|
|
C70 2.4T 98, Toni Cotar Pojdi na stran
1
2
3
4
[5]
|
|
volhart | 19 feb 2010, 22:58 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| No pa še par mojih slikc. Ce bo slo tako naprej, pa bo potrebno kupiti kaksen boljsi fotoaparat.
Torej...nasli smo ga na avtonetu in ga sli iskat v Maribor...stanje je bilo zastrasujopce, vendar je baje po dveh letih prvic vzgal. Le akumulator smo morali zamenjati. Tudi sibedah in elektricni sedezi so delovali, ceprav je bila skatla ECU-ja popolnoma unicena in ECU porjavel.
Delo se je zacelo se na soncku...kako je bilo lepo. V avtu Miha...
...pod njim pa Toni.
Nato je avto oziroma kar je ostalo od njega povzrocalo sive lase dedku in babici dokler ni prisel februar 2010.
Od znotraj smo pobrali, kar se je dalo.
Motor je bil hitro osvobojen kablovja in podobne sare.
Motor smo pustili na mostu in avto dvignili z dvigalom.
Tale T5 motor je v resnici kar precejsen kos, kot lahko vidite v primerjavi z nasima fr-jema.
Motor na prvi podrobnejsi pregled deluje kot zelo vzdrzevan.
Na koncu je prisla se druga delovna brigada in to kar s traktorjem ter odpeljala iz delavnice ostanke terminatorja T5.
| Na vrh | |
volhart | 19 feb 2010, 23:01 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Takole pa zgleda C70 od zadi in od spredi
Pa se slikca mojega ponovno delujocega stroja.
| Na vrh | |
divja jaga | 20 feb 2010, 00:57 | |
| Član #398 Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38 Objav: 1613
| Se mogoče da dobit kak sedež od te uboge C70ke? | Na vrh | |
divja jaga | 20 feb 2010, 09:03 | |
| Član #398 Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38 Objav: 1613
| Se mi zdi malo predrago. Saj vem, sedeži so dragi, samo na žalost preveč, za to, kar mislim jaz z njim Bom poskusil kje drugje malo cenejšo varianto dobit.
Hvala | Na vrh | |
Oldie | 20 feb 2010, 15:16 | |
| Član #1216 Prijavljen dne: 12 jul 2009, 19:25 Objav: 43
| Če še ni šlo na odpad, bi jaz rabil tista dva plastificirana (ali sivo pobarvana) kovinska trakova, ki sta na vsaki strani nalepljena nad stranskimi šipami. Od sprednjega do zadnjega konca kabine. Če veš kaj mislim. | Na vrh | |
volhart | 20 feb 2010, 17:25 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Bom videl, kaj se da se urediti...avto je ze na odpadu in zunanji del karoserije bo po moje dokaj kmalu konec vzel. | Na vrh | |
volhart | 20 feb 2010, 22:56 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Kot mogoce veste, sem svoj cas imel v planu, da bi v C70 vgradil originalno stresno okno. Bil sem skoraj preprican, da je streha ze skonstruirana tako, da bo treba narediti le luknjo in streho kot modul le pritrditi. Ko pa sem odstranil stropno tapeto, sem ugotovil, da temu ni tako. Zato s tem projektom ne bo nic. Avto bo ostal brez stresnega okna.
PROJEKT VGRADNJE ORIGINALNEGA STRESNEGA OKNA JE SEL RAKOM ZVIZGAT.
Zato pa je naslednji projekt poskus zamenjave voznikovega obicnega usnjenega sedeza z usnje-alcantara sedezom z gretjem, elektricnimi pomiki in memorijem. Gretje deluje, potrebno je razvozlati le se napeljavo za ostale funkcije. Ce bo delovalo, bom poskusil dobiti se sovoznikov sedez od volvo4life, zadnjo klop pa itak imam v celoti...vendar menim, da bodo z njo tezave in se mogoce tega ne bom sel.
Imam pa se eno vprasanje. Imam avtomatsko zatemnitveno vzvratno ogledalo, pod katerega stekelcem pa se je nabrala vlaga. Ne znam ga niti razstavit, niti posusit. Kaksen nasvet | Na vrh | |
Damijan | 21 feb 2010, 19:19 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Za naknadno vgradnjo originalnega strešnega okna je potreben že kar konstrukcijski poseg v samo karoserijo. Dalo bi se, vendar bi moral vse totalno kopirati z donor avta. Od zamenjave lista strehe do vseh prečnih ojačitev strehe in vzdolžnih lokov strehe. Natančnost in čas.
Če se vzvratno ogledalo ne da razstaviti je mogoče rešitev enaka kot za prednje smernike. V ohišje ogledala z zgornje in spodnje strani zavrtati po kake 3 male luknjice, da se notranji del ohišja zrači s prepihom.
Za električne sedeže pa ni nobenega problema in nikakršen projekt, če imaš napeljavo iz donor avta. Če pa tega nimaš, napeljave, pa se tega ne bi lotil delat. Vse serije 850/S/V/C/XC70 so že v originalu zelo samovnetljivi. Pride naključno do samovžiga vozila. Prvotno so mislili, da je problem zaradi gretja sedežev, vendar je tudi problem v vsej napeljavi električnih sedežev. IN ta problem se naključno vleče še sedaj. Če imaš rad svojega C-ja, mu pusti ročni pomik in vse ostalo. Sedeže pa vseeno lahko porabiš, le ogrodja med sedeži bi moral ročno prestaviti. To pomeni, vse sedeže rošno razstaviti in potem sestaviti, da bi premenjal električne na ročni pomik. | Na vrh | |
volhart | 21 feb 2010, 20:15 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Hvala Damijan...torej predlagas da sedeze predelam toliko, da bodo imeli gretje, ne pa tudi elektricnih pomikov. | Na vrh | |
Damijan | 22 feb 2010, 09:32 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Osebno ti odsvetujem kakršnokoli elektriko na sedežih. | Na vrh | |
volhart | 22 feb 2010, 22:42 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Hvala Damijan za tale nasvet...se ga bom pac kar drzal. Gretje mi takoalitako sploh ni pomembno...se je slo bolj za to, da bi kaj zanimivega naredili.
THX | Na vrh | |
Oldie | 23 feb 2010, 19:33 | |
| Član #1216 Prijavljen dne: 12 jul 2009, 19:25 Objav: 43
| Jaz sem na svoji 850 sedeže na ta način zamenjal pred 7 leti in do zdaj še nisem imel težav. Res pa je, da je moja že imela gretje sedežev in je torej napeljava za gretje ostala originalna. Sedeže sem menjal le zaradi električnega pomika, napeljavo za električni pomik pa sem prav tako uporabil originalno, iz avta darovalca. | Na vrh | |
AljAž | 23 feb 2010, 20:56 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Damijan je napisal(a): ...
...Vse serije 850/S/V/C/XC70 so že v originalu zelo samovnetljivi. Pride naključno do samovžiga vozila. Prvotno so mislili, da je problem zaradi gretja sedežev, vendar je tudi problem v vsej napeljavi električnih sedežev. IN ta problem se naključno vleče še sedaj....
Prvič slišim (morda sem edini?). Kje si to izvedel oz. kaki so konkretni primeri ter ali je potemtakem Volvo glede tega bolj rizičen kot ostali proizvajalci s primerljivo opremo?
[ Uredi 23 feb 2010, 20:57 ] | Na vrh | |
Damijan | 23 feb 2010, 22:07 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Nekako "po službeni dolžnosti" spremljam in prebiram tudi tuje avtomobilistične revije. Je bil parkrat članek o 850/S/V/C/XC70 z intervjuji lastnikov. Problem je napeljava elektrike za sedeže pri omenjenih modelih, najbolj pa je problematičen del za ogrevanje sedežev. So bili avtomobili, ki so imeli zgorelo napeljavo, nekateri še sedeže, nekaterim je zgorel kompleten interier, najredkeje pa se je zgodilo, da je zgorel celoten avtomobil. In ja, Volvoti so poleg ostalih hib rizični tudi s strani elektrike. In konkretno V70 velja v EU za najnezaneslivejši karavan. Na žalost.
Za konkreten primer pa je "zgorel" voznikov sedež pri 850-ki ob @bvogri-ja. | Na vrh | |
RollingStone | 23 feb 2010, 23:18 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Jaz še nisem slišal za samovžig pri teh modelih, niti za bvogijevega.
Kar se mene tiče je napeljava zanesljiva. Napeljava namreč NE MORE zgoret, razen, če je kdo vtzaknil večjo varovalko od predpisane. V širšem spektru bi kvečjemu večja varovalka povzročila tudi vžig sedeža ali celo celega avtomobila. Drugače se po zakonih fizike na področju elektrotehnike to NE MORE pripetiti.
Če bi bila napaka na samem grelcu, bi se to pripetilo na vseh avomobilih s to opremo. Kar pa bi pomenilo, da bi bil prej ali slej vpoklic za te modele.
[ Uredi 23 feb 2010, 23:21 ] | Na vrh | |
aly | 24 feb 2010, 00:48 | |
| Član #773 Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19 Lokacija: Kranj Objav: 429
| Če so žice pretanke ali konektorji slabi - skratka poddimenzionirana inštalacija - potem je vse to možno. Tudi in predvsem po zakonih fizike
Malo vlage ali razmajani kontakti, pa zašne "šmelcat" - vidno kot majhna svetlo rumena iskrica - to je obločni plamen, ki je zelo vroč in požira kontakte in od vročine se topi plastika. Ko se zadeva enkrat začne, šiba po eksponentni funkciji k uničenju.
Efekt je predvsem opazen tam, kjer so veliki tokovi. Električni grelci (pečice, bojlerji, šporgeti in očitno tudi sedeži) pa vemo da so veliki porabniki.
[ Uredi 24 feb 2010, 00:50 ] | Na vrh | |
RollingStone | 24 feb 2010, 05:46 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| To je res. Ampak žice niso poddimenzionirane; grelec sedeža ima namreč bolj malo moči (natančno število w sem pozabil, ampak 1.5mm2 kabel brez težav prenese trajno obremenitev naprimer 5A, kar bi pomenilo, da mora grelec imeti nazivno moč 60W, za kar pa sem skoraj prepričan, da je nima). Poleg tega imajo sedeži tudi termostat. | Na vrh | |
volhart | 18 apr 2010, 22:56 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Moj Volvo ima nova platisca in sicer famozno znane Pegasuske 17''. | Na vrh | |
volhart | 18 apr 2010, 22:56 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Zato sedaj prodajam Meteorke 16''. | Na vrh | |
volhart | 26 avg 2010, 22:20 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Omenjeni Volvo C70 je naprodaj. Ogled v Skofji Loki. | Na vrh | |
volhart | 22 okt 2010, 21:23 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Volvo C70 je prodan. Izkusnja z njim je bila predvsem taksna, da sem se naucil veliko prakticnih vescin. Pribljizno vem, za kaj se gre pri mehanikih. Tema naj se prosim zaklene. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 72, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5983 najnovejši član: Wllkeirob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|