Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S40 (2. gen) / V50 / C30 / C70 (2. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

V50, model 2011, D2 VS D3 motor, xenon VS halogen, ... izkušnje, predlogi in dileme pri kupovanju

Avtor objava
ddejc
20 mar 2015, 12:39 Predogled tiskanja
Član #12828
Prijavljen dne: 20 mar 2015, 11:48
Objav: 205
Pozdravljeni

Ogledujem svojo novo rabljeno vozilo in ena izmed izbir je tudi Volvo V50 zadnje generacije. Avto se mi dopade, podvozje je več ali manj identično focusu druge generacije, ki vem, da je za ta razred udobno in mi osebno sede in večina volvotov ima že tovarniško vgrajeno kljuko kar je velik plus.
Pregledal sem že forum in našel nekaj informacij, nekaj pa jih bom poskušal zbrati skozi temo, ki jo odpiram.

Motor
Od motorne palete me zanima D2 in D3 motor. Razlog je 6 prestava zaradi AC in novejši motor (Euro 5). D2 mi je poznan iz Forda in gre za PSA motor. Zanima me kakšne so izkušnje z D3 motorjem, predvem njegova zanesljivost, okvare in stroški vzdrževanja. Na forumu sem našel podatek, da je boljša izbira D4, vendar mi je 130kW preveč iz vidika zavarovanja.
Če ima kdo izkušnje z obema (D2 in D3) me zanimajo vtisi glede prožnosti enega in drugega.
Razlika je jasna na papirju, zanimajo pa me morebitne izkušnje iz prakse, ker kolebam ali je vredno plačevati razliko pri cestni taksi in zavarovanju.
Avto se bo uporabljal cca 30-40% za mestno vožnjo (obvoznica, dom-služba) in tedenske migracije po sloveniji (vožnja po AC in regionalke).

Xenon/halogen žarometi
Druga stvar, ki sem rekel, da bo obvezno pri naslednjem avtu so xenon žarometi. Kolikor sem zasledil je V50 z letom 2008 dobil tudi aktivne žaromete. Ker je ponudba V50 modelov s xenonom bolj redka me zanima ali je vredno čakanja in iskanja (z nakupom se mi še ne mudi) v primerjavi s halogenskimi žarometi. Kako se obnesejo aktivni žarometi v praksi?

Geartronic
Za kakšen tip menjalnika gre? Kolikor sem našel ne gre za sistem dvojne sklopke in naj bi bil precej podoben tiptronicu iz porscheja in audija kjer se je v slednjem izkazal za dober menjalnik.
Mogoče kakšna izkušnja kakega uporabnika, znane težave, okvare? Servisiranje verjetno menjava olja in filtra na 60k km in pa seveda je na voljo samo z 2.0 motorjem. Torej pogojeno tudi kakšen je D3 motor.

Potovalni računalnik
Ker bo glede na skopo domačo ponudbo avto iz uvoza, ki so večinoma uvoženi iz skandinavskih držav me zanima, če je mogoče zamenjati jezik prikaza na potovalnem računalniku v angleščino?

Kar se tiče posebnosti zadnjega ležaja mi je znano že iz focusa. Kako je s težavami okoli alternatorja pri modelu 2011? Je težava še vedno prisotna kot pri starejših modelih ali je bila ta težava kasneje odpravljena? Kakšne ostale posebnosti pri V50, ki jih nisem omenil ali izpostavil? Da ne bo pomote. Jasno je, da se vsak avto kvari. Eden bolj drugi manj in da je pač avto loterija pa naj bo nov ali rabljen. Mene zanimajo predvsem težave, ki so se pojavile pri večih vozilih in so se izkazale za neko očitno težavo/napako.

Vsaka izkušnja, informacija, predlog in nasvet bo več kot dobrodošel.

[ Uredi 20 mar 2015, 12:44 ]
Na vrh
ddejc
03 apr 2015, 10:07
Član #12828
Prijavljen dne: 20 mar 2015, 11:48
Objav: 205
Izkušnje glede D2 motorja in potovalnega računalnika sem že prejel s strani soforumaša, ki je odgovoril na vsa moja vprašanja. Ponudbe za preizkusno vožnjo pa še nisem izkoristil.

Vmes sem našel še sicer znano težavo iz drugih modelov z ATE (Teves) ABS&ESP črpalkami in (SINSPEED članek).

Med tem se je na avto.netu pojavil mojim željam primeren Volvo V50. O prodajalcu sem že bral, da slovi kot zanesljiv in z zadovoljnimi strankami po nakupu. Me pa zanima, če je avto brez ESP-ja (DSTC pri Volvu?) ali gre za napako pri kljukanju ob oddaji oglasa? Avto bom šel pogledat, prej pa vseeno vprašam, ker nisem nikjer našel podatka s katerim letom je bil ESP serijsko vgrajen.
Na vrh
poršejček
03 apr 2015, 10:24
Član #551
Prijavljen dne: 22 dec 2007, 14:14
Objav: 255
mislim da ima tipko za vklop/izklop poleg vzigalnik pod menjalnikom na sredinski konzolči.

Ti pa lahko skoraj da 99% zagotovim da je avto vrhunski kljub temu da ga nisem videl. Sem pa videl veliko njegovih modelov v pralnici PeriGapi na Viču, kjer mu jih čistijo pred prodajo. Tudi če je kaj potrebno menjati (del plastike, kako oguljeno gumo,...), to vse lastnik tudi naredi, menja znovim original delom.

Pomoje trenutno edini pri nas kateri uvaža konkretno opremljene modele za dobro ceno.

edino kar mene moti je D2 motor, sam imam sicer že "starega" 2.0D, pa mi je konkretno prešvoh, ta D2 pa me glede odzivnosti sploh ni prepričal.

Mogoče počakaj na D3 z ročnim menjalnikom, moje osebno mnenje

[ Uredi 03 apr 2015, 10:25 ]
Na vrh
DavoS40
03 apr 2015, 15:26
Član #11708
Prijavljen dne: 19 jul 2014, 22:22
Objav: 14
Poleg vžigalnika mislim da sta tipki za BLIS sistem in pa PDC. Popravte me če se motim, DSTC pa mislim da je v momentumih že serijsko.

Kar se tiče samega prodajalca ti lahko iz osebnih izkušenj povem, da sta zelo vredu, avtomobile prodajata oče in sin. Avtomobili so večinoma iz leasingov iz Nemčije in Belgije predvsem Volvoti so iz Belgije, so pa avtomobili kar dobro ohranjeni in s potrjenimi serv. knjigami,lahko pa pričakuješ kje kakšno manjšo prasko oziroma odrgnino konec koncev so avtomobili rabljeni. Če želiš lahko brez problema pelješ avto pred nakupom do pooblaščenega servisa na pregled saj je slab kilometer stran pooblaščenec. Če plačaš z gotovino se da dogovorit še za popust. Garancijo imaš 1 mesec mislim pa, da se lahko z doplačilom podaljša do 1 leta.

LP
Na vrh
Dido
03 apr 2015, 19:20
Član #12687
Prijavljen dne: 21 jan 2015, 23:03
Objav: 32
Poleg vžigalnika sta tipki za vklop oz. izklop DRIVE (Start/Stop) in BLIS.
Na vrh
ddejc
03 apr 2015, 20:14
Član #12828
Prijavljen dne: 20 mar 2015, 11:48
Objav: 205
@Dido bo držalo, ker je bil drive model. Je pa avto bil danes prodan preden sem prišel do njega.
Na vrh
Dido
03 apr 2015, 23:46
Član #12687
Prijavljen dne: 21 jan 2015, 23:03
Objav: 32
@ddejc: Vidim da je bil prodan ja in bil vsaj po oglasu sodeč dobra izbira.

Glede na tvoj prvi post pa:
sam vozim V50 Drive sicer 1.6D ampak z podobno opremo. Tale DRIVE tipka pa je zelo pomembna če te moti samodejno ugašanje motorja na semaforjih, v koloni, ipd... in jo moraš ob vsakem novem zagonu avta pritisnit ker se Start/Stopa ne da trajno izključit.

Jezik na potovalnem računalniku se da menjat na pooblaščenem servisu. Lahko ti ga pa tudi G@sper ampak mislim da samo v slovenščino. Za več informacij ti priporočam da kontaktiraš njega.

Če se ti z nakupom ne mudi ti priporočam da najdeš takšnega z Xenonom.
Na vrh
ddejc
05 apr 2015, 22:02
Član #12828
Prijavljen dne: 20 mar 2015, 11:48
Objav: 205
@Dido ja tudi jaz sem tega mnenja, da je bil dobra izbira.

Samo delovanje start/stop sistema poznam. Mene to ne moti. Če bi me pa že motilo pa ga pač sklopim. Vem pa, da se pri večini vozil ne da trajno izklopiti start/stop sistema.

Za jezik sem tudi zvedel, da se uredi zadeva na servisu. Vsekakor pa bom počakal na primerek s xenonom.
Na vrh
uncle
06 apr 2015, 08:51
Član #670
Prijavljen dne: 04 mar 2008, 00:55
Objav: 130
Da, ksenonke nujno!
Na vrh
ddejc
10 apr 2015, 08:38
Član #12828
Prijavljen dne: 20 mar 2015, 11:48
Objav: 205
Ima kdo kakšno mnenje o temle?
Avto vem, da je uvožen (sodeč po sliki radia iz Francije), ker prodajajo večino uvoženih kar tudi ne skrivajo. Sem že gledal enega V50 pri njih ampak me ni prepričal. Sem imel občutek, da avto skriva kilometre.

[ Uredi 10 apr 2015, 08:45 ]
Na vrh
Modri
10 apr 2015, 09:25
Član #1061
Prijavljen dne: 11 mar 2009, 19:12
Objav: 246
Za nakup rabljenega Volvota iz tujine priporočam http://povera.si/ ali http://www.euro-cars.si/



[ Uredi 10 apr 2015, 09:25 ]
Na vrh
ddejc
10 apr 2015, 09:37
Član #12828
Prijavljen dne: 20 mar 2015, 11:48
Objav: 205
Ta dva prodajalca sta mi znana kot najboljša izbira za rabljenega volva iz tujine. Vseeno sem izpostavil tudi to V50-ko in prodajalca.

Je pa vsako mnenje dobrodošlo. Hvala.
Na vrh
ddejc
17 apr 2015, 14:15
Član #12828
Prijavljen dne: 20 mar 2015, 11:48
Objav: 205
Včeraj sem si vzel čas in šel pogledat tole V50-ko.

Avto je na zunaj videti ohranjen ena pikca na odbijaču spredaj desno), ravno tako v kabini z izjemo prtljažnika kjer je nekaj risov na spodnji plastični obrobi. Je pa malce bolj zrisana in poškodovana plastika na levi in desni strani prtljažne odprtine in na vrhu (stropu). Usnje je dobro ohranjeno, voznikov sedež malce manj ampak za 147k km bi rekel, da primerno deformiran po bočnih delih. Malce me je zmotil prepogib na sedalnem delu (zgleda kot bi srajco ali hlače zalikal). Feltne so po robovih precej ščohane in tudi nekaj poštopane z barvo. Sprednja os ima Uniroyal gume, zadnja pa Michellin.

Kar me je pa konkretno zmotilo je bilo vžiganje. Motor se je ob prvem zagonu zagnal izjemno čudno!
Najprej malce daljše zaganjanje in potem obrati okoli 600rpm, zvok pa kot bi delal samo po 3-eh cilindrih. Ker se v nekaj sekundah ni pobral sem ga zaustavil in ponovno zagnal.
Spet malce daljše zaganjanje, vendar krajše kot ob prvem zagonu. Tokrat malenkost višji obrati, zvok spet kot bi delal po 3-eh cilindrih a se po nekaj sekundah motor pobral in prišel na obrate prostega teka, zvok pa je postal tak kot se pričakuje.
Nato se zapeljem po parkingu gor in dol v dolžini cca 100-150m, postavim avto nazaj na svoje mesto, ugasnem in ga čez nekaj minut spet zaženem. Spet ista zgodba kot ob drugem zagonu. Predolgo zaganjanje, prenizki obrati, zvok kot bi delal po 3-eh cilindrih, tresenje in po nekaj sekundah spleza na pravilne obrate, dobi pravilen zvok in tresljaji izginejo.

Motor je sicer v prostem teku deloval gladko, brez kakšnega potresavanja. Kakšnega vonja po nafti v motornem prostoru ni bilo, le nekaj sledi o oljnih hlapih okoli tesnila pri pokrovu glave na kar sem bil tudi opozorjen, da se lahko pojavi.
Sem pa imel občutek, da ima motor kljub mirnemu in konstantnemu teku v prostem teku mogoče nekoliko preveč vibracij. Težko ocenim, ker je prvi 1.6 85kW, ki sem ga videl v delovanju. Probal sem tudi, če bo slišati kak ropot vztrajnika pri popuščanju pedala sklopke, ko je avto v prestavi in pri zaustavitvi motorja a ni bilo ničesar slišati. Tudi pri speljevanju ni bilo čutiti kakšnih posebnosti.

OK malo sem se razpisal Kakšna ideja kaj bi pomenil tak zagon motorja? Prodajalec kot prodajalec je seveda takoj dejal, da to je zagotovo zaradi stanja vozila in da bi ga bilo potrebno malce bolj zapeljat.
So se pa na števcu izpisala neka obvestila v zvezi z akumulatorjem. Zaradi francoščine nisem kaj dosti razumel mi je pa zvenelo kot, da je napetost akumulatorja nizka. Avto je sicer drive-e model.

No na vprašanje o vpogledu v servisno knjigo pa je prodajalec dejal, da jo ima doma. Je pa sam predlagal, da se avto zapelje na pooblaščen servis, da se preveri, da je vse OK in da bo prinesel tudi servisno knjižico.

Pod črto je pustilo mal čuden občutek vse skupaj, ampak se mogoče zgodi, da ga grem še 1x malo povohat, če bo imel servisno knjižico pri roki, sicer sva opravila.


Na vrh
JG
17 apr 2015, 15:55
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1349
Bodi posebej previden. Si sploh prepričan da je tole summum, ne vem če je Volvo imel v ponudbi tako kombinacijo usnja v paketu summum (samo R-design), da ne boš ugotovil da je komplet preoblečena notranjost.
Aja glede servisne knjige pa tako, danes jo je imel doma, jutri jo bo pozabil in pojutrišnjem založil in dan potem zamenjal za kaj drugega. No, tale V50 nima servisne knjige (seveda taprave servisne, ne nekaj kar je podobno servisni knjigi z dodanima dvema "štepljama" v zadnjih 100k km) in prav tako nima nič da bi lahko preveril njeno preteklost, tako da realnost kilometrov je tam 5-10%, to upam da se zavedaš.

[ Uredi 17 apr 2015, 15:57 ]
Na vrh
ddejc
17 apr 2015, 16:06
Član #12828
Prijavljen dne: 20 mar 2015, 11:48
Objav: 205
Nisem prepričan, da je summum oprema. Zato sem tudi objavil, da se pokomentira, ker sam vseeno nimam toliko informacij, da bi bil prepričan ali se je tak Volvo prodajal ali ne. Če kaj pomaga je uvožen iz Belgije.

Ne bom sodil ali ima ali nima servisno, ker pač ne vem. Tudi, če jo ima ni garancija, da je realna, ravno tako tudi avto. Danes tako vemo, da so lahko namazani z vsemi žavbami. Sem ga pa pač potipal, da vidim kaj zvem. Tako ali tako je bistven občutek, ki je slab.

Z glavo skozi zid ne mislim riniti. Tudi se ne mislim pustit, da bi me peljal žejnega čez vodo, zato sem tudi vse skupaj izpostavil, da padejo nasveti, debata, etc...

[ Uredi 17 apr 2015, 16:07 ]
Na vrh
Krchan
17 apr 2015, 19:58
Član #893
Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50
Lokacija: Krško
Objav: 1259
Na slikah se ne vidi, v opisu pa tudi ni memory-sedežev. Summum bi moral imet vsaj voznikov memory-sedež...se mi zdi.

Če je občutek slab, jaz naredim obvoz.
Na vrh
Sverige
17 apr 2015, 21:35
Član #412
Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18
Objav: 743
Za tak denar nebi smelo biti nobenih dvomov.
Na vrh
ddejc
17 apr 2015, 23:23
Član #12828
Prijavljen dne: 20 mar 2015, 11:48
Objav: 205
Smo danes ugotovili, da je tole momentum oprema. Summum ima tudi senzor za kakovost zraka in opcijo za avtomatsko upravljanje lopute za recirkulacijo zraka v kabini kar pa ta primerek nima. Sedeža pa tudi nista električno nastavljiva.

Se strinjam z obema. Dvomov ne sme bit in občutek ne vara ;)
Na vrh
ddejc
22 apr 2015, 15:27
Član #12828
Prijavljen dne: 20 mar 2015, 11:48
Objav: 205
Se je dalo kot dodatek naročiti R-Design volan in prestavno ročico pri Momentum opremi? Avto je iz Belgije -> LINK
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 74, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5976
najnovejši član: Juliovioky
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete