Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S40 (2. gen) / V50 / C30 / C70 (2. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(V50, 2.0D) EGR ventil

Pojdi na stran  1 2 [3] 4
Avtor objava
Perc
24 jun 2009, 16:43
GostTa tema bi se mogla imenovat "Pustite me dihat", ker EGR nima nič s tem, kar upam, da nam je do sedaj že vsem jasno?!
SENZOR PRETOKA ZRAKA, nam dela take probleme!

Zadnjič sem iz firbca šel spraševat "modela", kako deluje senzor za zrak (bajDwej mi je idejo dal prijatelj, ki popravlja plinske gorilnike!? IZSTRELU JE ODGOVOR!!), in pravi:"To maš not en upor, k se greje, zrk k piha mem ga pa hladi. In pol računalnik po tem, kolk je upor hladnejši, "ve" kok zraka je šlo mim.". "A se lohk usvina?","še nism vidu", pa mi ni dalo miru...
Vzamem jest Torx št. 5 (kar se mi zdi za voznika Volva precej nenavadno početje ), odprem pokrov zračnega filtra in s papirnatim robčkom (ker druzga nisem mel sabo! ) obrišem dve srebrni "žički", ki se jih vidi na začetku cevi ki vodi do motorja. Vem da bi bilo bolje če bi vse skupaj "odšraufal" pa očistil kot je treba (...al pa če bi biu robček iz druzga materjala ), samo...

...ZDEJ DELA!!!

PROSIM probajte in javite, saj moj primer ni dovolj za dokaz znanstvenega eksperimenta kakršen je ta!

P.S.: Zakaj tega ne vejo na servisu? Ker jim računalnik ne pokaže napake, to pa za to, ker senzor u bistvu dela...
...sam bol slabo.
Na vrh
Dejan.P
24 jun 2009, 19:19
Gostok sem naredu opisano in zdej ne vem al me je psihično tolk prepričalo al avto zdej res bol potegne ... potegne pa dost bol konstantno!?
Nisem hotu danes neki pretiravat, ker so cesta fejst mokre in mi je še v tretji dstc žmikal... ni varno

PS: moram poudarit da neki problemov z EGR-jem še do zdej nisem imel

[ Uredi 24 jun 2009, 19:21 ]
Na vrh
AljAž
25 jun 2009, 16:05
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Dejan.P in Perc, prosim pišita bolj čitljivo, ker se človek komaj "prebije" čez vajino kracanje!! Nenazadnje so taka pravila foruma...

Sicer pa: sem odprl in pogledal, ampak sta pri meni ti dve žički in cel prostor za filtrom povsem, povsem čisti. Tako da nisem prepričan, da bo kaj razlike.

[ Uredi 25 jun 2009, 16:05 ]
Na vrh
Dejan.P
25 jun 2009, 16:48
GostČe imaš pa pri takšnih postih problem z branjem, potem pa res ne vem...

[ Uredi 25 jun 2009, 17:15 ]
Na vrh
AljAž
25 jun 2009, 19:07
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Dejan.P je napisal(a): ...

Če imaš pa pri takšnih postih problem z branjem, potem pa res ne vem...

Pa bi kdo, vsaj približno, upošteval pravila foruma!? Si recimo pomislil, da forum bere kdo, kateremu slovenščina ni materin jezik?? Ali se bomo res morali iti policaje, da bo dosežen primeren nivo pisanja?

1.5 Oblika pisanja
Svoja sporočila pišite v čim bolj pravilni slovenščini oziroma materinem jeziku, brez uporabe slengizmov, izrazito narečnih izrazov in izražanja v slengu , žargonu in argoju. Uporabljati je potrebno tudi ločila (predvsem pike in vejice) ter velike začetnice. Za ločili je vsled preglednosti dobro napraviti presledek. Prispevki na forumu so odraz vaše osebnosti, zato se potrudite, da boste dajali čim boljši vtis. Vaše objave naj bodo razumljive in smiselne. Pisanje z VELIKIMI ČRKAMI ni zaželjeno, saj se načeloma smatra za kričanje.
Na vrh
Dejan.P
25 jun 2009, 19:42
GostGlej... te popolnoma razumem, da hočeš obdržat nek določen nivo na forumu, ampak v tem primeru enostavno pretiravaš... bi tvoja težnja po disciplini bila marsikje bol potrebna, kot pa pri pravopisu. IMO

Kakorkoli... tvoj forum, tvoja pravila...

