Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S40 (2. gen) / V50 / C30 / C70 (2. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

V50 1.6D TURBINA?

Avtor objava
siarts
08 mar 2015, 11:17 Predogled tiskanja
Član #2632
Prijavljen dne: 28 feb 2012, 10:00
Objav: 13
Vozim Volvo V50 1.6D letnik 2009, 170 000km

Na avtu se mi dogaja, da mi crkne, ko ga pospešim na 3500 obratov. Pri teh obratih mi močno cukne in gas se ne odziva več. Vse kar lahko naredim je, da se ustavim in ga ponovno vžgem. Če stisnem sklopko, se takoj prižgejo vse kontaktne lučke. Vžge normalno in tudi potem normalno dela, če ga ne pospešujem do 3500 obratov. Opazil sem edino, da včasih malo cuka pri nižjih obratih...ampak res zelo malo. Moč je tudi nekoliko manjša, poraba pa ista kot vedno.

Kaj bi lahko to bilo? Je kdo imel podobne težave? Je lahko turbina? Računalnik mi ne javi nobene napake.
Na vrh
siarts
14 mar 2015, 12:18
Član #2632
Prijavljen dne: 28 feb 2012, 10:00
Objav: 13
Mehanik je naredil regeneracija DPF filtra in zamenjal naftni filter.

Avto zaenkrat dela. Vprašanje pa koliko časa.
Na vrh
siarts
31 avg 2015, 18:06
Član #2632
Prijavljen dne: 28 feb 2012, 10:00
Objav: 13
Tukaj bom delil svojo izkušnjo s težavami, ki jih je povzročal DPF.

Težave zaradi DPFa:

* povečana poraba (meni je šla iz 5l na 7l)
* manjša moč (pozna se predvsem pri pospeševanju)
* pregrevanje motorja (vedno mi je še cca 3min delal ventilator, ko sem izklopil avto)
* povečan nivo motornega olja (ker avto ni mogel naredit regeneracije, je nafto potisnil nazaj v motor-olje) Ko je enkrat preveč nafte v olju, avto vrže v low power mode, ki se ne resetira tudi po izklopu avta. Prižge se tudi lučka za engine. Resetirat se je dalo šele po menjavi olja.
* smrad po nafti
* zgoraj omenjena napaka pri pospeševanju nad 3500obrati

Odkar sem zamenjal DPF ni več nobene od zgornjih napak. Porabo pa je sedaj 4.9L

Predlagam vsakemu, ki ima nad 150 000km, da razmisli o nakupu novega dpf-a. Prisilna regeneracija nič ne pomaga. Težavo reši le za kratek čas. Jaz se vsak dan vozim cca 120km po AC in se očitno DPF premalo sam regenerira. Zadeva sploh ni tako draga, a ti prihrani veliko živcev in resnih ukvar na motorju. Jaz sem dal v nemčiji 250eur skupaj s ptt stroški. Pri meni doma pa je bil v 3dneh.
Naj pa še omenim, da mi lučka za DPF ni nikoli posvetila. Napaka na DPF-u je bila vidna le na testerju.
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 57, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5976
najnovejši član: Juliovioky
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete