Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Okrepčevalnica
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

OFF TopiC II.

Pojdi na stran  1 2 3 ... 17 [18] 19 ... 72 73 74
Avtor objava
lupen
17 jul 2008, 08:11
Član #160
Prijavljen dne: 09 jan 2007, 04:36
Objav: 383
RollingStone je napisal(a): ...

A ste pravi volvo frik?

Dokažite. Kupite tole.


P.S. samo še 1 dan do konca dražbe.

OJ,če mi gre pokrov na mojo školjko Dolomite,ima neke čudne vijake,kupim takoj
Na vrh
alfaromeo
17 jul 2008, 09:12
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
ooo lupen. Vidim, da vse štima .
Na vrh
RollingStone
17 jul 2008, 10:14
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Ne kliče mene ampak mojo. Takoj, ko se mu javi pa vrže dol. Na druge številke se ne javlja... Če bi imel šansko govorit z njim bi že uredil ˝sestanek˝. Če mu iz njenega telefona napišem sms (kao kje se dobiva), pa napiše nekaj u stilu: ˝zdej ne morem mi prihaja˝ ali ˝ne morem gledam porno dvd pa mislim na tvojo....˝. Tako da, ko ga najdem ga bom kastriral.

Imam nekaj sumov, kdo je (predvsem zaradi slovenštine na nivoju podpovprečnega 5-letnika), vendar bom še počakal, da bom 100%.

P.S. če ima pa kdo tete, strice, prijatelje,...., ki delajo na tušmobilu, pa pošljem številko, če se jim ljubi pogledat kdo bi to bil.
Na vrh
lupen
17 jul 2008, 10:39
Član #160
Prijavljen dne: 09 jan 2007, 04:36
Objav: 383
alfaromeo je napisal(a): ...

ooo lupen. Vidim, da vse štima .


Štima Alfica moja štima.l.p.Kastriraj prasca,škoda,ker nobenga ne poznam na Tuš mobilu
Na vrh
alfaromeo
17 jul 2008, 13:29
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
dobro.

@Sebaveh. Zanimivo si tole pogruntal in predstavil. Poročaj kako se bo zgodba razvozljala.
Na vrh
Stiffler
17 jul 2008, 15:46
Član #345
Prijavljen dne: 25 maj 2007, 09:48
Lokacija: Frogiland
Objav: 374
Katera oseba se bo učlanila kot 666-ti član foruma

Na vrh
Beastmaster
17 jul 2008, 15:59
Član #111
Prijavljen dne: 02 dec 2006, 09:23
Objav: 1307
Damn, a se lohk dvakat učlanm....hehehehehehehe
Na vrh
Stiffler
18 jul 2008, 12:49
Član #345
Prijavljen dne: 25 maj 2007, 09:48
Lokacija: Frogiland
Objav: 374
RS... nadaljujem temo tukaj...
prlepu sliko, da še drugi vedo o čem se pogovarjava

drugače pa.... ACTROS tud ni slb

VOLVO VT pa definitiuno zmaga


[ Uredi 18 jul 2008, 12:52 ]
Na vrh
RollingStone
18 jul 2008, 16:06
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Stiffler je napisal(a): ...

drugače pa.... ACTROS tud ni slb




Sarkazem?

Ali ti to resnično???

Sem vozil to sranje, zanesljivost sicer tako-tako (če ima relativno malo km), notranjost je edina stvar, ki mi je všeč. Polno natovorjen se bolj matra, kot pa volvo ali scania z isto nazivno močjo.

No ja, pač ne moreš nevemčesa pričakovat. Konec koncev je to razen stralisa eden najcenejših kamionov.


VT pa itak zmaga po celi črti. Samo naj bo 880 z dolgo kabino . Štedilnik in mikrovalovna sta poleg televizije in wc-ja s tušem vsekakor dobrodošla.


Kaj pa American muscle? Kenworth ali Mack? V Road-Train kompoziciji?

[ Uredi 18 jul 2008, 16:17 ]
Na vrh
Stiffler
18 jul 2008, 20:29
Član #345
Prijavljen dne: 25 maj 2007, 09:48
Lokacija: Frogiland
Objav: 374
Kaj pa American muscle? Kenworth ali Mack? V Road-Train kompoziciji?


Sej jh je hudo vidt sam moje srce ostane pri volvotu (ko govorimo o avtih, tovornakih, bagrih,...)

Road-Train kompozicija----> želja, da bi jo vozu pa sam enkrat

Glede merce nevem kaj si ti vozu sam frendi, ki vozijo špedicijo z ACTROSi hočejo na volvote

Ja na delovnem mestu pa nažalost vozm Ategota 1528 pa sm moral reči besedo za meco...upam, da niste kej preveč jezni


VT pa itak zmaga po celi črti. Samo naj bo 880 z dolgo kabino . Štedilnik in mikrovalovna sta poleg televizije in wc-ja s tušem vsekakor dobrodošla.


Potem pa lahko rečeš, da nimaš stalnega naslova
Na vrh
AljAž
18 jul 2008, 20:41
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Grem jz mal na lepš; ##SANITISED## width="425" height="344">##SANITISED## src="http://www.youtube.com/v/Y1gcvHBd7oc&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">##SANITISED##>##SANITISED##> ps: lepo pridni bit do nadalnega
Na vrh
Stiffler
18 jul 2008, 20:54
Član #345
Prijavljen dne: 25 maj 2007, 09:48
Lokacija: Frogiland
Objav: 374
AljAž uživi!

RS a mislš d majo tile blokado na 90???
http://www.youtube.com/watch?v=iW6gZqWdS54&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=mp77Nzgdt0M&feature=related

... stakmule se bi pa u LJ po nakupe odpravu
http://www.youtube.com/watch?v=Ka73ZsyJJxc&feature=related
Na vrh
T-5R
18 jul 2008, 21:12
Član #387
Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40
Lokacija: GB
Objav: 745
RollingStone je napisal(a): ...

A mogoče kdo ve, kako priti do imena ali naslova brezjajčnika, ki pošilja iztirjene smsje in kliče vendar ne upa reči ničesar? Ima vegino (070) številko, pošilja pa smsje v stilu (gledam pornič a prideš k meni rad bi se igral s tvojo.......). Klical sem ga, pa nima dovolj jajc, da bi se javil. Uporabnik ni v nobenem imeniku, google pa pove, da teži (kot je videt) vsaj še dvema puncama....


Sem imel podoben primer. Tud mene je klicalo neko bitje, ki pa potem ni izjavilo ničesar. Rešil pa sem tako, da sem ga enostavno ignoriral. Ponoči sem pustil prižgan GSM, in ga dal na tiho. Zjutraj je bilo tudi po 64 neodgovorjenih klicev. En mesec je to bitje ustrajalo, na koncu pa le popustilo. Enostavno rešeno, brez živciranja, in stroškov.
Na vrh
T-5R
18 jul 2008, 21:44
Član #387
Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40
Lokacija: GB
Objav: 745
Stiffler je napisal(a): ...


Glede merce nevem kaj si ti vozu sam frendi, ki vozijo špedicijo z ACTROSi hočejo na volvote

Ja na delovnem mestu pa nažalost vozm Ategota 1528 pa sm moral reči besedo za meco...upam, da niste kej preveč jezni



Sem vozil tudi Actrosa 1840, in 1848. Uglavnem pogreb od tovornjaka. Ne vleče nikamor, menjalnik rabi pol ure, preden zamenja brzino..... Katastrofa!

Še zmeraj zmaga SCANIA 142, 420 KM. Sicer trdo vzmetenje, da ti zlomi hrbet, ampak v hrib jo je nemogoče ujeti.... Pa še dobro se jo da navit

Motorji V8 od SCANIE so zakon

Na vrh
Stiffler
19 jul 2008, 00:49
Član #345
Prijavljen dne: 25 maj 2007, 09:48
Lokacija: Frogiland
Objav: 374
T-5R... praviš da stara klasika zakon

A kdo morebiti ve za kaj hudiča morjo imeti kamioni blokado na 90km/h?
?osnaževanje?
?varnost?
Na vrh
RollingStone
19 jul 2008, 07:58
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
V EU so pač taki zakoni. Kar je amerških kanionov na onih slikah nimajo blokade, saj tam lahko vozijo (oziroma so tudi edini ki dejansko vozijo) 80mph --> 130kmh.


T-5R: se strinjam. Fora je to, da švedski kamioni (ne bodimo dlakocepski; scania ali volvo, oba sta super) vlečejo bolje od actrosa, ki NAJ BI imel enako moč motorja.

Kar se tiče menjalnikov: EPS (actros) je obupna zadeva; kar se tiče same vožnje še gre, moti me počasnosti in pa zvok ˝puče puška˝ kadar menjalnik zamenja. Avtomatiziran menjalnik je pri actrosih na voljo šele zdaj (2008 naprej).

Me je pa izredno fasciniral volvov I-shift (avtomatiziran ročni menjalnik, samo upravljanje podobno kot pri geartronicu v osebnih avtomobilih). Ročni menjalniki pri volvu IN scanii so dobri, moti me le način prestavljanja (3+3+3+3 ali 4+4+4 sistemi so lahko celo nevarni ali te vsaj hitro zmedejo če nisi navajen).
Na vrh
janko
19 jul 2008, 08:08
Član #750
Prijavljen dne: 12 maj 2008, 22:01
Lokacija: Kocevje
Objav: 156
T-5R je napisal(a): ...

Motorji V8 od SCANIE so zakon


Točno tako, vse ostalo je pa za en drek
- Ogromne kabine, v katerih je presenetljivo malo prostora
- prevelika tara, vlačilci imajo od 8200kg naprej
- ročni menjalnik, je totalen pogreb
- slabi diferenciali že od najstarejših modelov naprej
- vsak rezervni del je 3x dražji od Merc. ali MAN
- Scania retarder, ob vsakem zaviranju nabije temperaturo vode v višave


Skratka jaz sem bil tko razočaran nad tem kamionom, da sem od jeze zamenjal firmo in kamion

V novi firmi sem dobil popolnoma novega Actrosa 1848 megaspace (2.generacija)
2 leti sem z njim vozil na relaciji SLO- Španija, non-stop polna tonaža in gas v poden, edini kamion, s katerim se lahko spustiš v Nico z 90km/h, brez da se dotakneš nožne zavore. Navzgor so pa tut Scanie in Volvoti ostajali zadaj, razen kakšnih tunanih primerkov.
V 2 letih sem na kamionu zamenjal samo el. motorček od šibedaha. Tolko o zanič Mercedesih
Na vrh
T-5R
19 jul 2008, 08:59
Član #387
Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40
Lokacija: GB
Objav: 745
Kabine od SCANIE niso preveč prostorne, vem. Diferenciali se tudi lomijo že od nekdaj.

To, da pa se v Nico ne moreš spustit 90km/h z nobenim drugim kamjonom, se pa ne strinjam. Sem se spustil tudi z Volvo F12, in z MAN TGA 460 brez problema. Samo obrati morajo biti tam okoli 2200.

Glede menjalnikov, sem vozil od navadnih ZF brez sinhronov (MAN 281), do Eurotronica, Fullerja, EPS,.... verjetno še kakšnega, pa se ne spomnim. Novejših I-Shift, Opticruise,..... pa nisem.
Kakorkoli, jaz ne maram elektronike, in imam najraje mehanski prenos. Še posebej pozimi, so razno razni -tronici neuporabni! Ko se enkrat naučiš vozit z Fuller menjalnikom, postane vožnja pravi užitek, saj menjavaš brzine brez stisnit sklopke.

Na MAN-u sem imel ZF menjalnik 8+8 hidravlični prenos od ročice v kabini do menjalnika. To je super, in nevem še kaj mi je razlagal prodajalec, ko sem vozilo prevzel. Super je bilo tudi, ko je hidravlika spuščala, in sem ostal brez vzvratne, 1. 2. 3., ter 5.in 6. prestave!

Vsak ima svoje mnenje, ampak jaz bi raje vozil Volvota F12 Globetrotter letnik 85, kot pa Actrosa Megaspace.


Pa še nekaj. Scania, in Volvo imata izmerjeno moč na diferencialu, Mercedes pa podaja moč, izmerjeno na motorni gredi. V tem je velika razlika.

[ Uredi 19 jul 2008, 09:00 ]
Na vrh
RollingStone
19 jul 2008, 08:59
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
-Razen najnovejših primerkov volva in scanie, bi se strinjal. Kabino ima actros boljšo, kot pa predzadenje generacije švedov.

-Tonaža je približno enaka, pri actrosu je nazivna lahko do slabe tone manj (če ima vso opremo je več).

-Ročni menjalnik je povsod, tudi pri actrosu, totalen pogreb.

-Kar se diferencialov tiče, tudi actrosov ni ravno zlata vreden. Sicer pa je povsod tako, pri takih obremenitvah je to pač to.

- kar se tiče delov je pač to res. Sicer pa je tudi vsak kamion dražji od mercedesa (razen seveda ivecota).



1848 še nisem vozil, sem imel pa možnost vozit (oba popolnoma nova) actrosa 1844 in FH12 440. Kar se tiče moči ni primerjave; actros z enako tonažo je kar konkretno slabši.

Sicer pa ne poznam niti enega, ki bi trobil, da je actros z enako močjo poskočnejši od scanie ali volva. Razen tebe. (Če si prej vozil scanio R340 je to pač logično).

Kakorkoli, v evropi je zakon: FH16 660


in R580



No, zadnji MANi (TGX V8 680) tudi niso ravno za na odpad.

[ Uredi 19 jul 2008, 09:06 ]
Na vrh
RollingStone
19 jul 2008, 09:10
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
T-5R je napisal(a): ...

Vsak ima svoje mnenje, ampak jaz bi raje vozil Volvota F12 Globetrotter letnik 85, kot pa Actrosa Megaspace.


Točno tako. Če bi imel na voljo ta dva, ne bi dvakrat pomislil.


T-5R je napisal(a): ...

Pa še nekaj. Scania, in Volvo imata izmerjeno moč na diferencialu, Mercedes pa podaja moč, izmerjeno na motorni gredi. V tem je velika razlika.


Tega pa nisem vedel. Torej je Mrcedesovih 480HP enako uničkovitih, kot naprimer 420 pri scanii.
Na vrh
janko
19 jul 2008, 09:21
Član #750
Prijavljen dne: 12 maj 2008, 22:01
Lokacija: Kocevje
Objav: 156
Kater kamion je boljši je nikoli dokončana debata, smo debatirali na to temo marsikateri vikend, ko smo ostali zunaj in kljub temu, da smo vse skupaj obilno zalivali z pivom, nismo nikoli bili sklepčni
Na vrh
RollingStone
19 jul 2008, 09:25
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
To je zato, ker ste falili point. Point ni, kater kamion/avto/motor je boljši. Point je, da ste vse skupaj zalivali s pivom.
Na vrh
Stiffler
19 jul 2008, 09:28
Član #345
Prijavljen dne: 25 maj 2007, 09:48
Lokacija: Frogiland
Objav: 374
Predlagam da se odpre še ena tema o kamionih....ali pa da se forum še malo širi na kamione
Na vrh
T-5R
19 jul 2008, 09:33
Član #387
Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40
Lokacija: GB
Objav: 745
Kar me zeloooo moti pri MAN-ih je slaba kvaliteta materijalov, in plastični klobuk na kabini. Moj je bil bele barve, in kadar sem zagrnil zavese podnevi, se je na robovih videla svetloba. Izolacija nikakršna, pozimi si brez Webasta nastavljenega na max. zmrznil pri -5 stopinjah C. Da glede varnosti ne govorim......

Švedski tovornjaki pa morajo imeti kabino popolnoma brez plastike, tudi tisti klobuk na vrhu, mora bit kovinski. Zaradi tega tudi večja teža.

Me je pa prijetno presenetil Iveco Stralis. Izboljšani materijali, lepša razporeditev v kabini, motorji tudi niso napačni. Če samo pomislim na Eurostarja, ali Eurotecha, je Stralis 100% napredoval.

Je pa na jugu Italije še zmeraj zakon Turbostar 190.48


V8 motor, uradno 480 konjev, neuradno pa......
Med najbolj priljubljene pa sodi še Scania 143.
Na vrh
T-5R
19 jul 2008, 09:36
Član #387
Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40
Lokacija: GB
Objav: 745
janko je napisal(a): ...

Kater kamion je boljši je nikoli dokončana debata, smo debatirali na to temo marsikateri vikend, ko smo ostali zunaj in kljub temu, da smo vse skupaj obilno zalivali z pivom, nismo nikoli bili sklepčni


Hehe, mi smo enako počeli na Ventimiglii, ali La Junqueri
Na vrh
Stiffler
21 jul 2008, 13:59
Član #345
Prijavljen dne: 25 maj 2007, 09:48
Lokacija: Frogiland
Objav: 374
Tile so si pa zaželeli hitrosti...z novim avtomobilom

http://www.youtube.com/watch?v=71fQKVNb5gs
Na vrh
Stiffler
21 jul 2008, 21:29
Član #345
Prijavljen dne: 25 maj 2007, 09:48
Lokacija: Frogiland
Objav: 374
Ko govorimo o težki mehanizaciji.....

http://www.youtube.com/watch?v=dJWRiv3KyXE

Na vrh
Damijan
23 jul 2008, 18:40
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
LEGOLAND, San Diego, CA




Na vrh
Terminator
01 avg 2008, 15:57
Član #74
Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29
Lokacija: Ljubljana
Objav: 2980
Pa to človek ne more verjet

Folk sploh ne ve kaj prodaja.... klik

piše da ima multifunkcijski volan in ročni 5 stopenjski menjalnik iz slike pa se lepo vidi da je volan "navaden" in da je avtomatski menjalnik
Na vrh
janko
01 avg 2008, 17:34
Član #750
Prijavljen dne: 12 maj 2008, 22:01
Lokacija: Kocevje
Objav: 156
To si ti malo narobe zastopu:
- volan lahko vrtiš v levo in v desno poleg tega pa lahko tudi potrobiš, torej je multifunkcijski

- menjalnik ima pa tudi več stopenj, pomikat ga je pa treba na roke


Na vrh
T-5R
02 avg 2008, 15:50
Član #387
Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40
Lokacija: GB
Objav: 745
Nagradno vprašanje! Koliko koncev ima motorna gred, kadar se zlomi čez pol?
(Odgovor je na sliki, pa kar je ostalo od motorja tud)






P.S. Ni od Volvota!
Na vrh
Pojdi na stran  1 2 3 ... 17 [18] 19 ... 72 73 74

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 50, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5981
najnovejši član: Bobbikedge
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete