Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi


Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Moj VOLVO
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

V50 T5 Summum '04

Pojdi na stran  1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10
Avtor objava
Mihc V50 T5
19 avg 2012, 21:59
Član #403
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15
Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec)
Objav: 725
Neki mi ni šlo v glavo zakaj je bil olje v intercoolerju, ki je bil gor. ali je to OK ali bolj ne?
Na vrh
divja jaga
20 avg 2012, 01:04
Član #398
Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38
Objav: 1613
Če je to malo olja, je to OK.
Na vrh
Mihc V50 T5
20 avg 2012, 12:29
Član #403
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15
Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec)
Objav: 725
Aha ja za enkrat je bilo malo olja nisem ga pa izlival ven da bi videl koliko bi ga lahko bilo. Me pa zanima od kje je prišel?
Na vrh
bojko
20 avg 2012, 12:36
Član #1639
Prijavljen dne: 05 maj 2010, 20:06
Objav: 552
iz turbine
Na vrh
GašperS
20 avg 2012, 13:40
Član #2478
Prijavljen dne: 26 nov 2011, 14:28
Objav: 61
Turbinca bi znala bit ja al pa ti skondenzirajo hlapi iz uberlaufa, kar bi bilo mogoce se relaticno ok. Na siroko napisi vse o performansah. Superlep kit bos dal gor. Hocem vse cene in pridobljene kilovate. Diske mas 320? Raketnik! Nisem bral starih postov - imas nov downpipe, izpuh?
Na vrh
Mihc V50 T5
20 avg 2012, 17:34
Član #403
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15
Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec)
Objav: 725
Mislim da bi bilo bolj od hlapov, ker cev od turbine je na dol in predvidevam da bi olje težko prišlo na gor po cevi.

Kaj da ti povem, up grade na sofware od ELEVATE , izpuh od ELEVATE , Downpipe od ELEVATE , Intercooler od ELEVATE , turbo intake pipe od ELEVATE , nosilec od ELEVATE , inlet manifold od ELEVATE , komplet zavorni sistem od ELEVATE .

To je to kar je gor, o KW in KM ti pa ne vem povedat še nisem bil na valjih, upam da v kratkem.
Na vrh
bojko
20 avg 2012, 19:48
Član #1639
Prijavljen dne: 05 maj 2010, 20:06
Objav: 552
Nisem nek ekspert o turbinah, a bi si nekako upal trditi, da je sila pretoka zraka, ki ga v ceveh ustvari turbina tako velika, da tistih nekaj kapelj olja potisne še kam višje kot je višina havbe.
Na vrh
Mihc V50 T5
20 avg 2012, 21:59
Član #403
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15
Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec)
Objav: 725
seveda je možno pri priganjanju ko se zadeva segreje je vse možno, se mi zdi. Kaj potem to pomeni da gre turbina počasi k koncu ali da je delovanje turbine OK?
Na vrh
Krchan
20 avg 2012, 22:27
Član #893
Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50
Lokacija: Krško
Objav: 1259
Bomba! Lepo ga tunaš...jst bi tut, pa me je draga prepričala, da bi blo bolš novo kuhno kupit :-)

Kdaj prideš kaj v moje konce? Al pa vsaj kam blizu? Jst bi probal!
Na vrh
Mihc V50 T5
20 avg 2012, 22:46
Član #403
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15
Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec)
Objav: 725
No ja tudi jaz bi imel novo kuhinjo ampak za enkrat bo še dobra, res da je stara vsaj ene 6 let ampak ni bila nič rabljena.
samo to zadevo skupaj dam in se oglasim dokler je še kaj poletja in temperatura.

Za nima me spet glede olja, ki gre v motor. Tukaj piše da gre not 5W-30 ,
ampak ko gledam tole olje, ki ga je volvo podpera pri Castrolu je pa 0W-30 . Prosim za nasvet jaz osebno se bolj nagibam k drugemu 0W-30.

Hvala
Na vrh
Mihc V50 T5
20 avg 2012, 23:04
Član #403
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15
Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec)
Objav: 725
Aha še nekaj sem našel mogoče bolj koristno olja za Volve
Na vrh
Mihc V50 T5
20 avg 2012, 23:15
Član #403
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15
Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec)
Objav: 725
Da bo še malo bolj jasno in izpopolnjeno še malo o olju
Na vrh
bojko
21 avg 2012, 08:57
Član #1639
Prijavljen dne: 05 maj 2010, 20:06
Objav: 552
Ena opcija za tiste, ki jim Castrol ne predstavlja svetinje. Za info o (ugodni) ceni se obrnite kar na pooblaščenega "dilerja" za Slovenijo.
Na vrh
GašperS
22 avg 2012, 07:23
Član #2478
Prijavljen dne: 26 nov 2011, 14:28
Objav: 61
Krchan je napisal(a): ...

Bomba! Lepo ga tunaš...jst bi tut, pa me je draga prepričala, da bi blo bolš novo kuhno kupit :-)

Kdaj prideš kaj v moje konce? Al pa vsaj kam blizu? Jst bi probal!

Jaz bi se tut pridruzil na eno pivo!
Na vrh
GašperS
22 avg 2012, 07:29
Član #2478
Prijavljen dne: 26 nov 2011, 14:28
Objav: 61
In se to: v ic je tok zraka precej pocasnejsi. Tlak je sicer visok vendar zaradi protitlaka ocitno ne zmore dovolj hitrosti nabrat, da bi porinl olje naprej. V vsakem primeru olje ostaja v ic tko da je to irelavantno. Najdt jje potrebno vir od kod prihaja. Vrjetn ni dobr za cat, da mas se en topu fergazar na olje tam spodi. Se en vijak namonterat pa vn spusat vsake kvatre
Na vrh
Mihc V50 T5
22 avg 2012, 11:48
Član #403
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15
Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec)
Objav: 725
Ali je možnost da se nabira olje v IC zaradi tiste počene cevke?
Na vrh
GašperS
22 avg 2012, 13:46
Član #2478
Prijavljen dne: 26 nov 2011, 14:28
Objav: 61
Dvomim. Ti pomoje isces razlog, da bi dal vecjo turbino gor. Itak se bo zdej precej bol vrtela, z manj protitlaka tako na izpuhu kot icju. Tok bolj bojo trpeli lezajcki in tok prej bojo popustl. Verjetnoima avto slabih 100 konjev vec kqtere v glavnem pridela turbina na drsnih lezajckih. Te nase mikro turbince se ze tko vrtijo v nebo. Tvoja pa sploh. Slej ko prejbojo lezaji popustl. Vse mas prstiman za ca. 400 km. Samo se ozko grlo ti ostaja. Men se po tvojem iceju ze tko cedijo sline, kaj bo sele z novo turbinco. Prvoscim ti jo.

[ Uredi 22 avg 2012, 13:50 ]
Na vrh
Mihc V50 T5
22 avg 2012, 18:58
Član #403
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15
Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec)
Objav: 725
Za ležajčke ni problem, za olje sem se pozanimal pri dveh osebah in situacija je taka, olje pride od turbine v IC in od tam v motor zato imam črni izpuh.
Turbinca bo, samo za enkrat naj še malo počaka.
Trenutno se obadam z honanjem tegale ja ane , sprejmem kakršen koli nasvet.
Na vrh
GašperS
22 avg 2012, 19:54
Član #2478
Prijavljen dne: 26 nov 2011, 14:28
Objav: 61
Tut ce ne. Mnenja deljena. Glej, da ne bo robov in to je to. Mal turbulence je naceloma dobr na sesalni strani zarad mesanja goriva z zrakom. Izpusni kanali so pa druga zgodba. Ce si upas lahko skrajsas vodila sesalnih ventilov, da bodo poravnana s kanalom. Izpusnih ne zarad odvajanja toplote. Btw to ni honda :-) kero turbino gledas? Je tvoj awd 66?
Na vrh
Mihc V50 T5
22 avg 2012, 22:30
Član #403
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15
Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec)
Objav: 725
gledal sem K16 turbo vsaj mislim da je za mojega ta prava. nisem se še tok poglabljal so druge stvari najprej. Ni awd je pa M66 če to misliš.
Na vrh
GašperS
23 avg 2012, 00:37
Član #2478
Prijavljen dne: 26 nov 2011, 14:28
Objav: 61
Menjalnik ja. Bemusunce, pol pa se na diferencial misl, da bo zverina dala lohk to na cesto. Moj ze tko skos zvizga z gumicami, tko da mi ni jasn kako bo sel tvoj v vogale. Pogresam awd :[ cimprej pokaz mrcino. Komi ze cakam no
Na vrh
Krchan
23 avg 2012, 06:23
Član #893
Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50
Lokacija: Krško
Objav: 1259
GašperS je napisal(a): ...

Krchan je napisal(a): ...

Bomba! Lepo ga tunaš...jst bi tut, pa me je draga prepričala, da bi blo bolš novo kuhno kupit :-)

Kdaj prideš kaj v moje konce? Al pa vsaj kam blizu? Jst bi probal!

Jaz bi se tut pridruzil na eno pivo!


Seveda tudi vabljen...
Na vrh
Mihc V50 T5
23 avg 2012, 22:59
Član #403
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15
Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec)
Objav: 725
Tako motorček je sestavljen nazaj tako kot mora bit vse štima pelje se zelo poskočno. Tako so dodatne skrbi od več.
sovoznikovih vrat še vedno nisem odprl in tudi ne vem kako jih bom verjetno z krampom.
Čakam na zavorno tekočino da še zavore zamenjamo in nosilec. potem je pa za letos to vse.
Pijačka, kavica, pivo, sladoled pa z lahkoto samo to nedeljo grem v Gornjo Radgono na sejem, razen sobota čas pa ne vem.

Na vrh
Mihc V50 T5
26 avg 2012, 19:43
Član #403
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15
Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec)
Objav: 725
Evo tako iz gleda pod pokrovom moj Volvi. Ko pride zavorna tekočina pa pritisnem še slike z zavorami.



Svetujte mi glede tegale zračnega filtra od K&N:
cel komplet

ali samo
filter


Na vrh
Sandi55
26 avg 2012, 21:09
Član #1042
Prijavljen dne: 20 feb 2009, 16:56
Objav: 429
Jaz bi se na tvojem mestu raje odločil za panelni filter - tisti konusni kljub temu, da ima še neko zaščito, povleče preveč vročega zraka iz motornega prostora, pa še ni ravno najbolj street legal (noben od njiju sicer ni, a je panelni vsaj skrit očem).
Na vrh
Krchan
27 avg 2012, 10:27
Član #893
Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50
Lokacija: Krško
Objav: 1259
Jaz sem se odločil in vzel samo filter. Pri montiranju celega kita moraš odstranit ohišje filtra v katerem je ECU, potem ECU nima hlajenja in gre lahko v franže...pa še v nič ti gre Elevate pipe k jo maš gor... lahko jo pa meni prodaš! :-)

+vse kar je napisal sandi55

[ Uredi 27 avg 2012, 10:29 ]
Na vrh
Mihc V50 T5
27 avg 2012, 16:14
Član #403
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15
Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec)
Objav: 725
potem se menja smo filter in smo zmagal.

hvala vam
Na vrh
Volvej
27 avg 2012, 16:48
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1554
Mene pa zanima kakšno imate nasplošno mnenje o teh bolj prepustnih filtrih napram original volvotovim. A ni tako da potem zaradi večje prepustnosti pride tudi več umazanije v motor. Kaj potem bolj redno zato menjavate olje?
Na vrh
Mihc V50 T5
28 avg 2012, 15:25
Član #403
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15
Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec)
Objav: 725
Odločil sem se da bom samo original filter zamenjal z BMC filtrom.

Zavorna tekočina je prispela še pumpico počakam in gremo v akcijo spet. Vzel sem pa Castrol React Performance DOT4

Na vrh
Mihc V50 T5
01 sep 2012, 22:52
Član #403
Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15
Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec)
Objav: 725
Želim slišati mnenje, zdi se mi da ni tako kot bi moralo bit kaj naj naredim.

lepo a ne povsem
Na vrh
Sandi55
01 sep 2012, 23:51
Član #1042
Prijavljen dne: 20 feb 2009, 16:56
Objav: 429
Uh, to pa res izgleda čisto premajhna čeljust za tele diske, ampak verjetno pač mora biti tako...
Na njihovi spletni strani (tretja slikca), ne izgleda nič drugače, le kot slikanja ni 90*, zato izgleda kot da čeljust pokrije večji del diska, a je le optična varka verjetno pač ne gre le za večjo kontaktno površino, ampak daljšo ročico, ki poveča zavorni učinek.
Na vrh
Pojdi na stran  1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 69, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5983
najnovejši član: Wllkeirob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete