|
|
(850) Menjava amortizerjev Pojdi na stran
[1]
2
|
|
perimund | 11 feb 2008, 20:32 | |
| Član #473Prijavljen dne: 29 okt 2007, 14:02 Objav: 152 | Kot vidim po cesti in tudi po slikah ima vecina karavanov 850/v70 posedene zadnje fedre (avto visi nazaj) obenem pa so po 200+km tudi amortizerji odsluzili svoje zdaj me pa zanima nekaj inf.
ali je od 850/karavan = s/v70
pa zanima me ali kdo ve ce bi sli gor od novega modela(2gen)?
Dogovarjal/narocil sem kayabo pa imajo ze 1/2 leta samo sprednje... Je kdo kaj menjal pa kaj ste gor dal od amortizerjev/fedrov ? l.p.
[ Uredi 11 feb 2008, 20:34 ] | Na vrh | |
perimund | 11 feb 2008, 21:02 | |
| Član #473 Prijavljen dne: 29 okt 2007, 14:02 Objav: 152
| http://www.vozimvolvo.si/old/viewtopic.php?t=923
tukaj je nekaj o obnovi/menjavi amortizerjev sem najdu - sorry za nov topic
Glede obnove je pa "nova" cena izpred 1 meseca visja kot novi amortizerji kayaba, monroe (sicer nima za volvo), ... se ne izplaca ker dajo samo 1 leto garancije za vecino aftermarket amortizerjev pa je garancije 2 leti.
Fedri so pa originalna visina ponaredek 2kom zadnja okol 100€, sportni fedri - nizji/trsi od 130-280 4kom. - kaksne izkusnje imate s "spuscanjem/trsanjem
[ Uredi 11 feb 2008, 21:04 ] | Na vrh | |
izi20v | 11 feb 2008, 22:46 | |
| Član #627 Prijavljen dne: 09 feb 2008, 13:13 Lokacija: maribor Objav: 169
| Jaz imam karavana pa sem imel zadnje amontizerje slabe pa sem jih dal obnoviti na Homec pri Radomljah pa mi je naredil 10% trše pa sem zaenkrat zadovolen plačal pa sem za oba 80 evrov tko da ni take sile. Je pa res da karavanivečina visi nazaj. | Na vrh | |
izi20v | 11 feb 2008, 22:47 | |
| Član #627 Prijavljen dne: 09 feb 2008, 13:13 Lokacija: maribor Objav: 169
| Dal pa mi je 2 leti garancije na obnovo.
| Na vrh | |
perimund | 12 feb 2008, 12:28 | |
| Član #473 Prijavljen dne: 29 okt 2007, 14:02 Objav: 152
| marzocchi: take mam zdej gor - izrabljene, k so ze mal spustil tko da to nima smisla.
izy20v: za 60€ bom kr nove zadnje kupil tist k visi nazaj so pa fedri - se pa verjetno ze tko dost boljse peje k vsaj amortizer dela tko k treba ce je ze feder mehek/poseden? | Na vrh | |
croma_man | 12 feb 2008, 13:04 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| perimund pazi da je amortizer za T5 ker sem se že jst zajebal, štanga od amortizerja od navadnega je tanjša in tud fedra je švohnejša od navadnega.
Fedre zadnje maš pa ojačane dodatno na ebayu . | Na vrh | |
perimund | 12 feb 2008, 20:31 | |
| Član #473 Prijavljen dne: 29 okt 2007, 14:02 Objav: 152
| croma man: a si zamenjal al nisi pol? Ne najdem teh ojacanih(OEM) fedrov za zadej na e-bayu. Ce se spomnis kje... link please.
Nevem kaj cem ne morem se odlocit za "sport" nizje fedre 35-40mm ker se bojim da bo slo udobje totalno po gobe. Bi moral probat kako je za peljat... bi to sploh zgledal al ne v70 cist na tleh k da so fedri pocli? | Na vrh | |
croma_man | 13 feb 2008, 08:13 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| ebay
ta-da (un zvok od windowsov)
glede nižanja volvotov je pa tak, jst ga morem znižat in stršat ker drugače se bom ubil s tem avtom. Tud trakcija zna bit veliko boljša ko avto ne bo več morska bolezen, potegne pa za sabo to definitivno komfort, razen če boš skartal za koni nastavljive po trdoti amortizerje, tam pa samo haubo dvigneš, race mode on, ko bi se pa normalno vozil jih pa nastaviš na mehko. Cena aromatizerjev je pa 600€+ tud prek vez.
[ Uredi 14 feb 2008, 08:25 ] | Na vrh | |
perimund | 13 feb 2008, 19:47 | |
| Član #473 Prijavljen dne: 29 okt 2007, 14:02 Objav: 152
| Naslednji teden dobim vse 4kom kyb- kayaba amortizerje... tko da se morem samo se za fedre odlocit vferjetno kak eibach/h&r razen ce bo udobje prevladal pol bo treba pa kr orig zadnje dobit. | Na vrh | |
croma_man | 14 feb 2008, 09:29 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| črne eibach pro kit vzem, ebay 215€. So progresivne fedre tak da maš nek kompromis med udobjem in špornostjo.
Kolk si skartal za kayabe? | Na vrh | |
perimund | 14 feb 2008, 09:45 | |
| Član #473 Prijavljen dne: 29 okt 2007, 14:02 Objav: 152
| Bom tocno napisal drug teden ko jih dobim ;) ko bomo videl kolk da "lufta" euroton tolk vec bo pol rabata. | Na vrh | |
T-5R | 17 feb 2008, 18:37 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Jaz imam KONI FSD že kupljene, in spomladi bodo šli gor. Več o delovanju pa na tej strani. Cena pa je bila 730€ lansko leto v Italiji, in z vsemi možnimi popusti. Tukaj so pa 600USD...
Glede vzmeti, pa moram še malo razmisliti. Eibach pro, znižajo avto za 3cm. To se mi zdi malce veliko. Čeprav je sedaj zadaj verjetno znižan prav za toliko. Ni kaj 300kkm naredi svoje.
| Na vrh | |
croma_man | 18 feb 2008, 08:52 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| eibach pro kit je 30mm ja, samo točno tolko je T5R tudi nižji od T5 zaradi podvozja tako da boš ti ostal na istem. Kje spiš da ti amortizerje odnesem? | Na vrh | |
perimund | 18 feb 2008, 17:54 | |
| Član #473 Prijavljen dne: 29 okt 2007, 14:02 Objav: 152
| Kolikor sem primerjal je zdaj zadej se nizji, se je posedlo sigurno za 4cm, orig. je skoraj malo naprej nagnjen.
To mi je pa kr vsec tak XC style
Jest gledam da bi sel dol 30,35 al pa celo 40mm da bi bil se spredaj tko nizek k zadej, edin problem k je spodaj tolk ranljivo narejen da ce bi kje zapel s sprednjim delom grem lahko sam se na avtovleko...
tko da same vozne lastnosti se bodo sicer ze z novimi amortizerji velik popravle + ce bi dal te high_mout orig. nove fedre bi znal bit zanimivo. Sicer bo sel pa v poden po vsej verjetnosti.
[ Uredi 18 feb 2008, 18:02 ] | Na vrh | |
perimund | 18 feb 2008, 18:00 | |
| Član #473 Prijavljen dne: 29 okt 2007, 14:02 Objav: 152
| Na slikci je pa to res videt neverjetno "zdrava poza" za karavana.
[ Uredi 18 feb 2008, 18:01 ] | Na vrh | |
perimund | 23 feb 2008, 19:13 | |
| Član #473 Prijavljen dne: 29 okt 2007, 14:02 Objav: 152
| Vceraj sem dobil amortizerje KONI (sicer ne super-duper-race-mode) Sprednja klasicna oljna zadnja pa plinsko-oljna.
Sprednja dva po 100€ zadnja pop 60€ na vse skupaj pa se nekaj rabata in cena je ugodna.
Naslednji teden menda pridejo se komplet vzmeti (-40mm) v stilu Eibacha.
Komaj cakam da gre to gor ker se mi ne da vec guncat. | Na vrh | |
croma_man | 25 feb 2008, 14:26 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| konije si dobil res poceni, če nebi bil danes na obisku pri Jenkotu na obnovi amortizerjev bi se sigurno odločil za tvojo verzijo. Tako pa zelo rad stiskam po ovinkih in sem se odločil za 20% trše amortizerje zaenkrat ta mesec na serijskih fedrah pol pa pade Eibach pro kit.
Dal bom delat tud spredaj strut ker kolikor sem bral forume da je tudi to zelo potrebno pri naši konjenici oz. posledično 300tki ki jo ciljam z mojim.
Cena je bila pa ista kot je izi20v napisal, 80€ po osi z 2 letno garancijo. Gotovo v 2.5 urah če bo še kdo iskal kaj podobnega.
| Na vrh | |
perimund | 25 feb 2008, 17:14 | |
| Član #473 Prijavljen dne: 29 okt 2007, 14:02 Objav: 152
| Eibache sem mel na Preludi pol sem mel pa vmes MX5 2001 sem dal gor pa V-MAXX ki so bili po obcutku telo podobni eibachom na trenutke se bolji s tem da je 50% cene.
Za volvota se jih dobi od 130-160€ V-MAXX spring kit - 40 mm
btw: na konije sem pa imel se skoraj 100€ pousta... se je splacal cakat od jesen | Na vrh | |
croma_man | 25 feb 2008, 17:53 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| jst sm mel podoben primer pri cliotu z apexi, avto se držal, lega super skratka z apexi zlo zadovoljen, fiat coupe turbo, cca 1300 kg proti 800 kg cliotu in so bli apexi totalen poden, avto se je držal in samo držal, vse drugo je bilo porazno. Tako da tud si upam trdit z izkušnjami kolegov da eibach dela odlične fedre za težje avte (torej 1300 kg+).
| Na vrh | |
perimund | 26 feb 2008, 08:35 | |
| Član #473 Prijavljen dne: 29 okt 2007, 14:02 Objav: 152
| Saj v tem je hec da se V-maxx ne posede in je narejen predvsem za vecja vozila (BMW, MB, SABB, VOLVO,...) V tujini ima ta firma cene visje cca 30% pri nas je noben ne pozn a zato so tudi cene primerne.
Yaris jih ima tudi gor na V70 in delajo isto kot so pred 1,5 leta + tega da jih je imel tudi na Vitotu (kombi) so se obneli super.
APEX je bolecina meni je nov twingo pred 10leti ze po 1/5 leta oz 30.000 visel na soferjevo stran in bikl po meritvah na L strani nizji skoraj za 2 cm....
Sicer je pa Eibach zakon ker se ferdrov tice, sam za 10let star avto pomoje da brezveze... bo prej kaj drzcga stran padel.
[ Uredi 26 feb 2008, 08:36 ] | Na vrh | |
croma_man | 26 feb 2008, 10:15 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| Sem se pozanimal pri kolegu, je tud rekel v-maxx pa dobim jih pr nas za 130€ tak da bomo kr to kupl.
| Na vrh | |
perimund | 26 feb 2008, 14:24 | |
| Član #473 Prijavljen dne: 29 okt 2007, 14:02 Objav: 152
| Jest jih montiram drug teden tko da go 4 it!
ps. pa se pr men bos sprot cez prsu k si tam prsparu ;) | Na vrh | |
Yaris | 26 feb 2008, 14:39 | |
| Član #118 Prijavljen dne: 10 dec 2006, 13:25 Objav: 141
| No jaz lahko le potrdim Perimundovo izjavo, V-maxx se mi je izredno dobr odnesel na obeh avtih V-klasi in sedaj na V-70. | Na vrh | |
Damijan | 26 feb 2008, 14:49 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Kaj pa Simoni racing? Kvalitetea Eibach+, cena ugodnejša! | Na vrh | |
croma_man | 26 feb 2008, 15:27 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| 130 evričev za tak avto je mega ugodno in dvomim da je kej cenejše/boljše.
yaris, kak se obnese na ovinkih zadeva? Npr. stara cesta od postojne do kozine, skratka dinamična vožnja 100-160 ovinki,..zaprti ovinki so itak pokop pri teh konjih in brez zapore... | Na vrh | |
T-5R | 26 feb 2008, 21:05 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Strut bar imam kupljen že pol leta. Le montirat ga nima kdo... Kako je že pregovor... "Kovačeva kobila je zmeraj bosa"
Kje se pa dobi V- maxx vzmeti? Kaj res znižajo avto za -40mm? | Na vrh | |
croma_man | 26 feb 2008, 21:20 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| hehe, T-5R, jst si ga z veseljem dam zmontirat
V-maxx se dobijo v ljubljani, zdej za točno ceno ne vem ker dobim prek nekega znanca. -40mm je pomoje samo za ne R modele, točno se bi blo pa treba pozanimat. | Na vrh | |
Yaris | 27 feb 2008, 08:07 | |
| Član #118 Prijavljen dne: 10 dec 2006, 13:25 Objav: 141
| Sam občutek in lega je super proti originalu. Je pa še zmeraj dovolj udobna, sedaj ko imam gor zimske gume bi lahko rekel, da razen ladijskega občutka nisem izgubil ničesar drugega.
Ko pa imam gor letne gume 18'' pa je vodljivost in lega še veliko boljša, ampak se pa malce več ceste čuti | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 68, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5983 najnovejši član: Wllkeirob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|