Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Raba in vzdrževanje
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

MAF senzor (mass air flow)

Pojdi na stran  [1] 2
Avtor objava
Augi
05 apr 2010, 20:43 Predogled tiskanja
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 1003
Čez vikend sem se malo poigraval s svojo 60-ko, in ker se počasi bliža redni servis, sem malo preveril stanje zračnega filtra (vzrok nekoliko višje poraba) in se spomnim na MAF senzor, ki sem ga pred nedavnim čistil na fiesti. Iz firbca sem snel cev in elektriko in videl nekaj umazanije na žičkah. Malo sem nasprejal z WD-40 in spihal s kompresorjem. Danes ob vožnji (40 km) pa so občutki fenomenalni, precej večja moč, hkrati pa manjša poraba.

Je mogoče še kdo ščistil ta senzor, kakšne spremembe?

Lp Augi
Na vrh
SMUK
05 apr 2010, 21:34
Član #1368
Prijavljen dne: 03 nov 2009, 17:10
Objav: 36
Tudi jaz sem na svoji v50-tki očistil ta senzor.Čistil pa sem ga 70%alkoholom.Razlika v delovanju motorja pa je očitna,pa tudi poraba se je zmanjšala.
Na vrh
Modri
06 apr 2010, 12:44
Član #1061
Prijavljen dne: 11 mar 2009, 19:12
Objav: 246
Tudi jaz sem že nekaj bral o tem na raznih forumih, vendar nekateri odsvetujejo čiščenje, ker lahko ta senzor hitro uničiš. Kako je potrebno očistit senzor, da ga ne uničim?

Hvala
Na vrh
Augi
06 apr 2010, 13:37
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 1003
Potrebno je paziti, da ga ne prijemaš z roko (žičk) ker se lahko strgajo, najboljše nasprejat z alkoholnim sprejem oz čim podobnim, ter spihati s kompresorjem.
Na vrh
PP
06 apr 2010, 14:04
Član #706
Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04
Lokacija: SLB
Objav: 673
@Augi,

to si delal na D5 motorju? Kje se natancno nahaja MAF ?

lp

PP

Na vrh
Augi
06 apr 2010, 14:39
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 1003
Ja na moji 96kW, drugače ima pa senzor pripet na plastiko nad zračnim filtrom, naprej pa gre gumijasta cev, nanj pa je pripet konektorski kabel. Imajo pa vsi D5 enako (120kW in 136kW).

Približno tako izgleda...
Na vrh
PP
07 apr 2010, 07:50
Član #706
Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04
Lokacija: SLB
Objav: 673
@aUGI;
'
Hvala za pojasnilo. Ce je to slika tvojega D5, potem moj izgleda zelo drugace. No bistevno je da sedaj vem kaj je treba ocistit. Za taksne stvari sem enkrat nabavil cistilec vplinjacev, upam da bo dober...

lp

PP
Na vrh
Augi
07 apr 2010, 08:48
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 1003
Ne zgleda enako kot pri tvojem, to je slika od V70 bencinrja, senzor je pa na približno enakem mestu (konektorji so navpično, tu pa pravokotno....
Na vrh
Krajnik
07 apr 2010, 17:54
Član #1541
Prijavljen dne: 03 mar 2010, 18:33
Objav: 108
sem včeraj poiskusil in se mi zdi velika razlika vozim sicer S40 prvo generacijo =)
Na vrh
Terminator
07 apr 2010, 19:28
Član #74
Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29
Lokacija: Ljubljana
Objav: 2980
Krajnik je napisal(a): ...

sem včeraj poiskusil in se mi zdi velika razlika vozim sicer S40 prvo generacijo =)


Kje se pa nahaja ta senzor? in kater motor imaš?
Na vrh
Augi
07 apr 2010, 20:19
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 1003
Pri vseh avtih (ne samo Volvo) izgleda zelo podobno (kot na zgornji sliki) in se nahaja nekje med zračnim filtrom in motorjem.
Na vrh
Krajnik
08 apr 2010, 19:52
Član #1541
Prijavljen dne: 03 mar 2010, 18:33
Objav: 108
Terminator je napisal(a): ...

Krajnik je napisal(a): ...

sem včeraj poiskusil in se mi zdi velika razlika vozim sicer S40 prvo generacijo =)


Kje se pa nahaja ta senzor? in kater motor imaš?



jaz sem ga našel po zgornji sliki. Imam 1.8 bencinarja 85 kw. Po filtru greš po cevi navzgor in je senzor na drugi strani cevi kot je tukaj slikan. Sepravi gleda proti zadku avta. Je pa pač tista standardna zadeva za sklapljat ko stisneš kovinski zatič in snameš kabel. Senzor je dan v gumo malo obračaj in preden daš nazaj notr pa priporočam da namažeš gumo okoli z v40 da ne boš poškodoval gume ko boš senzor dajal nazaj.

Od znotraj ima obliko platičnega belega stožca s kvadratki, znotraj se pa vidijo žičke.

Lp
Na vrh
Alexevo
12 dec 2011, 19:41
Član #2226
Prijavljen dne: 19 apr 2011, 20:46
Objav: 33
Živjo,

da ne bom odpiral nove teme, bom kar tukaj prilimal..če pa ni prava tema, se pa opravičujem.

uglavnem, imam V50-ko, 2.4i bencinar. Kadar je motor mrzel (dovolj tudi par ur da stoji na miru), se pri prvem zagonu motor ne obdrži na vrtljajih in ugasne. v drugo pa zmeraj vžge normalno. Motor se sicer ob vsakem mrzlem zagonu par deset sekund zavrti na 1300-1500 vrtljajev, nato se umiri. sedaj pa se zavrti, ampak nato takoj "umre".

Se vam zdi, da je to kaj povezano s tem senzorjem? Nekdo mi ga je omenjal no, tako sem potem tukaj pristal. Je pa tako, da grem za novo leto v Francijo (1000 km v eno smer) in nebi rad nekje obtičal.

Hvala lepa za odgovore ali izkušnje s tako napako.
Na vrh
aly
13 dec 2011, 22:22
Član #773
Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19
Lokacija: Kranj
Objav: 429
Priporočam ti priklop na računalnik. Tam bo verjetno kaj več videti, kateri parametri so izven mej da ne dela.

Če se tale senzor odklopi, motor deluje "normalno" naprej.
Računalnik pač dela "na pamet" oz. si pomaga s podatki iz ostalih senzorjev.
Poskusi.

[ Uredi 13 dec 2011, 22:23 ]
Na vrh
Spletna stran
gildo
14 dec 2011, 14:25
Član #1184
Prijavljen dne: 23 jun 2009, 19:18
Objav: 84
samo za info: nemška oznaka je LMM - luft menge messer
Na vrh
Volvoline
14 dec 2011, 17:36
Član #96
Prijavljen dne: 23 nov 2006, 21:13
Lokacija: Loka
Objav: 178
V štacunah z avtodeli se dobi poseben sprej za maf - CRC Air mass sensor cleaner.
Na vrh
bojko
14 dec 2011, 18:08
Član #1639
Prijavljen dne: 05 maj 2010, 20:06
Objav: 552
@Volvoline: prosim te za info, katere trgovine prodajajo, da ne kličem naokoli.
Na vrh
Damijan
16 dec 2011, 20:55
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
@bojko:
Točno tole, točno tukaj!
Manj kot 10€...

[ Uredi 16 dec 2011, 20:57 ]
Na vrh
bojko
16 dec 2011, 20:59
Član #1639
Prijavljen dne: 05 maj 2010, 20:06
Objav: 552
tnx za info

[ Uredi 16 dec 2011, 21:00 ]
Na vrh
Smejko
09 mar 2012, 22:41
Član #2532
Prijavljen dne: 29 dec 2011, 22:55
Lokacija: Bled
Objav: 114
Si bom mal sposodu temo, ko sem čistil avto ter imel preveč časa sem malce odstranil ta maf sensor, da bi ga sčistil pa mi je pomotoma padel na tla in je uničen.

Sem poklical na servis in nov pride 187 € za S-40 diesel mašino. Slučajno kdo ve, če se da dobiti to stvar kaj ceneje? V poštev pride samo original, kakih drugih modelov ali ponaredkov ne bi tiščal notri.

Lp

[ Uredi 09 mar 2012, 22:43 ]
Na vrh
Augi
10 mar 2012, 14:32
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 1003
80€ je od pierburga, pa dela povsem vredu...
s kitajske pa boschev 20€ + poštnina

[ Uredi 10 mar 2012, 14:33 ]
Na vrh
Smejko
10 mar 2012, 20:41
Član #2532
Prijavljen dne: 29 dec 2011, 22:55
Lokacija: Bled
Objav: 114
Dobro tistega s Kitajske lahko črtam. Kaj pa ta Pierburg, a dela identično originalu? Drugače raje primaknem še 100 € pa je, če bo vse delalo polovično.

