|
|
V50 T5 Summum '04 Pojdi na stran
1
2
3
4
[5]
6
7
8
9
10
|
|
Mihc V50 T5 | 19 mar 2009, 18:58 | |
| Član #403 Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15 Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec) Objav: 725
| Pa res sem pa tut jaz en trot da neznam dobro pogledat | Na vrh | |
Mihc V50 T5 | 15 apr 2009, 21:03 | |
| Član #403 Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15 Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec) Objav: 725
| Evo danes bil pri Lekšetu zjutraj preden se delavci zberejo, in sem jim rekel če mi lahko pleh porihtajo, ki mi visi dol. Nobenih problemov takoj na vrsti 15minut in je bilo fertik, pa še tko so naredil da bo za skos špica. | Na vrh | |
Mihc V50 T5 | 02 avg 2009, 15:38 | |
| Član #403 Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15 Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec) Objav: 725
| Evo predenj sem se odpravil na dopust sem si priskrbel pokrivalo za mojega Volva. Bili so manjši problemi kajti pri Lekšetu so mi rekli da to sploh ne obstaja za volva, zato sem se pozanima še pri IC in Dumidi pri obeh so mi rekli da jo imajo je pa okoli 300€. Tako sem se odločil za IC za 260€ na okroglo + varnostni kabel z ključavnico. Tako to zgleda: Kabel in ključavnica Pokrivalo Pokrit Volvo Pokrit Volvo iz strani | Na vrh | |
Mihc V50 T5 | 14 okt 2009, 19:21 | |
| Član #403 Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15 Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec) Objav: 725
| Sem zelo razočarn, pa si nisem mislil da je to možno, sem mislil da moj volvo komot zdrži 20.000km brez da bi dolival olje. Danes se mi je lučka za olje ogašala veliko kasneje kot vse ostale in mi ni šlo v glavo zakaj? Saj olja mi verjetno ni treba dolivat ker je ja dobra mašina, sem si mislil. Pogledam šipko za olje in kaj je bilo na dnu cele mašine nekaj dl olja . Prvo sem letel hitro v Euroton, k sreči ga imam 1km stran, sem kupil samo 1liter Castrol SLX-a. To pa zato ker ga v sredo peljem v Maribor (DUMID-a). Kaj se je pa še spremenilo čudežno je nehal žvižgat. Pa bi reku pejt u rit z mašnico Brez besed sem nevem kaj naj? LP Miha | Na vrh | |
Sverige | 14 okt 2009, 19:28 | |
| Član #412 Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18 Objav: 743
| Ja ne bodi tako razočaran, čeprav Volvo, se pa valjda tudi kaj pokvari. In kaj pa hočeš drugega narest, zrihtej in vozi dalje. | Na vrh | |
T-5R | 14 okt 2009, 20:38 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Mihc V50 T5 je napisal(a): ... Sem zelo razočarn, pa si nisem mislil da je to možno, sem mislil da moj volvo komot zdrži 20.000km brez da bi dolival olje. Danes se mi je lučka za olje ogašala veliko kasneje kot vse ostale in mi ni šlo v glavo zakaj? Saj olja mi verjetno ni treba dolivat ker je ja dobra mašina, sem si mislil. Pogledam šipko za olje in kaj je bilo na dnu cele mašine nekaj dl olja . Prvo sem letel hitro v Euroton, k sreči ga imam 1km stran, sem kupil samo 1liter Castrol SLX-a. To pa zato ker ga v sredo peljem v Maribor (DUMID-a). Kaj se je pa še spremenilo čudežno je nehal žvižgat. Pa bi reku pejt u rit z mašnico Brez besed sem nevem kaj naj? LP Miha
1. Olje se kontrolira pri vsakem polnjenju goriva (Še posebno pri turbo motorjih) 2. V takšne mašince, kot so T5 motorji gre samo (in izključno) kvalitetno olje.
3. Ravno prejšnji teden me je nekdo po telefonu spraševal, zakaj je motor Forda ST (5 cilinderski T5) začel grdo ropotat, pa je imel le 15kkm prevoženih po menjavi olja. Seveda z velecenjenim Castol oljem.
Mašina je že dobra. Olje je zanič!
| Na vrh | |
Mihc V50 T5 | 14 okt 2009, 22:39 | |
| Član #403 Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15 Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec) Objav: 725
| OK samo ni mi jasno kako je to možno da ne zdrži celi , nevem pribljižno koliko litrov gre not recimo 6l da gre, da jih skuri to mi negre v glavo, sem pa razmišlju da so mi pri Lekšetu ko sem imel redni servis samo dolil olje pa napisal kao da so menjal celin 6l potem mi je že jasno. kje pa se največ olja pokuri , samo pri turbini?
Hvala Peter za pojasnilo samo katero olje pa po tvojem mnenju naj nalijem noter če Volvovi strokovnjaki priporočajo Castrol? | Na vrh | |
bvogri | 15 okt 2009, 00:22 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Kolk olja ti je skupaj popilo? V N/A je 5.5l v tvojem verjetno kakšen deci več.
A V50 nima indikatroja nizkega nivoja olja??
Drugače pa ima kar precej volvo bencinskih motorjev (vsaj starejših letnikov) probleme s porabo olja. Večinoma naj bi bila kriva slaba kvaliteta teflonov, kar je idiotsko če pomislimo koliko v osnovi stanejo. Menjava pa zahteva demontažo glave. Drugače je bil recimo moj petak notri kot nov, ko smo vrgli glavo dol. Meni je popilo nekje 3l na interval, bivši GLE še nekaj več (po občutku nisem spremljal)... Sedaj po rihtanju glave pa sporočim kako je na stvari. Seveda imaš ti še turbino in njeno periferijo ki je tudi lahko vzrok.
[ Uredi 15 okt 2009, 00:33 ] | Na vrh | |
Sverige | 15 okt 2009, 08:40 | |
| Član #412 Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18 Objav: 743
| Meni ga popije 2 litra ali malo več, pa se ne sekiram, ker bo vsak strojnik povedal, da je normalno da motor kuri olje. Seveda v meji normale. Visoka temperatura.... pri turbinah ga je pa vedno več pilo. Tisti ki pravi da mu čisto nič ne požre olja, laže. Preglej turbino, mogoče je pa to znak da bo šla, saj si neko "žvižganje" omenjal.... | Na vrh | |
volhart | 15 okt 2009, 09:34 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Kljub vsemu se mi zdi neverjetno da se vozil z recimo 2 dcl olja. Saj bi ti motor ribnu. Ce so sibko pametno konstruirali (in seveda so jo), so jo tako, da kaze nihanje pri zgornji kolicini olja, kar pomeni recimo nihanje med 6 in 5 litri, ne pa med 6 in 0,2 litri. To je butasto. Po mojem, ko je olje na dnu sibke, ga ima motor se vedno vec kot dovolj, da se bo se dolgo vozil...vsaj smiselno bi bilo tako narediti resitev...temu se rece varnostni faktor za nevedne. | Na vrh | |
Damijan | 15 okt 2009, 10:20 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Pri vseh avtomobilih je razlika med MIN. in MAX. na kontrolni paličici enaka 1l olja. Pravtako pri famoznem Volvu, kar tudi lepo piše v navodilih za uporabo in vzdrževanje. Se pravi, da je preostala razlika še vedno v karterju.
Ni pa nujno, da avto ravno troši veliko olja. Nekaj ga sicer uide med stenami valja in batom, vendar ga nekaj tudi izpari skozi oddušek v sesalni kolektor in po tej poti izgori. Vse je odvisno od kvalitete in pa toplotnih obremenitev. | Na vrh | |
Mihc V50 T5 | 15 okt 2009, 16:36 | |
| Član #403 Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15 Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec) Objav: 725
| Sem se že sprijaznil treba bo večkrat preverit olje, pa kupiti najboljšega, ki ga bojo priporočili na servisu. Drugače pa ko sem pogledal na šipko koliko olja imam v motoju je bila ena sama kapljica na koncu šipke kjer je špička meni ni bilo nič jasno. res je pa da delam 100km na dan ali pa več tako da mislim da bo porebno za šiht obodit kakšno '' kaglco'' ( kangoo 4x4 ) pa to je to, pa še enga Volva kupit pol je pa dost za neki časa. | Na vrh | |
bvogri | 15 okt 2009, 16:43 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Ja če si nalil liter not in je nivo na šipki spet v normalni meji ni nobene panike. Tudi če je malo pod min. še nebo krize. Nisem vedel kako naj si razlagam nekaj dl olja v motorju Če je tako se mi zdi povsem normalno.
[ Uredi 15 okt 2009, 16:45 ] | Na vrh | |
alfaromeo | 15 okt 2009, 19:19 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Mihc V50 T5 je napisal(a): ...
... sem pa razmišlju da so mi pri Lekšetu ko sem imel redni servis samo dolil olje pa napisal kao da so menjali celin 6l potem mi je že jasno.
Se ti ne zdi tole malo mimo in otročje.
Sicer pa ravnaj tako, kot ti je povedal T-5R. Olje se kontrolira vsaj vsakih par tisoč kilometrov. Če pa tiščiš, pa še toliko prej. In na svetu ni avotmbila, ki ne bi pil olja. Tsti, ki pravi, da njegov avto ne porabi nix, ampak NIČ, olja laže ali pa nima olja v motorju.
Pri hiši je par avtomobilov, nekaj od 0km, pa vsi pijejo olje. Eni manj drugi bolj, pa se na servish niti ne vznemirjajo preveč.
Sicer pa tudi ne vem kaj pričakuješ od olja po 20kkm.
ps. damijan je napisal(a): ... Pri vseh avtomobilih je razlika med MIN. in MAX. na kontrolni paličici enaka 1l olja. Vsaj pri starejših turbotih 850 V70 je 1,5 litra.
[ Uredi 15 okt 2009, 19:21 ] | Na vrh | |
Mihc V50 T5 | 15 okt 2009, 19:53 | |
| Član #403 Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15 Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec) Objav: 725
| Ni otročje nekje to delajo napišejo da so zamenjal olje pa računajo 6l potem ti pa samo dolije. pričakujem to da naprimer ko pogledam šipko od olja da mi nekaže da ga ni če pa more bit hehe. pa nikol v življenu nisem videl da je toliko olja zmankalo (razen pri vrtni kosilnici, ki ga pa ni bilo popolnoma nič pa je še vedno ropotala hehe) na 20kkm 1 liter sem ga nalil pa sem prejle preveril pa se je mogoče za malo manj kot 1 cm dvignilo na šipki, se pravi še ene 3-4l mi ga manjka kam je dal toliko olja nimam pojma. | Na vrh | |
aly | 16 okt 2009, 00:48 | |
| Član #773 Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19 Lokacija: Kranj Objav: 429
| Laguna je napisal(a): ... Tisti ki pravi da mu čisto nič ne požre olja, laže. Meni ga nič ne pije Od zadnjega servisa je 2 meseca in se na šibki ne pozna nič. Še vedno je natančno do zgornje črtice. Od začetka je "pil" olje, ker je karter počen tam pri vijaku. So zatesnili, pa je povsem v redu. Res pa je, da ne podim, in nad 3000 obratov je zelo zelo redko. Rajši v 5. prestavi po mestu
To mi je čudno, en pravi, da je med min in max črtico 1L olja, drug pa, da je ob dolitju 1L spremenilo le za 1cm. Evo, sem preveril v navodilih za mojega. V priponki podatki za vse motorje v V50 (0,75L - 2L).
Edit: PDFja se ne da pripenjat?
[ Uredi 16 okt 2009, 00:56 ] | Na vrh | |
Krchan | 16 okt 2009, 02:45 | |
| Član #893 Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50 Lokacija: Krško Objav: 1259
| Sem ravno včeraj preverjal nivo olja. Po 16.000 km mi je spil cca 3dcl famoznega Castrola for Volvo. To je za mene isto kot nič! | Na vrh | |
Sverige | 16 okt 2009, 08:50 | |
| Član #412 Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18 Objav: 743
| aly je napisal(a): ... Meni ga nič ne pije ... To mi je čudno, en pravi, da je med min in max črtico 1L olja, drug pa, da je ob dolitju 1L spremenilo le za 1cm.
Potem so ti ga pa preveč notri nalili ob menjavi ali pa narediš res malo km da v dveh mesecih ni poznati spremembe. Jaz v tem obdobju naredim 8k km po avtocesti in se pozna na nivoju... kot je že en uporabnik napisal, temperatura, olje "zgori" in izhlapi...
Pri meni je razlike med MIN in MAX malo manj kot en liter. Štiri litre nalijem pa je ravno minimum. | Na vrh | |
alfaromeo | 16 okt 2009, 13:55 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Mihc V50 T5 je napisal(a): ...
Ni otročje nekje to delajo napišejo da so zamenjal olje pa računajo 6l potem ti pa samo dolije.
Verjetno tudi delajo, ne vem. Samo ne moreš kar tako, čez palec, obtoževat. Kaj če ti Lekše reče, da je slišal, da si ti doma izpustil 2l itra olja iz avta in ga prodal sosedu. . Kar nekaj.
upam da ugotviš vzrok za pitje olja. Poglej motor, če je kje kaj mastno. Kakšno pa imaš zadnjo havbo. Mogoče ti zmeče čez turbino ven. | Na vrh | |
Mihc V50 T5 | 16 okt 2009, 17:09 | |
| Član #403 Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15 Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec) Objav: 725
| redS40: ko bi meni toliko olja spil bi bil vesel.
Zadnja havba je umazana od svinjarije , ni nobenih mastnih madežev in jih nikoli ni bilo. pa tudi nikoli ni pustil mastnega madeža na parkirišču kjer parkiram. Možno je to ker v 1 dnevu naredim 100km in več, pa kdaj pa kdaj sem ga tudi pritisnil to je pa to z avtom lepo dalam kar se le da.
| Na vrh | |
forba | 16 okt 2009, 18:31 | |
| Član #977 Prijavljen dne: 30 dec 2008, 20:08 Objav: 155
| Jaz redno preverjam olje, ob vsakem polnem tanku..stara navada pač (dolgo nazaj imel Lancio )....meni T5 (1998, 200 000 km) ne spije skoraj nič Castrol olja, no mogoče 2-3 dcl na 20 000 km..to pa je to...pa ga ne šparam in sem tudi veliko v Nemčiji, kjer leti ure in ure skoraj na polno... tako, da ja, nekaj mora biti narobe...upam, da najdeš napako in jo s čim manj "truda" odpraviš... | Na vrh | |
noj | 16 okt 2009, 19:34 | |
| Član #46 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01 Lokacija: Arja Vas Objav: 855
| Kolko ima pa avtomobil prevoženih km? Ker motor z 1.000 al pa 300.000 prevožnimi km je velika razlika. Drugače pa ne vem. Naj strokovnjaki povejo. Meni so mehaniki vedno pravili, da mora motor nekaj malega olja popiti, navsezadnje so začeli merilce nivoja olja vgrajevati ravno zaradi tega, ker motor olje pije, drugače po tem sploh ne bi bilo potrebe.
P.s.: pa tlak v gumah je tudi potrebno pregledati, dostikrat ne zdrži od ene menjave gum do druge. | Na vrh | |
Mihc V50 T5 | 16 okt 2009, 23:48 | |
| Član #403 Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15 Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec) Objav: 725
| Verjamem da avto mora nekaj olja spit samo toliko kot ga je pri meni je pa malce preveč. Volvo ima ravno par uric nazaj 120.060km, se pravi ravno prav za redni servis, v sredo grev Maribor tako da upam da ga bodo zrtihtal. Mislim da je bil pa zadnji redni servis narejen na začetku leta 2009. V povprečju na leto naj bi jaz moral naredit 30.000km pa še kakšnih 1.000km zraven. Glede Lekšeta pa ne trdim da so naeredili kaj takega jaz sem le ''kaj pa če so''( pa verjetno niso) saj msilim da so dober servis in kajtakega nemorejo naredit. | Na vrh | |
T-5R | 19 okt 2009, 21:16 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Eh, saj Volvo ni Fiat, da bi rabil senzorje za prenizek nivo olja. (BTW, pri Fiatih itak nonstop svetijo opozorila, da manjka olje, čeprav ga je na MAX)
Za prekomerno porabo olja je lahko krivo več stvari. Od kakovosti olja, izrabljenosti motorja, stanja turbine, hladni zagoni, stalno priganjanje v visoke vrtljaje,.... Je pa še nekaj, čemur se posveča premalo pozornosti. To je PCV sistem. Zaradi zamašenega sistema, je marsikateri motor pil olje, pa tudi veliko turbin je predhodno končalo svojo življensko pot.
Moj nasvet je, da se olje redno kontrolira na vsaj 1000km prevoženih.
Po posvetovanju s parimi ljudmi, ki se ukvarjajo z motošportom, ter zastopniku, pa na podlagi lastnih izkušenj, in izkušenj mehanikov, sem se odločil za uporabo olja Mobil 1 5W50 Rally Formula
| Na vrh | |
Mihc V50 T5 | 23 okt 2009, 17:09 | |
| Član #403 Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15 Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec) Objav: 725
| Ekola, moja mašinca je že doma poservisirana in sem spet srečen, vesel in zadovoljen lastnik vozila Volvo. Svar je bila popravljena v 1 dnevu, računa še nimam, cene še nevem tako da vam sporočim ko dobim. za nadomestno vizlo sem imal S60 D5, letnik bi raku 2001-02 srednje ohranjen je rekel G. Janez, avtomatski menjalnik, moram pa rečt da je D5 res eden najboljših dizlov kar sem jih do sedaj vozil. To pa so: passat 1.9 TDI, kangoo 1.5 dci, Volvo S60 D5 to je pa to. Popravljealo se je pa kar nekaj stvari, ki sem jih tudi gospodu Janezu naštel. | Na vrh | |
AljAž | 24 okt 2009, 12:24 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Kaj je bil potem tisti čuden zvok? | Na vrh | |
Mihc V50 T5 | 24 okt 2009, 13:08 | |
| Član #403 Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15 Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec) Objav: 725
| Ta čudežni zvok je bil na enemu cilindru in kot so mi že pri Lekšetu rekli da so se vijaki odtegnili je bilo tukaj isto , lahko je tudi to da jih pri Lekšetu niso dovolj zategnili ker so bolj nedostopni. Je pa rekel da tukaj pride do velikih temperaturnih spremem na izpušnem kolektorju, ker se greje tudi do 1000C. Jaz upam da bo zdaj mir ( dobesedno kolektor žari kot priformuli ). | Na vrh | |
bvogri | 24 okt 2009, 13:32 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| T-5R je napisal(a): ...
Eh, saj Volvo ni Fiat, da bi rabil senzorje za prenizek nivo olja. (BTW, pri Fiatih itak nonstop svetijo opozorila, da manjka olje, čeprav ga je na MAX)
Zdej možno, da Fiatovi senzorji niso dobri. Drugače pa so meni pri vseh avtih, delali odlično. Pač kontroliraš tako ali tako, pa še neko dodatno opozorilo je. Sej niti ni važno, da ga spije motor, lahko recimo spusti tesnilo na čepu, karterju.... Recimo, da opziš prepozno in ko se ti pri volvu prižge rdeča lučka za prtisk olja je motor hin. Jaz bi ga definitivno rad imel.
Pa volvo je meni pil kar 3l/15kkm olja po tamalem, kljub nizki kilometraži. S porabo olja pa ima težave marsikatera stara škatla. Sploh 850, S/V40 bencinarji in tudi naslednjiki.
[ Uredi 24 okt 2009, 13:37 ] | Na vrh | |
T-5R | 24 okt 2009, 22:54 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| bvogri je napisal(a): ... T-5R je napisal(a): ...
Eh, saj Volvo ni Fiat, da bi rabil senzorje za prenizek nivo olja. (BTW, pri Fiatih itak nonstop svetijo opozorila, da manjka olje, čeprav ga je na MAX)
Zdej možno, da Fiatovi senzorji niso dobri. Drugače pa so meni pri vseh avtih, delali odlično. Pač kontroliraš tako ali tako, pa še neko dodatno opozorilo je. Sej niti ni važno, da ga spije motor, lahko recimo spusti tesnilo na čepu, karterju.... Recimo, da opziš prepozno in ko se ti pri volvu prižge rdeča lučka za prtisk olja je motor hin. Jaz bi ga definitivno rad imel. Pa volvo je meni pil kar 3l/15kkm olja po tamalem, kljub nizki kilometraži. S porabo olja pa ima težave marsikatera stara škatla. Sploh 850, S/V40 bencinarji in tudi naslednjiki.
Nekateri modeli 850 so imeli senzor za nivo olja. So pa ukinili te senzorje ravno zaradi nezanesljivosti. Le poglej na sprednjo stran karterja, je še zmeraj prostor, če si ga hočeš vgradit.
Še zmeraj pa ti senzorji niso sposobni zaznat previsok nivo olja, kar je zadnje čase kar pogost pojav. | Na vrh | |
Mihc V50 T5 | 09 nov 2009, 21:15 | |
| Član #403 Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15 Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec) Objav: 725
| Evo sem le prišel do časa, da nalepim račun od servisa na Dumidi. Avto spet lepo prede tako kot mora je brez hiben, moram pa priznat da se pozna razlika o moči, ko je žvižgal in ko ne žvižga. Mi je pa G. Janez rekel da so se na enemu cilindru(da nebo kdo narobe razumel pri izpušnem kolektorju) in to na tistem, ki je naj težje dostopen razrahljali vijaki in to tako da jih je lahko z roko odvil lol.
Kaj nej rečem avto je zakon, samo še preubut ga je treba pa počakat na sneg. | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 10 nov 2009, 17:12 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Mihc V50 T5 je napisal(a): ... Mi je pa G. Janez rekel da so se na enemu cilindru(da nebo kdo narobe razumel pri izpušnem kolektorju) in to na tistem, ki je naj težje dostopen razrahljali vijaki in to tako da jih je lahko z roko odvil lol.2/dsc00271.jpg[/img][/url]
Pa je sedaj zategnjeno? | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 57, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5983 najnovejši član: Wllkeirob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|