|
|
(850) Menjava amortizerjev Pojdi na stran
1
[2]
|
|
croma_man | 27 feb 2008, 12:52 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| baje da v-maxx nimajo tuv-a? yaris, perimund?
| Na vrh | |
perimund | 27 feb 2008, 13:37 | |
| Član #473 Prijavljen dne: 29 okt 2007, 14:02 Objav: 152
| imajo vse in vse je zraven,... | Na vrh | |
T-5R | 28 feb 2008, 09:30 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| croma_man je napisal(a): ...
-40mm je pomoje samo za ne R modele, točno se bi blo pa treba pozanimat.
Kot jaz razumem iz kataloga, je razlika samo za karavan, ali limuzino. Zniža vse 850-tke za -40mm. Torej T5-R bi znižalo še za dodatnih 10mm. | Na vrh | |
croma_man | 28 feb 2008, 09:58 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| Eibach Pro Kit Lowering Springs 1992-1996 Volvo 850 T5R Excludes S/LEV; Fits vehicles from 1992 - 12/96; Lowering Kit drops vehicle 1.2" in the Front and 1.0" in the Rear.
Torej boš nižji spredaj 3 cm, zadaj 2.5 cm z Eibachi in posledično tudi z drugimi fedrami. Imasta pa T5 in T5R različne fedre.
[ Uredi 28 feb 2008, 09:59 ] | Na vrh | |
T-5R | 28 feb 2008, 22:06 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Jaz med tem, in tem kitom ne vidim razlike. Tudi kataloška številka je enaka 8410.140 za navadne 850, in T5-R. Se je kdo zanimal, koliko stane Eibach Pro kit pri nas? | Na vrh | |
perimund | 07 mar 2008, 22:55 | |
| Član #473 Prijavljen dne: 29 okt 2007, 14:02 Objav: 152
| Evo zadeva zmontirana KYB+V-MAXX
Spredaj oljni amortizerji, zadaj plinski, 4 vzmeti - 40mm,.. sem izmeril pred menjavo in po. spredaj je sel avto "dol" za 40mm zadaj pa za 15mm se pravi da je ze prej kar dobro visel nazaj.
Obcutek voznje kot dan in noc zdaj je "taprav" vodljiv brez guganja brez plavanja brez odskakavanja brez tezav v kakersen koli zavoj s 20+ km/h v primerjavi s prej. Ne koplje vec kot zmesan vsakic ko ga proti izhodu ven na polno pritisnes, udobje pa presenetljivo skoraj manj nabija kot z izrabljenimi amortizerji in orig. fedri. Za cuti se samo Velike udarne jame. Lahko recem da je obcutek dejansko tak kot z Eibach ali H&R, ce ze ne enak pa zelo podoben... za ta denar ni pripomb.
Naslednjic ko bom kupoval vzmeti/amortizerje skratka podvozje za "karavana" katerega koli si bom 100% nabavil gevinde da bom nastavil zadnji del malo visje kot sprednji, ker ko nalozis noter ljudi oz. "tovor" v prtljaznik hitro izgleda da avto visi nazaj...
Obstajajo sicer neki OEM/X name svedski fedri ki avto znizajo zadaj 30 spredaj 40 - to bi bilo verjetno idealno. (ebay oranzni fedri)
Sicer moram opravit se opticno nastavitev podvzja predvsem nagibe predaj potem pa sledijo kaksne slikce ;) (sicer za lazjo predstavo izgleda skoraj tako kot v avatarju)
[ Uredi 07 mar 2008, 22:56 ] | Na vrh | |
T-5R | 08 mar 2008, 08:56 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Obstajajo Švedski OHLINS, ki so zelo nepoznana znamka pri nas, so pa top of the top. Zelo so poznani v svetu motociklistov.
V katalogu dodatne opreme za Volvo se jih dobi. Cena je.... (ne upam si tudi pomisliti). Delali pa so to vzmetenje za BTCC Volvo racing cars. | Na vrh | |
croma_man | 12 avg 2008, 12:47 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| takle, men je dokončno živc poču, naroču iz nemčije po zagotovilu prodajalca prave fedre, spet niso prave ker so ble za limuzino, pa sem mu lepo še po telefonu razložil da je razlika med limuzino in karavanom, na v-maxxe čakam že drugi mesec pa jih še kar ni v sloveniji, kje za hudiča naj kupim fedre recimo do 200€ max?
kakršnakoli informacija bo dobrodošla, za 850 T5 karavana pa rabim.
| Na vrh | |
Yaris | 12 avg 2008, 14:33 | |
| Član #118 Prijavljen dne: 10 dec 2006, 13:25 Objav: 141
| croma man, ti zvečer pošljem telefonsko od enega Urbana, ki jih je men zrihtal že za vse avtomobile. | Na vrh | |
T-5R | 12 avg 2008, 21:20 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Jaz sem naročil Eibach pri firmi Amortizer, plačal, in po enem tednu dobil vzmeti. So bili pa 270€... | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 61, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5983 najnovejši član: Wllkeirob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|