|
|
Vžiganje S40 1.6 2001
|
|
Blaž 460 | 04 jan 2015, 17:45 | |
| Član #40Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52 Lokacija: Ljubljana Objav: 814 | Kolega ima težavo z S40.
Pravi,da v prvo vžge normalno. Če ga ugasne toplega in potem prižgečez par minut, se bodisi prižge takoj, bodisi obrati padejo in crkne, bodisi vergla v prazno. Ko pri vžigu padejo obrati (<500) lahko crkne, prižge se lučka za motor, ki nato ugasne. Če stisne gas, dela normalno.
Ima kdo idejo, kaj bi to bilo? | Na vrh | |
Blaise | 05 jan 2015, 04:40 | |
| Član #3095 Prijavljen dne: 25 nov 2012, 10:30 Lokacija: Morav?e Objav: 155
| Živjo Pri mojem XC70 je blo tko enkrat, staknil se je senzor za pretok zraka na cevi med hladilnikom in throttle body-em zarad počenga plastičnega jezička. Vtaknem nazaj in vse normalno dela. Kasnej sm opazu še, da okrog senzorja pusca zarad razpoke, oboje saniral in je blo. | Na vrh | |
matevzp | 06 jan 2015, 13:58 | |
| Član #12107 Prijavljen dne: 14 sep 2014, 19:44 Objav: 46
| Blaise, hvala za odogvor!
gre za moj avto
nisem prepričan, če lahko sam to preverim, upam, da mi bo blaž 460 znal pomagat
sicer je še par (po mojem mnenju?) simptomov. Občasno pri obračanju avtomobila na parkirišču obrati ostanejo visoki tudi, ko stisnem sklopko (recimo speljem in stisnem sklopko, obrati pa ostanejo na 2000 in se počasi spuščajo).
Prav tako se je pred leti prejšnjemu lastniku dogajalo, da je avto sam občasno pospeševal. Enkrat sem to tudi sam doživel še z njim. Avto je nabijal med 2 kin 3k obrate v intervalih. Ko je avto ugasnil in prižgal, je simptom izginil. To se ne pojavlja več odkar je zamenjal pumpo za servo. Meni se to še ni zgodilo od nakupa dalje.
na netu sem našel podoben simptom pospeševanja z rešitvijo "zamenjave temp senzorja" (a ne piše za katero temperaturo): http://www.matthewsvolvosite.com/forums/viewtopic.php?f=8&t=62115
je to lahko povezano? | Na vrh | |
Blaise | 07 jan 2015, 00:05 | |
| Član #3095 Prijavljen dne: 25 nov 2012, 10:30 Lokacija: Morav?e Objav: 155
| Ni zakej, sam da se šraufa
Se strinjam z napisanim v povezavi, lahko je zapacan throttle body, to se da hitr sčistit, morda tudi pumpa, lahko je tudi senzor na stopalki za plin,... Če imaš možnost, probaj pri komu priklopit na OBD, če najde kakšno napako. | Na vrh | |
matevzp | 07 jan 2015, 10:59 | |
| Član #12107 Prijavljen dne: 14 sep 2014, 19:44 Objav: 46
| oj,
včeraj kupil Torque Pro za android in priklopil na ELM 327. Ne izpiše niti ene napake, cifre (baje) izgledajo normalno. Pri polnem gasu se "vacuum" premakne iz -26in/Hg (baje mora bit med 20 in 26, če je sistem dobro zaprt?) do +10. Throttle je bil takrat max 70% stisnjen. Bom poskusil it na obvoznico in stisnit gas do konca ter logirat rezultate.
Naj gledam kak drug izpis poleg "vacuum"? Je mogoče kak drug app bolj primeren za moj model avtomobila? obstajajo plugini za par znamk na torque-bhp.com/wiki/Plugins, Volvo na žalost ni med njimi :( | Na vrh | |
matevzp | 23 feb 2015, 11:47 | |
| Član #12107 Prijavljen dne: 14 sep 2014, 19:44 Objav: 46
| Oj,
dolgo časa je bil mir, včeraj pa se peljem v tretji relativno počasi (cca 30km/h), dam nogo dol z gasa, avto pa pelje dalje z rahlim pospeškom. Stisnem sklopko, vse ok par kilometrov. Za dve uri se ustavim, ko se usedem v avto, vžge in pelje normalno, ugotovim pa, da se je vse zresetiralo - ura, trenutni kilometri (tisti na osrednjem števcu) in potovalni računalnik.
Verjetno to ni nek dober feature, ne razumem pa, posledica česa bi bil. Avto je v času mirovanja stal pri miru (nisem odklapljal kablov in delal karkoli z njim, samo zaklenil in odklenil). | Na vrh | |
VolvEko | 23 feb 2015, 14:37 | |
| Član #1439 Prijavljen dne: 29 dec 2009, 20:55 Objav: 118
| BTW, čigav agregat je to? PSA ali prav Volvo izdelek?. Ker po kubaturi je identičen tistemu v Citroen Xsari 1.6!
Hvala! | Na vrh | |
sebaveh | 23 feb 2015, 20:44 | |
| Član #91 Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08 Lokacija: Slovenska Bistrica Objav: 1249
| Če se ti je vse resetiralo, imaš problem s kontakti, oziroma spoji. Preveri minus kabla iz akumulatorja na motor in šasijo. Potem pa še glavni plus na zaganjalnik in k škatlam za varovalke. Preveri tudi napeljavo okoli in pod hladilniki. | Na vrh | |
matevzp | 23 feb 2015, 21:09 | |
| Član #12107 Prijavljen dne: 14 sep 2014, 19:44 Objav: 46
| VolvEko je napisal(a): ...
BTW, čigav agregat je to? PSA ali prav Volvo izdelek?. Ker po kubaturi je identičen tistemu v Citroen Xsari 1.6!
Hvala!
To je B4164S2 mašina, baje Volvotova. Po specih je sila podobna tudi renaultovi vvt110 mašini, a je slednja po odzivnosti raketa proti moji. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 53, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|