|
|
(V70, 2001) težave z menjalnikom Geartronic Pojdi na stran
1
[2]
|
|
AljAž | 10 jul 2007, 10:28 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| S60rOR ima prav. Za v bodoče. | Na vrh | |
eentox | 01 mar 2012, 22:12 | |
| Član #2581 Prijavljen dne: 27 jan 2012, 13:29 Objav: 26
| Zdravo,
da ne odpiram nove teme bom kar tu napisal.
Pri moji S60 2,3T (T5) Geartronic mi ko je avto segret začne cukati. Če imam na D močno cukne ko prestavi v 2. prestavo, pri ročnem načinu pa rabi cca. pol sekunde da prestavi v višjo prestavo... cukne (včasih) tudi pri prestavljanju na mestu iz D v R ali obratno.
Ko je avto mrzel (oz. olje v menjalniku) prestavlja povsem OK
mislite da je tu tudi potrebna nadgradnja software-ja? Tu mora biti neka mehanična težava glede na to da ne deluje vredu samo pri ogretem menjalniku...
Olje v menjalniku sem že menjal, razlika je, toda minimalna | Na vrh | |
-joey- | 01 mar 2012, 22:48 | |
| Član #49 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 09:23 Objav: 420
| eentox je napisal(a): ... Zdravo, da ne odpiram nove teme bom kar tu napisal. Pri moji S60 2,3T (T5) Geartronic mi ko je avto segret začne cukati. Če imam na D močno cukne ko prestavi v 2. prestavo, pri ročnem načinu pa rabi cca. pol sekunde da prestavi v višjo prestavo... cukne (včasih) tudi pri prestavljanju na mestu iz D v R ali obratno. Ko je avto mrzel (oz. olje v menjalniku) prestavlja povsem OK mislite da je tu tudi potrebna nadgradnja software-ja? Tu mora biti neka mehanična težava glede na to da ne deluje vredu samo pri ogretem menjalniku... Olje v menjalniku sem že menjal, razlika je, toda minimalna
Moraš bit sigurn da si dal noter mobila3309, ali original olje,ker ne sme biti sintetičen ali polsintetičen za te menjalnike. Ta olje je skoraj roza.
| Na vrh | |
eentox | 01 mar 2012, 23:30 | |
| Član #2581 Prijavljen dne: 27 jan 2012, 13:29 Objav: 26
| olje je original, menjal sem ga kar 2x zadnjih 5000km. Sem upal da bo to rešilo težavo ampak žal ni | Na vrh | |
-joey- | 02 mar 2012, 08:26 | |
| Član #49 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 09:23 Objav: 420
| A si naredil adaptacijo menjalnika ko si menjal olje? | Na vrh | |
eentox | 02 mar 2012, 16:31 | |
| Član #2581 Prijavljen dne: 27 jan 2012, 13:29 Objav: 26
| joey, kaj misliš s tem, adaptacijo?
hvala | Na vrh | |
-joey- | 02 mar 2012, 18:41 | |
| Član #49 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 09:23 Objav: 420
| eentox je napisal(a): ...
joey, kaj misliš s tem, adaptacijo?
hvala
Z vadisom ali vido greš pod TCM in izbereš Adaptation mode, s tem postaviš menjalnik v začetno fazo da na novo prilagodi pritiske olja med prestavljanjem. Še prej pa zbrišeš števec menjalnika in stare adaptacije. Namesto D na displeju boš imel 1. ostali postopek je pa zapisan Tam.
| Na vrh | |
eentox | 03 mar 2012, 12:34 | |
| Član #2581 Prijavljen dne: 27 jan 2012, 13:29 Objav: 26
| ne tega nisem...sem bolj mehanične sorte, štrom prepustim drugim
Sem zmenjen v torek na servisu da priklopijo in pogledajo. Misliš da bi to lahko pomagalo?
Najbolj me skrbi da je neka fizična napaka, ker to deluje le pri toplem olju-> bolj topel bolj trokira | Na vrh | |
VOLVOV40 | 03 mar 2012, 13:47 | |
| Član #12 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:30 Lokacija: LJUBLJANA Objav: 546
| -joey- je napisal(a): ... eentox je napisal(a): ...
joey, kaj misliš s tem, adaptacijo?
hvala
Z vadisom ali vido greš pod TCM in izbereš Adaptation mode, s tem postaviš menjalnik v začetno fazo da na novo prilagodi pritiske olja med prestavljanjem. Še prej pa zbrišeš števec menjalnika in stare adaptacije. Namesto D na displeju boš imel 1. ostali postopek je pa zapisan Tam.
Hja ampak brez vmesnika ne bo šlo ( VCT 2000 / DICE ). | Na vrh | |
-joey- | 03 mar 2012, 16:07 | |
| Član #49 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 09:23 Objav: 420
| VOLVOV40 je napisal(a): ... -joey- je napisal(a): ... eentox je napisal(a): ...
joey, kaj misliš s tem, adaptacijo?
hvala
Z vadisom ali vido greš pod TCM in izbereš Adaptation mode, s tem postaviš menjalnik v začetno fazo da na novo prilagodi pritiske olja med prestavljanjem. Še prej pa zbrišeš števec menjalnika in stare adaptacije. Namesto D na displeju boš imel 1. ostali postopek je pa zapisan Tam. Hja ampak brez vmesnika ne bo šlo ( VCT 2000 / DICE ).
Ja valda kaj pa druzga. | Na vrh | |
VOLVOV40 | 03 mar 2012, 22:02 | |
| Član #12 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:30 Lokacija: LJUBLJANA Objav: 546
| Zdej si pa tko napisu k da ma že vsak duma tester z vmesnikom. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 62, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|