|
|
Obnova turbin Pojdi na stran
[1]
2
|
|
AljAž | 04 maj 2007, 09:53 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767 | Slišal sem, da se na avtih z veliko kilometri morda izplača preventivna obnova turbine motorja. Menda to delajo nekje v Ljubljani, sama obnova pride okoli 300€.
Ali ima kdo s tem kake izkušnje in ali se vam zdi to pametno oz. kako pravilno sklepati/vedeti, da bo turbina "šla"? | Na vrh | |
grimreaper | 04 maj 2007, 10:22 | |
| Član #28 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27 Objav: 608
| Obnova je dvosjekli mac. Koliko moze pomoc, toliko moze i odmoc ako se nesto sfusa... | Na vrh | |
AljAž | 04 maj 2007, 10:42 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| @grimreaper: Kaj to konkretno pomeni? | Na vrh | |
sebaveh | 04 maj 2007, 11:09 | |
| Član #91 Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08 Lokacija: Slovenska Bistrica Objav: 1249
| Pravi da je to tako kot dvorezni meč. Kolikor lahko pomaga, tolikor lahko škodi, v primeru da gre kaj narobe. | Na vrh | |
AljAž | 04 maj 2007, 11:14 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Hehe, pa saj zastopim hrvaško, samo konkretno čemu škodi? Ker če je obnovljena, verjetno bi morala delati bolje kot stara, če se pa že pokvari je pa najbrž vseeno ali se pokvari stara ali obnovljena. Ali je kaj drugače? Kateri del turbin se sploh obnavlja? | Na vrh | |
grimreaper | 04 maj 2007, 11:21 | |
| Član #28 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27 Objav: 608
| AljAž je napisal(a): ...
@grimreaper: Kaj to konkretno pomeni?
Ko se naredi reparacija, zelo pomembno je centriranje turbine. Ce se to dobro ne naredi, turbina lahko ode kvragu v roku 2-3 mesecov...
[ Uredi 04 maj 2007, 11:22 ] | Na vrh | |
volvo5er | 04 maj 2007, 15:24 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24 Lokacija: Ljubljana Bežigrad Objav: 1142
| Ja glede na to da obnova turbin stane nekje od 300 do 500 eur bi se spodobilo da bi bilo narejeno dobro (pravijo da je obnovljena turbina praktično enaka novi, ali se na obnovljene turbine ne dobi garancije). Sicer pa so vsi, ki jih poznam in ki imajo obnovljene turbine, z njimi zadovoljni. | Na vrh | |
AljAž | 04 maj 2007, 15:29 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Torej v primeru da dobiš garancijo se izplača. Samo kako pa ugotoviti, da je turbina potrebna obnove? | Na vrh | |
alfaromeo | 04 maj 2007, 15:39 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Da je turbina potrebna obnove, veš tedaj, ko ima avto čuden zvok, neneromalno piskanje, sikanje ..... | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 04 maj 2007, 16:20 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Pa če ne vleče kot bi moral. Pri piskanju in sikanju predvsem ko piska tako kot da ima os vetrnice konus. | Na vrh | |
AljAž | 04 maj 2007, 16:25 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Ah potem izgleda je z mojo vse v najlepšem redu. Sicer mi na vsakem servisu rečejo da malenkost olja pušča tam nekje pri/na turbini. Bi to lahko kaj slabega pomenilo? Sicer kar smo imeli motorjev s turbinami, ni nikjer in nikoli še bilo "poper suho". | Na vrh | |
tomazKK | 04 maj 2007, 16:43 | |
| Član #79 Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34 Lokacija: Krško Objav: 560
| "Lošem"?
Za turbine vem en naslov... Beja - Ljubljana
...če pa kdo ve še kakega... | Na vrh | |
AljAž | 04 maj 2007, 16:54 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
|
Dober naslov-sploh tista tabela z okvarami se mi zdi fajn! | Na vrh | |
Ivo | 07 maj 2007, 16:17 | |
| Član #39 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:13 Objav: 276
| moja turbinca je nek cudn prizvok dobila ... mi sploh ni všeč ... | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 07 maj 2007, 18:02 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Prizvok je morda zaradi tega, ker avto ne priganjaš pogosto po avtocesti in je morda pretok zraka malo sajast. Dobro ga segrej pa pojdi na AC in ga teraj do konca par minut in bo vse okej | Na vrh | |
Ivo | 07 maj 2007, 21:09 | |
| Član #39 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:13 Objav: 276
| imam točno to namen ... | Na vrh | |
al jarreau | 08 maj 2007, 08:52 | |
| Član #54 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 18:08 Objav: 56
| Ker vidim da tukaj omenjate turbino ali kdo ve, če se turbina imenuje tudi konverter pri menjalniku ali je to čisto neka druga stvar? | Na vrh | |
Yaris | 08 maj 2007, 09:32 | |
| Član #118 Prijavljen dne: 10 dec 2006, 13:25 Objav: 141
| No obnova turbine za preventivo je nepotreben strošek, sam bi se v primeru da bi bila turbina za zamenjat raje odločil in nabavil večjo turbino.
Imamo pa v SLO dva zelo dobra serviserja turbin, eden je TURBO Medja, http://www.turbomedja.com/ drugi pa Beja http://www.beja.si/, Medja po mojih lastnih izkušnjah naredi mogoče malenkost bojše, se pa tudi pri Beji potrudijo. | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 08 maj 2007, 15:03 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| al jarreau je napisal(a): ...
Ker vidim da tukaj omenjate turbino ali kdo ve, če se turbina imenuje tudi konverter pri menjalniku ali je to čisto neka druga stvar?
Ne al jarreau, konverter pri menjalniku ( Torque Converter ) je čisto nekaj drugega. To je res kot neka turbina bolje rečeno hidrodinamična oljna sklopka in njen namen je, da prenese rotacijsko moč motorja na menjalnik in seveda sekundarno na kolesa. Zakaj pa je bistven še tudi tale Converter? Kot imajo ročni menjalniki sklopko, rabijo avtomatiki Converter tudi zato, ko se ustavimo, da se motor lahko prosto vrti ( prosti tek ) brez da bi avto vleklo naprej tudi ko mi držimo zavoro in med tem ne sme motor ugasniti. In tale stvarca skrbi da se lahko menjalnik ta čas v bistvu "odklopi(najenostavnjeje povedano ker to je zelo komplicirana zadeva)" od motorja, da mu ne jemlje moči kar bi pa se izkazalo v tem da bi avto crknil. In kdo vozi avtomatik tudi ve, da včasih obrati ko stisnemo gas smešno poskočijo. In prav tale Converter poskrbi, da se lahko menjalnik vrti neodvisno od motorja in obratno. Pri ročnem menjalniku to pomeni, če stisnemo sklopko do polovice in to naredimo par krat in se od sklopke lahko poslovimo( jo hitro skurimo ). Pri Converterju je to nekaj običajnega, obrabiti se pa ne more, ker deluje na pritisk olja. No da se še vrnem malo na sam Converter...Ko avto stoji v prostem teku, so obrati motorja nizki in s tem je tudi pritisk olja v Torque Converterju nizek in skozi njega spusti relativno malo navora ( zato se tudi imenuje Torque-Navor Converter-pretvornik ) in se avto posledično temu komaj da premika. Ko pa stisnemo gas, povečamo obrate motorja in s tem tudi pretok in pritisk olja v tale Converter in tako se iz motorja preko Converterja v menjalnik in končno na kolesa prenese veliko več navora-moči. Vem da sem zašel zelo v Off Topic ampak ko je al jarreau že vprašal o tem sem moral na kratko malo objasniti o čem se tukaj gre. | Na vrh | |
al jarreau | 08 maj 2007, 19:11 | |
| Član #54 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 18:08 Objav: 56
| Hvala Ocean Race. Bom pa k temi Converter v kratkem mogoče prospeval kak foto material. | Na vrh | |
AljAž | 08 maj 2007, 19:40 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Debata o konverterju navora (torque converter) je prestavljena v novo temo.
Tu nadaljujemo temo o obnovi turbin. | Na vrh | |
AljAž | 14 maj 2007, 20:57 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Turbina na D5 motorjih: Slika je iz swedespeed-a.
Kaj pomeni ta "VNT"? | Na vrh | |
volvo5er | 14 maj 2007, 21:03 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24 Lokacija: Ljubljana Bežigrad Objav: 1142
| Spremenljiv kot lopatic turbine, spreminjajo se glede na tlak, tako da je turbo luknja čim manjša. No nekaj v tem smislu, pač boljši izkoristek turbine je. | Na vrh | |
Ivo | 14 maj 2007, 21:30 | |
| Član #39 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:13 Objav: 276
| Malo bolj ponazorjeno Klik - Klak
[ Uredi 14 maj 2007, 21:32 ] | Na vrh | |
AljAž | 01 jul 2007, 17:33 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Ali kdo ve koliko približno (če se to dela) pride sama demontaža, montaža in čiščenje turbine? | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 01 jul 2007, 17:40 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| AljAž je napisal(a): ...
Ali kdo ve koliko približno (če se to dela) pride sama demontaža, montaža in čiščenje turbine?
VNT turbine v kolikor imam jaz informacije se NE da obnavljati zaradi preveč kompleksne finomehanike ter mehatronike in elektronskega krmiljenja. Ni 100% sem pa tako slišal... | Na vrh | |
AljAž | 01 jul 2007, 19:05 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| A potemtakem je čiščenje turbine identično obnovi?? | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 01 jul 2007, 21:40 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| AljAž je napisal(a): ...
A potemtakem je čiščenje turbine identično obnovi??
Mislim da ne. | Na vrh | |
tomazKK | 02 jul 2007, 16:09 | |
| Član #79 Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34 Lokacija: Krško Objav: 560
| Yaris je napisal(a): ...
Medja po mojih lastnih izkušnjah naredi mogoče malenkost bojše, se pa tudi pri Beji potrudijo.
Kolko te je pa stala obnova?
| Na vrh | |
LeonT | 11 avg 2007, 13:24 | |
| Član #228 Prijavljen dne: 27 feb 2007, 20:34 Objav: 37
| Po mojem mnenju se to čiščenje ne splača. Ko turbina enkrat gre se jo zamenja z novo in imaš potem spet nekaj časa mir. Na račun manjše porabe D5 motorjev ti mora ostati kakšnega jurja do dva, da lahko opraviš takšen servis. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 22, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|