Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Serije 100 / 200 / 700 / 900 / S90 / V90 / ostali RWD
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

POLAR serije

Avtor objava
AljAž
06 dec 2007, 18:02 Predogled tiskanja
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Prestavljeno:

V 70 AWD je napisal(a): ...

...
p.s. Lahko prašam kaj pri 900-kah pomeni " POLAR " ?

rdečs40 je napisal(a): ...

Polar so bile neke serije tik pred koncem prodaje modelov če se ne motim.Neki takšnega.Po letnikih avtov sklepam.Se pa tudi sam priporočam za kakšno razlago?940 oz 240 POLAR mi namreč vedno bolj dišita

Ovlov je napisal(a): ...

rdečs40 je napisal(a): ...

Polar so bile neke serije tik pred koncem prodaje modelov če se ne motim.Neki takšnega.Po letnikih avtov sklepam.Se pa tudi sam priporočam za kakšno razlago?940 oz 240 POLAR mi namreč vedno bolj dišita

Kolikor je meni znano, se je tako imenovala zadnja serija modelov 240 in 940 (takrat samo še v karavanski (turbo) izvedbi), in mislim, da samo na italijanskem tržišču (nisem pa siguren). Spomnim se, da sem še sam nekaj časa cincal, ali naj si kupim 850-ko ali 940 polarja (ki se jim je takrat že iztekala prodaja). 850-ka je takrat veljala bolj za "driver's car", 940-ka pa za zadnji primerek neuničljivega šveda (ali kot mi je pomagal Igor Lekše, rekoč: "Z 850-ko se voziš lepše, z 940 pa dlje."

rdečs40 je napisal(a): ...

tnx

MKovic je napisal(a): ...

Polar je bila Volvova posebna nomenklatura za serije 2/7/9. Časovno je bila predhodnica izdaji "Classic" in se je z njo na italjanskem trgu tudi delno prekrivala. Z obema nivojema opreme je Volvo "pospravil" iz skladišč vso dodatne opremo, ki jo je med življensko dobo posamezne serije ponujal. Polar je ponavadi vključevala opremo, rezervirano za bolj hladne kraje (ogrevani sedeži, meglenke, protizdrsni diferencijal, brisalci na lučeh..), Classic pa je zajela še tempomat, dodatne merilnike, usnje ter še kakšno zanimivo malenkost, kot naprimer posebno oštevilčbo na armaturni plošči.

RollingStone je napisal(a): ...

Točno tako. Polar še zdaleč ni bil delan za Ita trg; večina jih je končala na Norveškem, Švedskem in v Kanadi.

Ovlov je napisal(a): ...

RollingStone je napisal(a): ...

Točno tako. Polar še zdaleč ni bil delan za Ita trg; večina jih je končala na Norveškem, Švedskem in v Kanadi.

Ne vem, če bo čisto držalo: eno je ime opreme (summum, classic, polar itd.), drugo pa ime modela, tisto kar je izpisano fizično v kromu na vratih prtljažnika: dejstvo je, da na ital. tržišču zadnja serija ni imela oznake 240/940, ampak Polar, drugje pa tega ni zaslediti (razen v NL mogoče). Sicer pa poglej na http://www.volvocars.se/ in skušaj najti model z imenom Polar ...

Ovlov je napisal(a): ...

PS: Pomaga pa tudi, če v google vtipkaš Volvo Polar - in ti je kmalu vse jasno ...

Švedmorebitprh je napisal(a): ...

Če vas zanima Polar serije 200 si ga oglejte na Prisojni ulici, je temnozelen karavan. Več ali manj skoz tam stoji.

RollingStone je napisal(a): ...

Mkovic ima prav. Če si pogledaš na volvoforums ali turbobricks, boš videl, da imajo oznako na zadku (poleg
nekaterih izjem, sploh serije 200, ki imajo le polar napisano zadaj) najpogosteje npr. 940 POLAR.

//Edit:

Za serijo 200 izgleda velja kar si ti napisal.
je napisal(a): ...

The Polar and Super Polar were 240's with 1.9L engines sold on the Italian market to avoid the extra taxes that the standard B230 would have carried. They compensated for that by upgrading the trim and standard features of the car. Basically they threw just about every option they could on the cars.
Of course that means that you will have a heavier than normal 245 with a considerably smaller engine....

Torej je podobna zadeva kot italijanski T5.

Razen tega se je pa 240 dobil tudi z 1.7l motorjem za mislim da izraelski trg.


Na vrh
Volvo. 4 life
09 dec 2007, 00:17
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
240 POLAR



če so kilometri realni in res 1. lastnica, se mora avto peljat ko šus!
Na vrh
AljAž
09 dec 2007, 00:34
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Hudo!! Pa kaka oprema!
Na vrh
Švedmorebitprh
10 dec 2007, 11:09
Član #408
Prijavljen dne: 11 jul 2007, 12:55
Objav: 228
Mislim, da je to ta o katerem sem govoril in je parkiran na Prisojni pri metelkovi. Res je lepo ohranjen in pomoje tudi km ne lažejo.
Na vrh
cleaner
10 dec 2007, 11:34
Član #189
Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42
Objav: 534
Mu manjka rolo prtljaznika ali takrat tega se niso poznali?
Na vrh
volvo5er
10 dec 2007, 11:46
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
Verjetno rolo ni bil serijska oprema (podobno kot pri 850)
Na vrh
SoundMan
11 dec 2007, 08:42
Član #51
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 11:49
Objav: 145
V 70 AWD je napisal(a): ...

240 POLAR

če so kilometri realni in res 1. lastnica, se mora avto peljat ko šus!


Me ma!!!

Kdo mi pomaga ženo prepričat, da rabimo še en "cigl" pr bajti...
Na vrh
Spletna stran
S60R-Ocean Race
11 dec 2007, 08:51
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Soundman, morda jo presenetiš in ji rečeš da bo lahko pisan nanjo
Na vrh
cleaner
11 dec 2007, 08:56
Član #189
Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42
Objav: 534
Pa se to kam premakne? 110KM in 1,5T suhe mase...
Je pa klasika, ja.. Lep
Na vrh
S60R-Ocean Race
11 dec 2007, 09:03
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
cleaner je napisal(a): ...

Pa se to kam premakne? 110KM in 1,5T suhe mase...
Je pa klasika, ja.. Lep


Turbo se še kar kotali ja

Drugače to pa zgolj za premikanje. Sicer pa je motor poln navora tudi v nižjih vrtljajih ker ni 16V tehnika.
Na vrh
alfaromeo
11 dec 2007, 11:39
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
SoundMan je napisal(a): ...

Me ma!!!

Kdo mi pomaga ženo prepričat, da rabimo še en "cigl" pr bajti...


Soundman, ti kupi in pripelji domov, nato reči, tole smo rabil. Se bo že navadila......... sčasoma

Drugače pa zakaj se ne bi premikalo? Leti toliko, da lahko kjer koli prekoračiš omejitev na AC. Sprašujem se ali je treba vedno leteti kot sneta sekira in ali daje užitek v vožnji zgolj hitrost? No to so že offtopic vprašanja.

Res je lep in tudi jaz sem ga prakrat videl blizu Metelkove.
Na vrh
zagy
11 dec 2007, 12:23
Član #355
Prijavljen dne: 02 jun 2007, 12:34
Objav: 85
Živjo, auto je vreden svojga gnarja, motor je mal švoh, je boljši 2,3 L .
Če ga kupiš se javi ,me ene par zadev zanima pri tem tipu.
Okol zadnga roloja , tud pr C30 ga moraš dokupit.
Na vrh
MiRo
11 dec 2007, 12:36
Član #2
Prijavljen dne: 10 nov 2006, 00:44
Objav: 889
ulih tolko, da si ne boste cedili slin... vagon je bil že včeraj dopoldne prodan . Jaz na svojem rolo imam, je pa res, da sem ga montiral sam. alora - doplačilo. Drugače pa 2.0 je čist ok. jaz ga imam v 244 in bistvene razlike med njim in 2.3 ni
Na vrh
Spletna stran
Volvo. 4 life
24 jan 2008, 19:56
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
Spet ena HUDA

... ni blo rečeno da so POLAR serije ble delane samo za italijanski trg, ta pa je od 1. lastnika?
Na vrh
AljAž
24 jan 2008, 20:03
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Dvomim, da so bili delani samo za Italijane. Bolj bo to, da jih mi poznamo pretežno samo iz Italije.
Na vrh
Blaž 460
24 jan 2008, 21:27
Član #40
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52
Lokacija: Ljubljana
Objav: 814
S60R-Ocean Race je napisal(a): ...

Drugače to pa zgolj za premikanje. Sicer pa je motor poln navora tudi v nižjih vrtljajih ker ni 16V tehnika.


ja ti veš

[ Uredi 24 jan 2008, 21:27 ]
Na vrh
S60R-Ocean Race
24 jan 2008, 22:29
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Blaž 460 je napisal(a): ...

S60R-Ocean Race je napisal(a): ...

Drugače to pa zgolj za premikanje. Sicer pa je motor poln navora tudi v nižjih vrtljajih ker ni 16V tehnika.


ja ti veš


No, malo manj cinizma ter komunikacije na nivoju bi prosil, človek, na Volvo forumu si
Če pa imaš kaj za pripomnit na moj post pa dopiši ali pa me popravi, s takšnim načinom komunikacije ne bomo prišli nikamor in kot opažam, ni to tvoj edini takšen izzivalni post. Če pa se motim se pa opravičujem.
Na vrh
Blaž 460
24 jan 2008, 22:51
Član #40
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52
Lokacija: Ljubljana
Objav: 814
no tole je bil komentar glede navora pri nižjih obratih pri 8ventilarju. kolikor sem se imel priložnost vozit z avti, nisem nikoli dobil občutka, da bi imel 8v več navora pri nižjih obratih
Na vrh
S60R-Ocean Race
24 jan 2008, 22:56
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Blaž 460 je napisal(a): ...

