odzračevat se vedno začne na najkrajši lajtingi in se konča na najdaljši
Na vrh
ovlov79
22 dec 2014, 05:12
Član #377
Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41
Objav: 260
Zdaj pa res ne vem, od kje vam te informacije.
Odzračuje se praviloma takole:
Zadaj desno
Spredaj levo
Zadaj levo
Spredaj desno

Kdor ne verjame, še link http://service.citroen.com/dtt/CDP/donnees/sl_SI/2006_jumper3/jumper3_171_174_vid_rem_circ_frein.pdf in 173 stran. Pač sem našel drugo znamko vozilo, ampak je pri vseh avtomobilih enak princip.

[ Uredi 22 dec 2014, 05:19 ]
Na vrh
sportivo
22 dec 2014, 08:25
Član #4357
Prijavljen dne: 06 maj 2013, 18:45
Lokacija: Ljubljana
Objav: 199
Ne priporočam, da se zgledujes po "čtivu" Citroen za kombi Jumper če mislis delati na Volvotu. Če pogledas zgornje slike na vseh Volvo priporoča odzračevanje najprej zadnjega konca nato sprednjega. Med njimi je tudi slika Volvo Vida tovarniškega mehaničnega računalniškega priročnika, kateri je sigurno prava referenca za informacije ki jih rabis.

Če nisi preprican lahko se sam vprasas kakega pooblascenega VOLVO mehankarja če je to pravo zaporedje. Citroen ctivo pa uporabi takrat ko bos Citroena sraufal.



[ Uredi 22 dec 2014, 08:50 ]
Na vrh
ovlov79
22 dec 2014, 12:40
Član #377
Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41
Objav: 260
Se poplnoma strinjam s teboj Sportivo! Tudi sam sem enako odzračeval, najprej zadaj, nato spredaj. Oz. od najdaljše do najkrajše lajtunge.
Je pa bil vmes odgovor od nekoga, ki je trdil ravno nasprotno, kar pa zagotovo ne bo držalo. Slučajno sem na hitro našel od citroena gor. Sem tudi jaz danes to prvič opazil, da je tudi ta možnost. VGendar kot sem že potrdil, od najdaljše, do najkrajše lajtunge.
Probam jutri še enkrat, pač z domačo metodo "pumpaj-spusti".

LP.
Na vrh
CE-V1984
23 dec 2014, 12:35
Član #12526
Prijavljen dne: 14 dec 2014, 19:47
Objav: 8
kaj pa če ti se olje pretaka na glavnem zav. cilindru.
Potem pa ga je nemogoče odzračit in se vedno pojavljajo mehurčki v sistemu. Tako da preveri cilinder in ga po potrebi zamennjaj.
Lp
Na vrh
ovlov79
23 dec 2014, 18:20
Član #377
Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41
Objav: 260
Hm, zadeva je takale. Nekaj minut nazaj sem šel na probno vožnjo in nisem zadovoljen. Danes sem odzračeval na star način "pumpaj-spusti" s pomočjo pomočnika. Začel sem na zadnjem desnem kolesu in odzračeval proti najkrajši lajtungi. Pri vsakem kolesu sem spuščal olje, cevka nataknjena na nipel oz. oddušek, katera je šla v zbirno posodo odvečnega olja in je bila potopljena v omenjeno olje, tako da nikakor ni šel nazaj v sistem po isti cevki nikakršen zrak. Tako sem naredil na vsakem kolesu. Ampak ko sem prižgal avto, sem takoj slišal "zzzzzzzzz", kot da bi kakšna pumpica spredaj nekaj črpala. In pa tudi ko sem pri ugasnjenem avtu dvakrat stopil na bremzo (dokler še ni bila napumpana), se je slišalo kot nekakšen zrak, ki ga nekaj stiska. Skratka ni mi zdaj jasno, kaj je prav in kaj ne? Sem preveril te zvoke na drugem avtu Peugeot 206, pa takih zvokov ni slišati.
No, in ko sem šel na probno vožnjo in poskusil pri večji hitrosti naglo zavirati, se je zavora odzvala malce z zakasnitvijo. Ni postala takoj trda oz. odzivna.
Kje oz. kaj bi lahko še pogledal. Ne vem, zakaj bi bil glavni zavorni cilinder zdaj pod vprašajem. Zraka mi tudi ni potegnilo v sistem, ker sem neprestano dolival zavorno tekočino in je bila vedno nad max v posodi.

LP
Na vrh
Volvej
23 dec 2014, 18:24
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1554
Ja pri enih avtih mores se ABS modul ali nekaj v zvezi s tem, nekak prek racunalnika odzracit. Kaj pise v VIDI?
Na vrh
ovlov79
23 dec 2014, 18:32
Član #377
Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41
Objav: 260
Kakšni VIDI? Ne poznam tega?
Na vrh
sportivo
23 dec 2014, 19:05
Član #4357
Prijavljen dne: 06 maj 2013, 18:45
Lokacija: Ljubljana
Objav: 199
Z zavorami se ni za igrat. Ti imaš kar neobičajne težave in ti priporočam, da "jebiga" reskiraš pooblaščen ali pa en ornk mehankar, ki ti bo zadevo pogledal in te rešil težav. Ali pa naj ti javi vsaj predračun popravila in diagnosticira težavo.

Bog ne daj, da boš enkrat res močno rabil bremze pa ti takrat ne bodo prijele.

Ploščice in diski imajo še dovolj mesa?

[ Uredi 23 dec 2014, 19:13 ]
Na vrh
ovlov79
23 dec 2014, 19:27
Član #377
Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41
Objav: 260
Vsega je še dovolj. Saj nisem prvič menjal nasploh. Tako, da mi je še toliko bolj čudno, kaj se dogaja. Nerad se vdam in stvari rad pridem do konca. Rad pa razumem, kaj kje dela in zakaj ne. Saj zavore sicer blokirajo, ABS se vklopi ob znatnem zaviranju oz. zaviranju na "mah". Samo zvoki me motijo ob pritisku na stopalko in pa seveda moj občutek mehkosti. Imamo kot sem že omenil P206 2001 letnik in ta avto ima res občutljivo pedalko za zavoro. Malo pritisneš, pa te že lima na šipo. Bi pričakoval od Volva isto, če ne bolje, pa že od vsega začetka nekje na sredi prijemlje pedalka. Celo slabše od predhodnika C5.
Kako pa na tvojem oz. kje prime pedalka za zavoro Sportivo?

LP
Na vrh
sportivo
23 dec 2014, 19:40
Član #4357
Prijavljen dne: 06 maj 2013, 18:45
Lokacija: Ljubljana
Objav: 199
jaz imam tudi komplet na novo menjano povsod diske in ploščice. Stoplako imam zelo mehko kar mi je všeč in imam tako nežen hod bremzanja. Nežno lahko reguliram koliko bom zabremzal. Lahko pa se tudi pri veliki brzini hitro ustavim. Vem pa, da sem enkrat gledal, da bi si kupil Mercedes Benz E klaso 2006 in je imela zelo trdo stopalko kar me je zelo motilo. Sem vedno imel občutek kot da nekaj ni v redu. Mogoče je bilo celo res kaj kar ni bilo ok.

Važno je, da stopalka na koncu hoda zelo trda in čvrta. Da močno poriva batke v celjusti in ploščice v diske. Morda imaš problem z batki, da ti jih ne poriva lepo naprej in se kje zatika.

Sta pa oba avtomobila avtomatika.
Na vrh
ovlov79
23 dec 2014, 19:55
Član #377
Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41
Objav: 260
No, vidiš prjatu. To pa meni ni všeč. Jaz imam rad trdo hitro odzivno stopalko. Ne "globoko" in po občutku mehko. Sedaj se že sprašujem, če nisem jaz v prevelikem pričakovanju trdosti stopalke.
Glede na to, da imam jutri zadnji dan službe v tem letu, imam do konca leta čas za pijačo in bi te povabil na "pivo" ali karkoli že piješ. Očitno bi moral videti, kako tvoj sistem zavira.
Pa še nekaj. Ko si menjal zavore, si kaj odzračeval oz. si nasploh odzračeval svojega Volva? Kajti če si ga, si moral še mogoče na diagnostiko odzračiti ABS, kot je nekdo omenil?

LP

[ Uredi 23 dec 2014, 19:56 ]
Na vrh
sportivo
23 dec 2014, 20:02
Član #4357
Prijavljen dne: 06 maj 2013, 18:45
Lokacija: Ljubljana
Objav: 199
Ti ga bom enkrat pokazal, ampak sedaj ne utegnem, ker so priprave na praznike, dopust, potovanja. Mogoče je smao stvar okusa. Nekateri imajo rajši mehkejši občutek nekateri tršega. Moja mehka stopalka drugače zelo močno bremza in se zelo močno čuti učinkovitost zaviranja. Je pa redno sistem prezračen seveda po menjavi vseh diskov in ploščic. Vseeno če bo kdaj preveč časa bi lahko postopek ponovil ker je že kar nekaj časa minilo od zadnje kontrole.

Nikoli nisem odzračil ABS. Glede tega se moram še pozanimat ampak prvič slišim za to. Ker ABS je samo električni senzor.
Na vrh
ovlov79
23 dec 2014, 20:14
Član #377
Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41
Objav: 260
Vem ja, samo nekateri omenjajo odzračevanje ABS-a, tako da sem vprašal.
Na vrh
Volvej
23 dec 2014, 21:48
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1554
Jaz vem, da je kolega moral na svojem Citroenu C4 odzračiti ABS na testerju, ker sva celo uro odzračevala pa ni bilo efekta. Ampak res sploh ni bilo efekta, stopalka je bila skoz mehka ko puter, kaj točno pa so mu delali na testerju pa nevem.

Je pa na mojem 2007 V70 tudi stopalka taka dokaj mehka. Seveda vedno bolj trda ko gre globje, če jo pa kar naekrat pohodiš pa bremza na polno. So pa za moje pojme te zavore, glede na to, da je Volvo kao neki varen avto ful poddimenzionirane. 286 mm diski pa enobatne čeljusti, haha, kot da bi se norca delali, že vsaka Alfa ima 4 batne čeljusti spredaj. Ker recimo R, ki ima 330 diske in 4 batne čeljusti spredaj in zadaj pa zavira tako kot se spodobi, res ornk, pa je skoraj 200kg težji od navadnega.
Na vrh
bbf
24 dec 2014, 08:18
Član #411
Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20
Objav: 1015
"Pri vsakem kolesu sem spuščal olje, cevka nataknjena na nipel oz. oddušek, katera je šla v zbirno posodo odvečnega olja in je bila potopljena v omenjeno olje, tako da nikakor ni šel nazaj v sistem po isti cevki nikakršen zrak"

kako to vi luftate bremze? kako zrak nazaj? ni šanse da gre zrak nazaj, če pravilno pumpaš! "pumpaj - spusti" mora bit "pumpaj - drži", in vsakič, preden ukažeš "pumpaj" moraš nipl nazaj zategnit. Ko nehajo mehurčki špricat, je odzračeno. edino tako je pravilno.
Odtegnjen nipel dobi zračnost med navoji, in trditev da nikakor ni šel zrak nazaj po cevki je sicer možna, ampak med navoji nipla pa ne!
pa še to: katera je najdaljša cev je odvisno tudi od tega, ali je avto LHD ali RHD, zato je zgoraj na slikah "pomešano" levo desno! pa zadni sistemi so različni, lahko ima ali nima razdelilca pritiska in to je treba upoštevat.

preventivno odzračevanje zavor je pa priporočljivo enkrat na nikoli, sploh če ne veš kaj delaš. Ali narediš kompletno obnovo, ali pusti kot je, ali pa odzrači, ko se je kaj delalo.
Poškodba gumic: lahko pride do poškodbe, ampak le če nisi pozoren na nivo olja v rezervarju in pritisneš na suho. Ostale gumice pa bolj da crknejo med odzračevanjem, kot na cesti!

youtube mehaniki... vse boste zjebal, pa še kazga s ceste pospravl..
Na vrh
ovlov79
24 dec 2014, 11:24
Član #377
Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41
Objav: 260
"bbf", zdaj ti bom pa natanko povedal, kako "mi" odzračujemo! Na nipelj ali oddušek se natakne cevka, katera je speljana v lovilno posodo, plastenko ipd. Pomočnik v vozilu pri ugasnjenem motorju nekajkrat pritisne na zavorno stopalko, da le ta postane trda in jo drži stisnjeno oz. jo pritiska kot bi zaviral. Nato se oddušek-nipelj malce odtegne, da začne curljati zavorna tekočina po cevki v posodo. Vmes so lahko tudi zračni mehurčki. Pomočnik ves čas tišči stopalko pritisnjeno in preden jo sprosti, se najprej nipelj pritegne nazaj. Ko je pritegnjen, pomočnik v avtu spusti zavoro in jo zopet nekajkrat pritisne - napumpa, da je zopet trda. In tako naprej, dokler po cevki na niplju za odzračevanje ne priteka samo še olje. Nikakor, ampak nikakor pomočnik ne spusti prej zavore, predno je privijačen nipelj. Tako tudi nikakor ne bi smelo biti več zračnih mehurčkov v sistemu.
Pa še to, da ti bo bolj razločno "pumpaj-drži-odvij nipelj-privijači nipelj-spusti zavoro-pumpaj-drži..."
Na katerem kolesu se začne odzračevati, je nekako splošno znano, da na najdaljšem od sistema. To ni zraslo na mojem zelniku! Tako pravijo majstri.
Ne vem, kaj si ti prebral, da si dobil občutek, kot da "otrok pumpa svoje kolo"? Nisem pek, zato nekaj stvari poznam, ti pa prehitro zaključuješ račune brez krčmarja.
Sploh pa ti ni treba biti nesramen in ostale dajati v nič! Ni prvi avto, ki bi mu odzračeval bremze veš.
Na vrh
bbf
24 dec 2014, 14:28
Član #411
Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20
Objav: 1015
itak. kaj pa sprašuješ, če znaš in ni prvi avto? ob prijavah zadnje čase imam res občutek, da folk prihaja direkt s peskovnika sem gor. Ne bom več svetoval in opozarjal na napake, vi kar šravfajte po svoje..
Na vrh
XC only
24 dec 2014, 14:46
Član #3172
Prijavljen dne: 29 dec 2012, 17:09
Objav: 98
"bbf".Strinjam se s tabo. Tudi jaz imam občutek, da lahko avte šravfa bilo kdo. Zato sem uporabil izraz "youtube mehaniki". Sam sem hodil v šolo za avtomehanika 3 leta plus 20 let izkušenj, pa imam občutek, da ima večina uporabnikov foruma več znanja kot jaz.
Na vrh
ovlov79
26 dec 2014, 13:43
Član #377
Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41
Objav: 260
Ne rabita več "svetovati". Nadutežev ne prenašam! Če se nekdo trudi, ki pač ni hodil v šolo šraufarije, da bi nekaj zrihtal, ga nekateri pohodite.
Ah, brezveze. Sem mislil, da so/ste uporabniki tega foruma bolj "strpni" in da niste "parlamentarci". Ampak vidim, da je res slovenski nacionalni šport šimfanje.

Odstopam, ker se mi ne da.

btw,
zavore so odzračene in delujejo bp, le od Volva sem pričakoval bolj "občutljivo" pedalko za zavore.

[ Uredi 26 dec 2014, 13:45 ]
Na vrh
Simon
27 dec 2014, 11:48
Član #3257
Prijavljen dne: 05 feb 2013, 18:52
Objav: 222
A pa je kej bolje sedaj? Sam že mam pripravljeno novo olje, da ga bom komplet zamenjal, ker je pedal nekam spužvast in morem bolje pritisnit, preden začne zavirat.
Na vrh
sportivo
27 dec 2014, 12:13
Član #4357
Prijavljen dne: 06 maj 2013, 18:45
Lokacija: Ljubljana
Objav: 199
Na dve leti je itak priporočena menjava, zato ker zavorna tekočina zelo močno vpija vlago.
Mogoče je kriv za slabši zavorni učinek tudi izrabljene zav. ploščice, ali pa da se mogoče zav. "batki" ne gibljejo tekoče in ne pritiskajo enakomerno ploščic ob disk.
Na vrh
Simon
27 dec 2014, 15:22
Član #3257
Prijavljen dne: 05 feb 2013, 18:52
Objav: 222
sportivo je napisal(a): ...

Na dve leti je itak priporočena menjava, zato ker zavorna tekočina zelo močno vpija vlago.
Mogoče je kriv za slabši zavorni učinek tudi izrabljene zav. ploščice, ali pa da se mogoče zav. "batki" ne gibljejo tekoče in ne pritiskajo enakomerno ploščic ob disk.


Vsi diski pa ploščice so bli menjani točno 2 leti nazaj, kdaj je pa bil olje zamenjan pa prejšnji lastnik ni vedu. Bomo zdela po novmu letu vidli kaj bo, upam na to, da je sam olje.
Na vrh
CE-V1984
27 dec 2014, 22:02
Član #12526
Prijavljen dne: 14 dec 2014, 19:47
Objav: 8
Ja kdo pa je pogruntal odzračevanje preko testerja dajte no. Kakšna neumnost.

Edina znanost je to da so v ABS sistemu eni ventili kateri se odprejo pri določenem pritisku in zato pa se zavore odzračujejo z napravo katera je pod tlakom (če se motim mislim da je 3 bare,če kdo ve bolje naj me popravi). Tale tester pa je bučka oz za lase privlečeno.

In če si zamenjal komplet diske in ploščice bi morala zavora prijemat visoko.
Kar se tiče glavnega zav. cilindra lahko tekočina uhaja ob tesnilu in se preliva na drugo stran cilindra, to se pogosto zgodi expertom domačega kova na sistem pumpaj drži.
Pojdi do enega mehanika ki ima napravo za odzračevanje in naj zadevo opravi kot se zagre.

Lp
Na vrh
bojko
28 dec 2014, 15:28
Član #1639
Prijavljen dne: 05 maj 2010, 20:06
Objav: 552
@XC only: na kak način ste pred 20 leti v srednji šoli odzračevali zavore?
Hvala K., da takšni "kolegialno-svetovalni" zapisi ostajajo brez opozoril pristojnih.
Na vrh
CE-V1984
28 dec 2014, 20:49
Član #12526
Prijavljen dne: 14 dec 2014, 19:47
Objav: 8
Zakaj sistem pumpaj drži ni priporočen.

Zaradi tega ker v pogojih zaviranja nikoli ne prihaja do tega, da potisni batič pride do konca cilindra in z leti uporabe pride do obrab in se naredijo robovi na cilindru in to v tistem območju katerem ponavadi stiskamo zavoro in z tem premikamo batič po cilindru. In potem zamenjamo zavorno tekočino kar doma na sistem pumpaj drži. Kaj se zgodi? Med pumpanjem potiskamo batič do konca in nazaj kar se v pogojih uporabe ne dogaja in se gumica poškoduje na tistem robu ki se je ustvaril skozi leta uporabe (ta rob je minimalen) in se posledično zaradi tega začne zavorna tekočina pretakati iz ene strani cilindra na drugo in posledica je to da nikakor ne moremo odzračiti sistema.

Upam da sem napisal dovolj razumjivo in z tem komu prihranil denar za glavni zavorni valj.
Lp.
Na vrh
sportivo
04 jan 2015, 17:27
Član #4357
Prijavljen dne: 06 maj 2013, 18:45
Lokacija: Ljubljana
Objav: 199
Nekdo je zamenjal gumi cevi z nerjavecimi zeleznimi, da se bolje cuti pedal.



Vir:
http://forums.swedespeed.com/showthread.php?180071-My-S60-metamorphosis-picture-thread
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 75, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5976
najnovejši član: Juliovioky
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete