|
|
lupen | 17 jul 2008, 08:11 | |
| Član #160 Prijavljen dne: 09 jan 2007, 04:36 Objav: 383
| RollingStone je napisal(a): ... A ste pravi volvo frik? Dokažite. Kupite tole. P.S. samo še 1 dan do konca dražbe. OJ,če mi gre pokrov na mojo školjko Dolomite,ima neke čudne vijake,kupim takoj | Na vrh | |
alfaromeo | 17 jul 2008, 09:12 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| ooo lupen. Vidim, da vse štima .
| Na vrh | |
RollingStone | 17 jul 2008, 10:14 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Ne kliče mene ampak mojo. Takoj, ko se mu javi pa vrže dol. Na druge številke se ne javlja... Če bi imel šansko govorit z njim bi že uredil ˝sestanek˝. Če mu iz njenega telefona napišem sms (kao kje se dobiva), pa napiše nekaj u stilu: ˝zdej ne morem mi prihaja˝ ali ˝ne morem gledam porno dvd pa mislim na tvojo....˝. Tako da, ko ga najdem ga bom kastriral.
Imam nekaj sumov, kdo je (predvsem zaradi slovenštine na nivoju podpovprečnega 5-letnika), vendar bom še počakal, da bom 100%.
P.S. če ima pa kdo tete, strice, prijatelje,...., ki delajo na tušmobilu, pa pošljem številko, če se jim ljubi pogledat kdo bi to bil. | Na vrh | |
lupen | 17 jul 2008, 10:39 | |
| Član #160 Prijavljen dne: 09 jan 2007, 04:36 Objav: 383
| alfaromeo je napisal(a): ... ooo lupen. Vidim, da vse štima . Štima Alfica moja štima.l.p.Kastriraj prasca,škoda,ker nobenga ne poznam na Tuš mobilu | Na vrh | |
alfaromeo | 17 jul 2008, 13:29 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| dobro.
@Sebaveh. Zanimivo si tole pogruntal in predstavil. Poročaj kako se bo zgodba razvozljala. | Na vrh | |
Stiffler | 17 jul 2008, 15:46 | |
| Član #345 Prijavljen dne: 25 maj 2007, 09:48 Lokacija: Frogiland Objav: 374
| Katera oseba se bo učlanila kot 666-ti član foruma
| Na vrh | |
Beastmaster | 17 jul 2008, 15:59 | |
| Član #111 Prijavljen dne: 02 dec 2006, 09:23 Objav: 1307
| Damn, a se lohk dvakat učlanm....hehehehehehehe | Na vrh | |
Stiffler | 18 jul 2008, 12:49 | |
| Član #345 Prijavljen dne: 25 maj 2007, 09:48 Lokacija: Frogiland Objav: 374
| RS... nadaljujem temo tukaj... prlepu sliko, da še drugi vedo o čem se pogovarjava
drugače pa.... ACTROS tud ni slb
VOLVO VT pa definitiuno zmaga
[ Uredi 18 jul 2008, 12:52 ] | Na vrh | |
AljAž | 18 jul 2008, 20:41 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Grem jz mal na lepš; ##SANITISED## width="425" height="344">##SANITISED## src="http://www.youtube.com/v/Y1gcvHBd7oc&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">##SANITISED##>##SANITISED##> ps: lepo pridni bit do nadalnega | Na vrh | |
T-5R | 18 jul 2008, 21:12 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| RollingStone je napisal(a): ...
A mogoče kdo ve, kako priti do imena ali naslova brezjajčnika, ki pošilja iztirjene smsje in kliče vendar ne upa reči ničesar? Ima vegino (070) številko, pošilja pa smsje v stilu (gledam pornič a prideš k meni rad bi se igral s tvojo.......). Klical sem ga, pa nima dovolj jajc, da bi se javil. Uporabnik ni v nobenem imeniku, google pa pove, da teži (kot je videt) vsaj še dvema puncama....
Sem imel podoben primer. Tud mene je klicalo neko bitje, ki pa potem ni izjavilo ničesar. Rešil pa sem tako, da sem ga enostavno ignoriral. Ponoči sem pustil prižgan GSM, in ga dal na tiho. Zjutraj je bilo tudi po 64 neodgovorjenih klicev. En mesec je to bitje ustrajalo, na koncu pa le popustilo. Enostavno rešeno, brez živciranja, in stroškov.
| Na vrh | |
T-5R | 18 jul 2008, 21:44 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Stiffler je napisal(a): ... Glede merce nevem kaj si ti vozu sam frendi, ki vozijo špedicijo z ACTROSi hočejo na volvote Ja na delovnem mestu pa nažalost vozm Ategota 1528 pa sm moral reči besedo za meco...upam, da niste kej preveč jezni
Sem vozil tudi Actrosa 1840, in 1848. Uglavnem pogreb od tovornjaka. Ne vleče nikamor, menjalnik rabi pol ure, preden zamenja brzino..... Katastrofa!
Še zmeraj zmaga SCANIA 142, 420 KM. Sicer trdo vzmetenje, da ti zlomi hrbet, ampak v hrib jo je nemogoče ujeti.... Pa še dobro se jo da navit Motorji V8 od SCANIE so zakon
| Na vrh | |
Stiffler | 19 jul 2008, 00:49 | |
| Član #345 Prijavljen dne: 25 maj 2007, 09:48 Lokacija: Frogiland Objav: 374
| T-5R... praviš da stara klasika zakon
A kdo morebiti ve za kaj hudiča morjo imeti kamioni blokado na 90km/h? ?osnaževanje? ?varnost? | Na vrh | |
RollingStone | 19 jul 2008, 07:58 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| V EU so pač taki zakoni. Kar je amerških kanionov na onih slikah nimajo blokade, saj tam lahko vozijo (oziroma so tudi edini ki dejansko vozijo) 80mph --> 130kmh.
T-5R: se strinjam. Fora je to, da švedski kamioni (ne bodimo dlakocepski; scania ali volvo, oba sta super) vlečejo bolje od actrosa, ki NAJ BI imel enako moč motorja.
Kar se tiče menjalnikov: EPS (actros) je obupna zadeva; kar se tiče same vožnje še gre, moti me počasnosti in pa zvok ˝puče puška˝ kadar menjalnik zamenja. Avtomatiziran menjalnik je pri actrosih na voljo šele zdaj (2008 naprej).
Me je pa izredno fasciniral volvov I-shift (avtomatiziran ročni menjalnik, samo upravljanje podobno kot pri geartronicu v osebnih avtomobilih). Ročni menjalniki pri volvu IN scanii so dobri, moti me le način prestavljanja (3+3+3+3 ali 4+4+4 sistemi so lahko celo nevarni ali te vsaj hitro zmedejo če nisi navajen). | Na vrh | |
janko | 19 jul 2008, 08:08 | |
| Član #750 Prijavljen dne: 12 maj 2008, 22:01 Lokacija: Kocevje Objav: 156
| T-5R je napisal(a): ... Motorji V8 od SCANIE so zakon
Točno tako, vse ostalo je pa za en drek - Ogromne kabine, v katerih je presenetljivo malo prostora - prevelika tara, vlačilci imajo od 8200kg naprej - ročni menjalnik, je totalen pogreb - slabi diferenciali že od najstarejših modelov naprej - vsak rezervni del je 3x dražji od Merc. ali MAN - Scania retarder, ob vsakem zaviranju nabije temperaturo vode v višave
Skratka jaz sem bil tko razočaran nad tem kamionom, da sem od jeze zamenjal firmo in kamion
V novi firmi sem dobil popolnoma novega Actrosa 1848 megaspace (2.generacija) 2 leti sem z njim vozil na relaciji SLO- Španija, non-stop polna tonaža in gas v poden, edini kamion, s katerim se lahko spustiš v Nico z 90km/h, brez da se dotakneš nožne zavore. Navzgor so pa tut Scanie in Volvoti ostajali zadaj, razen kakšnih tunanih primerkov. V 2 letih sem na kamionu zamenjal samo el. motorček od šibedaha. Tolko o zanič Mercedesih | Na vrh | |
T-5R | 19 jul 2008, 08:59 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Kabine od SCANIE niso preveč prostorne, vem. Diferenciali se tudi lomijo že od nekdaj.
To, da pa se v Nico ne moreš spustit 90km/h z nobenim drugim kamjonom, se pa ne strinjam. Sem se spustil tudi z Volvo F12, in z MAN TGA 460 brez problema. Samo obrati morajo biti tam okoli 2200.
Glede menjalnikov, sem vozil od navadnih ZF brez sinhronov (MAN 281), do Eurotronica, Fullerja, EPS,.... verjetno še kakšnega, pa se ne spomnim. Novejših I-Shift, Opticruise,..... pa nisem. Kakorkoli, jaz ne maram elektronike, in imam najraje mehanski prenos. Še posebej pozimi, so razno razni -tronici neuporabni! Ko se enkrat naučiš vozit z Fuller menjalnikom, postane vožnja pravi užitek, saj menjavaš brzine brez stisnit sklopke.
Na MAN-u sem imel ZF menjalnik 8+8 hidravlični prenos od ročice v kabini do menjalnika. To je super, in nevem še kaj mi je razlagal prodajalec, ko sem vozilo prevzel. Super je bilo tudi, ko je hidravlika spuščala, in sem ostal brez vzvratne, 1. 2. 3., ter 5.in 6. prestave!
Vsak ima svoje mnenje, ampak jaz bi raje vozil Volvota F12 Globetrotter letnik 85, kot pa Actrosa Megaspace.
Pa še nekaj. Scania, in Volvo imata izmerjeno moč na diferencialu, Mercedes pa podaja moč, izmerjeno na motorni gredi. V tem je velika razlika.
[ Uredi 19 jul 2008, 09:00 ] | Na vrh | |
RollingStone | 19 jul 2008, 08:59 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| -Razen najnovejših primerkov volva in scanie, bi se strinjal. Kabino ima actros boljšo, kot pa predzadenje generacije švedov.
-Tonaža je približno enaka, pri actrosu je nazivna lahko do slabe tone manj (če ima vso opremo je več).
-Ročni menjalnik je povsod, tudi pri actrosu, totalen pogreb.
-Kar se diferencialov tiče, tudi actrosov ni ravno zlata vreden. Sicer pa je povsod tako, pri takih obremenitvah je to pač to.
- kar se tiče delov je pač to res. Sicer pa je tudi vsak kamion dražji od mercedesa (razen seveda ivecota).
1848 še nisem vozil, sem imel pa možnost vozit (oba popolnoma nova) actrosa 1844 in FH12 440. Kar se tiče moči ni primerjave; actros z enako tonažo je kar konkretno slabši.
Sicer pa ne poznam niti enega, ki bi trobil, da je actros z enako močjo poskočnejši od scanie ali volva. Razen tebe. (Če si prej vozil scanio R340 je to pač logično).
Kakorkoli, v evropi je zakon: FH16 660
in R580
No, zadnji MANi (TGX V8 680) tudi niso ravno za na odpad.
[ Uredi 19 jul 2008, 09:06 ] | Na vrh | |
RollingStone | 19 jul 2008, 09:10 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| T-5R je napisal(a): ...
Vsak ima svoje mnenje, ampak jaz bi raje vozil Volvota F12 Globetrotter letnik 85, kot pa Actrosa Megaspace.
Točno tako. Če bi imel na voljo ta dva, ne bi dvakrat pomislil.
T-5R je napisal(a): ...
Pa še nekaj. Scania, in Volvo imata izmerjeno moč na diferencialu, Mercedes pa podaja moč, izmerjeno na motorni gredi. V tem je velika razlika.
Tega pa nisem vedel. Torej je Mrcedesovih 480HP enako uničkovitih, kot naprimer 420 pri scanii. | Na vrh | |
janko | 19 jul 2008, 09:21 | |
| Član #750 Prijavljen dne: 12 maj 2008, 22:01 Lokacija: Kocevje Objav: 156
| Kater kamion je boljši je nikoli dokončana debata, smo debatirali na to temo marsikateri vikend, ko smo ostali zunaj in kljub temu, da smo vse skupaj obilno zalivali z pivom, nismo nikoli bili sklepčni | Na vrh | |
RollingStone | 19 jul 2008, 09:25 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| To je zato, ker ste falili point. Point ni, kater kamion/avto/motor je boljši. Point je, da ste vse skupaj zalivali s pivom. | Na vrh | |
Stiffler | 19 jul 2008, 09:28 | |
| Član #345 Prijavljen dne: 25 maj 2007, 09:48 Lokacija: Frogiland Objav: 374
| Predlagam da se odpre še ena tema o kamionih....ali pa da se forum še malo širi na kamione | Na vrh | |
T-5R | 19 jul 2008, 09:33 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Kar me zeloooo moti pri MAN-ih je slaba kvaliteta materijalov, in plastični klobuk na kabini. Moj je bil bele barve, in kadar sem zagrnil zavese podnevi, se je na robovih videla svetloba. Izolacija nikakršna, pozimi si brez Webasta nastavljenega na max. zmrznil pri -5 stopinjah C. Da glede varnosti ne govorim......
Švedski tovornjaki pa morajo imeti kabino popolnoma brez plastike, tudi tisti klobuk na vrhu, mora bit kovinski. Zaradi tega tudi večja teža.
Me je pa prijetno presenetil Iveco Stralis. Izboljšani materijali, lepša razporeditev v kabini, motorji tudi niso napačni. Če samo pomislim na Eurostarja, ali Eurotecha, je Stralis 100% napredoval.
Je pa na jugu Italije še zmeraj zakon Turbostar 190.48
V8 motor, uradno 480 konjev, neuradno pa...... Med najbolj priljubljene pa sodi še Scania 143. | Na vrh | |
Damijan | 23 jul 2008, 18:40 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| LEGOLAND, San Diego, CA
| Na vrh | |
Terminator | 01 avg 2008, 15:57 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| Pa to človek ne more verjet
Folk sploh ne ve kaj prodaja.... klik
piše da ima multifunkcijski volan in ročni 5 stopenjski menjalnik iz slike pa se lepo vidi da je volan "navaden" in da je avtomatski menjalnik | Na vrh | |
janko | 01 avg 2008, 17:34 | |
| Član #750 Prijavljen dne: 12 maj 2008, 22:01 Lokacija: Kocevje Objav: 156
| To si ti malo narobe zastopu: - volan lahko vrtiš v levo in v desno poleg tega pa lahko tudi potrobiš, torej je multifunkcijski
- menjalnik ima pa tudi več stopenj, pomikat ga je pa treba na roke
| Na vrh | |
T-5R | 02 avg 2008, 15:50 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Nagradno vprašanje! Koliko koncev ima motorna gred, kadar se zlomi čez pol? (Odgovor je na sliki, pa kar je ostalo od motorja tud)
P.S. Ni od Volvota! | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 50, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|