no tole je bil komentar glede navora pri nižjih obratih pri 8ventilarju. kolikor sem se imel priložnost vozit z avti, nisem nikoli dobil občutka, da bi imel 8v več navora pri nižjih obratih


Verjetno nisi bil pozoren na to. 8v motorje nasploh ni potrebno nevem kam priganjati. Npr. Twingo če se ne motim ima 8v motor in ima navor čisto odspodaj.
Na vrh
alfaromeo
25 jan 2008, 13:03
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Prosim, da ne pište pokroviteljskih postov.

motor z enako gibno prostrnino, ki ima 16v tehniko se v primerjvi z 8v tehniko raje vrti in ima max navor in moč pri višjih vrtljajih kot 8v. Vsekakor sta tudi navor in moč večja.

On topic: 940 polar je glede na moč motorja lahko turbo. , pa še bel je
Na vrh
Volvo. 4 life
04 feb 2008, 19:36
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
alfaromeo je napisal(a): ...
On topic: 940 polar je glede na moč motorja lahko turbo. , pa še bel je


Zakaj se pa ne ve če je turbo al ne? A ima mar N/A isto konjev? Če pa kdo ve kateri motorji so bili razpoložljivi v teh avtih bi bil pa še bolj vesel...
Na vrh
AljAž
04 feb 2008, 19:56
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Bo kar turbač, ja: 2.3, 4valjni.
Še več info: klik

Na vrh
MiRo
05 feb 2008, 09:26
Član #2
Prijavljen dne: 10 nov 2006, 00:44
Objav: 889
AljAž je napisal(a): ...

Bo kar turbač, ja: 2.3, 4valjni.
Še več info: klik




glede na konjenico je TURBO samo v primeru, da je 2.0. če je 2.3 pa ne! amen
Na vrh
Spletna stran
AljAž
05 feb 2008, 12:32
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Potem manual "laže":
940
(B 230 F-Turbo engine)
Type designation Volvo B 230 F-Turbo
Output (SAE J 1349) 162 hp at 4800 rpm (119 kW at 80 rps)
Max. torque (SAE J 1349) 195 ft. lbs. (265 Nm) at 3450 rpm
Number of cylinders 4
Bore 3.78" (96 mm)
Stroke 3.15" (80 mm)
Displacement 2.32 Liters
Compression ratio 8.7:1
Checking Adjusting
Valve clearance, cold engine 0.012-0.016" 0.014-0.016"
inlet and exhaust (0.30-0.40 mm) (0.35-0.40 mm)
Valve clearance, warm engine 0.014-0.018" 0.016 0.018"
inlet and exhaust (0.35-0.45 mm) (0.40-0.45 mm)

?
Na vrh
MiRo
05 feb 2008, 13:19
Član #2
Prijavljen dne: 10 nov 2006, 00:44
Objav: 889
AljAž je napisal(a): ...

Potem manual "laže":
940
(B 230 F-Turbo engine)
Type designation Volvo B 230 F-Turbo
Output (SAE J 1349) 162 hp at 4800 rpm (119 kW at 80 rps)
Max. torque (SAE J 1349) 195 ft. lbs. (265 Nm) at 3450 rpm
Number of cylinders 4
Bore 3.78" (96 mm)
Stroke 3.15" (80 mm)
Displacement 2.32 Liters
Compression ratio 8.7:1
Checking Adjusting
Valve clearance, cold engine 0.012-0.016" 0.014-0.016"
inlet and exhaust (0.30-0.40 mm) (0.35-0.40 mm)
Valve clearance, warm engine 0.014-0.018" 0.016 0.018"
inlet and exhaust (0.35-0.45 mm) (0.40-0.45 mm)

?


Sam imam pri 2.3 litrih enako konjenico brez T. Vem pa, da imajo 2.0T podobno kw kot 2.3 nonT. Pač laže, kaj ti naj, haha. ne vem u čem je trik

Peesda, me je pa tolk nakurl da sm strica poklical... in motor je 2.0 turbo.



srečno


[ Uredi 05 feb 2008, 14:12 ]
Na vrh
Spletna stran
AljAž
05 feb 2008, 14:34
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Ja čudno, mogoče spet kaki triki z različnimi trgi ipd. Ali pa je pač napaka v knjigi.


MiRo je napisal(a): ...

srečno
"I tebi sine!"
Na vrh
MiRo
05 feb 2008, 14:51
Član #2
Prijavljen dne: 10 nov 2006, 00:44
Objav: 889
AljAž je napisal(a): ...

Ja čudno, mogoče spet kaki triki z različnimi trgi ipd. Ali pa je pač napaka v knjigi.


MiRo je napisal(a): ...

srečno
"I tebi sine!"


'kako da ne'
Na vrh
Spletna stran
RollingStone
05 feb 2008, 19:33
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
A ni bilo rečeno, da so Polar serije itak 2.0?

Drugače pa imate tukaj nekaj podatkov za večino turbo redblockov in nekaj whiteblockov: klik
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 85, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5977
najnovejši član: PeterFuh
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete