Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi


Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Raba in vzdrževanje
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

opozorilo motorja

Avtor objava
žalb
14 avg 2015, 09:35 Predogled tiskanja
Član #10086
Prijavljen dne: 18 feb 2014, 18:32
Objav: 44
Hejla...

Evo me na dopustu, ko mi na Volvotu V50 D2 2010 začne prižigat vsake toliko napis ZMANJSANA MOČ MoTORJA (reduance motor reduit-ali nekaj takega v francoščini). Ko ga ponovno vžgem pa gori še oranžna lučka za motor ter zopet vsake toliko ob pospeševanju se prižge in potem zopet ugasne napis.

Ok. Bom peljal na servis. Ampak zdaj sem na dopustu in noben ne dela ta vikend. Pred mano pa še nekaj kilometrov.

Kaj bi lahko bila napaka, ali lahko še vozim, saj imam pred sabo kar nekaj km...?

LP Blaž
Na vrh
Blaise
14 avg 2015, 11:35
Član #3095
Prijavljen dne: 25 nov 2012, 10:30
Lokacija: Morav?e
Objav: 155
Pa se ti dejansko zmanjša moč? Lahko je EGR zapacan. Z oranžno lučko se še lahko voziš, z rdečo pa ne.
Na vrh
žalb
14 avg 2015, 12:15
Član #10086
Prijavljen dne: 18 feb 2014, 18:32
Objav: 44
Ja oranžna lučka motorja je...

Ne zdi se mi, da bi bilo kaj razlike....seveda pa ga nisem pognal na polno, ker nisem vedel kaj je ;)
Na vrh
ddejc
24 avg 2015, 11:53
Član #12828
Prijavljen dne: 20 mar 2015, 11:48
Objav: 205
Isto sranje imam trenutno tudi jaz. Začelo se je kot pri tebi in ni bilo opazit, da bi se moč dejansko zmanjšala. Se je pa pojavil napis, če sem ga preveč zahodil in včasih je bilo čutiti, da je bistveno zmanjšana moč motorja. Vmes je bil avto na servisu pri Baumanu in takrat je k zakleto delal BP in nobenemu od naju ni uspelo ponovit težave. So pa bile stare napake, ki niso bile več aktualne v povezavi z DPF in EGR-jem (tlak v DPF-ju in nekaj v stilu nepravilno odzivanje EGR-ja - kot, da bi se odzival prepočasi). DPF ni bil zabit in tudi regeneriral se je BP, Bauman pa je kalibriral EGR. Avto delal in vlekel BP. Čez 100km pa spet ista zgodba, če sem ga preveč pohodu.

No sedaj mi že pri speljevanju brez dodajanja plina napiše reduced engine performance, lučka za motor gori v eno, moči pa praktično nobene.

Sam tudi sumim, da je problem v EGR-ju glede na napake, ki jih je našel Bauman. Spravit sedaj avto iz LJ do MB, da se poštima, ker na AC komaj drži 90km/h je pa podvig in pol.

[ Uredi 24 avg 2015, 11:54 ]
Na vrh
4volvo
24 avg 2015, 12:46
Član #2350
Prijavljen dne: 09 avg 2011, 15:14
Objav: 516
Zanimivo in hkrati nevarno da ne gre več kot 90 km/h. Meni je recimo pri 1.5 dci pri zapacanem dpf še dovolil 130 km/h in niti 1km/h več.
Na vrh
ddejc
24 avg 2015, 14:51
Član #12828
Prijavljen dne: 20 mar 2015, 11:48
Objav: 205
Tistega, ki je nastavljal parametre za safe mode bi bilo potrebno malo vprašati po zdravju. Avto gre po AC par km več kot 100km/h, po ravnem. Klanec ni opcije, da bi držal 100.
Na vrh
nobody
24 avg 2015, 16:31
Član #4961
Prijavljen dne: 31 maj 2013, 08:05
Objav: 94
tudi meni se na 2.5 tdi prižiga rumena lučka in napis langsam fahren wartung dring...zmanjšane moči ni nikoli..če vozim normalno se lučka med vožnjo vgasne...ob ponovnem vžigu oziroma že ko dam kontakt se mi prižge isto opozorilo..kljub temu da prej med vožnjo ni gorela....menjal sem pa bosch pumpo in porihtal timing...avto ne kadi in gre po števcu skoraj 230...en univerzaln tester je pokazal kao napako na pretoku goriva...cevke so ok...podtlačne tudi..povratne za nafto tudi...tak da tavam v temi in nevem kje iskati napako...tud na tujih forumih nism našel identičnega problema..vžiga tudi normalno...
Na vrh
ddejc
25 avg 2015, 10:13
Član #12828
Prijavljen dne: 20 mar 2015, 11:48
Objav: 205
Jaz sem mojega priklopil na Delphi tester in je ven padla napaka, da je previsoka vrednost na HI vhodu tlačnega senzorja za DPF in prevelika razlika med HI in REF.
Na vrh
ddejc
26 avg 2015, 13:23
Član #12828
Prijavljen dne: 20 mar 2015, 11:48
Objav: 205
Danes peljem avto v Domžale k Dejanu Hrastniku (Pro-avto s.p.) in upam, da nima nič skupnega z Proavto in Ivom Prohaska, ker se sicer samo obrnem in odidem.

[ Uredi 26 avg 2015, 13:27 ]
Na vrh
žalb
26 avg 2015, 16:16
Član #10086
Prijavljen dne: 18 feb 2014, 18:32
Objav: 44
Malo je trajalo zaradi dopusta pa čakanja na problematični del ampak....

Na testerju je pokazalo napako senzorja filtra trdih delcev.

Seveda ga je mehankar resetiral a me je opozoril, da je po vsej verjetnosti zanič. In res se je kmalu težava ponovila. Vožnja v Safe mode me tako iritirala, da se raje nisem preveč vozil z njim...nikakor ne potegne, po ravnem max 120 v klanec 90 na AC...v vsaki stvari pa je tudi dobra luč...poraba se je zmanjšala za več kot liter

No v glavnem so mi zamenjali senzor in zdaj gre. Zaradi letošnje vročine naj bi se take napake hitreje pokazale...baje ;)
Na vrh
ddejc
26 avg 2015, 20:11
Član #12828
Prijavljen dne: 20 mar 2015, 11:48
Objav: 205
Mogoče veš kake si mel napake?
Na vrh
žalb
31 avg 2015, 13:52
Član #10086
Prijavljen dne: 18 feb 2014, 18:32
Objav: 44
Ne napak iz testerja ne vem...
Na vrh
ddejc
04 sep 2015, 08:01
Član #12828
Prijavljen dne: 20 mar 2015, 11:48
Objav: 205
Moj je tudi zrihtan. Zamenjan senzor tlaka DPF-ja in popravljena ena žica na konektorju senzorja. Avto spet leti k snet.
Na vrh
žalb
07 sep 2015, 09:20
Član #10086
Prijavljen dne: 18 feb 2014, 18:32
Objav: 44
No super, da dela...ker v safe mode vožnji zgubiš živce ;)
Na vrh
ddejc
07 sep 2015, 10:02
Član #12828
Prijavljen dne: 20 mar 2015, 11:48
Objav: 205
Pa še kakšen las zgubiš
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 78, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5977
najnovejši član: PeterFuh
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete