Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: 850 / S70 / V70 (1. gen) / C70 (1. gen) / XC70 (1. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(S70 TDi) navodila za uporabo in specifikacije

Avtor objava
sassoo
06 nov 2007, 18:49 Predogled tiskanja
Član #441
Prijavljen dne: 08 avg 2007, 19:22
Objav: 7
Zanimajo me tehnični podatki za s70 tdi, l. 1997, 103 kw, automatic. Ter , kaj pomenijo pozicije pri menjalniku P-R-N-D-3-L, in pa S-E-W.
Hvala lepa.

[ Uredi 06 nov 2007, 19:01 ]
Na vrh
AljAž
06 nov 2007, 18:50
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Torej te zanimajo navodila za uporabo avta? Kakšni podatki: poraba, zmogljivosti, ali mere avta?
Na vrh
sassoo
06 nov 2007, 18:52
Član #441
Prijavljen dne: 08 avg 2007, 19:22
Objav: 7
Navodila za uporabo menjalnika in tehnični podatki motorja. Mere me niti ne zanimajo.
Na vrh
AljAž
06 nov 2007, 18:57
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Link do angleških navodil za uporabo Volvo avtomobilov je v Glavnem meniju pod "Povezave".
Na vrh
volvo5er
06 nov 2007, 18:58
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
sassoo je napisal(a): ...

Zanimajo me tehnični podatki za s70 tdi, l. 1997, 103 kw, automatic. Ter , kaj pomenijo pozicije pri menjalniku P-R-N-D-3-L, in pa S-E-W.
Hvala lepa.


P = Park
R = Vzvratno (rikverc)
N = Prosti tek (ler)
D = Drive (v normalnih razmerah se vozi v poziciji D)
3 = avtomatik uporablja samo prve tri prestave, uporabno za vožnjo v klanec, za vleko prikolice, itd.
L = podobno kot 3, le da sta v uporabi samo prvi 2 prestavi (ti bo kdo drug natančneje razložil)

S = Sport (avtomatik prestavlja pri višjih vrtljajih)
E = Economic (prestavlja pri nizkih vrtljajih, ekonomična vožnja)
W = Winter, režim delovanja menjalnika za zimske razmere (sneg na cesti) speljevanje se mi zdi da s 2 ali tretjo prestavo, itd.

Tehnični podatki za tvoj avto: Klik, upam da te nizozemščina pretirano ne moti

[ Uredi 06 nov 2007, 19:00 ]
Na vrh
sassoo
06 nov 2007, 19:02
Član #441
Prijavljen dne: 08 avg 2007, 19:22
Objav: 7
Volvo5er hvala.
Na vrh
sassoo
08 nov 2007, 06:25
Član #441
Prijavljen dne: 08 avg 2007, 19:22
Objav: 7
Evo še nekaj me zanima. Tankanje kurilca. A je problematično za motor?
Na vrh
T-5R
21 dec 2007, 21:30
Član #387
Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40
Lokacija: GB
Objav: 745
sassoo je napisal(a): ...

Evo še nekaj me zanima. Tankanje kurilca. A je problematično za motor?


Seveda je problematično. Današnji dizli niso več Golf II, kjer je požrlo (skoraj) vse, kar si mu natočil. Takrat so bili pritiski 130Bar, pri Tdi-jih so pritiski 200Bar, pri najsodobnejšem common rail sistemu pa 1700Bar. Posledično, so se z večjimi pritiski precej zmanjšale tudi tolerance vseh elementov, in že vsak majhen tujek povzroči probleme. Kurilno olje ima barvilo, in to se nabira na elementih, kar povroča probleme.
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 90, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5977
najnovejši član: PeterFuh
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete