Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi


Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Raba in vzdrževanje
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

motorno olje

Pojdi na stran  1 2 3 4 [5] 6 7 8
Avtor objava
Damo
12 feb 2011, 18:58
Član #901
Prijavljen dne: 12 okt 2008, 08:39
Objav: 175
http://www.mapodo.de/castrol-slx-prof-longtec-volvo-0w-30-1-ltr.html

V mojem Volvu V70 D5 uporabljam Castrol SLX 0W-30. Menjam ga na 15.000 kilometrov in v tem času ni opaziti da bi ga kaj porabilo. Zaenkrat zadovoljen
Na vrh
Damijan
12 feb 2011, 21:50
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Jaz sem malo opazoval notranjosti motorjev, ki so vozili na Castrol. POleg zares visoke porabe olja in nenormalne zasvinjanosti notranjosti motorja, me nič več ne more prepričati v uporabo le tega. In ja, motor je tekel precej glasneje. Pa je bilo vseskozi tankano olje Catrol Softec v zdajšnjem S70 od PP-ja. Da ne govorim o zasvinjanosti lopute, oljnih odduškov,... Poraba olja je bila več kot 3 litre na 15k km. Potem sem prešaltal na MObil, enake gradacije kot Softec, pa je motor lepše in mirneje tekel, odduški so ostali čisti tudi po več kot 40k km, loputa pravtako. Poraba olja se je pa razpolovila. Zato sem zvest in zadovoljen uporabnik Mobila tudi sedaj.

Samo pri uporabi Mobila pa morate biti pazljivi, če ste z druge znamke prešaltali na Mobil. Mobil ima zelo močne detergente, ki izpirajo notranjost motorja. Zaradi tega lahko izprane usedline zabašejo sito na oljni črpalki in otežijo dovod olja. Pametno je sneti karter in ga fizično očistiti, Pravtako sito na dovodu do oljne črpalke.
Na vrh
mrv
13 feb 2011, 11:01
Član #1416
Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09
Lokacija: poetovio
Objav: 1234
Jaz sem danes tudi menjal nazaj na motul 8100 x-cess.
Glede na to da porsche dopušča uporabo tega olja za Panamera S,Cayenne GTS in skoraj vse ostale porše potem zagotovo nebo slabo.


Motul 8100 X-Cess 5W40 ima PORSCHE A40 specifikacijo kakor tudi mobil 3000 (5W40) se men zdi

http://www.lglubricantes.com.ar/productos/lubautos/cer/PorscheLetterJuly2009.pdf


V govoricah sem slišal da bi tud naj AGIP olje bilo zelo kvalitetno


[ Uredi 13 feb 2011, 11:03 ]
Na vrh
Ovlov
13 feb 2011, 11:21
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 700
Skratka, če sem prav razumel: praktično vsa olja so dobra - razen Castrola.

[ Uredi 13 feb 2011, 11:42 ]
Na vrh
PP
13 feb 2011, 12:11
Član #706
Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04
Lokacija: SLB
Objav: 673
@Damijan,

sem mislil da si v S70 pred menoj tankal samo Castrol. Jaz sedaj tankam Valvoline polsintetiko, ga popije kaksen liter in pol na 15k km.

Kar se tiče zasvinjanosti:
Pri mojem V70 D5 sem preveril stanje cevke odzračevanja motorne gredi in je lepo mastno čista. Se pa strinjam steboj da bi bilo dobro enkrat pogledat kaj vse se nahaja v Karterju.

Kot sem že omenil v enem prejsnjih postov, me res zanima koliko je Mobil boljše, tako da sem v Petek naročil Mobil 1 Fuel Economy 0W-30 in bomo videli kakšna je razlika.

lp

PP
Na vrh
Damo
22 feb 2011, 18:48
Član #901
Prijavljen dne: 12 okt 2008, 08:39
Objav: 175
Katero olje pa priporočate od sledečih dveh? Je to pravo olje za D5 (163)?

Mobil 1 New Life 0W-40



MOBIL1 Rally | 5W-50

Na vrh
cleaner
22 feb 2011, 19:53
Član #189
Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42
Objav: 534
0w-40 je za novo vozilo, 5w-50 pa malo gostejše olje za gospoda srednjih let (100-150.000km)
Na vrh
Damo
22 feb 2011, 20:45
Član #901
Prijavljen dne: 12 okt 2008, 08:39
Objav: 175
Se pravi naj bi se Mobil bolje obnesel v D5 motorju kot Castrol? Trenutno uporabljam Castrol SLX 0W-30 katerega mi na servisni interval 15000kilometrov ne porabi praktično nič. Avto ima 230.000 kilometrov. Je smiselno zamenjati gradacijo olja za 5W-50?
Na vrh
Modri
23 feb 2011, 07:04
Član #1061
Prijavljen dne: 11 mar 2009, 19:12
Objav: 246
Jaz še vedno vztrajam na Castrolu, zanima pa me, ali ni Castrol EDGE zamenjal Castrol SLX, saj na Castrol spletnih straneh SLX olja ni več?
Imam S40 2.0D, l2006 z DPF, uporabljam CASTROL EDGE 5w-30 in na 20.000km ne dolivam nič...

Lp
Na vrh
mVm
23 feb 2011, 08:36
Član #1569
Prijavljen dne: 15 mar 2010, 09:19
Objav: 134
Mene pa zanima koliko je približno razlika (v litrih) na merilni palčki za olje med min. pa max. oznako. Zanima me za 2.4D(130hp) motor v S60.
Na vrh
Damijan
23 feb 2011, 09:00
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Misliom, da je pri vseh avtomobilih razlika med min in max nekje okrog litra.
Na vrh
VOLVOV40
23 feb 2011, 15:59
Član #12
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:30
Lokacija: LJUBLJANA
Objav: 546
Razlika min max je 1,5l.
Na vrh
Damo
23 feb 2011, 21:29
Član #901
Prijavljen dne: 12 okt 2008, 08:39
Objav: 175
cleaner je napisal(a): ...

0w-40 je za novo vozilo, 5w-50 pa malo gostejše olje za gospoda srednjih let (100-150.000km)
Se pravi če v svojem Volvu uporabim Mobila 5W-50 bo to boljše kot pa slx 0W-30?
Na vrh
cleaner
24 feb 2011, 08:07
Član #189
Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42
Objav: 534
To je teorija. Če ti pa že 0w-30 nič ne spije, pa jaz ne bi menjal.
Na vrh
jay
04 mar 2011, 12:39
Član #1607
Prijavljen dne: 06 apr 2010, 09:47
Objav: 29
Damo je napisal(a): ...

cleaner je napisal(a): ...

0w-40 je za novo vozilo, 5w-50 pa malo gostejše olje za gospoda srednjih let (100-150.000km)
Se pravi če v svojem Volvu uporabim Mobila 5W-50 bo to boljše kot pa slx 0W-30?




ne! ker je olje 5W50 pregosto za tvoj motor, tudi obraba pri hladnih zagonih bo z gradacijo 5W50 večja. Največja obraba ojničnih ležajo se itak zgodi prav pri zagonu motorja. Tudi olje 0W30 poskrbi za hitrjšo zaščito motorja takoj po zagonu, poleg vsega so sodobna olja po ACEA A5/B5 standardih zelo vzdržljiva in ne izgubljajo svojih lastnosti tako hitro. Hkrati je še malo manjša poraba, res malo

tisti ki pa trdite da je Castrol zanič, ste pa same brihte, a ste ga probal na jezik, a mate doma laboratorij za analize...? Pa kaj vi mislte da je castrol ena baraka v sibiriji kjer se učijo variti olje in to prodajajo al kaj vam ni jasno...
Jaz uporabljam/ sem uporabljal več znamk olja ( za različne motorje seveda) in lahko rečem da so vse ki sem jih probal zelo ok, tako Castrol kot Mobil1 in Fuchs. Predvsem je bolj kot znamka važna primerna gradacija, ki jo vaš motor zahteva!!!

[ Uredi 04 mar 2011, 12:41 ]
Na vrh
Damijan
04 mar 2011, 13:33
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
@jay: se pravi, samo gradacija je pomembna in to je to?

Kaj pa ostali parametri/karakteristike olja???
Daj razsvetli nas kako je s tem, ali pa razsvetli vsaj mene...

p.s.: močno dvomim, da si prebral vse poste v tej temi...

[ Uredi 04 mar 2011, 13:39 ]
Na vrh
jay
04 mar 2011, 13:58
Član #1607
Prijavljen dne: 06 apr 2010, 09:47
Objav: 29
Damijan je napisal(a): ...

@jay: se pravi, samo gradacija je pomembna in to je to?

Kaj pa ostali parametri/karakteristike olja???
Daj razsvetli nas kako je s tem, ali pa razsvetli vsaj mene...

p.s.: močno dvomim, da si prebral vse poste v tej temi...


sevda ni pomembna samo gradacija tudi standard mora biti ustrezen, kot npr SAE, ACEA...

bistvo je to da ne morte kr rečt castrol še za pomfri ni dobr! to bi verjel le če mi nekdo pokaže izpis analize olja po večih servisnih intervalih motorja, kar pa dvomim da kdo tu sploh dela

Meni je recimo ribnil motor, ko sem imel notri Castrol olje, pa to še ne pomeni da je slabo olje, prej napaka v materialu oz. način uporabe vozila in razmere, ker sem bil na dirkališču in je bil gas na polno. Dejstvo je da je gradacija odvisna tudi od namena uporabe, lahko maš 10W60 olje v avtu, če je res pod veliko obremenitvijo, vendar za vsak dan je to prej slabo kot dobro. Se pravi težko je te dve stvari združiti in uporabljati le eno olje za vse ekstremne okoliščine.
Na vrh
cleaner
04 mar 2011, 15:21
Član #189
Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42
Objav: 534
Malo teorije...
Na vrh
volvo mojster
04 mar 2011, 16:58
Član #1399
Prijavljen dne: 29 nov 2009, 16:40
Objav: 146
jay, se strinjam s tabo
Na vrh
Ovlov
04 mar 2011, 18:01
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 700
cleaner je napisal(a): ...

Malo teorije...


Takole nas uči zgoraj omenjeni teoretik:

"Po pravilu so 5W olja redkejša od 10W, 20W in so primernejša za uporabo v hladnejših pogojih, ker je olje v hladnejšem okolju gostejše tako, da jih je primerno menjati pred zimo. Npr. 10W olje večina voznikov uporablja, ker je primernejše v zimskih razmerah, ker redko olje hitreje gre skozi celotni mazalni sistem do vitalnih delov in v obzir je potrebno vzeti tudi to, da se 75% obrabe motorja dogaja pri mrzlem zagonu motorja."

Jaz bi ga dopolnil še takole:

"Kar je v bistvu škoda. Lepo bi bilo, ko bi več voznikov uporabljalo 20W olje, kadar je zunaj -50ºC ali manj, saj se takrat motor najlažje ogreje in najbolj obrabi."




[ Uredi 04 mar 2011, 18:50 ]
Na vrh
Damijan
04 mar 2011, 21:01
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
@jay: še kaj, poleg gradacije, standarda?
Na vrh
jay
04 mar 2011, 22:10
Član #1607
Prijavljen dne: 06 apr 2010, 09:47
Objav: 29
Damijan je napisal(a): ...

@jay: še kaj, poleg gradacije, standarda?



seveda

na prvem mestu je pa to da je olje original , če folk kupje ponaredke dobre znamke in potem pravi da neka znamka ni ok potem ni to krivda proizvajalca ampak uporabnika.

jaz ne zagovarjam vseh izdelkov castrol, hočem povedat le da ne more nekdo rečt kar na splošno Castrol je pa za en kurac, ker ima tudi zelo dobra olja. upaš rečt da edge tws ni vrhunsko olje?
Na vrh
Damijan
05 mar 2011, 13:56
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
@jay: kot sem predvideval, sploh nisi prebral celotne teme in potegnil povzetka.

Poleg same gradacije in standardov so tu še pomembnejši parametri kot so HTHS klasifikacije, tečnost olja, točka strdišča, temperraturna obstojnost,...
Moraš paziti tudi pri gradaciji, ker ni nujno, da je 10W-40 slabše od 5W-40. So olja 10W-40, katera so polsintetična in sintetična, imajo tudi nižjo točko strdišča kot 5W-40. In redkejše olje nič bolj ne zaščiti motorja kot gostejše, samo suhega trenja je malenkost manj. Pa še to je odvisno, kakšne sposobnosti oprijemanja ima olje.
Pri olju so pomembni tudi dodatki, detergenti in dispergenti, katerih pa tvoj preljubi Castrol sploh nima. Zato tudi pušča veliko usedlin v motorju. To opaziš pri pregledu odduškov in pa v samem karterju.
Za dobro zaščito pri hladnem motorju pa uporabljaš olja na osnovi ester sintetike, proizvajalci Fuchs in Redline, ali pa olja, ki vsebujejo trda maziva, kot je cink, naprimer Agip.
Sicer pa od zagona hladnega motorja, traja skoraj pol minute, preden olje doseže vsa mazalna mesta. Pri ogretem motorju pa je ta čas 11 sekund. Z ester sintetiko, katera ima sposobnost oprijemanj kovine, pa je ta čas okrog 6 sekund.
Pri primerjavi olj, prvo 10W-40 in drugo 10W-60, proizvajalcev namenoma ne bom omenjal, se je pokazalo:
avto serijsko opremljen s prikazovanjem temperature olja in oljnega tlaka
- olje 10W-40, je po prevoženih 15k km je pri ogretem motorju v prostem teku držal tlak 3,75 bar
- menjano je bilo z oljem 10W-60, sveže olje, pa v prostem teku komaj 1,5 bar.
To ti mora nekaj povedat! Upam...

Povej še, kaj tebi povedo standardi, kot so SAE, ACEA,...

Pa zanemarimo morebitne anomalije in obrabe v motorju...
Zdaj pa lahko še malo Guglaš...


@cleaner: avtomobilizem portal je tudi bolj dvomljiv...
Na vrh
jay
06 mar 2011, 20:23
Član #1607
Prijavljen dne: 06 apr 2010, 09:47
Objav: 29
damijan še zadnjjič... nisem nikjer diskreditiral tvojih objav, sem pa povedal le da se ne more zadev posplošiti na celotno znamko zaradi enega produkta, kot so to počelli nekateri v tej temi.

če nekdo ni zadovoljen z oljem, bi bilo fer da pove kater produkt, v katerem motorju in zakaj... to si ti tudi vse povedal, tako da super informacija
seveda je tudi fer podatek ali je bilo od novega točeno takšno olje in način uporabe avtomobila...


še enkrat jaz ne zagovarjam Castrola, sem recimo tudi sam prešel iz TXT, ki sem ga točil v hondo vti na mobil1 5W50 in je bila kar velika razlika, manj ga je pilo, olje je bilo dlje obstojno, ter mogoče malo tišje delovanje (ampak to je morda že zaradi same želje po tem da je novo olje toliko boljše )
Ampak ne morem pa trditi da je TXT zanič, verjetno bi nekomu v motorju z manj konji zelo dobro služil, sploh pod manjšimi obremenitvami motorja!

aha olja na osnovi estera, povej mi koliko ljudi ima tako olje tu na forumu?

ko si že omenil hths, Castrol Edge TWS ima HTHS 5,7 pa jaz tebe ponovno vprašam, če upaš trditi da je to zanič olje? kot verjetno veš je to olje namenjeno motorjem bmw, predvsem serije M. mislim da to pove mnogo stvari, da so pa to eni najboljših motorjev pa verjetno ni treba razlagat...

prav tko mislim da ne more biti slabo olje Castrol SLX professional Longtec for Volvo 0W30, saj Volvo tovarna le stoji za temi stvarmi in so olja v svoji motorjih veliko stestirali, da ustreza njihovim zahtevam, kvaliteti in delovanju motorja. volvo priporoča


[ Uredi 06 mar 2011, 21:03 ]
Na vrh
Damijan
07 mar 2011, 10:06
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
- nisem niti omenil, da si karkoli diskreditiral... Na splošno pa je Castrol zelo ubog z detergenti in dispergenti. Konkretne izkušnje z TXT Softec in RS. Škoda, da nimam slike motorja od ex S70, kjer je bil tankan TXT Softec. RS je bil pa prava sociala glede HTHS-a, okrog 3.

-Olja z estri verjetno nihče ne uporablja, saj se sigurno vsaj 90% lastnikov avtomobilov strinja, da kar priporoča proizvajalec, je najboljše. Ne vem če je še tako, vendar ti je pri Volvotu padla garancija, če v avto nisi točil Castrol. Pač španovija avtomobilske industrije in naftne rafinerije...

-Castrol Edge TWS ima odličen HTHS, vendar pa je točka stjevanja skoraj še višja kot pri navadni vodi...
In M motorji, roko na srce, niso ravno tako dobri, kot se jih reklamira. In ravno Castrol jim je tudi ena od šibkih točk, saj zaradi tega sledi menjava vsaj ojničnih ležajev na 60k km. Tako da neka pomankljivost je.

-Tovarna ne stoji za nobeno rafinerijo. Kot sem že rekel, vse je fora marketinga. Dolgi servisni intervali, garancija 100 000 km. Motor rikne pri 100 001 km, A, je že izven garancije.
FLAR priporoča Selenia. Vsako skurjeno olje iz friteze je boljše od tega.
Avtomobili niso več izdelani za dolge proge.

[ Uredi 07 mar 2011, 10:09 ]
Na vrh
jay
07 mar 2011, 12:56
Član #1607
Prijavljen dne: 06 apr 2010, 09:47
Objav: 29
proizvajalci olj naj bi začeli z novimi generacijami olj in sodobnejšimi standardi zmanjševati količino aditivov in detergentov, ki so prisotni v olju. Predvsem ker naj bi to vplivalo na življensko dobo katalizatorjev in s tem izpustom emisij v okolje. zato so proizvajalci tudi začeli predpisovati takšna olja, sicer niso priznali garancij... kot vse torej, so plusi in minusi
Na vrh
Damijan
07 mar 2011, 15:20
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
jay je napisal(a): ...

proizvajalci olj naj bi začeli z novimi generacijami olj in sodobnejšimi standardi zmanjševati količino aditivov in detergentov, ki so prisotni v olju. Predvsem ker naj bi to vplivalo na življensko dobo katalizatorjev in s tem izpustom emisij v okolje. zato so proizvajalci tudi začeli predpisovati takšna olja, sicer niso priznali garancij... kot vse torej, so plusi in minusi


Gledano realno, je to s5 nek marketinški okoljski bullšit. Avtomobili glede na izpuste, šprispevajo najmanj.

Industrija za ostalo, pa poleg izpustov v zrak, prispeva še izpuste v okolje, ki pa so neprimerljivo škodljivejši.

Ampak, obesimo se na to, kar uporablja že skoraj vsak. Dobiček zaradi kazni bo, efekta pa nobenega...
Na vrh
mihaelz
07 mar 2011, 18:05
Član #520
Prijavljen dne: 27 nov 2007, 11:08
Lokacija: TuPaTam
Objav: 446
Damijan je napisal(a): ...

jay je napisal(a): ...

proizvajalci olj naj bi začeli z novimi generacijami olj in sodobnejšimi standardi zmanjševati količino aditivov in detergentov, ki so prisotni v olju. Predvsem ker naj bi to vplivalo na življensko dobo katalizatorjev in s tem izpustom emisij v okolje. zato so proizvajalci tudi začeli predpisovati takšna olja, sicer niso priznali garancij... kot vse torej, so plusi in minusi


Gledano realno, je to s5 nek marketinški okoljski bullšit. Avtomobili glede na izpuste, šprispevajo najmanj.


Industrija za ostalo, pa poleg izpustov v zrak, prispeva še izpuste v okolje, ki pa so neprimerljivo škodljivejši.

Ampak, obesimo se na to, kar uporablja že skoraj vsak. Dobiček zaradi kazni bo, efekta pa nobenega...


Bravo Damijan, lepo povedano alias nalito čistega vina!



[ Uredi 07 mar 2011, 18:05 ]
Na vrh
Majkl
14 apr 2011, 21:55
Član #359
Prijavljen dne: 05 jun 2007, 22:48
Objav: 346
Majkl je napisal(a): ...

Že dve menjavi zapored sem v V40 1.9d nalil ELF ecellium NF 5w40. Na interval 20kkm pobere pol palčke... danes pa nekaj brskam po netu in zasledim slednje:
Priporočeno za vse bencinske in dizelske motorje. Olje je specialno razvito in omogoča maksimalno zaščito vašega motorja, tudi za podaljšane intervale menjave olja.

ACEA 2004: A3/B4, API: SL/CF, RENAULT(except 1.9 dCi-zaradi DPF Diesel Particle Filter) VW 502.00/505.00, BMW Longlife 98, GM-LL-B-025, MB 229.3


O kakšnem filtru je tu govora?! Glede na to da gre za renojev motor v V40 me zanima ali imajo tudi "volvo" dizli tele filtre?!




Leto je okoli, nov servis in zopet dvom ali vlivam uredu olje? Ima kdo kako idejo glede tega filtra?


[ Uredi 14 apr 2011, 22:00 ]
Na vrh
Sverige
15 apr 2011, 08:30
Član #412
Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18
Objav: 743
Gre za filter prašnih delcev, ki se zamaši če ne uporabljaš pravega olja. Kolikor vem je ta filter prisoten v novejših dizlih, od leta 2004 naprej.
Na vrh
Pajdo
28 apr 2011, 14:13
Član #1521
Prijavljen dne: 22 feb 2010, 14:30
Objav: 36
http://www.motornaolja.com/castrol/slx-professional-powerflow-C3-0w30-1l

Je to motorno olje vredu za 4 leta starega Volvota S40 2,0 diesel (136HP) ??

Hvala!
Na vrh
Pojdi na stran  1 2 3 4 [5] 6 7 8

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 61, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5983
najnovejši član: Wllkeirob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete