Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S60 / V70 (2. gen) / XC70 (2. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(V70, 2001) težave z menjalnikom Geartronic

Pojdi na stran  1 [2]
Avtor objava
AljAž
10 jul 2007, 10:28
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
S60rOR ima prav. Za v bodoče.
Na vrh
eentox
01 mar 2012, 22:12
Član #2581
Prijavljen dne: 27 jan 2012, 13:29
Objav: 26
Zdravo,

da ne odpiram nove teme bom kar tu napisal.

Pri moji S60 2,3T (T5) Geartronic mi ko je avto segret začne cukati. Če imam na D močno cukne ko prestavi v 2. prestavo, pri ročnem načinu pa rabi cca. pol sekunde da prestavi v višjo prestavo... cukne (včasih) tudi pri prestavljanju na mestu iz D v R ali obratno.

Ko je avto mrzel (oz. olje v menjalniku) prestavlja povsem OK

mislite da je tu tudi potrebna nadgradnja software-ja? Tu mora biti neka mehanična težava glede na to da ne deluje vredu samo pri ogretem menjalniku...

Olje v menjalniku sem že menjal, razlika je, toda minimalna
Na vrh
-joey-
01 mar 2012, 22:48
Član #49
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 09:23
Objav: 420
eentox je napisal(a): ...

Zdravo,

da ne odpiram nove teme bom kar tu napisal.

Pri moji S60 2,3T (T5) Geartronic mi ko je avto segret začne cukati. Če imam na D močno cukne ko prestavi v 2. prestavo, pri ročnem načinu pa rabi cca. pol sekunde da prestavi v višjo prestavo... cukne (včasih) tudi pri prestavljanju na mestu iz D v R ali obratno.

Ko je avto mrzel (oz. olje v menjalniku) prestavlja povsem OK

mislite da je tu tudi potrebna nadgradnja software-ja? Tu mora biti neka mehanična težava glede na to da ne deluje vredu samo pri ogretem menjalniku...

Olje v menjalniku sem že menjal, razlika je, toda minimalna


Moraš bit sigurn da si dal noter mobila3309, ali original olje,ker ne sme biti sintetičen ali polsintetičen za te menjalnike. Ta olje je skoraj roza.
Na vrh
eentox
01 mar 2012, 23:30
Član #2581
Prijavljen dne: 27 jan 2012, 13:29
Objav: 26
olje je original, menjal sem ga kar 2x zadnjih 5000km. Sem upal da bo to rešilo težavo ampak žal ni
Na vrh
-joey-
02 mar 2012, 08:26
Član #49
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 09:23
Objav: 420
A si naredil adaptacijo menjalnika ko si menjal olje?
Na vrh
eentox
02 mar 2012, 16:31
Član #2581
Prijavljen dne: 27 jan 2012, 13:29
Objav: 26
joey, kaj misliš s tem, adaptacijo?

hvala
Na vrh
-joey-
02 mar 2012, 18:41
Član #49
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 09:23
Objav: 420
eentox je napisal(a): ...

joey, kaj misliš s tem, adaptacijo?

hvala


Z vadisom ali vido greš pod TCM in izbereš Adaptation mode, s tem postaviš menjalnik v začetno fazo da na novo prilagodi pritiske olja med prestavljanjem. Še prej pa zbrišeš števec menjalnika in stare adaptacije. Namesto D na displeju boš imel 1. ostali postopek je pa zapisan Tam.
Na vrh
eentox
03 mar 2012, 12:34
Član #2581
Prijavljen dne: 27 jan 2012, 13:29
Objav: 26
ne tega nisem...sem bolj mehanične sorte, štrom prepustim drugim

Sem zmenjen v torek na servisu da priklopijo in pogledajo. Misliš da bi to lahko pomagalo?

Najbolj me skrbi da je neka fizična napaka, ker to deluje le pri toplem olju-> bolj topel bolj trokira
Na vrh
VOLVOV40
03 mar 2012, 13:47
Član #12
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:30
Lokacija: LJUBLJANA
Objav: 546
-joey- je napisal(a): ...

eentox je napisal(a): ...

joey, kaj misliš s tem, adaptacijo?

hvala


Z vadisom ali vido greš pod TCM in izbereš Adaptation mode, s tem postaviš menjalnik v začetno fazo da na novo prilagodi pritiske olja med prestavljanjem. Še prej pa zbrišeš števec menjalnika in stare adaptacije. Namesto D na displeju boš imel 1. ostali postopek je pa zapisan Tam.





Hja ampak brez vmesnika ne bo šlo ( VCT 2000 / DICE ).
Na vrh
-joey-
03 mar 2012, 16:07
Član #49
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 09:23
Objav: 420
VOLVOV40 je napisal(a): ...

-joey- je napisal(a): ...

eentox je napisal(a): ...

joey, kaj misliš s tem, adaptacijo?

hvala


Z vadisom ali vido greš pod TCM in izbereš Adaptation mode, s tem postaviš menjalnik v začetno fazo da na novo prilagodi pritiske olja med prestavljanjem. Še prej pa zbrišeš števec menjalnika in stare adaptacije. Namesto D na displeju boš imel 1. ostali postopek je pa zapisan Tam.





Hja ampak brez vmesnika ne bo šlo ( VCT 2000 / DICE ).


Ja valda kaj pa druzga.
Na vrh
VOLVOV40
03 mar 2012, 22:02
Član #12
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:30
Lokacija: LJUBLJANA
Objav: 546
Zdej si pa tko napisu k da ma že vsak duma tester z vmesnikom.
Na vrh
Pojdi na stran  1 [2]

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 62, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5981
najnovejši član: Bobbikedge
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete