Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Moj VOLVO
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

S60 D5, S60R-Ocean Race

Pojdi na stran  1 [2]
Avtor objava
AljAž
04 mar 2007, 22:26
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
S60r OR, mislim da je skrajni čas da si spremeniš nick.
Na vrh
S60R-Ocean Race
04 mar 2007, 22:40
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
AljAž je napisal(a): ...

S60r OR, mislim da je skrajni čas da si spremeniš nick.


V kaj pa???
Na vrh
AljAž
04 mar 2007, 23:07
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
D5
Na vrh
MiRo
05 mar 2007, 13:26
Član #2
Prijavljen dne: 10 nov 2006, 00:44
Objav: 889
bravo legenda! huuuuud voz

na maljone udobnih km-jev

Na vrh
Spletna stran
S60R-Ocean Race
05 mar 2007, 18:06
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Mirč, zdajle smo pa automatic klub!
Na vrh
DruzeTITO
06 mar 2007, 18:30
Član #198
Prijavljen dne: 30 jan 2007, 00:02
Objav: 67
ja vsenajboljše ob nakupu prekrasnega voza, veliko mirnih in varnih kilometrov
Na vrh
MiRo
07 mar 2007, 08:41
Član #2
Prijavljen dne: 10 nov 2006, 00:44
Objav: 889
S60R-Ocean Race je napisal(a): ...

Mirč, zdajle smo pa automatic klub!


js sm čist navdušen sam še vedno me muči par skrivnosti... mah bo že
Na vrh
Spletna stran
S60R-Ocean Race
18 mar 2007, 15:35
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Evo ko je Aljaž govoril o kotih slikanja, osvetlitvi in ozadju. Slika mi ni najbolj uspela glede kompozicije in osvetlitve, amater pač...

Na vrh
AljAž
18 mar 2007, 21:19
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Lepa fotka! Precej boljša od tistih na prvi strani. ;) Dobra kontrasta rumeno-črno in filigranska ograja v ozadju, spredaj pa masa avtomobila. Škoda ko avto ni bolj na sredi dovoza.
Na vrh
S60R-Ocean Race
18 mar 2007, 23:13
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Bom še kdaj poeksperimentiral s svojim digitalcem, ki ima počen LCD zaslon, tako da ne morem videti kako in kaj mi fokusira.

Drugače pa predlog za nov forum: slikamsvojvolvo.si

[ Uredi 19 mar 2007, 22:56 ]
Na vrh
LeonT
05 apr 2007, 23:16
Član #228
Prijavljen dne: 27 feb 2007, 20:34
Objav: 37
D5 bi bilo za primerjati s 2.4T motorjem in ne "navadnim" 2.4, ki lovi sapo brez pomoči vetrnice.
Na vrh
S60R-Ocean Race
05 apr 2007, 23:34
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
LeonT je napisal(a): ...

D5 bi bilo za primerjati s 2.4T motorjem in ne "navadnim" 2.4, ki lovi sapo brez pomoči vetrnice.

No, že 170 konjski atmosferec je po specifikacijah dosti hitrejši, občutek v D5 pa je da gre bolj. S tem pa se strinjam.
Na vrh
Tomaz40
06 apr 2007, 07:20
Član #6
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24
Objav: 984
S60R-Ocean Race je napisal(a): ...

LeonT je napisal(a): ...

D5 bi bilo za primerjati s 2.4T motorjem in ne "navadnim" 2.4, ki lovi sapo brez pomoči vetrnice.

No, že 170 konjski atmosferec je po specifikacijah dosti hitrejši, občutek v D5 pa je da gre bolj. S tem pa se strinjam.


Se popolnoma strinjam. Občutek v dizlu je da bo kar poletel, čeprav ima v resnici bencinar boljše pospeške.

Zato mislim, da je za primerjavo najbolj realno vzet 170 atmosferca in D5, pa že tukaj je bencinar hitrejši. Ima pa zato D5 lepšo prožnost v nizkih obratih in če je v kombinaciji z ročnim menjalnikom, ga kjerkoli izven mesta vržeš v 5. prestavo in se z menjalnikom ne ukvarjaš več.
Na vrh
alfaromeo
06 apr 2007, 21:37
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Mešati in primerjati atmosferca in turbo motor, ki imata "enako" prostornino in moč, je brezpredmetno in totalno brezveze. Poleg tega je še težje primerjati diesla in bencinarja. Pospešek od 0-100 in končno hitrost bo imel boljšo bencinar. V vseh ostalih pogledih voznje je turbo diesel v veliki prednosti. V danem Volvo S60 primeru, menim, da je 170 km 2.4 atmosferec slabši od D5 163 km, kar se tiče performans za normalno vožnjo ali hitro vožnjo čez ride(prožnost).
V tej primejavi je bencinar v prednosti edino le zaradi ene zadeve in to je zvok motorja.

Dizel je v nizkih obratih mrtev. Dokler ne zagrabi turbina se ne zgodi nič. Je pa res da so obrati, pri katerih se začne kaj dogajati pri dizlu nižji napram bencinarju.

Ker se pri normalni vožnji in premikanju uporablja predvsem navor in ne moč motorja, menim, da je bolj smiselno primerjati motorje ki imajo "enak" navor.

lp
Na vrh
Hong Kong
29 apr 2007, 07:54
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
alfaromeo je napisal(a): ...

Dizel je v nizkih obratih mrtev. Dokler ne zagrabi turbina se ne zgodi nič. Je pa res da so obrati, pri katerih se začne kaj dogajati pri dizlu nižji napram bencinarju.


WRONG--------NAPAKA---------
Pri 1500 obratov 2.5T ima polno moč in kompleten navor. Mogoč si mislil na navadne bencinske motorje ki imajo linearni razvoj moči.
Na vrh
volvo5er
29 apr 2007, 10:35
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
@Branko, če že pišeš offtopic, dajaj vsaj pravilne podatke. 2.5T ima res maksimalen navor na voljo že od 1500 RPM, ampak maksimalno moč doseže šele pri 5000 RPM (je pa sicer res, da ima veliko zalogo moči na voljo že pri niskih obratih). Alfaromeove navedbe so bile pa drugače popolnoma pravilne, na splošno to drži (turbo bencinarjev je sorazmerno malo proti atmosfercem, pa še od tistih, ki so na tržišču, je zelo malo takih, ki imajo tako razporejeno moč in navor kot 2.5T).

Dovolj

[ Uredi 29 apr 2007, 10:35 ]
Na vrh
Pojdi na stran  1 [2]

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 44, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5977
najnovejši član: PeterFuh
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete