Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S40 (2. gen) / V50 / C30 / C70 (2. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(V50) Alternator

Avtor objava
jurko
21 dec 2006, 14:07 Predogled tiskanja
Član #129
Prijavljen dne: 16 dec 2006, 17:02
Objav: 6
Na 2,5 leti starem, pravkar kupljenem V50 je "šel" alternator. To se mi zdi za VOLVO malo razočaranje, zame pa več kot sto jurjev stroška. Ali se morda alternator tudi popravi? zakaj ga Summit avto po odstranitvi ne vrne lastniku?

[ Uredi 24 dec 2006, 15:48 ]
Na vrh
Hong Kong
21 dec 2006, 14:18
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773


Dobrodosel in zal nam je vsem, da si prepozno prisel in stem vsparal vsaj polovico od tega zneska.
Namrec alternator ima 4 napake.
Elektronski del, krtacke, lezaj ali navitje (no kdaj pa kdaj gre tudi ohisje ali jermenica a zelo retko).

preden podpises servisni nalog bi ti morali usluzbenci Volvo servisa povedati kaj vse so tvoje kaj njihove obveznosti in kaj pise na drobno na dnu ali na drugi strani naloga in ce bos obdrzal stare dele ali ne.

Ce izrecno pred zacetkom posega zahtevas in tudi kasneje so ti dolzni vrniti tvoj alternator.Menim po vseh dogodkih katere sem osebno in ostali doziveli na tem servisu, da ti se to nebi zgodilo ce bi bili korektni a zal niso in za tem stojim trdno.

Ker se im ni dalo menjati samo krtacke ali testirati navitje, da se ni kaj odlotalo ali sle diode itn...je pac tako, da stranko oderejo in hvala lepa.
Zato zgubljajo stranke in pika.
Pejd nazaj in zahtevaj svoj alternator.Ker ni avto vec v garanciji ti ga morajo vrniti.
Priporocam ti, da istega das v pregled kaksnemu mehaniku in ce je majhna napaka vlozis reklamacijo na servis.Kratko in jasno.100 jurjev ni malo ker avto ni star.Ce je napaka tako velika, da je bila potrebna celotna menjava alternatorja od lezaja, elektronike itn se mi zdi nemogoce na novem avtu.
Jaz bi preveril vsekakor.Naj te ne bo nic sram ali nerodno iti po alternator.




[ Uredi 21 dec 2006, 18:10 ]
Na vrh
Domzalcan
21 dec 2006, 15:06
Član #110
Prijavljen dne: 01 dec 2006, 15:44
Objav: 104
Se popolnoma strinjam z Brankotom. Pomojem sploh ni drugega šlo kot kaksna krtačka. Navitja pomojem ne crkujejo tako pogosto. Jaz sem na svojem že menjal krtačke! Ampak ne na Summit auto, ampak lepo pri dobrem avtoelektričarju ;)
Na vrh
c70
21 dec 2006, 18:54
Član #3
Prijavljen dne: 11 nov 2006, 22:18
Objav: 1247
@Jurko:

Kaj pa če bi spremenil ime teme v Alternator : V50?

Tako bodo tudi drugi s težavami z V50 takoj našli to temo.

Na vrh
jurko
21 dec 2006, 21:07
Član #129
Prijavljen dne: 16 dec 2006, 17:02
Objav: 6
Hvala za dobre nasvete!
Na vrh
RollingStone
21 dec 2006, 21:33
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Tudi meni je enkrat pri volvu šel altelnator. Vsi posamezni deli altelnatorja so poceni, razen seveda cel na pooblaščenem servisu. Katerikoli del (razen ohišja) se da zamenjati za relativno nizko ceno. Poišči kakega avtoelektričarja, ki se bo pripravljen ubadat s tem - meni ga je nek znanec popravil za pičlih 6000 sit (šle so diode).
Na vrh
Hong Kong
22 dec 2006, 08:21
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
Ok da bomo korektni tudi do servisa pri katerem je zamenjal celi alternator.
Ker je alternator narejen modulno in VADIS VOLVO omogoca skupaj z VIDO da se priklopi in pove napako, ce je v primeru totalne okvare Vida povedala, da je sel, to ne pomeni, da ga treba celega menjati.
Namerno sem sel pogledati VADIS in imas 4 osnovne dele na istem.
Kratko in jasno, pejd po starega tudi ce ti bojo rekli, da ne vejo kje je in kateri je.Vsak del je oznacen od koga je.
Ne moremo nobenega obsojati preden ne preveris pri drugem servisu a menim in to je samo moje osebno mnenje da so te odrali po kratkem postopku.

Tudi ce bi ti naredili samo menjavo krtack ali diodnega modula na vse to imas garancijo enako kot za celoto.Imas pa pravico zahtevati da ti skinejo novega in vrnejo starega na njihov strosek ce im dokazes, da ni bilo potrebno vse menjati temvec samo modulcek na alternatorju.
Ker sem jaz imel veliko vecjo slamparijo od njih sem sel do konca in ce je v tvojem budgetu 100 tisoc veliko pejd nimas kaj za zgubiti.

Bistvo vsega tega je dragi forumasi, da dokler bojo posamezni servisi izvajali taksen odnos do strank (in to se vedno izvajajo brez mal slabe vesti) se posebej ljudem kateri se ne spoznajo na avto bo to kratko in jasno receno kriminal.
In vesel sem, da mi je uspelo ta servis postaviti pred dejstvo, da so delali narobe in da ih bo to drago stalo.Upam v korist bodocih strank.Moj avto tam ne bojo vec videli mene se manj.Zadovoljen z DUMIDA Volvo Mb. (y)
Danes sem im poslal se eno stranko enega od nasih clanov. (y)
Spomnim se samo Bineta, ko so mu hoteli svasati sraufe na felgnah ker ni imel zascitnega kljuca.Kupil sem mu ih in v 2 min. resili zadevo.Da en servis nima od 10 mogocnih kljucev enega na zalogi je beda od bede pa vi mislite kar cete.
Koncujem z njima moram delat. (yn)

[ Uredi 22 dec 2006, 08:26 ]
Na vrh
Ivo
22 dec 2006, 16:13
Član #39
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:13
Objav: 276
jasno ... kolikor je meni znano te morajo vprašati kaj želiš narediti s starimi deli...

je pa tako da ce pride stranka in reče da nekaj ne dela, verjetno ni mehanik in da ne ve da se da samo določen del zamenjati, torej jst zmerej prašam a se ne da kej ceneje urediti ...

aha ... se nasvet moderatorjem, ce ze vidite da je naslov teme napačan, dejte ga popraviti.
Na vrh
VOLVOV40
25 dec 2006, 15:31
Član #12
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:30
Lokacija: LJUBLJANA
Objav: 546
Vsem znalcem na forumu in pa vsem ki imate VIDO pa je ne znate brati VOLVO ne predvideva popravila posameznih agregatov ali sklopov (to pa zato ker samo tovarniško obnovljen del zagotavlja tovarniško zagotovljene karakteristike),če pa že brskate po spisku rezervnih delov in če je za kataloško številko oznaka EU kar pomeni obnovljen del tovarniško obnovljen ga pa je servis dolžan vrniti dobavitelju,razen če boste doplačali razliko,verjemite mi ni majhna.Res pa verjamem da bi ga znal kdo popravit,ampak ali bo imel karakteristike enake kot jih ima tovarniško obnovljen.



P.S.

Lepe praznike vam želim
Na vrh
Ivo
26 dec 2006, 00:15
Član #39
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:13
Objav: 276
Evo ... to sm čaku ... profesionalc ... Lepo podavljen VOLVOV40
Na vrh
AljAž
22 okt 2007, 21:39
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
@jurko: mislim da so pri nekaterih letnikih V50 alternatorji v podaljšani garanciji. Si na servisu povprašal o tem?
Na vrh
rock
07 nov 2007, 15:26
Član #321
Prijavljen dne: 07 maj 2007, 16:44
Objav: 2
Pozdravljeni

Sicer moje prvo oglašanje, vendar vas že dolgo poslušam oziroma berem . Sem tudi lastnik V50-tke in tudi jaz sem naletel na težavo z alternatorjem.

Avto je na servisu in diagnoza je skurjena diodna plošča alternatorja.

Predlagajo mi dve rešitvi.

Diodno ploščo sicer lahko popravijo vendar mi nič ne morejo zagotoviti glede časa delovanja. Pravijo pa da se diodne plošče kot nov del ne da dobiti. Kot sem jih razumel, se posebej kot del volvo alternatorje ne da dobiti. Kakor mi je znano se diodne plošče lahko dobijo posebej, vsaj pri drugih. Ozirmo skoraj vsi so na Bosch alternatorjih )) pa zdaj res ne vem od kod razlika

No, druga rešitev pa je vgradnja novega alternatorja, ki ima novo diodno ploščo za katerega mi pa garantirajo da bo vse delovalo. Vendar kakor sam vidim lahko računam na tri leta ozirmo 140000km ))

Potreboval bi nasvet če se naj raje odločim za novega, oziroma ali res lahko pričakujem težave s popravljeno diodno. Razlika v ceni je precejšna in zaradi tega tuhtam ))

Hvala za nasvet

lp, rok
Na vrh
AljAž
07 nov 2007, 15:37
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Jaz pa bi vprašal kakšni so simptomi slabega alternatorja? Šibek akumulator? Nevžig avtomobila?
Na vrh
sebaveh
07 nov 2007, 16:52
Član #91
Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08
Lokacija: Slovenska Bistrica
Objav: 1249
In to, da nekaj sekund ali minut po vžigu začnejo luči bolje svetit. Ter, da v prostem teku luči migetajo, kar sem že videl pri nekaj starih 40kah, prvi modeli iz prejšnjega tisočletja.

@rock - če so krtačke še dobre, potem bi jaz izbral nove diode. Sicer se dajo menjat vsaka posebaj, če ima mehanik cajt, drugače pa se menja cela plošča. Lahko greš do enega avtoelektričarja ali pa na Bosch servis za avtodele. Oba sta naprimer tu na Zg. Polskavi, če hodiš kaj tu okrog...
Na vrh
Spletna stran
AljAž
07 nov 2007, 17:40
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
rock je napisal(a): ...

Pozdravljeni

Sicer moje prvo oglašanje, vendar vas že dolgo poslušam oziroma berem . Sem tudi lastnik V50-tke in tudi jaz sem naletel na težavo z alternatorjem.

Avto je na servisu in diagnoza je skurjena diodna plošča alternatorja.

Predlagajo mi dve rešitvi.

Diodno ploščo sicer lahko popravijo vendar mi nič ne morejo zagotoviti glede časa delovanja. Pravijo pa da se diodne plošče kot nov del ne da dobiti. Kot sem jih razumel, se posebej kot del volvo alternatorje ne da dobiti. Kakor mi je znano se diodne plošče lahko dobijo posebej, vsaj pri drugih. Ozirmo skoraj vsi so na Bosch alternatorjih )) pa zdaj res ne vem od kod razlika

No, druga rešitev pa je vgradnja novega alternatorja, ki ima novo diodno ploščo za katerega mi pa garantirajo da bo vse delovalo. Vendar kakor sam vidim lahko računam na tri leta ozirmo 140000km ))

Potreboval bi nasvet če se naj raje odločim za novega, oziroma ali res lahko pričakujem težave s popravljeno diodno. Razlika v ceni je precejšna in zaradi tega tuhtam ))

Hvala za nasvet

lp, rok


Če ne drugega, samo za hec povprašaj glede podaljšane garancije na alternator (precej možno, da je samo do 120.oookm). Predlagam ti, da pokličeš katerega izmed ostalih servisov (npr. Dumida).

[ Uredi 07 nov 2007, 17:48 ]
Na vrh
rock
13 nov 2007, 12:21
Član #321
Prijavljen dne: 07 maj 2007, 16:44
Objav: 2
hvala za nasvete...

Sem se odločil za popravilo diodne plošče . Za enkrat še vse dela za karkoli druga je pa še prezgodaj. Je pa bilo vseeno zelo drago. Odkrito povedano sem se nad računom kar malo zamilslil......

Še glede podaljšane garancije na alternatorjih. Velja samo za nekatere. Podaš stevilko šasije in čakaš na odgovor... jaz nisem bil poleg

lp, rok
Na vrh
Otzi
03 maj 2011, 16:50
Član #811
Prijavljen dne: 10 jul 2008, 05:55
Lokacija: Maribor
Objav: 35
Prejšnji teden sem obstal nedaleč od doma s praznim akumulatorjem. Začuda na izpraznitev ni opozarjala nobena lučka. Izkazalo se je, da je bil kriv pokvarjen alternator, ki mu je avtoelektričar v slabem dnevu zamenjal okvarjeno diodno ploščo (delo + material 90€). Če temu dodam še 25€ za mehanikovo delo niti ni bilo tako hudo.
Na slabo stanje alternatorja (morda je bil že pred tedni fuč, ne vem kako dolgo drži sam akumulator brez polnjenja) bi me moral opozoriti rahlo tuleč zvok izpod pokrova motorja ob pospeševanju v prostem teku - pa tega sam nisem vedel in tudi opozorilo o tem na Dumidi in domačem serviserju ni zaleglo. Tudi vonj po pregretju mi ni dalo ideje, kaj šele da bi šel tipat hudo vroč alternator.
Na vrh
Krchan
04 maj 2011, 07:12
Član #893
Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50
Lokacija: Krško
Objav: 1259
Jaz sem zadnjič malo po nepotrebnem praznil akomulator , pa se mi je nato na displeju pojavilo sporočilo, da je napetost akomulatorja nizka (ali nekaj podobnega, je bilo v nemščini ). ko je avto malo laufal, je sporočilo izginilo.

Tko da se mi zdi čudno, da te avto ni opozoril.

[ Uredi 04 maj 2011, 07:13 ]
Na vrh
primzy69
05 maj 2011, 22:56
Član #1414
Prijavljen dne: 11 dec 2009, 16:07
Objav: 130
Krchan je napisal(a): ...

Jaz sem zadnjič malo po nepotrebnem praznil akomulator , pa se mi je nato na displeju pojavilo sporočilo, da je napetost akomulatorja nizka (ali nekaj podobnega, je bilo v nemščini ). ko je avto malo laufal, je sporočilo izginilo.

Tko da se mi zdi čudno, da te avto ni opozoril.


tudi meni se je to opozorilo že izpisalo, slabo leto nazaj, od takrat še nič... tok tok
Na vrh
tyb
06 maj 2011, 19:25
Član #1376
Prijavljen dne: 08 nov 2009, 21:28
Objav: 66
pri meni je altenator crnil lani novembra, na armaturki se je pa pojavil rdeč trikotnik.. je pa piskalo tudi izpod havbe kak teden prej.
Na vrh
Modri
23 apr 2013, 08:20
Član #1061
Prijavljen dne: 11 mar 2009, 19:12
Objav: 246
Meni se je danes pojavilo obvestilo SYSTEME ALIM REPAR URGENTE (POWER SYSTEM SERVICE URGENT) in rdeč trikotnik ter rdeč akumulator. Čez čas je to opozorilo izginilo.

Ali je to napaka na alternatorju? Občasno slišim tudi piskajoči zvok izpod pokrova motorja, kar pa sem mislil da je turbina, pa mi je mehanik rekel da ni.
Avto sem peljal k avto električarju, da pogleda alternator.
Koliko € je še sprejemljivo za popravilo? Novi alternator je že za dobrih 200€ (BOSCH recimo 300€).
Hvala za odgovore.



[ Uredi 09 maj 2013, 07:50 ]
Na vrh
Anže
24 apr 2013, 20:00
Član #1112
Prijavljen dne: 19 apr 2009, 20:15
Objav: 259
Hm, če poznaš dobrega avto električarja ti nardi tudi za okoli 100 €, sicer pa dvomim da je nov altenatror že za 200 - 300 € bi prej rekel +500 € če je original
Na vrh
Modri
26 apr 2013, 07:31
Član #1061
Prijavljen dne: 11 mar 2009, 19:12
Objav: 246
Alternator nov original Denso - tak kot je bil original v avtu do sedaj (150A).
Cena je 260 Eur z DDV.

Na vrh
Milan_V50
27 apr 2013, 12:42
Član #1438
Prijavljen dne: 28 dec 2009, 16:09
Lokacija: Maribor
Objav: 130
Kje se lahko dobi original 150A za 260?!
Na vrh
Modri
29 apr 2013, 06:57
Član #1061
Prijavljen dne: 11 mar 2009, 19:12
Objav: 246
www.afg.si - Tak alternator je na zalogi nov original Denso.
Cena je 285 Eur z DDV. Na to ceno vam nudimo 10% popust

Jaz sem ga sicer kupil (enakega DESNO 150A) pri lokalnem avto električarju.
Lp,
Na vrh
aly
22 maj 2013, 08:30
Član #773
Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19
Lokacija: Kranj
Objav: 429
Če kupiš nov, enak alternator, je velika verjetnost, da bo spet crknil. Ker je poddimenzioniran. Oziroma diode so poddimenzionirane.
S samim alternatorjem ni nič narobe, le diodna plošča crkne. Če je avtoelektričar količkaj sposoben, mu menjava diodne plošče ali samih diod ne dela problema.
Jaz sem sam zamenjal diode za močnejše in se vozim že 100.ooo km brez težav.
Na vrh
Spletna stran
Modri
22 maj 2013, 09:09
Član #1061
Prijavljen dne: 11 mar 2009, 19:12
Objav: 246
moj avtoelektričar je rekel, da je preveč vsega zanič, da bi se splačalo popravit. ne samo diodna plošča, tudi nek ležaj...
Če je prvi deloval več kot 200.000km, bo verjetno tudi ta.
Pa še garancija je.
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 31, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5981
najnovejši član: Bobbikedge
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete