|
|
Mnenje pri nakupu rabljenega avtomobila
|
|
Copata | 01 jul 2015, 22:43 | |
| Član #12992Prijavljen dne: 12 maj 2015, 09:41 Objav: 13 | Malo si ogledujem na avto.netu s40 volvake. Kaj velike izbire res ni. Sploh dobrih avtomobilov. Uvoženi ne pridejo v poštev. Ker zelo dvomim v kilometre.
Imam ogledana dva slovenska. Ampak sta čez 10 jurjev. En je 109 konjski dizel, eden pa 146 konjski bencinar.
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=9885014&show=1&avto=Volvo%20S40%202.0%20Momentum
Ta je bencinar od 1 lastnika z realnimi kilometri ter potrjeno servisno. Vse je šravfalo na Avto aktivu. Avto izgleda res kot nov. Edino kar me moti je, da kuri bencin. Na leto sicer naredim okrog 15.000km ampak ok. Sem poklical lastnika pa mu kuri realno, če se vozi normalno okrog 6,5 litra, če ga ne špara toliko pa okrog 7.
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=8810907&show=1&avto=Volvo%20S40%20DRIVe%20Kinetic
Tale je dizel in skoraj 12 jurjev. Je kinetic, ima 109 konjev ampak ima vsaj temopat. Troši pa okrog 1,5 litra manj kot bencinar. Ni pa tako lep kot bencinar. A je 2 leti mlajši.
Dokaj težka izbira. Kaj pa vi menite? | Na vrh | |
goldy60 | 02 jul 2015, 06:45 | |
| Član #12654 Prijavljen dne: 11 jan 2015, 17:46 Lokacija: ljubljana - Bežigrad Objav: 164
| Jaz bi se vseeno raje za benzin odlocil. Je le volvo-v motor | Na vrh | |
Blaise | 02 jul 2015, 08:40 | |
| Član #3095 Prijavljen dne: 25 nov 2012, 10:30 Lokacija: Morav?e Objav: 155
| Živjo Tudi jaz bi se odločil za bencinarja, res lep primerek, in za toliko km, kot jih letno prevoziš, se ne splača met dizla. | Na vrh | |
ddejc | 02 jul 2015, 09:30 | |
| Član #12828 Prijavljen dne: 20 mar 2015, 11:48 Objav: 205
| Copata je napisal(a): ...
Uvoženi ne pridejo v poštev. Ker zelo dvomim v kilometre.
Tukaj ti lahko iz prve roke povem, da se kilometre lahko preveri na servisu, če je bil avto redno servisiran na pooblaščenem servisu. Moj primer je uvoz iz Belgije. Na servisu je bila vidna vsa zgodovina servisiranja iz Belgije.
Je pa res, da je precej sklumpanih in je izbira dobrih majhna in omejena. | Na vrh | |
Copata | 02 jul 2015, 09:55 | |
| Član #12992 Prijavljen dne: 12 maj 2015, 09:41 Objav: 13
| Bencinar je res unikaten in lep primerek. Edino kar bi pogrešal je turbina. Res je da ima konjenice dovolj, ampak, če bi imel na razpolago dva enaka avtomobila samo, da bi bil en dizel bi itak vzel dizla.
@ddejc verjamem, da se najdejo kakšni pametni primerki iz tujine a nekako ko gledaš po mobile.de so dobri primerki še dražji kot v Sloveniji tako, da neke računice za uvoz ni edino ČE je avtomobil prevrten, zaleten ipd.
In to me odbija. Imam raje slovensko poreklo, slo servisno knjižico pa brez raznih kolobocij spreminjanja jezika v menijih... | Na vrh | |
Aljaž225 | 02 jul 2015, 11:46 | |
| Član #10694 Prijavljen dne: 12 apr 2014, 16:53 Objav: 404
| @Copata
Po pravici povedano bi sam rajši vzel bencinerja, sploh glede na km, ki jih prevoziš. Glede na število prevoženih km boš lahko imel cel kup težav z dizlom vse od DPF do turbine (hiba starih 1,6d - celotni mazalni sistem turbine zahteva zamenjavo in seveda menjava turbine) pa tudi kakšen EGR ventil... Pa stari 1,6d mene osebno ni prepričal, ker ni ravno živahen proti D2 in pa tudi to da stari 1,6d ne slovi kot najbolj zanesljivi motor, je pa vsekakor boljši kot 2,0d. Jaz bi na tvojem mestu vsekakor vzel bencinerja.
Je pa tudi moj S40 D2 iz tujine, sem ga pa takrat dobil za zelo dobro ceno. Zgodovina je vsa preverljiva v kolikor je bil avto servisiran na pooblaščenem servisu, tako da kar brez skrbi. Če želiš kakšne podatke o pradajalcu lahko na ZS, vse kar lahko račem je to da je moj prodajalec res pošten in ve kaj prodaja. Ob nakupu mi je tudi zatrdil da povrne kupnino v kolikor se izkaže da imam prevrtene km. Ob nakupu sem dobil tudi račune iz servisov iz tujine in je na njih navedneo vse od menjave gum do servisa pa tudi žarnice.
Lp. Aljaž | Na vrh | |
alfaromeo | 02 jul 2015, 13:07 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| V tem in tudi kakšnem drugem primeru bi jaz izbral bencinarja, ker se izogneš nepredvidenim stroškom obnove turbine, aktuatorjev, injektorjev, DPF filltra, EGR ventila in podobnih zadev.
Poleg vsega je vožnja v bencinarju neprimerno udobnrejša ... zaradi tresljajev.
Mislim, da se ti je pojavila enkratna priložnost, da kupiš dobero vozilo.
Poraba med bencinom in dizlom je razlika ~ 2 litra.
[ Uredi 02 jul 2015, 13:09 ] | Na vrh | |
gorgh | 02 jul 2015, 14:04 | |
| Član #3073 Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04 Lokacija: Škofja Loka Objav: 758
| Malo Offtopic, sorry
kakšna je sploh tista "realna" letna meja, da se ti že splača dizla kupt?? 25.000 km? 30.000 km? Sam delam cca 25.000 km letno, pa še nisem kej preveč pomislil, da bi si dizla kupil....če se pa kakšen ugoden/preverjeno dober najde spotjo....pa bi ga znal kupit )
Čeprav, bi rajši plin predelavo, pa spet...polno šraufanja in novih potencialnih problemov na vidiku....pa spet pristanem na dizlu....
[ Uredi 02 jul 2015, 14:06 ] | Na vrh | |
Copata | 02 jul 2015, 15:15 | |
| Član #12992 Prijavljen dne: 12 maj 2015, 09:41 Objav: 13
|
Mogoče sem malo smotano povedal...okrog 6.5 pije s tempomatom po avtobanu 120kmh ter nekaj mestne vožnje seveda lagano sportsko. Ne neke športne vožnje. 45L naj bi zadoščalo za okrog 700km kar ni tak bavbav.
| Na vrh | |
JG | 02 jul 2015, 16:45 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| Mogoče razmisli se to. Avta imata približno enako ceno (upoštevajoč daj je disel dve leti mlajši), sedaj se pa postavi v situacijo pet let v naprej, obadva avta bosta kajpak pet let starejša in imela cca. 100k km več. No takrat ko bos pa potem prodajal bencinarja bos dobil za njega samo se za konzervo tune, pozabi na menjavo staro za staro, dizla bos pa vsaj za jurja dva lahko kje pustil in menjal za kaj mlajšega.
| Na vrh | |
Copata | 02 jul 2015, 23:36 | |
| Član #12992 Prijavljen dne: 12 maj 2015, 09:41 Objav: 13
| No ja. Glede tega mi je vseeno, ker bo oboje ničvredno. Kakega jurja mogoče pa že dobim. Bolj važno mi je, da bo avto delal bp | Na vrh | |
JG | 03 jul 2015, 09:11 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| Če je pa tako, potem pa na tvoje kilometre vzemi bencinarja. | Na vrh | |
Copata | 03 jul 2015, 09:56 | |
| Član #12992 Prijavljen dne: 12 maj 2015, 09:41 Objav: 13
| Sicer pa ravno berem tisto temo o rdečem bencinarju, ki je bil prodan s 2500 kubikov a koliko že. 7300 € za 10 let star potraten avtomobil kjer te udarijo po žepu zavarovalnice je pa izredno veliko. Pa skoraj 200.000 prevoženih. Plus tega, da je bil uvožen iz tujine.
Tako, da je glede tega to malo lari fari kar je pred mano napisal JG. | Na vrh | |
Ovlov | 03 jul 2015, 10:00 | |
| Član #257 Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15 Objav: 700
| Dilema bi bila v tvojem primeru le, če bi se moral odločati med mašino D5 in bencinarjem. Tako pa za moje pojme dileme sploh ni: če nameravaš avto imeti vsaj 5 let, jasno, da vzemi bencinarja. In če je vse tako, kot je videti, ga boš mirno in brez posebnih stroškov vozil še najmanj 10 let (če ne bojo takrat že vsi na elektriko ali na "googla" ) | Na vrh | |
ddejc | 03 jul 2015, 12:25 | |
| Član #12828 Prijavljen dne: 20 mar 2015, 11:48 Objav: 205
| Copata je napisal(a): ...
@ddejc verjamem, da se najdejo kakšni pametni primerki iz tujine a nekako ko gledaš po mobile.de so dobri primerki še dražji kot v Sloveniji tako, da neke računice za uvoz ni edino ČE je avtomobil prevrten, zaleten ipd.
Računica je v ekonomiji ne v fiziki. Avto se X let odplačuje leasing hiši. Ko se podjetju avto amortizira ga leasing hiša vzame nazaj in proda za znesek, ki predstavlja preostalo vrednost vozila + nekaj marže leasing hiše. Tisto kar vidiš na mobile.de je pa tržna vrednost. Druga zgodba, drugačna računica... Je pa tu vmes lahko zgodba o kilometrih in še marsičem.
| Na vrh | |
alfaromeo | 03 jul 2015, 13:05 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| 7300€ za 10 let star voz... Ne piši bedarij, ker se je prodajal lep primerek dobro vzdrževanega in dobro motoriziranega vozila.
Ker ti je važno da bo delal, je računica ta, da vzameš bencinarja. | Na vrh | |
Aljaž225 | 03 jul 2015, 13:12 | |
| Član #10694 Prijavljen dne: 12 apr 2014, 16:53 Objav: 404
| @Copata
Tista redeča S40 T5 od uporabnika Krchan se je prodal v Trbovlje, lastnika na videz poznam, pa tudi avto redno srečujem in lahko rečem da izgleda, da kar lepo nabira km. Res pa je, da je lastnik mlajša oseba. Verjeto pa, ko kupiš takšen avto ga ne kupiš zaradi porabe ampak veretno za užitek. Tudi sam sem imel ogledano S80 4,4 V8 pa se je prehitro prodala v okolico Litije (tudi že kar nekajkrat srečal pa tudi v kontaktu z lastnikom sem bil - je na forumu). Lahko rečem samo to, da sam takšnega avta, če bi gledal na porabo in zavarovanje ter ostalo nebi niti pogledal, če pa želiš avto ki je nekaj "posebnega" in za užitek pa je takšna zadeva lahko zelo zanimiva - no vsaj meni.
Lp. Aljaž | Na vrh | |
poršejček | 03 jul 2015, 14:19 | |
| Član #551 Prijavljen dne: 22 dec 2007, 14:14 Objav: 255
| lahko prideš pa po mojega, hehhe
2007, 116.000 realnih, webasto, xenon, grelni paket, grafit siv...EGR v garanciji, nov štarter...aja samo je 2.0D | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 75, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5977 najnovejši član: PeterFuh |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|