Pa brez zamere!


[ Uredi 25 jun 2009, 20:42 ]
Na vrh
Perc
25 jun 2009, 20:36
GostDrag aljaž, PROSIM, DA ME IZBRIŠEŠ IZ FORUMA!!!
P.S.: nej ti Toporišič auto šraufa
Na vrh
SepoX
25 jun 2009, 21:47
Član #94
Prijavljen dne: 23 nov 2006, 13:51
Lokacija: Novo mesto
Objav: 198
Kaj se razburjate. Malo poglejte po forumih naokoli. Če se mislite spuščati na nivo 15-letnikov in pisati ful, duper, kul, potem res ne vem kam ta svet pelje.

Na odraslih forumih (kar predvidevam, da ta forum je) se piše slovensko in ne sleng. Če si hočete dati duška, pojdite na glasujzame in podobne...
Na vrh
Terminator
25 jun 2009, 21:52
Član #74
Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29
Lokacija: Ljubljana
Objav: 2980
Mirno kri fantje Mislim, da ni potrebe za "prepire"

Aljaž samo skrbi, da se držimo pravil in eno od pravil je tudi slovnično pisanje, čeprov moram priznati, da tudi meni to pravilo ni kaj preveč po godu in me kaj hitro zanese Pa vendarle sprejmem opozorilo in se trudim kolikor se da
Na vrh
Dejan.P
25 jun 2009, 22:28
Gost
SepoX je napisal(a): ...

Kaj se razburjate. Malo poglejte po forumih naokoli. Če se mislite spuščati na nivo 15-letnikov in pisati ful, duper, kul, potem res ne vem kam ta svet pelje.

Na odraslih forumih (kar predvidevam, da ta forum je) se piše slovensko in ne sleng. Če si hočete dati duška, pojdite na glasujzame in podobne...


1. Razburjaš se samo ti
2. Sleng je lahko tudi v slovenskem jeziku
3. Če se smatramo za "odrasle"... zakaj je potem toliko žalitev, kurcanja in tudi groženj na tem forumu?
4. Ne jamraj čez pisanje drugih, če ti samemu ne gre kaj bolje:
Povej kaj naj bi po tvoje dal u search, ali pa pripopej link.
Če si prepričan, da ima avto zamenjanga in da so kilometri realni, imaš fore do 200k km.
Fotke super, avto super, dec in baba super, pa še sinko bo verjetno super
slin slin

več se mi žal ni bilo za prebirat... lahko pa lepo vidiš, da vsak napiše kaj v slengu, narečju itd.

5. Tudi sam se poslavljam, tako da...

Lep pozdrav vsem!... me lahko zbrišete
Na vrh
AljAž
26 jun 2009, 21:33
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Seveda bomo ugodili vajini želji!
Heh, otroci.

[ Uredi 26 jun 2009, 21:36 ]
Na vrh
primzy69
12 dec 2009, 09:06
Član #1414
Prijavljen dne: 11 dec 2009, 16:07
Objav: 130
če ni servisne knjige, pomeni da ne dobim nikakršnega popusta za EGR, ne?

LP

[ Uredi 05 jan 2010, 18:31 ]
Na vrh
Miha_P
14 apr 2010, 15:39
Član #1387
Prijavljen dne: 16 nov 2009, 13:42
Objav: 58
Živjo,
eno vprašanje. V50, letnik 2006, 1,6D. Vozim danes normalno kot vedno vrhniški klanec 130 km/h, tik pred počivališčem Lom lučka anti-skid service requred + REDUCED ENGINE PERFORMANCE. Oboje rumena i lučka, torej "nekritično". Lepo ustavim na Lomu, ugasnem odprem manual in piše za anti-skid, da poskusi ponovno prižgat in če ugasne je ok. In ravno tako je bilo. Vendar tadrug msg ni zginil, sem pa lahko normalno pripeljal do enga serviserja, ki ga je priklopil na "neoriginal" tester, kjer je javilo napako EGR ventila. Sicer je resetiral zadevo, in se potem po 50 km zaenkrat ni ponovno pojavila, vendar me zanima naslednje:
1. ali ta zadeva paše pod menjavo, saj je pogosta napaka
2. če ne, koliko zadeva cca. košta, uradni in neuradni servis? Se dele da kje dobit in plačat samo delo pri nas?

hvala.
Na vrh
AljAž
15 apr 2010, 18:37
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Mislim da za 1.6D ni bilo nobene "akcije" na EGR. Pokliči na pooblaščen servis in povprašaj če je res tako.
Na vrh
Miha_P
21 apr 2010, 20:17
Član #1387
Prijavljen dne: 16 nov 2009, 13:42
Objav: 58
Res je, samo 2.0.
A je slučajno kdo že pucal EGR, ne menjal (kakor mi svetujejo na servisu) ali je to samo nateg, da bom čez 2 mesca spet tam na menjavi?
Na vrh
Molkisanti
21 apr 2010, 20:46
Član #886
Prijavljen dne: 22 sep 2008, 19:20
Lokacija: NM, LJ
Objav: 76
Se pridružujem Mihi P. Zaenkrat sicer še nisem opazil težav glede tega, vendar bi vseeno preventivno "spucal", glede na to, da ima avto 175kkm. Če se seveda da in če bi to zadoščalo.
Na vrh
Hokejist77
09 jul 2010, 13:29
Član #1129
Prijavljen dne: 06 maj 2009, 22:13
Objav: 37
Lep pozdrav, men se je zgodilo popolnoma enako, avto je nahal vlečit, sem ga ugasnil in ponovno zagnal in nato je 20 km deloval normalno, potem pa enako. Pri serviserju pa prvo čiščenje EGR-a ampak ni bilo neke hude razlike, zato sem ga menjal, če se z manjavo preveč zavlačuje je potrebno menjati še senzor (mislim da podtlaka). Imam pa 2.0 D letnik 2006 in proizvajalec krije 50% cene EGR ventila. Menjal pa sem ga pri 195.000km.

Lp, Andrej

[ Uredi 09 jul 2010, 13:31 ]
Na vrh
iZtok
06 nov 2010, 09:14
Član #1254
Prijavljen dne: 17 avg 2009, 21:58
Objav: 34
Živjo!
Akcija za EGR ventil je še vedno v špilu? Imamo namreč V50, 2.0D, 2006.
Katerega serviserje priporočate, glede na to, da je zadeva že v pogunu in da mi ne bo treba še enkrat razlagat o zgodni EGR?

LP, Iztok
Na vrh
Modri
22 mar 2011, 18:50
Član #1061
Prijavljen dne: 11 mar 2009, 19:12
Objav: 246
Živjo,
mislim, da je tudi meni odpovedal EGR.
Imam S40 2.0D, letnik 2006.
EGR sem menjal pred slabima dvema letoma (pri 65.000km)
Med vožnjo avto izgubi moč, kot da ne dela turbo. Tudi zvok je drugačen (predvsem nad 2000 obrati). Ali je to EGR ali kaj drugega? Ko avto ugasnem in prižgem zopet dela OK (včasih 10km, včasih 100km...)
Ali lahko vozim tak avto, ali lahko kaj dodatno poškodujem s tem?
Ali je že kdo menjal EGR dvakrat (drug EGR naj bi bil bistveno boljši od orginal vgrajenega, ali ne?)?
Ali ve kdo, kakšna je cena?
Hvala in lep pozdrav

[ Uredi 09 maj 2013, 09:19 ]
Na vrh
aly
23 mar 2011, 22:47
Član #773
Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19
Lokacija: Kranj
Objav: 429
Če ti EGR loputa "zašteka", potem ostane v istem položaju ves čas. Po mojem mnenju.

Priklop na računalnik bi verjetno odkril kakšno "občasno napako"..

Zakaj sprašuješ za ceno, saj si ga že menjal? Bi moral vedet? Tudi veš kakšni simptomi so bili pred prvo menjavo?
Na vrh
Spletna stran
Modri
24 mar 2011, 08:03
Član #1061
Prijavljen dne: 11 mar 2009, 19:12
Objav: 246
Za ceno sprašujem, ker sem ga prvič menjal, ko je bilo še nekako v garanciji in sem plačal polovico novega EGR, za delo pa nevem koliko so računali, ker so zraven opravili še neke druge servisne storitve.
Simptomi pa so prvič bili bistveno bolj neprijetni.
Po prvi težavi sem uspel voziti le še kakih 100 km in še to vsakih 5 km ustavit.
Po tem avto več ni niti vžgal, ostal sem v Postojni in do Ptuja sem potreboval avtovleko.
Na servisu so rekli, da EGR v takem stanju še niso videli - loputa je ostala ravno v nasprotnem položaju kot pri večini, ki se jim pokvari.
Zadnjih 400km se težava ni ponovila, zato upam, da se je zadeva uredila sama od sebe
Na vrh
Modri
04 apr 2011, 14:11
Član #1061
Prijavljen dne: 11 mar 2009, 19:12
Objav: 246
Po nekaj 100km brez težav, se je le ta ponovila in zato sem obiskal servis.
Ugotovili so, da je potrebno menjat filter DPF. Opravili so mi sicer regeneracijo filtra trdih delcev, vendar se je težava ponovila po 30km.
Ali je že kdo menjal DPF filter na 2.0D in koliko je plačal?
Na servisu so rekli okro 1000€
Kako je pa z neoriginalnimi DPF filtri? na netu so novi za 300-350€, vendar mi tudi privat mehaniki to odsvetujejo
Ali je že kdo odstranil ta DPF filter kot je primer na tej strani:http://tuning.vizual.si/odstranitev-dpf-filtra.html

Lp,
Darko

[ Uredi 05 apr 2011, 12:12 ]
Na vrh
Modri
05 apr 2011, 12:12
Član #1061
Prijavljen dne: 11 mar 2009, 19:12
Objav: 246
A nima noben izkušenj z menjavo DPF ali kaj podobnega?
Darko
Na vrh
mrv
05 apr 2011, 14:06
Član #1416
Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09
Lokacija: poetovio
Objav: 1234
DPF ponaredek bi te prišel nekje 450€ pri nas

@modri To moreš mal pogledat na kakšnem Ford/Citroen/Peugeot forumi.



[ Uredi 06 apr 2011, 08:29 ]
Na vrh
gildo
05 sep 2011, 15:13
Član #1184
Prijavljen dne: 23 jun 2009, 19:18
Objav: 84
Tudi meni se bliža menjava DPF ja. EGR menjal na 160kkm, sedaj imam 220kkm. So kakšne izkušnje s ponaredki DPF?
Na vrh
Damijan
05 sep 2011, 16:34
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Kaj pa, če daš originalnega obnoviti?

kresni po miški...
Na vrh
Uri-Volvo
12 sep 2011, 14:57
Član #2391
Prijavljen dne: 12 sep 2011, 14:48
Objav: 4
Lep pozdrav
Tudi ja vozim Volva V50, je letnik 2004 in ima 70000 km.
Danes zjutraj pa mi je na križišču kar obstal, sploh nisem mogel speljat ni blo moči ko sem dodal gas sploh ni prijel je kar crknil.
Po petih vžigih pa je vžgal in je delalo vse normalno tako da mislim da je mogoče tale egr ventil kot so pravili že predhodniki.

Prosim če mi lahko kdo ki ima izkušnje svetuje kaj naredit, jaz bi ga očistil če bi bilo kaj bolje.
Ali je zahtevno priti do njega.
Na vrh
AljAž
12 sep 2011, 20:38
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
2004+70 000km
Na vrh
Kelt
12 sep 2011, 20:51
Član #1099
Prijavljen dne: 09 apr 2009, 20:53
Lokacija: Maribor-Metava
Objav: 166
Se tudi najdejo, moj foter je imel l.2002 in do lani 56k prevoženih. Mislim pa da jih je pa zelo malo.
Na vrh
HB
22 nov 2011, 17:03
Član #364
Prijavljen dne: 07 jun 2007, 18:54
Objav: 80
Uri-Volvo, so še problemi? Če niso kako si jih rešil?
Na vrh
Uri-Volvo
04 jun 2012, 20:52
Član #2391
Prijavljen dne: 12 sep 2011, 14:48
Objav: 4
Lep pozdrav

Najprej opravičilo za zelo pozen odgovor.

Ja res je bil EGR ventil sm imel kar nekaj sitnosti.
Avto mi nekega jutra ni več vžgal ko bi moral v službo, nato je nekaj dni stal ker mehanik ni imel časa da bi prišel pogledat.
En dan sem bil malo siten pa sem avto poskušal vžgat, in je na nek način užgal.
Potem pa sem EGR ventil preprosto odklopil in od takrat gre brez problemov že 30 000 km.

Je pa res da je letnik 2004 in nima še diagnostike za EGR, pri novejših se to ne da narediti, ker javlja napako.
Na vrh
Pojdi na stran  1 2 [3] 4

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 53, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5996
najnovejši član: ClaudUnal
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 527
Prejšnje ankete