Sej ta MAF senzor uravnava tudi porabo? Potlej je to kar pomembna zadeva.
Na vrh
Augi
10 mar 2012, 21:02
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 1003
pove podatek koliko zraka prihaja v motor in temu primerno regulira dotok goriva. Na bratovi s60, deluje pol leta brez problema od pierburga.
Na vrh
Damijan
10 mar 2012, 21:36
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Na žalost so vsi aftermarketi veliko natančnejši od originalnih, katere proizvaja boš.
Druga plat pa je, da je tudi motorna elektronika po včini od boša. Zato je povrhu vsega periferija skalibrirana z ECU-jem. In če priklopiš gor kaj drugega, javlja napako. Tako si primoran kupiti "originalnega" proizvajalca.

Pierburg zelo dobro pokriva najnovejše avte, stare bolj krpajo. Vrhunsko pri Pierburgu pa je, da skoraj vedno vsebuje 2 senzorja. Če torej eden crkne, nihče ne opazi, ker drugi nemoteno dela naprej. najbolj pa je tega vesel lastnik avta, ker nima pregrešno dragih stroškov.
Na vrh
Sandi55
10 mar 2012, 23:07
Član #1042
Prijavljen dne: 20 feb 2009, 16:56
Objav: 429
Če imaš notri MAF BOSCH Bosch 0280218108 (ne ...107 kot je na T-5) == PIERBURG 7.22701.05.0 (na povezavi je napačna slikca). Malo povprašaj še drugje.
Na vrh
Smejko
10 mar 2012, 23:35
Član #2532
Prijavljen dne: 29 dec 2011, 22:55
Lokacija: Bled
Objav: 114
Hm to je pa zanimivo. Ta Pierburg bi bil interesanten samo kaj, ko Damijan pravi, da ne paše v avto zaradi Bosch elektronike. Škoda.
Na vrh
Sandi55
11 mar 2012, 01:52
Član #1042
Prijavljen dne: 20 feb 2009, 16:56
Objav: 429
Preberi si še tp temo;
http://vozimvolvo.si/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?32789.post

@Švedmorebitprh je napisal, da je nabavil aftermarket merilnik v tehnoshop-u in, da mu deluje 2leti BP. Pomojem je vse malo od sreče odvisno ;D

Nisem prepričan, da perburg nebi deloval. Izhodne vrednosti ma enake, res pa je, da je malo drugačen način merjenja. Če ga kupiš, posreduj izkušnjo, lahko pa se tudi probaš dogovorit, da ga vrneš, če ne bo delovalo, kot je treba.
Na vrh
Smejko
12 mar 2012, 20:06
Član #2532
Prijavljen dne: 29 dec 2011, 22:55
Lokacija: Bled
Objav: 114
Smotanci poj, da koj Pierburga ne vgrajujejo notri pa je, če je toliko bolj vzdržljiv.
Na vrh
Augi
12 mar 2012, 21:13
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 1003
Na D5-ki dela brez problema
http://www.maf-shop.com/product_info.php/language/en/info/p107_Luftmassenmesser-PIERBURG-7-22701-05-0-Alfa-Fiat-Hyundai-Opel.html

tu pa še kompatibilnost
http://www.maf-sensors.nl/a-21931168/volvo/pierburg-luchtmassameter-volvo

[ Uredi 12 mar 2012, 21:14 ]
Na vrh
Smejko
13 mar 2012, 09:45
Član #2532
Prijavljen dne: 29 dec 2011, 22:55
Lokacija: Bled
Objav: 114
Za vse naštete je samo za S40 ni.
Na vrh
mVm
13 mar 2012, 11:07
Član #1569
Prijavljen dne: 15 mar 2010, 09:19
Objav: 134
Rabiš MAF za motor, ki je nastal v sodelovanju PSA in Ford koncerna. Tisti link zgoraj je za Volvo motorje.
Vsi do sedaj so opisali varijante z D5 motorjem. Mislim da moraš iskat alternative, ki delujejo z 2.0 dizel motorji vgrajenimi v Citroene, Peugeote in Forde...
Na vrh
Pojdi na stran  [1] 2

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 74, Članov: 1 ...
Volvej ogleduje news.php

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5981
najnovejši član: Bobbikedge
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete