|
|
V50 T5 Summum '04 Pojdi na stran
1
2
3
4
5
6
7
8
[9]
10
|
|
Mihc V50 T5 | 19 avg 2012, 21:59 | |
| Član #403 Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15 Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec) Objav: 725
| Neki mi ni šlo v glavo zakaj je bil olje v intercoolerju, ki je bil gor. ali je to OK ali bolj ne? | Na vrh | |
divja jaga | 20 avg 2012, 01:04 | |
| Član #398 Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38 Objav: 1613
| Če je to malo olja, je to OK. | Na vrh | |
Mihc V50 T5 | 20 avg 2012, 12:29 | |
| Član #403 Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15 Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec) Objav: 725
| Aha ja za enkrat je bilo malo olja nisem ga pa izlival ven da bi videl koliko bi ga lahko bilo. Me pa zanima od kje je prišel? | Na vrh | |
bojko | 20 avg 2012, 12:36 | |
| Član #1639 Prijavljen dne: 05 maj 2010, 20:06 Objav: 552
| iz turbine | Na vrh | |
GašperS | 20 avg 2012, 13:40 | |
| Član #2478 Prijavljen dne: 26 nov 2011, 14:28 Objav: 61
| Turbinca bi znala bit ja al pa ti skondenzirajo hlapi iz uberlaufa, kar bi bilo mogoce se relaticno ok. Na siroko napisi vse o performansah. Superlep kit bos dal gor. Hocem vse cene in pridobljene kilovate. Diske mas 320? Raketnik! Nisem bral starih postov - imas nov downpipe, izpuh? | Na vrh | |
Mihc V50 T5 | 20 avg 2012, 17:34 | |
| Član #403 Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15 Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec) Objav: 725
| Mislim da bi bilo bolj od hlapov, ker cev od turbine je na dol in predvidevam da bi olje težko prišlo na gor po cevi.
Kaj da ti povem, up grade na sofware od ELEVATE , izpuh od ELEVATE , Downpipe od ELEVATE , Intercooler od ELEVATE , turbo intake pipe od ELEVATE , nosilec od ELEVATE , inlet manifold od ELEVATE , komplet zavorni sistem od ELEVATE .
To je to kar je gor, o KW in KM ti pa ne vem povedat še nisem bil na valjih, upam da v kratkem. | Na vrh | |
bojko | 20 avg 2012, 19:48 | |
| Član #1639 Prijavljen dne: 05 maj 2010, 20:06 Objav: 552
| Nisem nek ekspert o turbinah, a bi si nekako upal trditi, da je sila pretoka zraka, ki ga v ceveh ustvari turbina tako velika, da tistih nekaj kapelj olja potisne še kam višje kot je višina havbe. | Na vrh | |
Mihc V50 T5 | 20 avg 2012, 21:59 | |
| Član #403 Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15 Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec) Objav: 725
| seveda je možno pri priganjanju ko se zadeva segreje je vse možno, se mi zdi. Kaj potem to pomeni da gre turbina počasi k koncu ali da je delovanje turbine OK? | Na vrh | |
Krchan | 20 avg 2012, 22:27 | |
| Član #893 Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50 Lokacija: Krško Objav: 1259
| Bomba! Lepo ga tunaš...jst bi tut, pa me je draga prepričala, da bi blo bolš novo kuhno kupit :-)
Kdaj prideš kaj v moje konce? Al pa vsaj kam blizu? Jst bi probal! | Na vrh | |
Mihc V50 T5 | 20 avg 2012, 22:46 | |
| Član #403 Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15 Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec) Objav: 725
| No ja tudi jaz bi imel novo kuhinjo ampak za enkrat bo še dobra, res da je stara vsaj ene 6 let ampak ni bila nič rabljena. samo to zadevo skupaj dam in se oglasim dokler je še kaj poletja in temperatura.
Za nima me spet glede olja, ki gre v motor. Tukaj piše da gre not 5W-30 , ampak ko gledam tole olje, ki ga je volvo podpera pri Castrolu je pa 0W-30 . Prosim za nasvet jaz osebno se bolj nagibam k drugemu 0W-30.
Hvala | Na vrh | |
Mihc V50 T5 | 20 avg 2012, 23:04 | |
| Član #403 Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15 Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec) Objav: 725
| Aha še nekaj sem našel mogoče bolj koristno olja za Volve | Na vrh | |
Mihc V50 T5 | 20 avg 2012, 23:15 | |
| Član #403 Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15 Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec) Objav: 725
| Da bo še malo bolj jasno in izpopolnjeno še malo o olju | Na vrh | |
bojko | 21 avg 2012, 08:57 | |
| Član #1639 Prijavljen dne: 05 maj 2010, 20:06 Objav: 552
| Ena opcija za tiste, ki jim Castrol ne predstavlja svetinje. Za info o (ugodni) ceni se obrnite kar na pooblaščenega "dilerja" za Slovenijo. | Na vrh | |
GašperS | 22 avg 2012, 07:23 | |
| Član #2478 Prijavljen dne: 26 nov 2011, 14:28 Objav: 61
| Krchan je napisal(a): ...
Bomba! Lepo ga tunaš...jst bi tut, pa me je draga prepričala, da bi blo bolš novo kuhno kupit :-)
Kdaj prideš kaj v moje konce? Al pa vsaj kam blizu? Jst bi probal!
Jaz bi se tut pridruzil na eno pivo! | Na vrh | |
GašperS | 22 avg 2012, 07:29 | |
| Član #2478 Prijavljen dne: 26 nov 2011, 14:28 Objav: 61
| In se to: v ic je tok zraka precej pocasnejsi. Tlak je sicer visok vendar zaradi protitlaka ocitno ne zmore dovolj hitrosti nabrat, da bi porinl olje naprej. V vsakem primeru olje ostaja v ic tko da je to irelavantno. Najdt jje potrebno vir od kod prihaja. Vrjetn ni dobr za cat, da mas se en topu fergazar na olje tam spodi. Se en vijak namonterat pa vn spusat vsake kvatre | Na vrh | |
Mihc V50 T5 | 22 avg 2012, 11:48 | |
| Član #403 Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15 Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec) Objav: 725
| Ali je možnost da se nabira olje v IC zaradi tiste počene cevke? | Na vrh | |
GašperS | 22 avg 2012, 13:46 | |
| Član #2478 Prijavljen dne: 26 nov 2011, 14:28 Objav: 61
| Dvomim. Ti pomoje isces razlog, da bi dal vecjo turbino gor. Itak se bo zdej precej bol vrtela, z manj protitlaka tako na izpuhu kot icju. Tok bolj bojo trpeli lezajcki in tok prej bojo popustl. Verjetnoima avto slabih 100 konjev vec kqtere v glavnem pridela turbina na drsnih lezajckih. Te nase mikro turbince se ze tko vrtijo v nebo. Tvoja pa sploh. Slej ko prejbojo lezaji popustl. Vse mas prstiman za ca. 400 km. Samo se ozko grlo ti ostaja. Men se po tvojem iceju ze tko cedijo sline, kaj bo sele z novo turbinco. Prvoscim ti jo.
[ Uredi 22 avg 2012, 13:50 ] | Na vrh | |
Mihc V50 T5 | 22 avg 2012, 18:58 | |
| Član #403 Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15 Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec) Objav: 725
| Za ležajčke ni problem, za olje sem se pozanimal pri dveh osebah in situacija je taka, olje pride od turbine v IC in od tam v motor zato imam črni izpuh. Turbinca bo, samo za enkrat naj še malo počaka. Trenutno se obadam z honanjem tegale ja ane , sprejmem kakršen koli nasvet. | Na vrh | |
GašperS | 22 avg 2012, 19:54 | |
| Član #2478 Prijavljen dne: 26 nov 2011, 14:28 Objav: 61
| Tut ce ne. Mnenja deljena. Glej, da ne bo robov in to je to. Mal turbulence je naceloma dobr na sesalni strani zarad mesanja goriva z zrakom. Izpusni kanali so pa druga zgodba. Ce si upas lahko skrajsas vodila sesalnih ventilov, da bodo poravnana s kanalom. Izpusnih ne zarad odvajanja toplote. Btw to ni honda :-) kero turbino gledas? Je tvoj awd 66? | Na vrh | |
Mihc V50 T5 | 22 avg 2012, 22:30 | |
| Član #403 Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15 Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec) Objav: 725
| gledal sem K16 turbo vsaj mislim da je za mojega ta prava. nisem se še tok poglabljal so druge stvari najprej. Ni awd je pa M66 če to misliš. | Na vrh | |
GašperS | 23 avg 2012, 00:37 | |
| Član #2478 Prijavljen dne: 26 nov 2011, 14:28 Objav: 61
| Menjalnik ja. Bemusunce, pol pa se na diferencial misl, da bo zverina dala lohk to na cesto. Moj ze tko skos zvizga z gumicami, tko da mi ni jasn kako bo sel tvoj v vogale. Pogresam awd :[ cimprej pokaz mrcino. Komi ze cakam no | Na vrh | |
Krchan | 23 avg 2012, 06:23 | |
| Član #893 Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50 Lokacija: Krško Objav: 1259
| GašperS je napisal(a): ... Krchan je napisal(a): ...
Bomba! Lepo ga tunaš...jst bi tut, pa me je draga prepričala, da bi blo bolš novo kuhno kupit :-)
Kdaj prideš kaj v moje konce? Al pa vsaj kam blizu? Jst bi probal!
Jaz bi se tut pridruzil na eno pivo!
Seveda tudi vabljen... | Na vrh | |
Mihc V50 T5 | 23 avg 2012, 22:59 | |
| Član #403 Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15 Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec) Objav: 725
| Tako motorček je sestavljen nazaj tako kot mora bit vse štima pelje se zelo poskočno. Tako so dodatne skrbi od več. sovoznikovih vrat še vedno nisem odprl in tudi ne vem kako jih bom verjetno z krampom. Čakam na zavorno tekočino da še zavore zamenjamo in nosilec. potem je pa za letos to vse. Pijačka, kavica, pivo, sladoled pa z lahkoto samo to nedeljo grem v Gornjo Radgono na sejem, razen sobota čas pa ne vem.
| Na vrh | |
Mihc V50 T5 | 26 avg 2012, 19:43 | |
| Član #403 Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15 Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec) Objav: 725
| Evo tako iz gleda pod pokrovom moj Volvi. Ko pride zavorna tekočina pa pritisnem še slike z zavorami.
Svetujte mi glede tegale zračnega filtra od K&N: cel komplet
ali samo filter
| Na vrh | |
Sandi55 | 26 avg 2012, 21:09 | |
| Član #1042 Prijavljen dne: 20 feb 2009, 16:56 Objav: 429
| Jaz bi se na tvojem mestu raje odločil za panelni filter - tisti konusni kljub temu, da ima še neko zaščito, povleče preveč vročega zraka iz motornega prostora, pa še ni ravno najbolj street legal (noben od njiju sicer ni, a je panelni vsaj skrit očem). | Na vrh | |
Krchan | 27 avg 2012, 10:27 | |
| Član #893 Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50 Lokacija: Krško Objav: 1259
| Jaz sem se odločil in vzel samo filter. Pri montiranju celega kita moraš odstranit ohišje filtra v katerem je ECU, potem ECU nima hlajenja in gre lahko v franže...pa še v nič ti gre Elevate pipe k jo maš gor... lahko jo pa meni prodaš! :-)
+vse kar je napisal sandi55
[ Uredi 27 avg 2012, 10:29 ] | Na vrh | |
Mihc V50 T5 | 27 avg 2012, 16:14 | |
| Član #403 Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15 Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec) Objav: 725
| potem se menja smo filter in smo zmagal.
hvala vam
| Na vrh | |
Volvej | 27 avg 2012, 16:48 | |
| Član #1127 Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06 Objav: 1554
| Mene pa zanima kakšno imate nasplošno mnenje o teh bolj prepustnih filtrih napram original volvotovim. A ni tako da potem zaradi večje prepustnosti pride tudi več umazanije v motor. Kaj potem bolj redno zato menjavate olje? | Na vrh | |
Mihc V50 T5 | 28 avg 2012, 15:25 | |
| Član #403 Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15 Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec) Objav: 725
| Odločil sem se da bom samo original filter zamenjal z BMC filtrom.
Zavorna tekočina je prispela še pumpico počakam in gremo v akcijo spet. Vzel sem pa Castrol React Performance DOT4
| Na vrh | |
Mihc V50 T5 | 01 sep 2012, 22:52 | |
| Član #403 Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15 Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec) Objav: 725
| Želim slišati mnenje, zdi se mi da ni tako kot bi moralo bit kaj naj naredim.
lepo a ne povsem | Na vrh | |
Sandi55 | 01 sep 2012, 23:51 | |
| Član #1042 Prijavljen dne: 20 feb 2009, 16:56 Objav: 429
| Uh, to pa res izgleda čisto premajhna čeljust za tele diske, ampak verjetno pač mora biti tako... Na njihovi spletni strani (tretja slikca), ne izgleda nič drugače, le kot slikanja ni 90*, zato izgleda kot da čeljust pokrije večji del diska, a je le optična varka verjetno pač ne gre le za večjo kontaktno površino, ampak daljšo ročico, ki poveča zavorni učinek. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 69, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5983 najnovejši član: Wllkeirob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|