Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S60 / V70 (2. gen) / XC70 (2. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(S60) Rumena opozorilna lučka - črpalka

Pojdi na stran  1 2
Avtor objava
LeonT
31 mar 2007, 22:15
Član #228
Prijavljen dne: 27 feb 2007, 20:34
Objav: 37
Lahko da je tud LMM. Ob okvari le tega so slabe emisije izpuha, pa tudi obrati v prostem teku nihajo, avto lahko tudi crkuje, ko ni pod obremenitvijo.
Na vrh
al jarreau
04 apr 2007, 19:39
Član #54
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 18:08
Objav: 56
Kaj je LMM?
Na vrh
Plesko
04 apr 2007, 19:42
Član #15
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53
Objav: 937
Luft massen messer
Na vrh
al jarreau
05 apr 2007, 12:47
Član #54
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 18:08
Objav: 56
Ne obvladam nemščine, sprašujem pa zato, ker mi moj V70 stalno nagaja beri tudi cuka. Verjetno pa mi je prodajalec podtaknil avto z že "načetim" avtomatskim menjalnikom, tako da bom moral dati mehaniku v popravilo. Obenem priporočam vsem, ki kupujejo volvo avtomatik skrajno previdnost, da ne boste v situaciji, kot sem jaz.
Na vrh
c70
05 apr 2007, 12:56
Član #3
Prijavljen dne: 11 nov 2006, 22:18
Objav: 1247
al jarreau je napisal(a): ...

Ne obvladam nemščine, sprašujem pa zato, ker mi moj V70 stalno nagaja beri tudi cuka. Verjetno pa mi je prodajalec podtaknil avto z že "načetim" avtomatskim menjalnikom, tako da bom moral dati mehaniku v popravilo. Obenem priporočam vsem, ki kupujejo volvo avtomatik skrajno previdnost, da ne boste v situaciji, kot sem jaz.

Preberi tole temo o cukanju in LMM KLIK ... Možno da je kaj podobnega.
Na vrh
S60R-Ocean Race
05 apr 2007, 13:54
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Ali je tvoj avto letnik 2001?? Problemi z menjalnikom so čisto normalni za 01 letnike. Problem se da rešiti z novim B4 ventilom. Del stane 15EUR, menjaš ga v 10minutah, ampak na našem servisu ne vedo nič o tem smešno kaj ne
Na vrh
S60R-Ocean Race
05 apr 2007, 16:07
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
al jarreau je napisal(a): ...

Ne obvladam nemščine, sprašujem pa zato, ker mi moj V70 stalno nagaja beri tudi cuka. Verjetno pa mi je prodajalec podtaknil avto z že "načetim" avtomatskim menjalnikom, tako da bom moral dati mehaniku v popravilo. Obenem priporočam vsem, ki kupujejo volvo avtomatik skrajno previdnost, da ne boste v situaciji, kot sem jaz.

Avtomatskega menjalnika Aisin Warner ( beri takšnega vgrajuje Volvo ) se NE da popravljati pri mehaniku. Da se zgolj zamenjati neke čisto banalne male dele, ki pripomorejo marsičemu. Če je tvoj avto letnik 2001 je cukanje pri prestavljanju normalno. Z novim software-om se zviša pritisk olja v menjalniku, resetriat je treba driver adaptation, in najpomembneje menjati ventilček imenovam B4 Valve za katerega ne vedo na nobenem slovenskem Volvo servisu ( no, na Dumidi so mi povedali, da so enemu to že menjali ). Tale B4 ventil je pretočni ventil oljne črpalke avtomatskega menjalnika, in je bil že štiri krat re-designiran se pravi popravljen, ker tehnična rešitev ni bila najbolje rešena. Z zamenjavo tega B4 ventila, je tudi pretok olja večji ter se da izničiti do 90% v vseh priemrih cukanj in grobih prestavljanj. Zakaj novi software? Ker zviša pritisk olja v menjalniku, cuka pa lahko menjalnik tudi iz razloga, ke je Valve Body se pravi magnetni ventilčki v samem menjalniku postali umazani in lepljivi od primesi v olju, in se ne odpirajo ter zapirajo, kakor bi se morali. Z zvišanim pritiskom v menjalniku pa se skozi te ventile pretaka olje z večjimi pritiski ter "očisti" takšne ventile. Resetirati je potrebno adaptation za voznika torej sistem, ki ima "naštudiran" način vožnje in temu primeren način pretikanja. To se resetira takole, da se kleme akumolatorja odklopi za min. 20min. Škodid tudi ne zamenjava olja avtomatskega menjalnika. Pri AW menjalnikih se menjava samo tako, da se izpusti olje iz karterja menjalnika to je cca.4-5L, v celem menjalnik gre pa dobrih 7L. Črpat olje ven s pomočjo vključenega motorja in pretikanja " na suho", da bi vso olje spravili ven je za menjalnik smrtno nevarno . Če že, potem se odklopi cevko, ki gre v hladilnik olja za avtomatski menjalnik in se vso olje pocedi tudi od tam.
S temi stvarmi se da 100% rešiti hibe menjalnikov letnikov 2001, no vsaj na swedespeed so vse rešili tako. Če pa še to ne zaleže, potem pa se da menjalniku aditiv Lucas Oil Transmission Fix, ki pa cukanje, grobo pretikanje, zatikanje v prestavah ter spodrsavanje sklopke avtomatika izničijo. Posvetoval sem se na večih forumih že o tem izdelku.

Slika B4 Ventilčka, najpogostejšega krivca za probleme z menjalnikom:



Na vrh
al jarreau
05 apr 2007, 17:17
Član #54
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 18:08
Objav: 56
Res je S60R-Ocean Race, avto je letnik 2001. Hvala ti za doslej najširši pogled na problem. V torek zopet potujem k Dumidi, kjer tudi omenjajo možno rešitev problema z zamenjavo ventila, ki ga omenjaš. Pri vsej stvari me moti, da testerji ne kažejo tovrstnih napak in da mehaniki tovrstnih zapletov in rešitev ne poznajo. Tvoj post sem sprintal in če bo to rešilo problem se ti na vsak način javim in oddolžim.
Brane
Na vrh
S60R-Ocean Race
05 apr 2007, 18:47
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
al jarreau je napisal(a): ...

Res je S60R-Ocean Race, avto je letnik 2001. Hvala ti za doslej najširši pogled na problem. V torek zopet potujem k Dumidi, kjer tudi omenjajo možno rešitev problema z zamenjavo ventila, ki ga omenjaš. Pri vsej stvari me moti, da testerji ne kažejo tovrstnih napak in da mehaniki tovrstnih zapletov in rešitev ne poznajo. Tvoj post sem sprintal in če bo to rešilo problem se ti na vsak način javim in oddolžim.
Brane


Ma ni problema, zato smo tu, da si pomagamo. Več gav več ve. Tudi sam imam že naročen tale del na Dumidi, ker oče bo kupil S60 T5 2001 in tudi cuka. Bodi brez skrrbi, da pa zaradi tega mehansko z menjalnikom ni nič narobe.
Na vrh
al jarreau
12 apr 2007, 16:53
Član #54
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 18:08
Objav: 56
Tko. Včeraj sem servisiral avto na Dumidi. Imel sem dve težavi. Prvo, najvažnejšo t.j.občasno grobo pretikanje avtomatskega menjalnika skušamo odpraviti z zamenjavo ventila menjalnika (15€),tako kot je predlagal tudi S60R-Ocean Race. In zadeva je sedaj neprimerno boljša. Neverjetno, kako en majhen ventil, ki uravnava pretok olja v menjalnik lahko funkcioniranje menjalnika zboljša ali poslabša. Po besedah šefa servisa pa nekaterim avtom menjava ventila pomaga, drugim ne. Upam, da spadam v prvo skupino. Drugi problem sem imel s cukanjem avta, zamenjali smo vžigalno tuljavo na enemu od cilindrov in problem je bil rešen. Naj opozorim volvaše, da je bila cena nove original Volvo "cinšpule" na Dumidi neto € 77, pri "domačem mehaniku" v Kamniku, sicer Bosch, pa € 130. Koliko krofov lahko kupimo na Trojanah za razliko, si lahko zračunate sami. V vsakem primeru gre moj glas Dumidi.
Na vrh
S60R-Ocean Race
12 apr 2007, 19:06
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Me veseli, da si problem odpravil!
Na vrh
alfaromeo
13 apr 2007, 02:14
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Pozdrav al jarreau. Upam da si se sedaj rešil servisa za nekaj časa....
Na vrh
Blaž
13 apr 2007, 08:33
Član #7
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31
Objav: 1283
S60R-Ocean Race je napisal(a): ...

Me veseli, da si problem odpravil!


Bravo!
Pa velik mirnih in necukajočih kilometrov naprej!
Na vrh
al jarreau
13 apr 2007, 09:39
Član #54
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 18:08
Objav: 56
Hvala fantje!!
Na vrh
lugs
10 maj 2007, 10:56
Član #235
Prijavljen dne: 06 mar 2007, 14:37
Objav: 53
bvogri ta: lucka lahko pomeni vec stvari. v mojem primeru je to senoz pretoka zraka, lahko je lamba, lahko je se vrsto drugih stvari. sam tester je treba prikluct pa mu napise napako potem pa majtor pogleda v racunalnik in stvar je resena
Na vrh
Pojdi na stran  1 2

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 61, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5976
najnovejši član: Juliovioky
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete