|
|
C70 2.4T 98, Toni Cotar Pojdi na stran
1
[2]
3
4
5
|
|
volhart | 05 nov 2009, 19:39 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Iščem oziroma kupim levi brisalec za zaromet.
Zanima me pa naslednje. Na primer...isti model avta...eden ima stresno okno, drugi ga pa nima. Prvi ima seveda temu primerno prirejene nosilce v sami strehi. Ali ima kaj podobnega tudi tisti brez okna? Karkoli, kar bi omogocilo oziroma racionaliziralo vgradnjo in jo naredilo home project mission possible?! | Na vrh | |
volhart | 22 nov 2009, 10:26 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Ene par simply cifer, ki pa me ne navdusijo prevec (predvsem v primerjavi z raznimi 850 na youtubu pa tudi ostalimi):
0-100 / 7,4s 0-180 / 24,5s 0-200 / 32s
Tole sem poskusil vceraj na nekem avtocestnem odseku pozno zvecer. NA AVTOCESTNEM ODSEKU NI BILO NOBENEGA DRUGEGA UDELEZENCA. Cesta je imela rahel rahel vzpon. Stevec ne laze. Koncna hitrost je tocno 230 km/h. | Na vrh | |
Krchan | 22 nov 2009, 10:40 | |
| Član #893 Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50 Lokacija: Krško Objav: 1259
| Koliko je pa tovarniško 0-100km/h? 6,9?
[ Uredi 22 nov 2009, 10:42 ] | Na vrh | |
volhart | 22 nov 2009, 12:06 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Ne na zalost ni 6.9 ampak ravno 7.4. Bolj me razjezi odzivnost nad 140 km/h, ki je nekako ni. | Na vrh | |
RollingStone | 22 nov 2009, 12:38 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Brisalec imam jaz, le pridi ponj. Sicer od 850, ampak mislim, da so isti. Če ne pa obadva zamenjaš, pa je. | Na vrh | |
alfaromeo | 22 nov 2009, 23:27 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| 7,4 ima 850 turbo aka T5 po Avtomagazinovemu testu do 100km/h.
6,9 pa ima po tabelah V70R 97-98. | Na vrh | |
volhart | 11 dec 2009, 20:02 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Danes sem preko PartsforVolvosonline.com narocil naslednje dele za svoj avto:
mikro jermen 23,34 eur napenjalec mikro jermena 52,10 eur vodna pumpa 44,55 eur komplet tesnil za glavo 49.90 eur gumijasti del zgornjega nosilca motorja (poliuretantski) 23,90 eur zobati jermen 21,15 eur napenjalec zobatega jermena 37,75 eur še en del napenjalca zobatega jermena 38,73 eur baterija za daljinca 2,15 eur
Vse skupaj me je s postnino vred prislo cca 360 eur. Dostavo pricakujem v tednu delovnih dni. | Na vrh | |
tomazKK | 12 dec 2009, 18:54 | |
| Član #79 Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34 Lokacija: Krško Objav: 560
| Na kak način si pa plačal? | Na vrh | |
volhart | 13 dec 2009, 03:05 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| tomazKK je napisal(a): ...
Na kak način si pa plačal?
Placal sem preko credit card opcije in sicer s kartico Mastercard. Glede na to, da mi bodo verjetno trgali sele v ponedeljek ali torek, upam, da ne bo nobenih tezav. Narocilo je bilo takoj sprejeto. | Na vrh | |
Andrei | 13 dec 2009, 14:02 | |
| Član #838 Prijavljen dne: 05 avg 2008, 18:11 Objav: 475
| A so pri nas enaki deli bistveno dražji? | Na vrh | |
volhart | 13 dec 2009, 16:01 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Andrei je napisal(a): ...
A so pri nas enaki deli bistveno dražji?
Se nisem niti pozanimal pri nasih. Nekaj oseb mi je reklo, da so nasi drazji (koliko, se nisem pozanimal), predvsem, ker prodajajo samo original Volvo dele. Tukaj pa dobis tudi neoriginal...citiram iz njihove strani za primer napenjalca zobatega jermena:
je napisal(a): ...
High quality swedish supplied aftermarket Belt Tensioner.
All PFS Swedish supplied aftermarket parts are provided by Scan-Tech, the leading aftermarket part supplier worldwide for Volvo and Saab cars. To ensure excellent quality all Scan-Tech supplied parts are designed to meet or exceed OE (original Volvo equipment) design standards, furthermore each of these parts is subject to rigorous testing on and off vehicle prior to being released to the marketplace.
Vem pa za primer sredinskega spodnjega nosilca motorja pri svojem starem V70 D5, kjer sem pri Leksetu zanj odstel okrog 80 eur, tukaj pa ga dobis (neoriginal) za 32 eur. Tudi z ostalimi deli je tako. Ko bom izvedel, koliko bi me enak poseg prisel z nakupom v slo, bom sporocil.
Seveda pa resnicno upam, da so deli, ki jih bom dobil res enakvredni volvovim po kakovosti (vendar pa tudi Volvo ni top high). | Na vrh | |
Lukc pa V70 | 13 dec 2009, 18:28 | |
| Član #559 Prijavljen dne: 29 dec 2007, 09:57 Lokacija: Nova Gorica Objav: 387
| Andrei je napisal(a): ...
A so pri nas enaki deli bistveno dražji?
Da. | Na vrh | |
PP | 13 dec 2009, 18:56 | |
| Član #706 Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04 Lokacija: SLB Objav: 673
| Volhart,
sem že trikrat naročil pri PartsForVolvoOnline in sem zelo zadovoljen. -Puše za roke S70 in Ekspanzijo -Stikala pomika stekel S70 -Puše in Gume za obnovo rok na V70 II
Cene so več kot ugodne, material pa je večinoma od Scan-Tech fime ki je v vrhu kar se tiče Aftermarket delov za Saab/Volvo!
Set zobatega jermena je ponavadi ugoden in kvalitetedn od ContiTech-a, po mojih izkušnjah identičen originalnemu! Na primer za D5 stane 106€.
BTW: Sem prejšnji teden kontaktiral Scan-Tech če imajo v SLO ali A kakšnega zastopnika, pa so rekli da na žalost ne. Bi pa želeli da jim koga od uvoznikov rezervnih delov priporočim. Jaz ne poznam nobenega
lp
PP | Na vrh | |
T-5R | 13 dec 2009, 20:22 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Jaz bi vsaj tesnilo glave vzel originalno, da ne bo kakšnih težav. Sploh za turbo motorje. | Na vrh | |
bvogri | 14 dec 2009, 03:31 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Original jermeni so Gates pri volvotu.
Še nekaj koliko pa je original tesnilo glave za npr. ta motor? Verjetno ene 5x-10x dražje?
[ Uredi 14 dec 2009, 03:31 ] | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 14 dec 2009, 08:33 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| bvogri je napisal(a): ...
Original jermeni so Gates pri volvotu.
Še nekaj koliko pa je original tesnilo glave za npr. ta motor? Verjetno ene 5x-10x dražje?
65€ | Na vrh | |
PP | 14 dec 2009, 13:40 | |
| Član #706 Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04 Lokacija: SLB Objav: 673
| bVogri,
sem tudi jaz mislil da so vsi Jermeni gates, na moji V70 sem menjal zobatega ki je bil se od prve vgradnje pa je gor pisalo Made in Germany, torej ne ostane veliko moznosti da je od gatesa ki jih proizvaja v Belgiji Pasasti jermen pa je Gates !
Mislim da je bil originalni zobati jermen od ContiTecha - Continental! Verjetno je ContiTech "Second Source"!
lp
PP | Na vrh | |
volhart | 18 dec 2009, 16:13 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Deli od PFV so prisli danes dopoldne...od 14.12. od 17-ih do 18.12 ob 10-ih. Pohvalno. | Na vrh | |
bvogri | 18 dec 2009, 23:22 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| @PP
Pri 850 se mi zdi, da je na obeh pisalo Gates. Zanimivo torej. Je pri tebi pisalo še kaj drugega kot poreklo in volvo logotipa? Ker recimo dele proizvajajo lahko tudi v drugih državah in sploh ni redek pojav. | Na vrh | |
PP | 19 dec 2009, 20:49 | |
| Član #706 Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04 Lokacija: SLB Objav: 673
| @bvogri,
na jermenu ni bilo vidnega nobene druge oznake kot Volvo in made in germany. Je imel že 160kkm za sabo. Kot sem omenil v prejšnjem postu ima vsak prozvajalec vozil več dobaviteljev za večino delov. Razlog je v tem da če se v eni tovarni zgodi da nemorejo dobavljati se pač vzeme od druge tovarne. ContiTech je pač eden največjih proizvajalcev jermenov v EU, prav tako Gates, kdo pa je še na sceni pa ne vem.
Pa še to, rolca in napenjalec ki sta bila originalna vgradnja sta bila od proizvajalca INA, zraven je bil naštancan še Volvo znak. V ContiTech setu zobatega jermena so bili poleg jermen zraven še rolca in napenjalec od firme INA, isti Partnumber le brez Volvo znaka. Torej na prvi pogled ista roba, le bistveno cenejša. Kako pa je z kvaliteto, bomo pa videli čez 160k km.
BTW: Jaz sem tudi že dobil pošiljko od PFV in Anglije. Sama roba od ScanTech-a. Vse ok, dobavni rok 4 delovne dni
Nima smisla kupovat v SLO, če ti za manjši denar vse pošljejo na dom
lp
PP
| Na vrh | |
volhart | 29 dec 2009, 09:40 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Dve slikci mojega Volvota v zimski preobleki. Oprostite za slabo kvaliteto, vendar jih to naredi se bolj skrivnostne...
| Na vrh | |
volhart | 29 dec 2009, 09:52 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| V zadnjih dneh tega leta pa smo podrli bivsi Jakov motor 2.4T bolj iz firbca. Poznani mehaniki (ne volvotovi) namrec trdijo, da je to izredno zajeban motor. No, podret nam ga je uspelo...malce heca mora bit
Vendar najprej smo rabili dve kozi...dopoldansko delo
No, sraufov je res kar precej. Majhen, a hkrati najvecji problem je bilo odviti vijak pogonske gredi (180 Nm), sploh ker je bil motor na kozah. No, potem pa je slo vse zelo sistematicno.
Gornji del glave in odmicni gredi
Spodnji del glave
Zgornji del bloka obrnjen na glavo, kjer so se na stenah petega cilindra videle sledi bata. Peti bat je bil precej zdrsan (zružen), na spodnji strani potolcen, njegova ojnica pa mocno kriva. Na glavni gredi je bilo videti sledi udarcev.
Spodnji del bloka. Nekateri izmed ležajev so bili precej podrsani in izrabljeni.
Glavna gred
| Na vrh | |
Volvo. 4 life | 29 dec 2009, 11:32 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| Kaj je z ventili, je še kaj drugega uporabnega ? | Na vrh | |
volhart | 29 dec 2009, 17:38 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Z ventili se ne vemo natancno kako in kaj. Na dveh izmed njih pa je opaziti majhni zareznini in le ti se poznajo tudi na batu...sicer nic vecjega. Drocniki lepo padejo ven iz svojih lezisc.
Se slika od ojnice in bata
| Na vrh | |
volhart | 08 jan 2010, 23:26 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| No...vsaka vesela zgodba se enkrat tudi konca. Na avtocesti mi je sel eden od ventilov in cetrti bat je postal nedejaven. Vec podrobnosti povem kasneje, ko bom vec vedel. Sedaj pa le toliko, da se bo motor zrihtal, zamenjala turbina z manj obrabljeno ter izpusni kolektor z manj obrabljenim. Motor bo imel postimane ventile, drocnike, nova tesnila glave, vodno pumpo in vsa jermena ter napenjalce, nov termostat, nekatere nove cevke in se kaj bi se naslo...nov powerflex zgornji nosilec.
Vozil sem se po avtocesti precej hitro, ko je avto nekoliko zablokiral (za trenutek), nato pa sem se v rahlo tresocem stanju peljal se kakega pol kilometra (pri cemer sem vrgel v prosti tek in z zaviranjem avto ustavil...upam, da je kaj pomagalo). Na bencinski postaji na Logu me je do Skofje Loke pripeljala avtovleka.
| Na vrh | |
volhart | 08 jan 2010, 23:27 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Cena avtovleke od Loma do Skofje Loke 120 eur.
| Na vrh | |
volhart | 08 jan 2010, 23:28 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Nato pa je bilo potrebno avto peljati se v delavnico.
| Na vrh | |
volhart | 08 jan 2010, 23:29 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Upam, da bo avto cimprej delal kot je treba...mogoce se celo bolje od prej s toliko novimi deli. | Na vrh | |
volhart | 09 jan 2010, 09:08 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Avto se po porihtal tako kot je treba (my way), nato pa ga bom imel se nekaj casa. Ker je tako ali tako zelo malo vreden in meni enostavno prevec vsecen, ga bom raje kot da ga bom prodajal dal svoji sestri, saj bo 2012 imela 18 let. Raje ga dam njej v dar kot pa nekomu za 1000 eur. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 50, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5983 najnovejši član: Wllkeirob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|