Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: 850 / S70 / V70 (1. gen) / C70 (1. gen) / XC70 (1. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

V70 TDI specialna orodja

Avtor objava
Zeko124
12 maj 2017, 15:16 Predogled tiskanja
Član #12680
Prijavljen dne: 20 jan 2015, 10:41
Objav: 51
Pozdravljeni,

namen imam narediti veliki servis, pri čemer mi avtodata pokaže, da potrebujem sledeča specialna orodja:

- Volvo No. 999.5644 Camshaft sprocket holding tool
- Volvo No. 999.5645 Crankshaft pulley locking tool
- Volvo No. 999.5649 Tensioner pulley spanner

Ima kdo kaj več informacij o tem kako tole izgleda? Se da narediti tudi brez njih po kaki domači varianti?


Motor je 2.5 TDI, D5252T

Hvala vnaprej
Na vrh
T0ny
12 maj 2017, 15:24
Član #2533
Prijavljen dne: 30 dec 2011, 14:09
Lokacija: Vipava
Objav: 420
Poglej na google...
Camshaft sprocket holding tool

Crankshaft pulley locking tool

Tensioner pulley spanner
Na vrh
cleaner
12 maj 2017, 15:37
Član #189
Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42
Objav: 534
Ko je meni na S70 TDI naredil veliki servis "podkozolčnik", je svetil lambda alarm. Pri Lekšetu so avto priklopili na tester in pravilno nastavili fazo. Napaka je morda nastala kot posledica napačnega orodja, zagotovo pa ni imel testerja.
Na vrh
Volvej
12 maj 2017, 22:51
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1528
Načeloma ne potrebuješ tega. Motor si nastaviš v fazo, more bit puščica na zvonu menjalnika poravnana z oznako na vztrajniku, ter bosch pumpa tak da jo zakleneš z vijakom. Potem si na jermenicah še označi kak so bile - pazi pa ker nimajo kajl. V VIDI imaš lepa navodila, poglej si preden greš delat. Pa ne pozabit menjat semeringov na odmični in glavni gredi, ko boš že mel narazen.
Na vrh
Zeko124
17 maj 2017, 22:50
Član #12680
Prijavljen dne: 20 jan 2015, 10:41
Objav: 51
Hvala vsem za odgovore, žal sem tvojega @Volvej videl prepozno.


Veliki servis narejen, prisostvoval sem samo polovico časa. Avtodata kaže neke oznake katerih ne jaz ne kolega zaboga nisva našla zato sva fazo zarisala glede na to, kako je bilo prej. Kot si napisal, pumpa se pritegne z vijakom in se dejansko kompletna stvar sploh ne premakne več z mesta. VIDE žal nimam, semeringov pa nisem menjal ker nisem vedel, zaenkrat na srečo še nič kaj ne kaplja od motorja.

Menjala se je tudi glavna jermenica ki je bila konkretno počena. Avto laufa normalno, gre toliko kot je šel prej, s tem da je tek motorja tišji in ni več čudnih kovinskih prizvokov.

Na vrh
cleaner
18 maj 2017, 10:00
Član #189
Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42
Objav: 534
Pri meni so bili kovinski prizvoki od vakumske črpalke za zavore. Po menjavi te črpalje je motor prav lepo predel. Je bil pa moj automatik.
Na vrh
AssKicker
18 maj 2017, 11:42
Član #12712
Prijavljen dne: 29 jan 2015, 20:17
Lokacija: Bled
Objav: 573
Pri njemu je vakuum črpalka tiha, en redkih 2.5 tdi, ki ne tolče
Na vrh
Zeko124
20 maj 2017, 21:39
Član #12680
Prijavljen dne: 20 jan 2015, 10:41
Objav: 51
Vakuum črpalka je bila menjana cca 2 leti nazaj, prej je tudi tolklo kot da mi en dwarf z macolo mlati po havbi .


Kovinske zvoke je povzročala počena jermenica (še posebaj pri zagonu in zaustavitvi motorja), je opletala levo-desno.

[ Uredi 20 maj 2017, 21:43 ]
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 62, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5810
najnovejši član: rarlok
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 521
Prejšnje ankete