|
|
S60 D5, S60R-Ocean Race Pojdi na stran
1
[2]
|
|
AljAž | 04 mar 2007, 22:26 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| S60r OR, mislim da je skrajni čas da si spremeniš nick. | Na vrh | |
AljAž | 04 mar 2007, 23:07 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| D5 | Na vrh | |
MiRo | 05 mar 2007, 13:26 | |
| Član #2 Prijavljen dne: 10 nov 2006, 00:44 Objav: 889
| bravo legenda! huuuuud voz
na maljone udobnih km-jev
| Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 05 mar 2007, 18:06 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Mirč, zdajle smo pa automatic klub! | Na vrh | |
DruzeTITO | 06 mar 2007, 18:30 | |
| Član #198 Prijavljen dne: 30 jan 2007, 00:02 Objav: 67
| ja vsenajboljše ob nakupu prekrasnega voza, veliko mirnih in varnih kilometrov | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 18 mar 2007, 15:35 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Evo ko je Aljaž govoril o kotih slikanja, osvetlitvi in ozadju. Slika mi ni najbolj uspela glede kompozicije in osvetlitve, amater pač...
| Na vrh | |
AljAž | 18 mar 2007, 21:19 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Lepa fotka! Precej boljša od tistih na prvi strani. ;) Dobra kontrasta rumeno-črno in filigranska ograja v ozadju, spredaj pa masa avtomobila. Škoda ko avto ni bolj na sredi dovoza. | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 18 mar 2007, 23:13 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Bom še kdaj poeksperimentiral s svojim digitalcem, ki ima počen LCD zaslon, tako da ne morem videti kako in kaj mi fokusira.
Drugače pa predlog za nov forum: slikamsvojvolvo.si
[ Uredi 19 mar 2007, 22:56 ] | Na vrh | |
LeonT | 05 apr 2007, 23:16 | |
| Član #228 Prijavljen dne: 27 feb 2007, 20:34 Objav: 37
| D5 bi bilo za primerjati s 2.4T motorjem in ne "navadnim" 2.4, ki lovi sapo brez pomoči vetrnice. | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 05 apr 2007, 23:34 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| LeonT je napisal(a): ...
D5 bi bilo za primerjati s 2.4T motorjem in ne "navadnim" 2.4, ki lovi sapo brez pomoči vetrnice.
No, že 170 konjski atmosferec je po specifikacijah dosti hitrejši, občutek v D5 pa je da gre bolj. S tem pa se strinjam. | Na vrh | |
Tomaz40 | 06 apr 2007, 07:20 | |
| Član #6 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24 Objav: 984
| S60R-Ocean Race je napisal(a): ... LeonT je napisal(a): ...
D5 bi bilo za primerjati s 2.4T motorjem in ne "navadnim" 2.4, ki lovi sapo brez pomoči vetrnice.
No, že 170 konjski atmosferec je po specifikacijah dosti hitrejši, občutek v D5 pa je da gre bolj. S tem pa se strinjam.
Se popolnoma strinjam. Občutek v dizlu je da bo kar poletel, čeprav ima v resnici bencinar boljše pospeške.
Zato mislim, da je za primerjavo najbolj realno vzet 170 atmosferca in D5, pa že tukaj je bencinar hitrejši. Ima pa zato D5 lepšo prožnost v nizkih obratih in če je v kombinaciji z ročnim menjalnikom, ga kjerkoli izven mesta vržeš v 5. prestavo in se z menjalnikom ne ukvarjaš več. | Na vrh | |
alfaromeo | 06 apr 2007, 21:37 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Mešati in primerjati atmosferca in turbo motor, ki imata "enako" prostornino in moč, je brezpredmetno in totalno brezveze. Poleg tega je še težje primerjati diesla in bencinarja. Pospešek od 0-100 in končno hitrost bo imel boljšo bencinar. V vseh ostalih pogledih voznje je turbo diesel v veliki prednosti. V danem Volvo S60 primeru, menim, da je 170 km 2.4 atmosferec slabši od D5 163 km, kar se tiče performans za normalno vožnjo ali hitro vožnjo čez ride(prožnost). V tej primejavi je bencinar v prednosti edino le zaradi ene zadeve in to je zvok motorja.
Dizel je v nizkih obratih mrtev. Dokler ne zagrabi turbina se ne zgodi nič. Je pa res da so obrati, pri katerih se začne kaj dogajati pri dizlu nižji napram bencinarju.
Ker se pri normalni vožnji in premikanju uporablja predvsem navor in ne moč motorja, menim, da je bolj smiselno primerjati motorje ki imajo "enak" navor.
lp | Na vrh | |
volvo5er | 29 apr 2007, 10:35 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24 Lokacija: Ljubljana Bežigrad Objav: 1142
| @Branko, če že pišeš offtopic, dajaj vsaj pravilne podatke. 2.5T ima res maksimalen navor na voljo že od 1500 RPM, ampak maksimalno moč doseže šele pri 5000 RPM (je pa sicer res, da ima veliko zalogo moči na voljo že pri niskih obratih). Alfaromeove navedbe so bile pa drugače popolnoma pravilne, na splošno to drži (turbo bencinarjev je sorazmerno malo proti atmosfercem, pa še od tistih, ki so na tržišču, je zelo malo takih, ki imajo tako razporejeno moč in navor kot 2.5T).
Dovolj
[ Uredi 29 apr 2007, 10:35 ] | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 26, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5982 najnovejši član: Wbizcerob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|