Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: 850 / S70 / V70 (1. gen) / C70 (1. gen) / XC70 (1. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Lučka za olje 1999 V70XC 2.5T

Avtor objava
Volvej
16 maj 2015, 13:54 Predogled tiskanja
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1554
Pozdravljeni!

Včeraj sem za hec kupil 1999 V70XC 2.5T za katerega sem vedel, da kar fino kaplja olje. Olje kaplja po menjalniku, na vsakih 15-30s ena kapljica, ko avto stoji in laufa. Jaz sumim semering glavne gredi.

Do doma sem imel 150 km. Po 50 km vožnje mi začne na semaforju (šel sem raje po stari cesti) utripati lučka za olje in nato tudi ostane pižgana. Na palčki za olje je bil nivo do MAX, ampak palčka ni prava ker je od P2 generacije ne od P1 in vem da je velika razlika v merilni skali. Na srečo sem bil ravno pri Petrolu in kupim Castrol Edge 15-40, dolijem 2dcl in imam mir dobrih 10km, nato spet zasveti lučka za olje. Ok dobro si mislim, toliko mi pač izteka pri semeringu. Dolijem 0,5l in prevozim 50km, lučka spet posveti in to spet 300m pred Petrolom, kot da bi vedel, kjer bo dobil olje :-) Dolijem kar 0,75l in uspem narediti 30km (5km pred domom) spet začne svetit lučka. Grem gledat nivo olja, ki je tokrat kar konkretno preko MAX nivoja, se pravi da je kljub napačni palčki, olja sigurno dovolj in da ga ne izgubla tako dosti, kot sem ga dolival. Počakam 15 min, startam (ob startu lučka nikoli ni svetila, vedno po 200 - 500 m vožnje), naredim 2 km spet sveti. Se vstavim, še enkrat vse pregledam in zadnje 3 km do doma naredim s prižgano lučko za olje.

Ker se sam na te stare generacije Volvov ne spoznam najbolje, prosim za kašen nasvet. Razmišljam v smeri preslabega pritiska olja?
- zabasan oljni filter (avto je stal od januarja)
- zabasano sito oljne pumpe
- švoh oljna pumpa
- tako prepusten motor da ne more ustvarit pritiska (čeprav to potem ni skladno s tem da sem se 50 + 50 + 30 km peljal v kosu brez opozorilne lučke)

Ali pa da je morda vse OK in je kriv samo senzor olja? Mogoče kdo več če je to kakšna standardna napaka?

Evo še eno sliko avta, da bo tema bolj zanimiva. Upam da so koga zabavale moje včerajšnje dogodivščine, meni je blo kjub vsemu kar fora vse skupaj

Na vrh
alfaromeo
18 maj 2015, 09:08
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Je prvi lastnik iz Grosuplja ? Daj še kakšno sliko notranjosti, oprema.

Zanimiv voz. Koliko ima kilometrov?
Šipka za olje, je lahko tudi drugačna, če se zamenja tudi "tulec".

Najprej ugotovi ali ti nivo ojla res pada.
Potem sledi menjava olja in filtra in pregled/zamenjava senzorja. Saj imate dovolj darovalcev.

Srečno...
Na vrh
datanitilu
18 maj 2015, 09:24
Član #1491
Prijavljen dne: 31 jan 2010, 18:32
Objav: 289
mater vidiš točno takega bi rabil zdej ko ne delam več toliko kilometrov
Na vrh
4volvo
18 maj 2015, 11:31
Član #2350
Prijavljen dne: 09 avg 2011, 15:14
Objav: 516
Heh, tudi na tvojem bivšem so bile podobne radosti (še celo malce hujše).
Na vrh
datanitilu
18 maj 2015, 12:14
Član #1491
Prijavljen dne: 31 jan 2010, 18:32
Objav: 289
sej zato sem pa tut unmu v v70 d5 topicu rekel naj da karter dol ker imam od kar si mi povedal za situacijo kar mal paranoje
Na vrh
Volvej
18 maj 2015, 16:40
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1554
Prvi lastnik avta mislim da je iz Ribnice (nimam prometne trenutno pri roki), je pa bil kupljen pri Lekšetu. Kakšno slikico notranjosti lahko prilepim kasneje, ima pa avto vbistvu kar ogromno opreme. Ima bež usnjeno notranjost, električne sedeže, gretje sprednjih sedežev (za zadnje ne vem ima pa booster seats), ProLogic ozvočenje z dodatnim ojačevalcem in ostalo standardno dodatno opremo kot je tempomat. Nima pa strešnega okna in CD strežnika v prtljažniku, je pa notranjost kar lepo ohranjena za 16 let star avto. Je ročni menjalnik, mu pa manjka kardan, tako da je FWD. Kilometrov ima pa 378.000.

To pa nisem vedel da lahko zraven šipke menjaš tudi tulec, hmm. Če je tako sem skoz imel olje na MAX, zdaj ga ima pa malo preveč. Ko ga spravim do delavnice bomo pogledali kaj se dogaja. Zna bit, da bomo sneli tudi karter da vidimo če je noter kakšen oil sludge. Upam da je samo senzor, ki nov niti ni drag, original Volvo nekje 20 EUR.

Poročam dalje, LP.
Na vrh
Volvej
18 maj 2015, 18:18
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1554
Evo eno slikico notranjosti s telefona. Če se bo zadeva dala uštimat in ne bodo deli, ampak bo avto za vozit, mu odprem še temo in predstavim zadevo. Tako overall mi je kar kulski voz

Na vrh
alfaromeo
19 maj 2015, 07:42
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Top shit
Na vrh
4volvo
19 maj 2015, 08:09
Član #2350
Prijavljen dne: 09 avg 2011, 15:14
Objav: 516
Booster seats avtomatsko izključi opcijo gretja zadnjih sedežev.
Na vrh
Volvo. 4 life
19 maj 2015, 15:37
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
Predvidevam da ti sredinski Prologic malce hrešči ... vzemi ga ven in ga daj previt. Potem bo špilalo kot v nebesih ;)
Na vrh
datanitilu
19 maj 2015, 20:54
Član #1491
Prijavljen dne: 31 jan 2010, 18:32
Objav: 289
Kok pa je vreden takle avto
Na vrh
Volvej
25 maj 2015, 10:15
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1554
V petek sem dobil še kodo za radio, ki je prejšnji lastnik ni vedel. In res je Volvo. 4 life, sredinski zvočnik hrešči, deluje pa samo v ProLogic mode, kolikor se mi zdi. No sprva bo potreno porihtat avto da bo se peljal OK, potem se bom lotil takšnih zadev. Mi pa na avtu še ni uspelo nič delat, ker sem trenutno kar zaseden. Sem pa probal očistit del usnja in je razlika več kot očitna.
Na vrh
alfaromeo
27 maj 2015, 10:58
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Volvej je napisal(a): ...

sredinski zvočnik hrešči, deluje pa samo v ProLogic mode, kolikor se mi zdi.


Sredinski zvočnik dela tudi v 3CH!
Na vrh
Volvej
01 jun 2015, 22:38
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1554
Nisem še uspel dobiti prostora v delavnici, kjer bom lahko opral motor in pogledal kje točno pušča olje. Ampak kolikor sem gledal malenkost masti pri semeringih odmičnih gredi na sovoznikovi strani, kaplja pa spodaj levo in desno, kje točno še ne vem. Predvidevam da bo potrebna pretesnitev vseh o-ringov v karterju (to je baje lahko tudi razlog za občasen low oil pressure), morda tudi na hladilniku olja in pri semeringu glavne gredi.

Začel sem razmišljat tudi v smeri menjave celotnega motorja. Morda ima kdo kakšen primeren in dober motor za prodat? Ali pa morda ve kaktere motorje lahko brez večjih težav vgradim noter? Mogoče novejši 2.4T 200KM, 2.5T 210KM, T5 250KM, nekaj v tej smeri? Sicer še nisem odločen česa se bom lotil, moram prvo videti kje in kako močno pušča motor olje. Sicer pa motor lepo teče.
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 46, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5977
najnovejši član: PeterFuh
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete