|
|
Delovna temperatura motorja
|
|
Boss | 14 jan 2009, 11:33 | |
| Član #947Prijavljen dne: 25 nov 2008, 09:32 Objav: 5 | Bi mi prosim povedali, kakšna je delovna temperatura motorja ob normalnem obratovanju in normalni obremenitvi.
Meni na displeju računalnika kaže max. 76 stopinj. Mislim, da je to malo in da termostat ne dela dobro.?
Ima mogoče to, če je narobe, kaj zveze tudi z lučko, ki se prižiga na cajte "napaka v delovanju motorja oz. napaka periferije"
Hvala za odgovore.
Boštjan | Na vrh | |
volvo5er | 14 jan 2009, 13:50 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24 Lokacija: Ljubljana Bežigrad Objav: 1142
| Temperatura hladilne tekočine naj bi bila pri ogretem avtu konstantno ~90°C.
Povsem možno je, da se ti zato prižiga lučka za motor. | Na vrh | |
Terminator | 14 jan 2009, 17:34 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| meni je tudi kazalo na začetku komaj 70° pa sem zamenjal termostat in sedaj lepo greje
Temperatura je okol 90°, dosti čez pa ne gre, ker ga takoj ohladi nazaj na 90° | Na vrh | |
bvogri | 14 jan 2009, 19:22 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Temperaura mora res biti okrog 90°C, vendar v resnici malo skače. Pri določenih avtomobilih, se da to spremljat v skritih menijih. Nevem kako je s tem pri volvu??? 850 vem da takega heca še nima.
Kazalec pa mora biti če je vse normalno, kljub dejanskim nihanjem pribit na sredini, saj je tako narejeno. Čez ali pod pa med vožnjo ne sme rast oz. padat. Avto pa se mora v vsakem primeru ogret na delavno temperaturo, torej pri volvu 90°C
[ Uredi 14 jan 2009, 19:24 ] | Na vrh | |
Boss | 15 jan 2009, 07:23 | |
| Član #947 Prijavljen dne: 25 nov 2008, 09:32 Objav: 5
| Hvala za odgovore. Lp. Boštjan | Na vrh | |
D|N | 21 jan 2009, 20:34 | |
| Član #147 Prijavljen dne: 02 jan 2007, 11:54 Lokacija: Ljubljana Objav: 480
| Kaj pa ce je skos stevc na mrzlem....se prav cist v podnu? Kok je to slabo? V mestu se edino segreje na normalno temperaturo....poleti je pa normalno na delovni.....
[ Uredi 21 jan 2009, 20:35 ] | Na vrh | |
volvo5er | 21 jan 2009, 22:33 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24 Lokacija: Ljubljana Bežigrad Objav: 1142
| Zamenjaj termostat, pol ure dela in 20 € za nov original termostat. | Na vrh | |
Terminator | 31 jan 2009, 00:10 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| bom kar tukaj vprašal, da ne odpiram nove teme
Danes sem opazil veliko razliko pri moji V40 namreč avto je stal cirka 3 urce, nato sem se odpeljal 2km in je tam spet stal kakšne pol urce, nakar ga vžgem in se želim odpeljati, pa se malo poigram z BCjem in vidim da je temperatura olja 98°, vode pa okoli 70° Najprej sem se vstrašil in upam da ni nič narobe, kajti meni pri temperaturi olja vedno piše COLD, redko se povzpne nad 50°, pa še vozim po AC ali mestu, vozim hitro ali počasi, se zelo redko segreje.... danes pa takoj skoraj 100° nato sem ga nekaj pritiskal in olje se je počasi začelo ohlajati, vendar ni prišlo pod 70°, kar mi je zelo čudno, zato me zanima kakšna sploh more bit temperatura olja?
Temperatura vode je pri ogretem motorju okoli 90° | Na vrh | |
volvo5er | 31 jan 2009, 11:52 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24 Lokacija: Ljubljana Bežigrad Objav: 1142
| Včeraj je bila temperatura olja ok, ponavadi je pa očitno čudna. Olje naj bi imelo temperaturo nekje okoli 100°C (recimo nekje med 90° in 110°, odvisno od načina vožnje). | Na vrh | |
volvo5er | 01 feb 2009, 12:30 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24 Lokacija: Ljubljana Bežigrad Objav: 1142
| Nekako mi ni logično, da bi se olje ob priganjanju ohlajalo, moralo bi se segrevati (da je pri konstantni vožnji malo nižja temp kot v prostem teku, je ok, pri tiščanju pa bi morala biti višja). Hynes manual pravi da mora biti temp olja okoli 80°C za tvoj motor (koliko je to točno, pa ne bi vedel), ampak dokler ni nad 120 se jaz ne bi nič sekiral. | Na vrh | |
Terminator | 01 feb 2009, 12:43 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| a bi bilo možno da je konektor narobe obrnen? in potem kaže ravno obratno? samo ugibam.....
Je pa pri teh 40kah kabel na konektorju tako kratek, da komaj dosežeš konektor na karterju in je moj malo polomljen, ker ga kabel vleče k sebi | Na vrh | |
Terminator | 01 feb 2009, 20:54 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| Danes zvečer sem vžgal avto (nazadnje sem se vozil v petek ponoči) in je začela temp. olja takoj naraščati, medtem ko sem spucal sneg iz avta je prišla na okoli 100° in ko sem se vozil počasi tem. ni veliko nihala. Nato sem bil na pjači (cirka. 1h) in po tem zopet vžgem avto in je bila temp. 106°, spucam iz avta sneg se povzpne na 116° in ko sem se vozil na 120°. Tako da mi ni čisto nič več jasno | Na vrh | |
volvo5er | 02 feb 2009, 00:18 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24 Lokacija: Ljubljana Bežigrad Objav: 1142
| Zanič senzor za temperaturo?? | Na vrh | |
Terminator | 05 feb 2009, 15:11 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| včeraj me je doletel tale prizor:
danes zjutraj ko sem vžgal avto je bilo kar 137° Med službo sem še kupil olje in ga dolil 2l (je bilo na minimumu), ko pa sem se vračal domov, pa me je doletelo tole:
Tako da sem takoj poklical Jožeta in sem zmenjen da mu v soboto pripeljem avto da ugotovi kaj je narobe. | Na vrh | |
volvo5er | 05 feb 2009, 16:31 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24 Lokacija: Ljubljana Bežigrad Objav: 1142
| Terminator je napisal(a): ... danes zjutraj ko sem vžgal avto je bilo kar 137°
volvo5er je napisal(a): ... Zanič senzor za temperaturo??
Ali pa ti gori kakšen majhen ogenjček v karterju, pa papca in segreva olje | Na vrh | |
Terminator | 05 feb 2009, 20:18 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| volvo5er je napisal(a): ... Terminator je napisal(a): ... danes zjutraj ko sem vžgal avto je bilo kar 137° volvo5er je napisal(a): ... Zanič senzor za temperaturo?? Ali pa ti gori kakšen majhen ogenjček v karterju, pa papca in segreva olje
o tem da bi karter vzel dol razmišljam že nekaj časa
Pa bom kar tukaj vprašu kako se ga sname dol? Je dovolj samo da izpraznim olje in ga "odšraufam"? zanima me če moram na kaj paziti ali se samo sname in nazaj da? | Na vrh | |
DoomStar | 05 feb 2009, 20:37 | |
| Član #956 Prijavljen dne: 01 dec 2008, 22:02 Lokacija: Ribnica Objav: 295
|
Terminator... A imas to original displej na v40-ki. Se nikoli nisem videl taksnega.
[ Uredi 05 feb 2009, 20:37 ] | Na vrh | |
volvo5er | 06 feb 2009, 01:26 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24 Lokacija: Ljubljana Bežigrad Objav: 1142
| Terminator je napisal(a): ... Pa bom kar tukaj vprašu kako se ga sname dol? Je dovolj samo da izpraznim olje in ga "odšraufam"? zanima me če moram na kaj paziti ali se samo sname in nazaj da?
Ja tako nekako, odšravfa se ga in se ga sname dol, ko ga daješ nazaj gor boš moral uporabiti tesnilno maso.
| Na vrh | |
alfaromeo | 06 feb 2009, 09:24 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Ni znanosti. Potrebuješ novo tesnilo, če ga ima ali pa tesnilno maso,priporočljivo je menjati tudi vijake in pozanimati se moraš na koliko Nm se vijake zategne. | Na vrh | |
Terminator | 06 feb 2009, 17:52 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| hvala za odgovore
Glede avta, pa mislim da ni nič hujšega Sem šel ravnokar v avto, dal kontakt, toliko da je BC dobil štrom in pogledal na temp. olja, pa je kar začela naraščati tako da je verjetno kot je rekel peter senzor zanič, ali pa se je računalniku zmešalo | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 18, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|