|
|
Ohlajanje turbine
|
|
alfaromeo | 16 jan 2008, 10:11 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866 | Prestavljeno iz teme Avtomatski menjalniki
Ovlov je napisal(a): ...
No, mene bi pa zanimalo, kdaj, po kakšni oz. kako hitri vožnji (kolikšni vrtljaji?) je sploh treba ohlajati turbino. (O tem v manualu nič ne piše.) Po umirjeni menda ne, saj to bi bilo zelo nepraktično, ne? Mogoče gre to tudi takole: po vožnji npr. 150-160 km/h zadnjih nekaj kilometrov odvoziš umirjeno (100-120 km/h) ??? Torej, ali veš, kaj o tem pravijo poznavalci (npr. Janez Bauman) oziroma kako to prakticiraš sam?
[ Uredi 16 jan 2008, 10:12 ] | Na vrh | |
Ovlov | 16 jan 2008, 10:24 | |
| Član #257 Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15 Objav: 700
| alfaromeo je napisal(a): ... Prestavljeno iz teme Avtomatski menjalniki Ovlov je napisal(a): ...
No, mene bi pa zanimalo, kdaj, po kakšni oz. kako hitri vožnji (kolikšni vrtljaji?) je sploh treba ohlajati turbino. (O tem v manualu nič ne piše.) Po umirjeni menda ne, saj to bi bilo zelo nepraktično, ne? Mogoče gre to tudi takole: po vožnji npr. 150-160 km/h zadnjih nekaj kilometrov odvoziš umirjeno (100-120 km/h) ??? Torej, ali veš, kaj o tem pravijo poznavalci (npr. Janez Bauman) oziroma kako to prakticiraš sam?
... sem namreč vprašal v neki drugi temi S60R-Ocean Racea ... | Na vrh | |
alfaromeo | 16 jan 2008, 10:38 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Odg.: po občutku. Tako kot ne tiščiš hladnega avtomobila dokler se ne segreje.
Hlajenje olja v turbini je potrebno takrat, ko na AC vozis z viskomi hitrostmi (za motor - pri dieslu diesle drugače kot pri bencinu) ali se "izživljaš" na regionalkah.
lp
[ Uredi 16 jan 2008, 10:41 ] | Na vrh | |
Ovlov | 16 jan 2008, 11:26 | |
| Član #257 Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15 Objav: 700
| alfaromeo je napisal(a): ...
Odg.: po občutku. Tako kot ne tiščiš hladnega avtomobila dokler se ne segreje.
Hlajenje olja v turbini je potrebno takrat, ko na AC vozis z viskomi hitrostmi (za motor - pri dieslu diesle drugače kot pri bencinu) ali se "izživljaš" na regionalkah.
lp
OK. Tudi sam že od nekdaj pazim, da sem kar se da nežen s hladnim motorjem, in to se dejansko da biti "po občutku" ... pa tudi sicer se motor prej ali slej ogreje, torej ni problema. Ampak tu je drugače: tu gre za to, koliko časa - in v kakšnih okoliščinah - turbina potrebuje, da se ohladi (minuto ali dve ali tri?) In jasno, da je takšnole puščanje prižganega motorja precej nepraktična reč, včasih pa celo nemogoča. Praviš tudi, da je pri dizlu drugače. Kako drugače? Za vsak info bom silno hvaležen ... | Na vrh | |
cleaner | 16 jan 2008, 12:38 | |
| Član #189 Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42 Objav: 534
| Jaz ce se vozim konstantno nekje do 2000 obratov, na cilju vedno takoj ugasnem motor. Na avtocesti pa gledam, da pred pumpo vozim par minut okoli 100-120, se pravi tudi z bolj nizkimi obrati. Po moje ni treba neke znanosti delat okrog tega. | Na vrh | |
croma_man | 16 jan 2008, 12:53 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| je znanost in ni znanost. Obstajajo turbo timerji od 50€ naprej ki beležijo kolikokrat si šel čez obrate v kakšnem času in preračuna koliko časa more avto laufat da se ohladi sistem oz. turbina, potem turbotimer vzame kontakt in avto ugasne sam. Zelo praktična zadeva za nas divjake in tiste ki avtu povečujemo konjiče.
Dosti novih avtov ima oljno pumpo tako narejeno da ko avto ugasneš še nekaj minut šopa olje čez sistem in s tem zagotovi hlajenje do konca in tud vroč avto brez skrbi ugasneš.
Iz prakse oz. vožnje turbo avtov v 3 letih ti pa povem da če se zadn 1 km voziš normalno lahko brez skrbi ugasneš avto, jst ponavadi ko se pripeljem na "cilj" pustim kakih 20-30 sekund še laufat avto in ga ugasnem. | Na vrh | |
alfaromeo | 16 jan 2008, 13:04 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| @cleaner: Pri dieslu je drugače zgolj in samo zaradi tega, ker je motor 2.5TDI npr. bolj napet pri 170km/h, kot bencinc npr. T-5 pri enaki hitrosti. In zjutraj je enako. Potrebno je spremljati vrtljaje. 3000rpm je za bencinarja normalno za disela je to že "veliko". | Na vrh | |
cleaner | 16 jan 2008, 14:48 | |
| Član #189 Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42 Objav: 534
| @ar: Nihce ne trdi, da je OK, ce z dizlom iz 200 pribremzas na pumpo in ugasnes motor. Drugace pa avtomatik (tudi moj je diesel) pri normalni voznji (npr mesto) itak drzi obrate nekje okrog 2000 in po moji logiki v tem primeru ni potrebno kaksno posebno ohlajanje turbine, ali pac? Zjutraj pa isto, sicer ga pa niti nocem slisat mrzlega pri visjih obratih... | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 16 jan 2008, 15:12 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Jaz pa pustim avto teči nekaj časa tudi če se vozim čisto normalno saj turbina deluje vedno ter celoten čas vožnje. Če ga ne tiščim ga pustim teči vsaj 15 sekund vsaj toliko da se vetrnica v turbini umiri. Če se po AC vozim 120 turbina v vseh avtomobilih kar precej "šopa" tako da minuta ne škodi nikoli tako da kdor misli da če zmanjša iz 200 na 120-130 da je kaj naredil se deloma moti, saj turbia pri 120 deluje in se temu primerno segreva. | Na vrh | |
Beastmaster | 16 jan 2008, 16:07 | |
| Član #111 Prijavljen dne: 02 dec 2006, 09:23 Objav: 1307
| Jaz ga ogrejem na temp. olja 80c, se ga žge do norca in pred tem ko ga ugasnem, pa pustim da se olje ohladi na 95-90c! | Na vrh | |
noj | 16 jan 2008, 18:55 | |
| Član #46 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01 Lokacija: Arja Vas Objav: 855
| Beastmaster je napisal(a): ... Jaz ga ogrejem na temp. olja 80c, se ga žge do norca in pred tem ko ga ugasnem, pa pustim da se olje ohladi na 95-90c!
Kako pa veš, kakšna je temperatura olja? Ker večina avtomobilov nima števca za temperaturo olja, ampak samo vode, in tudi v 460 turbo ga še nisem videl! Kje se pa nahaja števec, če ga maš? | Na vrh | |
Plesko | 16 jan 2008, 19:24 | |
| Član #15 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53 Objav: 937
| Jah to ga serija 400 in tudi prve 40 tke imajo, kot informacijo na BC- kar se mi zdi odlična stvar:) in zelo priročna.....ko se prvič videl ta BC sem bil preprosto brez besed ker je res zelo dovršen glede na letnik o točnosti naj pa bolj uporabniki povedo | Na vrh | |
Blaž 460 | 16 jan 2008, 19:38 | |
| Član #40 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52 Lokacija: Ljubljana Objav: 814
| kakor mi je znano, je zadeva dokaj točna. kaže pa svašta. vse temperature, porabo, koliko km še, skratka boljša zadeva, kot v večini novih avtov
zgleda pa takole
| Na vrh | |
D|N | 16 jan 2008, 19:44 | |
| Član #147 Prijavljen dne: 02 jan 2007, 11:54 Lokacija: Ljubljana Objav: 480
| Hmm, men je nek strucko mehanik dejal, da dokler se ne segreje, na izi, ko je segret loh delas prakticno kar hoces z njim, ko prides na cilj, poslusas se en komad pa ugasnes....za diesla....
[ Uredi 16 jan 2008, 19:47 ] | Na vrh | |
RollingStone | 16 jan 2008, 20:30 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| noj je napisal(a): ...
Kako pa veš, kakšna je temperatura olja? Ker večina avtomobilov nima števca za temperaturo olja, ampak samo vode, in tudi v 460 turbo ga še nisem videl! Kje se pa nahaja števec, če ga maš?
Ima na BCju. In je, kot so že nekateri povedali, super zadeva, zelo uporabna. Že nasploh je pa škoda, da novejši volvi nimajo takega računalnika.
| Na vrh | |
Beastmaster | 17 jan 2008, 08:08 | |
| Član #111 Prijavljen dne: 02 dec 2006, 09:23 Objav: 1307
| Jp, na BCju je, kaže temperaturo olja in temperaturo motorja vsako posebej.... Hm, sem mislil da so pustili to v vseh turbačih, ker je zelo uporabno! | Na vrh | |
croma_man | 17 jan 2008, 08:14 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| žal ne...mater jim | Na vrh | |
croma_man | 17 jan 2008, 11:18 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| rabiš še sedvič plato za dat med oljni filter in motor kjer imaš tipala za pritisk in temperaturo olja - tega ni v ceni zraven.
| Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 66, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|