Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Raba in vzdrževanje
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Ohlajanje turbine

Avtor objava
alfaromeo
16 jan 2008, 10:11 Predogled tiskanja
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Prestavljeno iz teme Avtomatski menjalniki

Ovlov je napisal(a): ...

No, mene bi pa zanimalo, kdaj, po kakšni oz. kako hitri vožnji (kolikšni vrtljaji?) je sploh treba ohlajati turbino. (O tem v manualu nič ne piše.) Po umirjeni menda ne, saj to bi bilo zelo nepraktično, ne? Mogoče gre to tudi takole: po vožnji npr. 150-160 km/h zadnjih nekaj kilometrov odvoziš umirjeno (100-120 km/h) ??? Torej, ali veš, kaj o tem pravijo poznavalci (npr. Janez Bauman) oziroma kako to prakticiraš sam?



[ Uredi 16 jan 2008, 10:12 ]
Na vrh
Ovlov
16 jan 2008, 10:24
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 700
alfaromeo je napisal(a): ...

Prestavljeno iz teme Avtomatski menjalniki

Ovlov je napisal(a): ...

No, mene bi pa zanimalo, kdaj, po kakšni oz. kako hitri vožnji (kolikšni vrtljaji?) je sploh treba ohlajati turbino. (O tem v manualu nič ne piše.) Po umirjeni menda ne, saj to bi bilo zelo nepraktično, ne? Mogoče gre to tudi takole: po vožnji npr. 150-160 km/h zadnjih nekaj kilometrov odvoziš umirjeno (100-120 km/h) ??? Torej, ali veš, kaj o tem pravijo poznavalci (npr. Janez Bauman) oziroma kako to prakticiraš sam?





... sem namreč vprašal v neki drugi temi S60R-Ocean Racea ...
Na vrh
alfaromeo
16 jan 2008, 10:38
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Odg.: po občutku. Tako kot ne tiščiš hladnega avtomobila dokler se ne segreje.

Hlajenje olja v turbini je potrebno takrat, ko na AC vozis z viskomi hitrostmi (za motor - pri dieslu diesle drugače kot pri bencinu) ali se "izživljaš" na regionalkah.

lp

[ Uredi 16 jan 2008, 10:41 ]
Na vrh
Ovlov
16 jan 2008, 11:26
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 700
alfaromeo je napisal(a): ...

Odg.: po občutku. Tako kot ne tiščiš hladnega avtomobila dokler se ne segreje.

Hlajenje olja v turbini je potrebno takrat, ko na AC vozis z viskomi hitrostmi (za motor - pri dieslu diesle drugače kot pri bencinu) ali se "izživljaš" na regionalkah.

lp


OK. Tudi sam že od nekdaj pazim, da sem kar se da nežen s hladnim motorjem, in to se dejansko da biti "po občutku" ... pa tudi sicer se motor prej ali slej ogreje, torej ni problema.
Ampak tu je drugače: tu gre za to, koliko časa - in v kakšnih okoliščinah - turbina potrebuje, da se ohladi (minuto ali dve ali tri?) In jasno, da je takšnole puščanje prižganega motorja precej nepraktična reč, včasih pa celo nemogoča. Praviš tudi, da je pri dizlu drugače. Kako drugače? Za vsak info bom silno hvaležen ...
Na vrh
cleaner
16 jan 2008, 12:38
Član #189
Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42
Objav: 534
Jaz ce se vozim konstantno nekje do 2000 obratov, na cilju vedno takoj ugasnem motor. Na avtocesti pa gledam, da pred pumpo vozim par minut okoli 100-120, se pravi tudi z bolj nizkimi obrati. Po moje ni treba neke znanosti delat okrog tega.
Na vrh
croma_man
16 jan 2008, 12:53
Član #439
Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11
Lokacija: Celje
Objav: 610
je znanost in ni znanost. Obstajajo turbo timerji od 50€ naprej ki beležijo kolikokrat si šel čez obrate v kakšnem času in preračuna koliko časa more avto laufat da se ohladi sistem oz. turbina, potem turbotimer vzame kontakt in avto ugasne sam. Zelo praktična zadeva za nas divjake in tiste ki avtu povečujemo konjiče.

Dosti novih avtov ima oljno pumpo tako narejeno da ko avto ugasneš še nekaj minut šopa olje čez sistem in s tem zagotovi hlajenje do konca in tud vroč avto brez skrbi ugasneš.

Iz prakse oz. vožnje turbo avtov v 3 letih ti pa povem da če se zadn 1 km voziš normalno lahko brez skrbi ugasneš avto, jst ponavadi ko se pripeljem na "cilj" pustim kakih 20-30 sekund še laufat avto in ga ugasnem.
Na vrh
alfaromeo
16 jan 2008, 13:04
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
@cleaner: Pri dieslu je drugače zgolj in samo zaradi tega, ker je motor 2.5TDI npr. bolj napet pri 170km/h, kot bencinc npr. T-5 pri enaki hitrosti.
In zjutraj je enako. Potrebno je spremljati vrtljaje. 3000rpm je za bencinarja normalno za disela je to že "veliko".
Na vrh
cleaner
16 jan 2008, 14:48
Član #189
Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42
Objav: 534
@ar: Nihce ne trdi, da je OK, ce z dizlom iz 200 pribremzas na pumpo in ugasnes motor.
Drugace pa avtomatik (tudi moj je diesel) pri normalni voznji (npr mesto) itak drzi obrate nekje okrog 2000 in po moji logiki v tem primeru ni potrebno kaksno posebno ohlajanje turbine, ali pac? Zjutraj pa isto, sicer ga pa niti nocem slisat mrzlega pri visjih obratih...
Na vrh
S60R-Ocean Race
16 jan 2008, 15:12
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Jaz pa pustim avto teči nekaj časa tudi če se vozim čisto normalno saj turbina deluje vedno ter celoten čas vožnje. Če ga ne tiščim ga pustim teči vsaj 15 sekund vsaj toliko da se vetrnica v turbini umiri. Če se po AC vozim 120 turbina v vseh avtomobilih kar precej "šopa" tako da minuta ne škodi nikoli tako da kdor misli da če zmanjša iz 200 na 120-130 da je kaj naredil se deloma moti, saj turbia pri 120 deluje in se temu primerno segreva.
Na vrh
Beastmaster
16 jan 2008, 16:07
Član #111
Prijavljen dne: 02 dec 2006, 09:23
Objav: 1307
Jaz ga ogrejem na temp. olja 80c, se ga žge do norca in pred tem ko ga ugasnem, pa pustim da se olje ohladi na 95-90c!
Na vrh
noj
16 jan 2008, 18:55
Član #46
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01
Lokacija: Arja Vas
Objav: 855
Beastmaster je napisal(a): ...

Jaz ga ogrejem na temp. olja 80c, se ga žge do norca in pred tem ko ga ugasnem, pa pustim da se olje ohladi na 95-90c!



Kako pa veš, kakšna je temperatura olja? Ker večina avtomobilov nima števca za temperaturo olja, ampak samo vode, in tudi v 460 turbo ga še nisem videl! Kje se pa nahaja števec, če ga maš?
Na vrh
Plesko
16 jan 2008, 19:24
Član #15
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53
Objav: 937
Jah to ga serija 400 in tudi prve 40 tke imajo, kot informacijo na BC- kar se mi zdi odlična stvar:) in zelo priročna.....ko se prvič videl ta BC sem bil preprosto brez besed ker je res zelo dovršen glede na letnik o točnosti naj pa bolj uporabniki povedo
Na vrh
Blaž 460
16 jan 2008, 19:38
Član #40
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52
Lokacija: Ljubljana
Objav: 814
kakor mi je znano, je zadeva dokaj točna. kaže pa svašta. vse temperature, porabo, koliko km še, skratka boljša zadeva, kot v večini novih avtov

zgleda pa takole

Na vrh
D|N
16 jan 2008, 19:44
Član #147
Prijavljen dne: 02 jan 2007, 11:54
Lokacija: Ljubljana
Objav: 480
Hmm, men je nek strucko mehanik dejal, da dokler se ne segreje, na izi, ko je segret loh delas prakticno kar hoces z njim, ko prides na cilj, poslusas se en komad pa ugasnes....za diesla....

[ Uredi 16 jan 2008, 19:47 ]
Na vrh
RollingStone
16 jan 2008, 20:30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
noj je napisal(a): ...


Kako pa veš, kakšna je temperatura olja? Ker večina avtomobilov nima števca za temperaturo olja, ampak samo vode, in tudi v 460 turbo ga še nisem videl! Kje se pa nahaja števec, če ga maš?


Ima na BCju. In je, kot so že nekateri povedali, super zadeva, zelo uporabna. Že nasploh je pa škoda, da novejši volvi nimajo takega računalnika.
Na vrh
Beastmaster
17 jan 2008, 08:08
Član #111
Prijavljen dne: 02 dec 2006, 09:23
Objav: 1307
Jp, na BCju je, kaže temperaturo olja in temperaturo motorja vsako posebej....
Hm, sem mislil da so pustili to v vseh turbačih, ker je zelo uporabno!
Na vrh
croma_man
17 jan 2008, 08:14
Član #439
Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11
Lokacija: Celje
Objav: 610
žal ne...mater jim
Na vrh
Ovlov
17 jan 2008, 10:47
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 700
Kaj pa npr. kaj takegale za 59 €:
http://www.jdm-per4mance.com/product_info.php/products_id/125
A kdo kaj ve, a je takšnale reč kaj vredna?
Na vrh
croma_man
17 jan 2008, 11:18
Član #439
Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11
Lokacija: Celje
Objav: 610
rabiš še sedvič plato za dat med oljni filter in motor kjer imaš tipala za pritisk in temperaturo olja - tega ni v ceni zraven.
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 82, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5977
najnovejši član: PeterFuh
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete