|
|
(V70 tdi) težko vžiganje
|
|
aMIR BiH-a | 14 avg 2007, 08:45 | |
| Član #435Prijavljen dne: 30 jul 2007, 07:39 Objav: 8 | Ponekad mi se javi problem sa paljenjem auta (i kad je hladan i kad je vruc motor), dugo vergla. Da li su u pitanju grijaci, svecke ili nesto drugo?
Unaprijed hvala na bilo kakvoj informaciji!
naslov popravil AljAž
[ Uredi 14 avg 2007, 09:28 ] | Na vrh | |
AljAž | 14 avg 2007, 09:35 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Morda injektorji. | Na vrh | |
T-5R | 14 avg 2007, 17:16 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Problem je v predvžigu, ki ni pravilno nastavljen. Predvžig, je pri teh motorjih 0,275+-0,025 stopinje. Nastavljen mora biti točno, ker so ti motorji zelo občutljivi na to. Drugače pa se na 60kkm kontrolira predvžig.
Možno je tudi, da je slaba glava na črpalki VP37. To preveriš tako, da topel motor ugasniš, in poliješ vodo po glavi črpalke. Če motor potem vžge normalno, je to krivo. | Na vrh | |
jani | 14 avg 2007, 18:41 | |
| Član #351 Prijavljen dne: 30 maj 2007, 18:59 Objav: 13
| Zdravo. Bi se še jaz malo prklopu: Meni pa težko vžiga samo ko je hladen. Kaj bi pa tu blo krivo, tud predvžig al šekaj več?
hvala
| Na vrh | |
T-5R | 14 avg 2007, 20:45 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Kakšen motor pa imaš? Kako ti pa vžiga? Samo vergla več časa, ali dela kot da mu zmanjka nafta? Koliko km? | Na vrh | |
jani | 14 avg 2007, 23:36 | |
| Član #351 Prijavljen dne: 30 maj 2007, 18:59 Objav: 13
| l. 1997 TDI, 266000 km, ko obrnem ključ nekaj cajta vergla, potem pa vžge in normalno laufa. Ko pa je vroč vžiga normalno. | Na vrh | |
aMIR BiH-a | 15 avg 2007, 08:43 | |
| Član #435 Prijavljen dne: 30 jul 2007, 07:39 Objav: 8
| Hvala!
A jeli moguce da lucka SRS ima veze sa paljenjem, jer ako pokusam upaliti prije nego se ugasi onda samo vergla. ako sacekam malo duze pali brez problema. | Na vrh | |
AljAž | 15 avg 2007, 12:31 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| SRS nima veze(to je sistem airbagov). Kolikor jaz vem težje vžiga, tudi če so slabi injektorji. | Na vrh | |
T-5R | 15 avg 2007, 15:28 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Eno je common rail sistem, drugo pa TDI. Pri slednjem, morajo bit inektorji že precej precej slabi, da avto težko vžiga (če sploh bi vžgal, ker bi prej spralo cilindre). V primeru slabih inektorjev, bi avto tudi precej kadil pri pospeševanju. Drugo pa je Cr sistem. Tam imajo izrabljeni inektorji prevelik povratek goriva, zato se mora črpalka večkrat zavrtet, da ustvari dovolj pritiska v sistemu, in tako avto več časa vergla.
Itak, pa je potrebno inektorje obnovit-zamenjat pri 150kkm, če imate radi svoje avte, in okolje. (ja, vem strošek)
Če hladen ne vžiga (TDI) je velika verjetnost, da je zamaknjen predvžig. Za pravilno nastavitev je potreben komparator, in pa seveda znanje, ter nekaj časa. | Na vrh | |
aMIR BiH-a | 21 avg 2007, 10:04 | |
| Član #435 Prijavljen dne: 30 jul 2007, 07:39 Objav: 8
| Kad dam kontankt moram dugo cekati da bih bio siguran da ce upaliti inace samo vergla i nece upaliti. (to se desava samo kad je hladan motor). (tdi 2000, 262000 km) | Na vrh | |
jospo | 21 avg 2007, 10:09 | |
| Član #354 Prijavljen dne: 02 jun 2007, 07:48 Objav: 35
| Jaz bi se tud vklopil v to temo: Imam enak problem slabega vžiganja avtomobila (2,5 tdi,154km),problem se pojavi samo ko je stanje goriva malo pred rezervo.Avto nekaj časa vergla(5sek),nato napol vžge(ga trese koda nima nafte) nato vžge,nato se pa zadaj pokadi velik dim... Svečke so vredu(preverjeno na servisu) A ima mogoče kdo kakšno rešitev???
[ Uredi 21 avg 2007, 10:16 ] | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 21 avg 2007, 14:25 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Na kakšnem servisu pa preverjajo svečke na diesel-u? Summit? | Na vrh | |
AljAž | 21 avg 2007, 14:42 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Mogoče je mislil grelne svečke-za predgretje. | Na vrh | |
jospo | 21 avg 2007, 15:15 | |
| Član #354 Prijavljen dne: 02 jun 2007, 07:48 Objav: 35
| Tako kot si rekel Aljaž gre se za grelne svečke | Na vrh | |
sebaveh | 21 avg 2007, 16:05 | |
| Član #91 Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08 Lokacija: Slovenska Bistrica Objav: 1249
| jospo je napisal(a): ...
Jaz bi se tud vklopil v to temo: Imam enak problem slabega vžiganja avtomobila (2,5 tdi,154km),problem se pojavi samo ko je stanje goriva malo pred rezervo.Avto nekaj časa vergla(5sek),nato napol vžge(ga trese koda nima nafte) nato vžge,nato se pa zadaj pokadi velik dim... Svečke so vredu(preverjeno na servisu) A ima mogoče kdo kakšno rešitev???
Ko odpreš čep tanka, se mogoče sliši kot da bi zrak potegnilo noter? Poskusi odvit čep, ga ponovno privit in vžgi avto. Če bo vžgal brez problema, potem zna biti slabo prezračevanje rezervoarja in zato nastane v njem podtlak.
| Na vrh | |
sebaveh | 21 avg 2007, 16:07 | |
| Član #91 Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08 Lokacija: Slovenska Bistrica Objav: 1249
| aMIR BiH-a je napisal(a): ...
Kad dam kontankt moram dugo cekati da bih bio siguran da ce upaliti inace samo vergla i nece upaliti. (to se desava samo kad je hladan motor). (tdi 2000, 262000 km)
Pri tej starosti in kilometraži bi že lahko bile defektne svečke. | Na vrh | |
T-5R | 21 avg 2007, 20:11 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Itak, da je potrebno preveriti tudi ogrevalne svečke pri tej kilometraži. Ampak Tdi vžge brez svečk tudi če je zunaj 0stopinj brez problema. Preverjeno!
Točen predvžig, pa se res malokdo potrudi nastaviti. Še celo nekateri servisi nimajo, ali pa ne znajo uporabljati komparatorja. | Na vrh | |
aMIR BiH-a | 22 avg 2007, 07:23 | |
| Član #435 Prijavljen dne: 30 jul 2007, 07:39 Objav: 8
| Hvala na informacijama. Samo kod mene nema dobrih automehanicara.
Sad mi je zao sto ja ne znam toliko o autima heheh . | Na vrh | |
cleaner | 07 dec 2007, 12:19 | |
| Član #189 Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42 Objav: 534
| Jaz pa sem opazil (metoda izlocanja), da je dolgotrajno vziganje pri mrzlem motorju povezano s polozajem ventilatorja kabine. Se pravi: 1. ce je ventilator na AUTO (in AC ON ali OFF), potem dolgo vergla preden vzge 2. ce je ventilator na 0 (klima gre v tem primeru sama na OFF) vzge enako hitro, kot pri ogreti masini
Simptomi se pojavljajo ze nekaj casa (ne glede na letni cas), vmes sem poizkusal z rezervnim kljucem, obnovili smo alternator (premalo je polnil) itd. Je lahko kriv svoh akumulator? Cudno se mi zdi, da bi ga ventilator obremenjeval, ker ce je na AUTO, potem zacne pihat sele ko je motor prizgan. Predlogi dobrodosli.
EDIT: V petek je bil avto na servisu. Diagnoza: ena od grelnih sveck je bila fuc. Sedaj vziga ko sus!
[ Uredi 10 dec 2007, 09:37 ] | Na vrh | |
Sasko | 04 jun 2008, 20:25 | |
| Član #775 Prijavljen dne: 04 jun 2008, 19:51 Objav: 68
| Jaz imam iste težave kakor amir imam volvo v70 2.5tdi letnik 99 ko ja hladen motor noče vžgati če pa počakam da se lučka od srs-ja ugasne pa avto vžge brez problemov grelne svečke so nove.Imam pa na sumu senzor za vodo ki ja blizu 2ge grelne svečke če ga odklopim avto vžge kot violina.In pa še nekaj me matra ko pospešujem mi okoli 3000 obratih avto zamori ko pa preide določeno točko pa s5 potegne. | Na vrh | |
amirBIH | 06 jun 2008, 07:22 | |
| Član #776 Prijavljen dne: 05 jun 2008, 14:17 Objav: 1
| Pozdrav! Moji problemi sa paljenjem su nestali slucajno. Svaki put kad samo vergla (kad nece da upali) dovoljno je da izvadim kljuc iz brave i ponovo pokusam upaliti i svaki put upali. (ne znam da li to ima veze sa ocitanjem koda?) | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 71, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|