|
|
Primerjava V70, S60 in S80 Pojdi na stran
[1]
2
3
|
|
strojnik | 15 feb 2009, 13:39 | |
| Član #1031Prijavljen dne: 15 feb 2009, 13:11 Objav: 134 | Lep pozdrav vsem skupaj.
Sem nov na forumu ampak ga že nekaj časa prebiram ker kupujem nov (beri rabljen) avto.
Sedaj vozim BMW-ja in se nekako odločam med BMW-jem (serija 5 E39, E60 je hudičevo drago vzdrževanje), Mercedesom (C ali mogoče E čeprav me tudi skrbi da je hudičevo drago vzdrževanje) in Volvotom (predvsem zaradi varnosti, no pa oblikovno so tud hudičevo lepi). Vem da so to popolnoma različni vozovi ampak...vsake oči imajo svojega malarja
Vglavnem imam par vprašanj, ki me tarejo in upam da mi boste znal odgovorit. Avto bom kupil v drugi polovici leta (če bo vse OK), in sicer si že dolgo želim velik avto (sedaj imam Compact-a).
Na leto delam cca. 23-24 tisoč kilometrov (predvsem Kranj-Ljubljanja in Kranj-maribor) zato se nekako bolj nagibam k bencinarju kot pa dizelnu. Gledam predvsem za V70 (tudi S60) in S80 od letnika 2004 ali 2005 naprej z do nekje 125.000 kilometrov.
No sedaj pa vprašanja: 1. Kakšna je razlika pri 2.4 bencinarju med 103 in 125 kW 2. Kako se obnese avtomatik in ali so znane kakšne hibe na avtomatih (želim si avtomatika ker sem tudi precej umirjen voznik ampak poznam človeka ki je za avtomat odštel okoli 7 tisoč € za S80 kar pa je preveč) 3. Kakšna je razlika v ceni med rezervnimi deli za V70 in S80 4. Ali sta S60 in V70 narejena na isti osnovi? Ker vem da je v S60 hudičevo malo prostora za noge v drugi vrsti (velik sem 188 cm in spredaj rabim precej prostora) me zanima ali je v V70 isto in kako je s prostorom pri S80? 5. Kako je z nakupom vozila v tujini, ali imate kakšne izkušnje kje se da dobiti preverjeno vozilo?
Vozilo imam namen servisirati sam (beri aviomehanik v družini in sam strojnik z veliko začetnico), razen pri menjavi jermenov bi se seveda obrnil na kakšnega "garažnega" mehanika ki te stvari bolj obvlada (vidim da jih je sicer bolj malo ampak to ni problem).
Zaenkrat HVALA za odgovore kakšno vprašanje pa sigurno še pride...
[ Uredi 15 feb 2009, 13:44 ] | Na vrh | |
noj | 15 feb 2009, 14:42 | |
| Član #46 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01 Lokacija: Arja Vas Objav: 855
| Pozdravljen in dobrodošel med nami!
Kar se tiče prvega vprašanja, je motor v osnovi isti, spremenjena je elektronika. Kar se tiče šibkejše izvedbe, zaradi drugačne porazdelitve navora lepše vleče pri nizkih obratih kot močnejša izvedba, nekje od 90km/h naprej pa se pozna, da močnejši veliko bolj 'potegne'. Kar se tiče porabe, je praktično enaka pri obeh izvedbah. Oba motorja sta znana po dolgi življenjski dobi, brez večjih napak, seveda ob pravilnem oz. rednem vzdrževanju. Kar se tiče avtomatikov, je pri omenjenihi motorjih starejše izvedbe, in ni geartronic, ki ga vidimo v večini današnjih volvov. Kar se kvalitete tiče, naj bi delali dobro, in ni večjih hib. Spet je pomembno vzdrževanje le tega. Razlika v ceni rezvervnih delov med s60/v70 in s80 je zanemarljiva oz. je praktično ni. Oba avtomobila sta narejena na isti osnovi (s60,v70). Kar se prostora za noge tiče, ga je v zadnji vrsti v s60 zelo (pre)malo, v v70 je zadovoljivo in ga je več. V s80 ga imaš še malo več, in mislim da v tem avtu nobenemu ne primankuje prostora.
Predlagam, da prideš na kakšen sestanek, ali izlet in dobiš informacije lastnikov iz prve roke, mislim pa da se bo tudi za kakšno testno vožnjo dalo dogovoriti.
Kar se tiče s80 prve generacije, bi priporočal oba dizelska motorja, od bencinarje pa 2.4 v obeh izvedbah in pa 2.5t. Pri v70 bi priporočal iste motorje in pa seveda še t5 izvedbo.
Uspešen nakup!
[ Uredi 15 feb 2009, 14:48 ] | Na vrh | |
Torkel | 15 feb 2009, 16:36 | |
| Član #124 Prijavljen dne: 12 dec 2006, 23:10 Lokacija: Pogosto v Volvu Objav: 545
| Tudi volvo ima "hudičevo" drago vzdrževanje, kot ti temu praviš. Primerljivo s kakšnim manjšim, morda korejskim vozilom še posebej. Plus volva je v tem, da se glede na ostala vozila manj kvari, kar pa je načeloma možno ob nekaterih pogojih. Prvi je ta, da vozilo voziš na dober pooblaščen servis in ga na predpisane intervale vzdržuješ in imaš veliko sreče pri nakupu rabljenega vozila...
Sicer pa lepo, da razmišljaš o volvu in zagotovo ti ne bo žal. Malce pobrskaj po forumu in večino odgovorov na tvoja vprašanja je že napisanih | Na vrh | |
JG | 15 feb 2009, 16:43 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| Glede prostornosti, lahko rečem, če rabiš veliko prostora na zadnji klopi, potem raje glej S80 ali V70, ker ga imata dosti več kot S60, medtem, ko so vsi trije na prednjih sedežih zelo prostorni in udobni (kar je tudi odlika Volvov). Glede motorjev bi jaz vzel turbo bencinarja (2.5T), če ti pa neugodna registracija in zavarovanje ne dišita preveč, bi pa sam vzel raje D5 kot pa 2.4i. Glede avtomatikov pa takole, sam ga imam (geartronic), pa ga lahko res zelo pohvalim, dela brezhibno, brez zatikanja in "cukanja", pač tako kot mora delat. Kakša je življenjska doba avtomatov ne vem, samo če gledaš vozilo staro 4-5 let, z znano zgodovino, mislim da se nimaš kaj bati. Glede uvoza pa takole, sam imam sedaj že drugega Volva, uvoženega iz tujine (Italija) in z nobenim nisem imel problemov.
Torej srečno pri nakupu, kar koli že bo, če bo pa Volvo sem pa siguren, ko se boš vozil v "fotelju" in spoznal kaj je to vrhunski avdio sistem, ti ne bo žal | Na vrh | |
strojnik | 15 feb 2009, 17:47 | |
| Član #1031 Prijavljen dne: 15 feb 2009, 13:11 Objav: 134
| Najprej hvala za dobrodošlico in odgovore.
Glede prostornosti se vsekakor nagibam k V70 ali S80, ampak ker je na netu precej zelo lepih S60 sem dal tudi v izbor.
Motor mi nekako najbolj diši 2.4 s 125kW, 2.5T pa se nekako izogibam zaradi same turbine, ker se le kupuje rabljeno vozilo in želim čim bolj zmanjšat možnosti za različne okvare (zato tudi nekako bežim od dizelna preč). Kot sem zgoraj napisal bom vozilo v večji meri sam rihtal, razen pri avtomatiku in pri jermenih bi stvar zaupal mehaniku, ki se z volvoti ukvarja, seveda bi mu rade volje priskočil na pomoč pri delu
Kar se udobja tiče vem da je zelo v špici, ker sem že imel priložnost peljat S60 in novega S80, V 70 pa me čaka v prihodnjih dneh tako da bo slika približno celotna.
Kar nekaj znancev ima volvote (V40, V70 in S80) in so z njimi zelo zadovoljni, zato tudi gledam v tej smeri...
A mogoče kdo pozna kakšno internetno stran kjer so vsi podatki od teh vozil, mogoče celo katalogi da se vidijo mere vozil itd...?
| Na vrh | |
bvogri | 15 feb 2009, 17:50 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| No volvo S80 I.gen/ V70 II/S60 I ima res nekaj cenejše vzdrževanje kot bmw E60, nekje na ravni E39. Najprej zato ker nima toliko novodobnih modulov, inteligentnih klim... ki so seveda lahko v veselje ampak ko kaj crkne pa je joj. Drugič zato ker je tudi podvozje in motor bolj enostavne gradnje ni dvojnih vanosov, valvetronicov... Vsak imata tudi neke prirojene napake volvo- števec& povezana elektronika, abs enota... bmw (izpušni kolektor- dizli in pa volanska letev). Ni pa noben bav bav noben od teh, sploh z bencinarjem pod nosom. Vse to prinese tudi stvari na tehtnici na drugo stran... volvovi atosferci ne dajo toliko od sebe poraba pa ni ravno najnižja. Če hočeš zalagat ovinke ti to z nobenim volvom razen pogojno R nebo v veselje. Na avtocesti boš tudi zamanj iskal tišino in voznost nemcev (večje hitrosti). Ima pa volvo nekaj zelo pozitivnih točk. Če nisi pristaš trdote boš užival v volvo foteljih, prav tako v mehjeje nastavljenem podvozju in odličnem audio sistemu. Če ti to pomeni udobje primerljivega avtomobila ne boš našel! Prav tako je prednost pleh, ker je res neobčutljiv in ti kljub tebu da recimo avto nasloniš/podrgneš nekam nebo panike... Dobra stran volva je tudi cena , sploh pa sedaj in če prodajalca še malo pritisneš. Samo kupil pa ga boš tudi minimalno za pol leta. Aja cena vzrževanja velja ob pogoju da avto servisiraš sam oz. dober/pošten mehanik. Ker kakšni uradni in neuradni serviserji so pri volvu tema (€€€ jim gre po glavi stokovnosti pa nobene), tega pri bmwju neboš našel saj je selekcija večja in so taki debili že propadli. Če bi se sam odločil za volva bi kupil kot že napisano ali dizla ali pa 2.5T različico oz pri bencinarju kateri koli turbo različico saj pijejo enako vendar dajo neprimerno več.
Morda še eno vprašanje. Moj foter tudi že nekako išče če slučajno izguvi službenega renoja. In ko hodiva tako malo gledat je zame nesporni zmagovalec limuzin (cena/kvaliteta/voznost) Lancia Thesis. On je sicer skeptičen ampak ti avti se prodajajo od 8000€+ in več za ta denar neboš dobil nikjer!!! Edinio problem ki ga vidim so možne težave z elektoniko in pa skyhook amortizerji (tako kot maserrati) ki so prekleto dragi. | Na vrh | |
JG | 15 feb 2009, 17:53 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| No glede turbine, pa mislim, da te pri Volvotih ni treba skrbeti, sicer nisem stoprocenten, ampak tukaj na forumu mislim, da še ni bilo primera, da bi kdo imel težavo s turbino (tako pri dieslih, kot pri bencinarjih), prav tako nikoli nisem slišal ne od serviserjev, ne od lastnikov Volvov niti od kogar koli, da bi imel težave s turbinami pri Volvu
[ Uredi 15 feb 2009, 17:58 ] | Na vrh | |
strojnik | 15 feb 2009, 18:02 | |
| Član #1031 Prijavljen dne: 15 feb 2009, 13:11 Objav: 134
| bvogri je napisal(a): ... No volvo S80 I.gen/ V70 II/S60 I ima res nekaj cenejše vzdrževanje kot bmw E60, nekje na ravni E39. Najprej zato ker nima toliko novodobnih modulov, inteligentnih klim... ki so seveda lahko v veselje ampak ko kaj crkne pa je joj. Drugič zato ker je tudi podvozje in motor bolj enostavne gradnje ni dvojnih vanosov, valvetronicov... Vsak imata tudi neke prirojene napake volvo- števec& povezana elektronika, abs enota... bmw (izpušni kolektor- dizli in pa volanska letev). Ni pa noben bav bav noben od teh, sploh z bencinarjem pod nosom. Vse to prinese tudi stvari na tehtnici na drugo stran... volvovi atosferci ne dajo toliko od sebe poraba pa ni ravno najnižja. Če hočeš zalagat ovinke ti to z nobenim volvom razen pogojno R nebo v veselje. Na avtocesti boš tudi zamanj iskal tišino in voznost nemcev (večje hitrosti). Ima pa volvo nekaj zelo pozitivnih točk. Če nisi pristaš trdote boš užival v volvo foteljih, prav tako v mehjeje nastavljenem podvozju in odličnem audio sistemu. Če ti to pomeni udobje primerljivega avtomobila ne boš našel! Prav tako je prednost pleh, ker je res neobčutljiv in ti kljub tebu da recimo avto nasloniš/podrgneš nekam nebo panike... Dobra stran volva je tudi cena , sploh pa sedaj in če prodajalca še malo pritisneš. Samo kupil pa ga boš tudi minimalno za pol leta. Aja cena vzrževanja velja ob pogoju da avto servisiraš sam oz. dober/pošten mehanik. Ker kakšni uradni in neuradni serviserji so pri volvu tema (€€€ jim gre po glavi stokovnosti pa nobene), tega pri bmwju neboš našel saj je selekcija večja in so taki debili že propadli. Če bi se sam odločil za volva bi kupil kot že napisano ali dizla ali pa 2.5T različico oz pri bencinarju kateri koli turbo različico saj pijejo enako vendar dajo neprimerno več.
No vse to kar si napisal drži, in resno iščem bolj udoben kot pa športen avto. Veliko mi pomeni udobje in pa tudi dobra muzika v avtu je neprecenljiva. Glede na to, da kot pravite ni porblema s turbinami pri volvotu me tudi vleče 2.5T ampak dvom vseeno obstaja...
Je pa res, kar tudi prijatelji pravijo...volvo je narejen po tovornjakarsko in temu primerna je tudi vzdržljivost...
| Na vrh | |
JG | 15 feb 2009, 18:03 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| bvogri je napisal(a): ...
Vse to prinese tudi stvari na tehtnici na drugo stran... volvovi atosferci ne dajo toliko od sebe poraba pa ni ravno najnižja. Če hočeš zalagat ovinke ti to z nobenim volvom razen pogojno R nebo v veselje. Na avtocesti boš tudi zamanj iskal tišino in voznost nemcev (večje hitrosti).
S prvim delom se strinjam, Volvo ni športnik, glede avtoceste, pa mislim, da ni nemca, ki prekaša Volva, recimo, če primerjam svojega S60 D5 in E90 320d (v katerem se tudi veliko vozim) lahko povem, da se Bmw na avtocesti skrije, tako po udobju kot lahkotnosti vožnje. Glede glasnosti pa sam ne občutim neke razlike med avtoma. | Na vrh | |
strojnik | 15 feb 2009, 18:14 | |
| Član #1031 Prijavljen dne: 15 feb 2009, 13:11 Objav: 134
| JG je napisal(a): ... bvogri je napisal(a): ...
Vse to prinese tudi stvari na tehtnici na drugo stran... volvovi atosferci ne dajo toliko od sebe poraba pa ni ravno najnižja. Če hočeš zalagat ovinke ti to z nobenim volvom razen pogojno R nebo v veselje. Na avtocesti boš tudi zamanj iskal tišino in voznost nemcev (večje hitrosti).
S prvim delom se strinjam, Volvo ni športnik, glede avtoceste, pa mislim, da ni nemca, ki prekaša Volva, recimo, če primerjam svojega S60 D5 in E90 320d (v katerem se tudi veliko vozim) lahko povem, da se Bmw na avtocesti skrije, tako po udobju kot lahkotnosti vožnje. Glede glasnosti pa sam ne občutim neke razlike med avtoma.
Po avtocesti se vozim med 140 in 150 ker potrebe po več ni...tako da če pri teh hitrostih ni nekega hudega šumenja okoli avta...potem sploh ni problem.
| Na vrh | |
volvo5er | 15 feb 2009, 18:20 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24 Lokacija: Ljubljana Bežigrad Objav: 1142
| strojnik je napisal(a): ...
Po avtocesti se vozim med 140 in 150 ker potrebe po več ni...tako da če pri teh hitrostih ni nekega hudega šumenja okoli avta...potem sploh ni problem.
Pri moji V70 (ph2) se šumenje poveča šele od 160 km/h naprej (do nekje te hitrosti je pa šumenje popolnoma nemoteče).
| Na vrh | |
AljAž | 15 feb 2009, 18:53 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Pozdravljen!
Če ne rabiš karavana in iščeš udobje, je S80 prava izbira-ladja, da jo vikaš. Če pa rabiš karavana, pa tako in tako ni druge izbire kot V70. Kar se Volva tiče. Za dobro ozvočenje rabiš seveda HU8_ _ (oznaka radia). Aha, še glede mer, po katerih sprašuješ: V60/V70 S80I/S80II In tale je sigurno vreden ogleda, čeprav je po moje D5 najracionalnejša izbira motorja. Srečno!
[ Uredi 15 feb 2009, 19:21 ] | Na vrh | |
bvogri | 15 feb 2009, 19:48 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| JG je napisal(a): ... bvogri je napisal(a): ...
Vse to prinese tudi stvari na tehtnici na drugo stran... volvovi atosferci ne dajo toliko od sebe poraba pa ni ravno najnižja. Če hočeš zalagat ovinke ti to z nobenim volvom razen pogojno R nebo v veselje. Na avtocesti boš tudi zamanj iskal tišino in voznost nemcev (večje hitrosti).
S prvim delom se strinjam, Volvo ni športnik, glede avtoceste, pa mislim, da ni nemca, ki prekaša Volva, recimo, če primerjam svojega S60 D5 in E90 320d (v katerem se tudi veliko vozim) lahko povem, da se Bmw na avtocesti skrije, tako po udobju kot lahkotnosti vožnje. Glede glasnosti pa sam ne občutim neke razlike med avtoma.
Serija 3 sploh ni kakšen zled zvočne zatesnjenosti, serija 5 je 2 razreda boljša. Medtem ko V70 recimo ni nič boljša od S60, saj sem dal v drugi temi tabele. Glede vožnje pa odvino kaj tebi bolj prija in kako hitro voziš. Kakšen autobahn racer volvo lih ni, ker ga avtocsetni ovinki kar namučijo.
[ Uredi 15 feb 2009, 19:50 ] | Na vrh | |
noj | 15 feb 2009, 21:24 | |
| Član #46 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01 Lokacija: Arja Vas Objav: 855
| bvogri je napisal(a): ...
Serija 3 sploh ni kakšen zled zvočne zatesnjenosti, serija 5 je 2 razreda boljša. Medtem ko V70 recimo ni nič boljša od S60, saj sem dal v drugi temi tabele. Glede vožnje pa odvino kaj tebi bolj prija in kako hitro voziš. Kakšen autobahn racer volvo lih ni, ker ga avtocsetni ovinki kar namučijo.
Serija 3 in serija 5 sta dva različna razreda medtem ko sta s60 in v70 avtomobila istega razreda. Od tukaj tudi takšni rezultati. Kar se tiče ovinkov si mislil zavite ceste, ne avtoceste? Ker ne vem kakšne probleme bi lahko imel na avtocesti... Razen, če se da z avtom peljati samo naravnost. Drugače pa se mi zdi podvozje s60/v70 povsem solidno tudi za malo bolj športne podvige. Je pa res da so imeli starejši volvi relativno slaba podvozja (slabe izkušnje z 940 in 850). | Na vrh | |
strojnik | 16 feb 2009, 11:40 | |
| Član #1031 Prijavljen dne: 15 feb 2009, 13:11 Objav: 134
| Vedno bolj me mika D5 motor s 120 kW v kombinaciji z avtomatikom... Kje pa tankate vaše dizelske konjičke, ker s petrolovo nafto imajo same probleme ? OMV, AGIP,...? | Na vrh | |
volhart | 16 feb 2009, 15:50 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Vecinoma tankam na Agipu, ker se tam vsako dnevno vozim, sicer pa na OMV. Nikoli pa ne tankam na Petrolu. | Na vrh | |
alkor | 16 feb 2009, 16:18 | |
| Član #72 Prijavljen dne: 17 nov 2006, 20:38 Objav: 155
| Zivijo,
Sam sem pred cca pol leta kupil V70, l.05 model 06 v nemciji pri pooblaščenem volvo prodajalcu. Tudi bil pred dilemo 2.5T ali 2.4i. Vzel slednjega 170 KM. Malo mi je zal, ker se nisem za 2,5T odločil ampak vseeno ima cisto zadovoljive zmogljivosti. Avto je brezhiben in dela super.
kar se tiče pa turbin. Prej sem imel V40 1.9d. l02. Turbino mi je razgnalo sredi avtoceste. Skratka....Bil je pa kupljen pri nas in uvozen iz italije. Takrat sem si rekel, da nikoli več ne kupim pri nas avta (ali pa v italiji)
No veliko drugih kupcev je imelo več sreče.
Ce hoces ti dam kontakt od omenjenega prodajalca. Zelo priporočam.
LP, a | Na vrh | |
strojnik | 16 feb 2009, 19:50 | |
| Član #1031 Prijavljen dne: 15 feb 2009, 13:11 Objav: 134
| Alkor - kakšno pa imaš porabo pri mešanem ciklu in seveda pri kakšnem načinu vožnje ter ali imaš avtomatika ali ročni menjalnik?
Ker po podatkih iz TE strani je poraba kar pod deset kar je za težo vozila in kW kar primerno. Če 2.5T porabi enako oziroma tja do 11 litrov je OK, če pa se povprečje giblje okoli 13 je pa definitivno preveč, ker je že razlika med dizlom in bencinarjem prevelika...vsaj jaz tako gledam...
Vsekakor se pa priporočam za kontakt, lahko tudi na pm.. HVALA
LP Rok | Na vrh | |
Plesko | 16 feb 2009, 20:05 | |
| Član #15 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53 Objav: 937
| Evo poraba za 2.4i (170KM) S60 ročni menjalnik, se pri meni giblje od 10.8l/100km (Praktično striktna mestna vožnja), z vožnjo po avtocesti in tempomat na 130 sem porabo uspel spraviti na 7.0l/100km, nekje mešana 50/50 se pa giblje okrog 9.5-9.8l/100km. | Na vrh | |
Krfjola | 16 feb 2009, 20:42 | |
| Član #108 Prijavljen dne: 30 nov 2006, 16:05 Objav: 30
| A si razmišljal kaj o motorju 2.0T? Jaz si lastim S60 s tem motorjem cca. 1 leto in je povprečna poraba okoli 8,15. Res je, da je večinoma relacija, vendar nisem imel še nikoli več kot 9,5 litra porabe, kljub znatnemu priganjanju (sicer ne cel tank ampak vseeno).
lp, Uroš | Na vrh | |
alkor | 16 feb 2009, 22:23 | |
| Član #72 Prijavljen dne: 17 nov 2006, 20:38 Objav: 155
| ročni menjalnik- poraba je pa cca 9,2-9,4 po BC (mešana vožnja).
kar se tiče vožnje. Večinoma ne šparam, vsaj kar se pospeševanja tiče. Avtocesta je pa okoli 140 večinoma.
gre pa za autohišo neurohr. Mestece, oziroma vas Ofenburg. juzno od frankfurta. kontaktna oseba je g. Michael Risspy - verkauf©autohaus-neurohr.de
Tudi, če ga nima na zalogi, se lahko zgodi, da ga kmalu dobi.
srečno.
lp, a | Na vrh | |
strojnik | 21 feb 2009, 17:40 | |
| Član #1031 Prijavljen dne: 15 feb 2009, 13:11 Objav: 134
| AljAž je napisal(a): ... In tale je sigurno vreden ogleda, čeprav je po moje D5 najracionalnejša izbira motorja. Srečno!
Že pada cena... LINK... kako se pa kaj obnese 5 stopenjski ročni? Predvidevam da kar manjka 6 prestava... Tisti ki imate 2.5T ali ste imeli...kje se giblje poraba pri umirjenejši vožnji...ker me resnično malce matra.. pa še Hi-Fi ozvočenje:Dolby Pro-Logic naj bi imel
Drugače mi je pa tale zelo všečen... LINK...edino me moti ker nima ksenona ....
[ Uredi 21 feb 2009, 17:42 ] | Na vrh | |
bvogri | 21 feb 2009, 18:00 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Samo brez panike. V nemčiji dobiš evola KLIK prišteješ še DMV + uvoz pa je še vedno veliko ceneje. Uvoz pa ni problem sm s frendi šel že dol ene 3 avte iskat .
[ Uredi 21 feb 2009, 18:02 ] | Na vrh | |
strojnik | 21 feb 2009, 19:19 | |
| Član #1031 Prijavljen dne: 15 feb 2009, 13:11 Objav: 134
| bvogri je napisal(a): ... Samo brez panike. V nemčiji dobiš evola KLIK prišteješ še DMV + uvoz pa je še vedno veliko ceneje. Uvoz pa ni problem sm s frendi šel že dol ene 3 avte iskat .
Ja ampak če pogledamo cene 2.5T so pa kar od 13500 € naprej....
| Na vrh | |
bvogri | 21 feb 2009, 19:24 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Jap možno ne spuščam se ravno v to. Samo ne hitet, kar gledam bencinarjev višjega razreda so kljub očitnemu padcu cen na mobile.de veliko istih avtov, ki se prodajajoooooooooo. Tako da brez hitenja in dobro razmisli koliko boš dal in za keter avto. Bojazen pred tem da ti ga kdo sune pred nosom je skoraj odveč, medtem ko se trg vedno bolj siči.
[ Uredi 21 feb 2009, 19:37 ] | Na vrh | |
lupen | 22 feb 2009, 08:03 | |
| Član #160 Prijavljen dne: 09 jan 2007, 04:36 Objav: 383
| strojnik je napisal(a): ... AljAž je napisal(a): ... In tale je sigurno vreden ogleda, čeprav je po moje D5 najracionalnejša izbira motorja. Srečno! Že pada cena... LINK... kako se pa kaj obnese 5 stopenjski ročni? Predvidevam da kar manjka 6 prestava... Tisti ki imate 2.5T ali ste imeli...kje se giblje poraba pri umirjenejši vožnji...ker me resnično malce matra.. pa še Hi-Fi ozvočenje:Dolby Pro-Logic naj bi imel Drugače mi je pa tale zelo všečen... LINK...edino me moti ker nima ksenona .... Mislim,da je tale avto dobra izbira in cena primerna. | Na vrh | |
strojnik | 22 feb 2009, 10:01 | |
| Član #1031 Prijavljen dne: 15 feb 2009, 13:11 Objav: 134
| Lupen ali misliš bencinarja ali dizla?
Bvogri - vsekakor ne bom hitel ker tudi finančno še nisem na tistem, na čemer si želim bit ob nakupu avta. Če pa bo pri nas prišla kakšna ugodna varianat, bom pa vsekakor poskusil zagrabit. Glede na to, da je bencinarju že precej padla cena, lahko pričakujemo v prihodnjih mesecih, seveda če ga ne bo kdo odpeljal, da mu bo še malce padla...in poj bo pa že zelo velik favorit samo moti me ker ni avtomatik...ga moram it peljat pa da vidim kakšna je vožnja take LADJE z ročnim...
| Na vrh | |
lupen | 22 feb 2009, 11:03 | |
| Član #160 Prijavljen dne: 09 jan 2007, 04:36 Objav: 383
| Vedno bencinarja | Na vrh | |
alfaromeo | 22 feb 2009, 21:22 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| No jaz bi vzel vsekakor bencinarja. Pri onem 2.5T malo moti to, da je ročni menjalnik. A glede na to, da je v avto vgrajen 2.5T motor, je možno lenuharjenje z prestavno ročico, zaradi velikega navora in prožnosti motorja, kar je posledica turbine. Mislim, da je 2.5T motor v S80 zelo dobra izbira. Poraba bi se pa morala gibati na odprith cestah med 9 in 10 litrov | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 68, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|