Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S40 (1. gen)/ V40
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Vžiganje S40 1.6 2001

Avtor objava
Blaž 460
04 jan 2015, 17:45 Predogled tiskanja
Član #40
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52
Lokacija: Ljubljana
Objav: 814
Kolega ima težavo z S40.

Pravi,da v prvo vžge normalno. Če ga ugasne toplega in potem prižgečez par minut, se bodisi prižge takoj, bodisi obrati padejo in crkne, bodisi vergla v prazno.
Ko pri vžigu padejo obrati (<500) lahko crkne, prižge se lučka za motor, ki nato ugasne. Če stisne gas, dela normalno.

Ima kdo idejo, kaj bi to bilo?
Na vrh
Blaise
05 jan 2015, 04:40
Član #3095
Prijavljen dne: 25 nov 2012, 10:30
Lokacija: Morav?e
Objav: 155
Živjo
Pri mojem XC70 je blo tko enkrat, staknil se je senzor za pretok zraka na cevi med hladilnikom in throttle body-em zarad počenga plastičnega jezička. Vtaknem nazaj in vse normalno dela. Kasnej sm opazu še, da okrog senzorja pusca zarad razpoke, oboje saniral in je blo.
Na vrh
matevzp
06 jan 2015, 13:58
Član #12107
Prijavljen dne: 14 sep 2014, 19:44
Objav: 46
Blaise, hvala za odogvor!

gre za moj avto

nisem prepričan, če lahko sam to preverim, upam, da mi bo blaž 460 znal pomagat

sicer je še par (po mojem mnenju?) simptomov. Občasno pri obračanju avtomobila na parkirišču obrati ostanejo visoki tudi, ko stisnem sklopko (recimo speljem in stisnem sklopko, obrati pa ostanejo na 2000 in se počasi spuščajo).

Prav tako se je pred leti prejšnjemu lastniku dogajalo, da je avto sam občasno pospeševal. Enkrat sem to tudi sam doživel še z njim. Avto je nabijal med 2 kin 3k obrate v intervalih. Ko je avto ugasnil in prižgal, je simptom izginil. To se ne pojavlja več odkar je zamenjal pumpo za servo. Meni se to še ni zgodilo od nakupa dalje.

na netu sem našel podoben simptom pospeševanja z rešitvijo "zamenjave temp senzorja" (a ne piše za katero temperaturo): http://www.matthewsvolvosite.com/forums/viewtopic.php?f=8&t=62115

je to lahko povezano?
Na vrh
Blaise
07 jan 2015, 00:05
Član #3095
Prijavljen dne: 25 nov 2012, 10:30
Lokacija: Morav?e
Objav: 155
Ni zakej, sam da se šraufa

Se strinjam z napisanim v povezavi, lahko je zapacan throttle body, to se da hitr sčistit, morda tudi pumpa, lahko je tudi senzor na stopalki za plin,... Če imaš možnost, probaj pri komu priklopit na OBD, če najde kakšno napako.
Na vrh
matevzp
07 jan 2015, 10:59
Član #12107
Prijavljen dne: 14 sep 2014, 19:44
Objav: 46
oj,

včeraj kupil Torque Pro za android in priklopil na ELM 327. Ne izpiše niti ene napake, cifre (baje) izgledajo normalno. Pri polnem gasu se "vacuum" premakne iz -26in/Hg (baje mora bit med 20 in 26, če je sistem dobro zaprt?) do +10. Throttle je bil takrat max 70% stisnjen. Bom poskusil it na obvoznico in stisnit gas do konca ter logirat rezultate.

Naj gledam kak drug izpis poleg "vacuum"? Je mogoče kak drug app bolj primeren za moj model avtomobila? obstajajo plugini za par znamk na torque-bhp.com/wiki/Plugins, Volvo na žalost ni med njimi :(
Na vrh
matevzp
23 feb 2015, 11:47
Član #12107
Prijavljen dne: 14 sep 2014, 19:44
Objav: 46
Oj,

dolgo časa je bil mir, včeraj pa se peljem v tretji relativno počasi (cca 30km/h), dam nogo dol z gasa, avto pa pelje dalje z rahlim pospeškom. Stisnem sklopko, vse ok par kilometrov. Za dve uri se ustavim, ko se usedem v avto, vžge in pelje normalno, ugotovim pa, da se je vse zresetiralo - ura, trenutni kilometri (tisti na osrednjem števcu) in potovalni računalnik.

Verjetno to ni nek dober feature, ne razumem pa, posledica česa bi bil. Avto je v času mirovanja stal pri miru (nisem odklapljal kablov in delal karkoli z njim, samo zaklenil in odklenil).
Na vrh
VolvEko
23 feb 2015, 14:37
Član #1439
Prijavljen dne: 29 dec 2009, 20:55
Objav: 118
BTW, čigav agregat je to? PSA ali prav Volvo izdelek?.
Ker po kubaturi je identičen tistemu v Citroen Xsari 1.6!

Hvala!
Na vrh
sebaveh
23 feb 2015, 20:44
Član #91
Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08
Lokacija: Slovenska Bistrica
Objav: 1249
Če se ti je vse resetiralo, imaš problem s kontakti, oziroma spoji. Preveri minus kabla iz akumulatorja na motor in šasijo. Potem pa še glavni plus na zaganjalnik in k škatlam za varovalke. Preveri tudi napeljavo okoli in pod hladilniki.
Na vrh
Spletna stran
matevzp
23 feb 2015, 21:09
Član #12107
Prijavljen dne: 14 sep 2014, 19:44
Objav: 46
VolvEko je napisal(a): ...

BTW, čigav agregat je to? PSA ali prav Volvo izdelek?.
Ker po kubaturi je identičen tistemu v Citroen Xsari 1.6!

Hvala!


To je B4164S2 mašina, baje Volvotova. Po specih je sila podobna tudi renaultovi vvt110 mašini, a je slednja po odzivnosti raketa proti moji.
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 53, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5981
najnovejši član: Bobbikedge
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete