|
|
MAF senzor (mass air flow) Pojdi na stran
[1]
2
|
|
Augi | 05 apr 2010, 20:43 | |
| Član #1421Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003 | Čez vikend sem se malo poigraval s svojo 60-ko, in ker se počasi bliža redni servis, sem malo preveril stanje zračnega filtra (vzrok nekoliko višje poraba) in se spomnim na MAF senzor, ki sem ga pred nedavnim čistil na fiesti. Iz firbca sem snel cev in elektriko in videl nekaj umazanije na žičkah. Malo sem nasprejal z WD-40 in spihal s kompresorjem. Danes ob vožnji (40 km) pa so občutki fenomenalni, precej večja moč, hkrati pa manjša poraba.
Je mogoče še kdo ščistil ta senzor, kakšne spremembe?
Lp Augi | Na vrh | |
SMUK | 05 apr 2010, 21:34 | |
| Član #1368 Prijavljen dne: 03 nov 2009, 17:10 Objav: 36
| Tudi jaz sem na svoji v50-tki očistil ta senzor.Čistil pa sem ga 70%alkoholom.Razlika v delovanju motorja pa je očitna,pa tudi poraba se je zmanjšala.
| Na vrh | |
Modri | 06 apr 2010, 12:44 | |
| Član #1061 Prijavljen dne: 11 mar 2009, 19:12 Objav: 246
| Tudi jaz sem že nekaj bral o tem na raznih forumih, vendar nekateri odsvetujejo čiščenje, ker lahko ta senzor hitro uničiš. Kako je potrebno očistit senzor, da ga ne uničim?
Hvala | Na vrh | |
Augi | 06 apr 2010, 13:37 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| Potrebno je paziti, da ga ne prijemaš z roko (žičk) ker se lahko strgajo, najboljše nasprejat z alkoholnim sprejem oz čim podobnim, ter spihati s kompresorjem. | Na vrh | |
PP | 06 apr 2010, 14:04 | |
| Član #706 Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04 Lokacija: SLB Objav: 673
| @Augi,
to si delal na D5 motorju? Kje se natancno nahaja MAF ?
lp
PP
| Na vrh | |
Augi | 06 apr 2010, 14:39 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| Ja na moji 96kW, drugače ima pa senzor pripet na plastiko nad zračnim filtrom, naprej pa gre gumijasta cev, nanj pa je pripet konektorski kabel. Imajo pa vsi D5 enako (120kW in 136kW).
Približno tako izgleda... | Na vrh | |
PP | 07 apr 2010, 07:50 | |
| Član #706 Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04 Lokacija: SLB Objav: 673
| @aUGI; ' Hvala za pojasnilo. Ce je to slika tvojega D5, potem moj izgleda zelo drugace. No bistevno je da sedaj vem kaj je treba ocistit. Za taksne stvari sem enkrat nabavil cistilec vplinjacev, upam da bo dober...
lp
PP | Na vrh | |
Augi | 07 apr 2010, 08:48 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| Ne zgleda enako kot pri tvojem, to je slika od V70 bencinrja, senzor je pa na približno enakem mestu (konektorji so navpično, tu pa pravokotno.... | Na vrh | |
Krajnik | 07 apr 2010, 17:54 | |
| Član #1541 Prijavljen dne: 03 mar 2010, 18:33 Objav: 108
| sem včeraj poiskusil in se mi zdi velika razlika vozim sicer S40 prvo generacijo =) | Na vrh | |
Terminator | 07 apr 2010, 19:28 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| Krajnik je napisal(a): ... sem včeraj poiskusil in se mi zdi velika razlika vozim sicer S40 prvo generacijo =)
Kje se pa nahaja ta senzor? in kater motor imaš? | Na vrh | |
Augi | 07 apr 2010, 20:19 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| Pri vseh avtih (ne samo Volvo) izgleda zelo podobno (kot na zgornji sliki) in se nahaja nekje med zračnim filtrom in motorjem. | Na vrh | |
Krajnik | 08 apr 2010, 19:52 | |
| Član #1541 Prijavljen dne: 03 mar 2010, 18:33 Objav: 108
| Terminator je napisal(a): ... Krajnik je napisal(a): ... sem včeraj poiskusil in se mi zdi velika razlika vozim sicer S40 prvo generacijo =) Kje se pa nahaja ta senzor? in kater motor imaš?
jaz sem ga našel po zgornji sliki. Imam 1.8 bencinarja 85 kw. Po filtru greš po cevi navzgor in je senzor na drugi strani cevi kot je tukaj slikan. Sepravi gleda proti zadku avta. Je pa pač tista standardna zadeva za sklapljat ko stisneš kovinski zatič in snameš kabel. Senzor je dan v gumo malo obračaj in preden daš nazaj notr pa priporočam da namažeš gumo okoli z v40 da ne boš poškodoval gume ko boš senzor dajal nazaj.
Od znotraj ima obliko platičnega belega stožca s kvadratki, znotraj se pa vidijo žičke.
Lp | Na vrh | |
Alexevo | 12 dec 2011, 19:41 | |
| Član #2226 Prijavljen dne: 19 apr 2011, 20:46 Objav: 33
| Živjo,
da ne bom odpiral nove teme, bom kar tukaj prilimal..če pa ni prava tema, se pa opravičujem.
uglavnem, imam V50-ko, 2.4i bencinar. Kadar je motor mrzel (dovolj tudi par ur da stoji na miru), se pri prvem zagonu motor ne obdrži na vrtljajih in ugasne. v drugo pa zmeraj vžge normalno. Motor se sicer ob vsakem mrzlem zagonu par deset sekund zavrti na 1300-1500 vrtljajev, nato se umiri. sedaj pa se zavrti, ampak nato takoj "umre".
Se vam zdi, da je to kaj povezano s tem senzorjem? Nekdo mi ga je omenjal no, tako sem potem tukaj pristal. Je pa tako, da grem za novo leto v Francijo (1000 km v eno smer) in nebi rad nekje obtičal.
Hvala lepa za odgovore ali izkušnje s tako napako. | Na vrh | |
aly | 13 dec 2011, 22:22 | |
| Član #773 Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19 Lokacija: Kranj Objav: 429
| Priporočam ti priklop na računalnik. Tam bo verjetno kaj več videti, kateri parametri so izven mej da ne dela.
Če se tale senzor odklopi, motor deluje "normalno" naprej. Računalnik pač dela "na pamet" oz. si pomaga s podatki iz ostalih senzorjev. Poskusi.
[ Uredi 13 dec 2011, 22:23 ] | Na vrh | |
gildo | 14 dec 2011, 14:25 | |
| Član #1184 Prijavljen dne: 23 jun 2009, 19:18 Objav: 84
| samo za info: nemška oznaka je LMM - luft menge messer | Na vrh | |
Volvoline | 14 dec 2011, 17:36 | |
| Član #96 Prijavljen dne: 23 nov 2006, 21:13 Lokacija: Loka Objav: 178
| V štacunah z avtodeli se dobi poseben sprej za maf - CRC Air mass sensor cleaner. | Na vrh | |
bojko | 14 dec 2011, 18:08 | |
| Član #1639 Prijavljen dne: 05 maj 2010, 20:06 Objav: 552
| @Volvoline: prosim te za info, katere trgovine prodajajo, da ne kličem naokoli. | Na vrh | |
Damijan | 16 dec 2011, 20:55 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| @bojko: Točno tole, točno tukaj! Manj kot 10€...
[ Uredi 16 dec 2011, 20:57 ] | Na vrh | |
bojko | 16 dec 2011, 20:59 | |
| Član #1639 Prijavljen dne: 05 maj 2010, 20:06 Objav: 552
| tnx za info
[ Uredi 16 dec 2011, 21:00 ] | Na vrh | |
Smejko | 09 mar 2012, 22:41 | |
| Član #2532 Prijavljen dne: 29 dec 2011, 22:55 Lokacija: Bled Objav: 114
| Si bom mal sposodu temo, ko sem čistil avto ter imel preveč časa sem malce odstranil ta maf sensor, da bi ga sčistil pa mi je pomotoma padel na tla in je uničen.
Sem poklical na servis in nov pride 187 € za S-40 diesel mašino. Slučajno kdo ve, če se da dobiti to stvar kaj ceneje? V poštev pride samo original, kakih drugih modelov ali ponaredkov ne bi tiščal notri.
Lp
[ Uredi 09 mar 2012, 22:43 ] | Na vrh | |
Augi | 10 mar 2012, 14:32 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| 80€ je od pierburga, pa dela povsem vredu... s kitajske pa boschev 20€ + poštnina
[ Uredi 10 mar 2012, 14:33 ] | Na vrh | |
Smejko | 10 mar 2012, 20:41 | |
| Član #2532 Prijavljen dne: 29 dec 2011, 22:55 Lokacija: Bled Objav: 114
| Dobro tistega s Kitajske lahko črtam. Kaj pa ta Pierburg, a dela identično originalu? Drugače raje primaknem še 100 € pa je, če bo vse delalo polovično.
Sej ta MAF senzor uravnava tudi porabo? Potlej je to kar pomembna zadeva. | Na vrh | |
Augi | 10 mar 2012, 21:02 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| pove podatek koliko zraka prihaja v motor in temu primerno regulira dotok goriva. Na bratovi s60, deluje pol leta brez problema od pierburga. | Na vrh | |
Damijan | 10 mar 2012, 21:36 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Na žalost so vsi aftermarketi veliko natančnejši od originalnih, katere proizvaja boš. Druga plat pa je, da je tudi motorna elektronika po včini od boša. Zato je povrhu vsega periferija skalibrirana z ECU-jem. In če priklopiš gor kaj drugega, javlja napako. Tako si primoran kupiti "originalnega" proizvajalca.
Pierburg zelo dobro pokriva najnovejše avte, stare bolj krpajo. Vrhunsko pri Pierburgu pa je, da skoraj vedno vsebuje 2 senzorja. Če torej eden crkne, nihče ne opazi, ker drugi nemoteno dela naprej. najbolj pa je tega vesel lastnik avta, ker nima pregrešno dragih stroškov. | Na vrh | |
Sandi55 | 10 mar 2012, 23:07 | |
| Član #1042 Prijavljen dne: 20 feb 2009, 16:56 Objav: 429
| Če imaš notri MAF BOSCH Bosch 0280218108 (ne ...107 kot je na T-5) == PIERBURG 7.22701.05.0 (na povezavi je napačna slikca). Malo povprašaj še drugje. | Na vrh | |
Smejko | 10 mar 2012, 23:35 | |
| Član #2532 Prijavljen dne: 29 dec 2011, 22:55 Lokacija: Bled Objav: 114
| Hm to je pa zanimivo. Ta Pierburg bi bil interesanten samo kaj, ko Damijan pravi, da ne paše v avto zaradi Bosch elektronike. Škoda. | Na vrh | |
Sandi55 | 11 mar 2012, 01:52 | |
| Član #1042 Prijavljen dne: 20 feb 2009, 16:56 Objav: 429
| Preberi si še tp temo; http://vozimvolvo.si/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?32789.post
@Švedmorebitprh je napisal, da je nabavil aftermarket merilnik v tehnoshop-u in, da mu deluje 2leti BP. Pomojem je vse malo od sreče odvisno ;D
Nisem prepričan, da perburg nebi deloval. Izhodne vrednosti ma enake, res pa je, da je malo drugačen način merjenja. Če ga kupiš, posreduj izkušnjo, lahko pa se tudi probaš dogovorit, da ga vrneš, če ne bo delovalo, kot je treba. | Na vrh | |
Smejko | 12 mar 2012, 20:06 | |
| Član #2532 Prijavljen dne: 29 dec 2011, 22:55 Lokacija: Bled Objav: 114
| Smotanci poj, da koj Pierburga ne vgrajujejo notri pa je, če je toliko bolj vzdržljiv. | Na vrh | |
Smejko | 13 mar 2012, 09:45 | |
| Član #2532 Prijavljen dne: 29 dec 2011, 22:55 Lokacija: Bled Objav: 114
| Za vse naštete je samo za S40 ni. | Na vrh | |
mVm | 13 mar 2012, 11:07 | |
| Član #1569 Prijavljen dne: 15 mar 2010, 09:19 Objav: 134
| Rabiš MAF za motor, ki je nastal v sodelovanju PSA in Ford koncerna. Tisti link zgoraj je za Volvo motorje. Vsi do sedaj so opisali varijante z D5 motorjem. Mislim da moraš iskat alternative, ki delujejo z 2.0 dizel motorji vgrajenimi v Citroene, Peugeote in Forde... | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 74, Članov: 1 ... Volvej ogleduje news.php
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|