Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Videoteka
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Saab vs Volvo

Avtor objava
volhart
12 jan 2010, 09:36 Predogled tiskanja
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Pa tip vozi z eno roko, ker ma v drugi kamero

http://www.youtube.com/watch?v=VrppYs5x-5w

Saab sicer potegne samo na zacetku, nato pa all the way volvo (za misji k...).
Na vrh
volhart
12 jan 2010, 22:33
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Zopet me mucijo tile Saabi. Kaj vi pravite, katerega bi raje imeli?

http://www.youtube.com/watch?v=rlesxOHyoFY&feature=related

Meni Saab deluje bolj sportno odznotraj in odzunaj, pod pokrovom pa mi bolj sportno deluje Volvo.

Sam obema pa manjka moci, da bi delal kroge na mestu kot naprimer kaki japonski reli avti (Impreza ali Evo). Zakaj?!
Na vrh
JG
12 jan 2010, 22:52
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1349
Sicer nista ne Saab in ne Volvo ne vem kako športna, se mi pa zdi, da trenutno Saab nima prav nič za pokazati naprav Volvu, novi 9-5 vprašanje kdaj bo zapeljal na trg, 9-3 sploh ne vem, če bo kdaj prišel na trg, ostalo pa Saab tako nima na razpolago.
Nenazadnje so tudi kupci obrnili hrbet Saabu in ga izrinili iz t.i. premium razreda, ker kolikor sem ujel, je Saab prodal lansko leto komaj 60000 vozil kar je več kot očitno, da nihče več ne želi plačevati 40000 eur ali več za Saaba, kakršni je sedaj na voljo.
Na vrh
Augi
13 jan 2010, 00:37
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 1003
R.I.P. Saab
Na vrh
cleaner
13 jan 2010, 08:23
Član #189
Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42
Objav: 534
volhart, jaz sem se na začetku ogreval za nakup 9-3 okrog letnika 2005. Me je pa čisto minilo, ko sem se prvič vsedel v enega. Že na voznivem mestu je za slaba 2 metra in 100 kil premalo prostora v vseh dimenzijah (glava pod stropom, vrata zapreš le če prej zajameš zrak, da bi pa kdo še za voznikom sedel je itak utopija), poleg tega je na parih mestih yugo style plastika, na gumbih po armaturni se lušči gumijasta prevleka ... Sem najprej mislil, da sem naletel na gnil primerek, potem pa sem probal še par drugih in je bila ista zgodba. Potem pa sem šel pogledat 9-5 karavana (isti letnik kot 9-3 in za 20% nižja cena), ki je bil po 150k km notri še kot nov novcat. Tega sem pa kar taprvega vzel, 2.3t pa od 1. lastnika - ni blo kej za razmišljat. Rabljene 9-5 so večina dizli in sicer sopihajoči 125hp 2.2 in kakšen 3.0, slednjih se je treba izogibat v širokem loku, ker je poddimenzionirana mašina in le redke dočakajo 150k km.
Od poletja mi je shodila švohotna GT17 turbina, se je pa izkazal ljubliteljski Saab mehanik iz Šk. Loke, ki je vgradil Aerovo turbino TD04 in naložil Aero stage-1 softver, tako da ima moj 9-5 skoraj 100 konjev več kot v štartu. Za manj denarja kot stane na VW servisu menjava turbine za 105 konjski golf TDI.
Tako da kar se tiče rabljenih avtov sta zame 9-5 in V70 istega letnika kar primerljiva. Kar se novih tiče, pa nimam kaj dodati.
Na vrh
volhart
13 jan 2010, 10:30
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
cleaner je napisal(a): ...


Od poletja mi je shodila švohotna GT17 turbina, se je pa izkazal ljubliteljski Saab mehanik iz Šk. Loke, ki je vgradil Aerovo turbino TD04 in naložil Aero stage-1 softver, tako da ima moj 9-5 skoraj 100 konjev več kot v štartu.


Kdo pa je ta mehanik?!
Na vrh
cleaner
13 jan 2010, 10:48
Član #189
Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42
Objav: 534
Edo iz Kamnitnika, sodeluje tudi na saab forumu
Na vrh
Damijan
13 jan 2010, 11:42
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
volhart je napisal(a): ...
... Sam obema pa manjka moci, da bi delal kroge na mestu kot naprimer kaki japonski reli avti (Impreza ali Evo). Zakaj?!


To je odvisno od razporeda moči. Tudi z Subijem ali Micko je težko, težje, delati kroge na mestu, ker je v osnovi ali večina moči FWD. Lažje je pa z Delto Integrale/155 Q4, ker je v osnovi RWD.

ena iz Logatca...
http://www.youtube.com/watch?v=qOo0GAf8DCg

Za SAAB-a se pa še ne ve dokončno. Trenutno proizvodnja ustavljena, najnovejši kandidat za nakup je pa Bernie Ecclestone s partnerji iz Indije.

[ Uredi 13 jan 2010, 11:44 ]
Na vrh
Beastmaster
13 jan 2010, 12:19
Član #111
Prijavljen dne: 02 dec 2006, 09:23
Objav: 1307
Volvo

Saab

Traktor

Bicikl

Z vsem se da kroge delat....

Na vrh
Krajnik
27 apr 2010, 11:56
Član #1541
Prijavljen dne: 03 mar 2010, 18:33
Objav: 108
volhart je napisal(a): ...

cleaner je napisal(a): ...


Od poletja mi je shodila švohotna GT17 turbina, se je pa izkazal ljubliteljski Saab mehanik iz Šk. Loke, ki je vgradil Aerovo turbino TD04 in naložil Aero stage-1 softver, tako da ima moj 9-5 skoraj 100 konjev več kot v štartu.


Kdo pa je ta mehanik?!



Če rabiš številko povej, ima kar nekaj Saabov na zalogi. Praktično familija živi za Saabe (njegov sin je bil moj sošolec). Drugače pa ima hangar Saabov v vojašnici ko greš na lokostrelsko strelišče po asvaltiranem klancu navzgor takoj za ograjo levo še kakšnih 100 metrov. Tam je star hangar notri pa veliko veliko Saabov.

Lp
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 87, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5977
najnovejši član: PeterFuh
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete