Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Raba in vzdrževanje
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Brisalci prednjih žarometov

Avtor objava
alfaromeo
12 nov 2006, 22:22 Predogled tiskanja
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Nekaj mi je začel nagajati prednji desni birsalec žarometa. Ima kdo s tem kaj izkušenj? Upam da ni zanič motorček :-( . Ima kdo idejo kje bi vse lahko bil slab kontak....

lp
Na vrh
Volvosson
13 nov 2006, 20:11
Član #44
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 19:58
Objav: 17
Ne moreš verjeti. Že nekaj časa imam isti problem. Pri meni dela za kratek čas, ko daš kontakt in se potem takoj izklopi. Če ga nekajkrat odvzameš in daš zaporedoma, se ne premakne več. Če poskusim znova čez nekaj časa, se spet malenkost premakne. Imam občutek, da se nekaj pregreva. Ima kdo kako idejo?

lp
Na vrh
Blaž
14 nov 2006, 08:21
Član #7
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31
Objav: 1283
Na 740-ki mi je tud to delal!
Sam pr men je blo sam to, da je bil motorček zamazan in mal zarjavel!
Celga spucal pa namazal in je stvar delala!
Isto se mi je naredl na zadnjem brisalcu! Če se ne uporablja velik se nabere umazanija pol pa tojk stisne palčko, da je ne zasuče več oz se ustavla!
Na vrh
alfaromeo
14 nov 2006, 15:14
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Aha okej. No jaz sem nekaj konektorje praskal in potem se je brisalec malo premaknil ko sem dal skupaj. Najbrž so pa tudi motorčki malo za spucat. Verjetno je potrebno odmontirat prednji žaromet ......
Na vrh
Blaž
14 nov 2006, 15:49
Član #7
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31
Objav: 1283
Za probat je - ni pa lušt del!
Je pa že par let od tega pa se ne spomnem več točn, ampk ni blo mal del vn dobit! :$
Na vrh
Zelen_V70TDI
16 nov 2006, 15:08
Član #24
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 06:49
Objav: 102
veliko izkušenj...

na 850kah rado zeza:

1. snameš brisalček, plastiko med lučjo in odbijačem in odviješ vijaka motorja.
leva stran je pesem ker imaš zraven akumulatorja velikooo prostora tako da tukaj nebi preveč razpravljal...Desna stran gre pa tako: snameš dovod zraka za računalnik, pokrov škatle z računalnikom, konektorje za diagnostiko - tisti wonderbox samo potegneš navzgor pa je sneto, cev po kateri natakaš tekočino za šipe ravno tako samo potegneš navzgor. 1x vijak ki je šraufan v pleh in drži škatlo z računalnikom, potem pa samo dvigneš plastiko (malo spretnosti pa gre), rač. ni treba odklapljati. sedaj dosti prostora da snameš motor ven - malo potrpežljivosti pa ga spraviš mimo cevi od kondenzatorja klime pa je zunaj.

2. razdreš motorček - z zadnje strani ima kar nekaj plastičnih jezičkov ki morajo biti sproščeni vsi naenkrat da katerega ne polomiš - jaz sem si pomagaj z nekaj majhnimi izvijači pa je šlo narazen. Preden snameš ven os in zobnike jih slikaj in si naredi kakšne oznake z alk. markerjem da boš vedel kako gre vse skupaj nazaj.

3. Problem: je eden in edini - kontakti(razen če je motor fuč kar pa je redko). Notri ima nekaj bakrenih ploščatih vodnikov in pa nek odmikač ki odmakne in primakne enega izmed teh bakrenih "trakcev". Ko zadeva s časom dobi plast oksida se motor ne ustavi tam kjer bi se morala. zadevo pobrusiš s finim smirkovim papirjem pa je ok. drugakontakta ki jih moraš preveriti pa sta od motorčka. Motorček je nasajen v ležišče in tudi kontakti so samo nasajeni. Očistiš in zalotaš.

Sestavljanje in inštalacija je obratno kot je šlo narazen.

Pa ne pozabi dati nekaj masti tam kjer pride os skozi ohišje da preprečiš vstop vode in soli v notranjost.


Ta postopek sem delal na nekaj 850kah pa je bilo potem vedno ok.

P.s.: mislim da imam doma nekje še en kpl. motorček ki mi je ostal od 850ke (pred kratkim prodal) pa se ne spomnem ali levega ali desnega. Nisem pa imel časa preveriti ali mi paše na 70ko za rezervo.
Na vrh
Zelen_V70TDI
16 nov 2006, 15:09
Član #24
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 06:49
Objav: 102
še nekaj - simptomi ki jih je opisal Volvosson so tapravi za to kar sem zgoraj napisal...
Na vrh
alfaromeo
16 nov 2006, 15:25
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Aha. Okej hvala za info. Se bom enkrat v bližnji prihodnosti malo pozabaval .......
Na vrh
Blaž
16 nov 2006, 15:35
Član #7
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31
Objav: 1283
Tak nekak je postopek! (y) (y)

Pa obilo užitkov - upam, da na 70-ki ne bo treba tega kmal delat!
Na vrh
alfaromeo
08 feb 2007, 15:21
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Levega motorčka res ni probelm ven dobiti, ker je veliko prostora. Z desnim motorčkom se bom pa še malo pozabaval. Zakaj imam tako velike roke :online: :erhm: .

Sedaj sem uspešno razdrl škatlo motrčka. Pokrovček je pritrjen z tremi velikimi štifti, enega sem uspešno zlomil :birth:. Notri je vse od masti. Vodniki so vsi mastni, ni pa nič videti, da bi oksidirali in imeli vovka. So lepo zlaterumene barve. Zato se bom malo pozabaval in ščistil vse in upam da bo potem delalo.

lp
Na vrh
alfaromeo
07 mar 2007, 13:39
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Poročilo:

Leva stran dela okej, za demontažo sem upošteval napotke V70TDIja. Vse skupaj mi je vzelo približno 30 min, potem neke 2 urce, da sem motorček razstavil, očistil, sestavil nazaj, parkrat preizkusil kako dela in nato končno sestavil vse v prvotno stanje. Zadeva dela odlično.

motorček izgleda takole

motorček 1
motorček 2
motorček 3
Drobovje

Desna stran je pa veliko bolj komplicirana, kar se tiče demontaže. Napotki V70TDI-ja so pomankljivi. Jaz sem se lotil zadeve po sledečem vrstnem redu in tako kot piše v vadisu:
~ Odmaknil ekspanzijsko posodo
~ Odvijačil Magic/wonder box
~ Odvijačil ključavnico motornega pokrova(pomembno si je zapomniti višino ključavnice, ki je nastavljiva. Zaradi nepravilne višine le te, ti motorni pokrov lahko striže z blatnikom.
~ odmaknil pozicijsko luč
~ odvijačil gl. luč

Nato se začne veselica. Motorček birsalca odvijačiš, nato pa ga zelo težko dobiš ven. Ovirajo te kabli od magic boxa, cev klime, .... Priporočam, da to stvar delata dva, in sicer en krivi kabel, drugi pa proba izvleči motorček.
Ves poseg traja nekih 60 min. Nato sem motorček razdrl in ga zopet očistil sestavil nazaj in ni delal. Sem že mislil, da je šel motorček rakom žvižgat. Naredil preizkus;zgolj motorček direktno zvežem na akumulator in ugotovim, da el. motorček dela. Sestavim nazaj in probam. Ne dela kot bi moglo. Živčno brusim in čistim kontakte, nič boljše. Nato ugotovim, da me zaj.....va kovinski košček velikosti 1cm2, zato ga vržem ven. Sestavim motorček, zadevo na hitro in površno probava(pozna ura) in zadeva dela. Vse sestaviva nazaj in se lepo odpeljem. Pridem domov in probavam in ugotovim naslednje:
Ko na kratko pošpricam po šipi, zadeva kar šprica par sekund. , oziroma toliko časa, dokler brisalec na lučeh ne "obriše" luči dvakrat. Odklopim desni motorček in zadeva dela normalno. Zanima me kakšno fukcijo ima tisti 1cm2 velik "kovinski košček",ki sem ga odstranil. Verjetno je problem nastal zaradi odtranitve "tistega koščka", ki je vems med dvema kontaktoma, in sicer takole, ali pač??? :wacko:

[ Uredi 07 mar 2007, 16:32 ]
Na vrh
VOLVO 850
14 jun 2007, 21:37
Član #37
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 14:50
Objav: 11
Tudi meni ne dela sprednji brisalec žarometa (desni).
Sem si vzel čas ter ga odmontiral .Prav všečno delo....No ko sem ga ponovno priključil so začeli brisalci sami delati in voda je brizgala. Ko sem ga izklopil spet vse dela normalno. Sumim, da je nekaj v stiku.
Ja in pri demontaži sem polomil kar nekaj zob.
Nimam več živcev, da bi iskal naprej zato , če ima kdo delujoči desni brisalec ga kupim.
Na vrh
Zelen_V70TDI
19 jun 2007, 13:25
Član #24
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 06:49
Objav: 102
kovinski košček ca 1x1cm je sicer usmerniška dioda in če si jo vzel ven verjetno ne bo delovalo 100% kot bi moglo. V mojih navodilih so sicer pomanjklivosti oz. odstopanja od vadisa ker vem iz izkušenj da se da izogniti demontaži ključavnice za motorni pokrov in še čemu... le malo potrpežljivosti in spretnosti pa gre..
Na vrh
Zelen_V70TDI
19 jun 2007, 13:28
Član #24
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 06:49
Objav: 102
en motorček še imam od 850ke ne vem pa ali je levi ali desni... bom preveril
Na vrh
Zelen_V70TDI
20 jun 2007, 19:22
Član #24
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 06:49
Objav: 102
žal je levi motorček.
Na vrh
alfaromeo
21 jun 2007, 11:00
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Koliko je star in ali dela? Cena? lahko ZS
Na vrh
alfaromeo
15 jan 2008, 16:20
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Vsi posti, ki so govorili o obnovi prabol žarometov in svetilnosti le - teh, so prestavljeni v novo temo

[ Uredi 15 jan 2008, 17:18 ]
Na vrh
volhart
05 nov 2009, 19:27
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Rabil bi sprednji levi brisalec za luc. Ce bo treba, kupim tudi oba. Ne rabim pa motorckov in kablov itd. Ce bo treba, pa po dogovoru.
Na vrh
Blaž 460
09 jan 2013, 09:58
Član #40
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52
Lokacija: Ljubljana
Objav: 814
zdravo,

bi prosil za pomoč, če ima kdo izkušnje s tem na S40, 1. gen, pred faceliftom? ne bi rad razšraufal pol avta za brez veze, nato pa ugotovil, da je čisto simpl postopek.

gre za voznikovo stran.

moja ideja je, da najprej odstranim luč, nato pa bom lahko prišel do modula - razmišljam pravilno?
Na vrh
Blaž 460
09 jan 2013, 10:03
Član #40
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52
Lokacija: Ljubljana
Objav: 814
zdravo,

bi prosil za pomoč, če ima kdo izkušnje s tem na S40, 1. gen, pred faceliftom? ne bi rad razšraufal pol avta za brez veze, nato pa ugotovil, da je čisto simpl postopek.

gre za voznikovo stran.

moja ideja je, da najprej odstranim luč, nato pa bom lahko prišel do modula - razmišljam pravilno?
Na vrh
Terminator
09 jan 2013, 15:34
Član #74
Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29
Lokacija: Ljubljana
Objav: 2980
Če želiš odstraniti luč moraš najprej odstraniti odbijač. Nekateri luč celo spravijo ven brez da bi sneli odbijač, vendar mi ni jasno kako jim to uspe...sam sem raje snel odbijač, da ga nebi poškodoval ko bi jemal ven luč. Sem pa imel na moji V40 brez brisalcev luči.
Na vrh
Blaž 460
09 jan 2013, 17:46
Član #40
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52
Lokacija: Ljubljana
Objav: 814
no, sem prišel sam do tega, da brez odstranitve odbijača pač ne bo šlo .... se pa načeloma dobim za vikend s pleškotom in bova vzela zadevo narazen (moram priti do motorčka za brisalček) in tudi malo poslikala zadevo.
Na vrh
Blaž 460
18 apr 2013, 17:32
Član #40
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52
Lokacija: Ljubljana
Objav: 814
no, od tega vikenda je kar nekaj časa minilo

zadevo se vzame na s40 v40 ven dokaj enostavno in brez šraufanja odbijača - se ga lahko samo toliko odšraufa, da se premika, potem pa gre luč ven čist simpl. ko je luč zunaj, odviješ s ključem 2 vijaka in to je to.

evo, zadevo sem vzel ven. zapečena svinjarija. na kolektorju od motorčka je bilo tako svinjsko, da ni čudno, da ni delal.



slikce sledijo, ko bom imel čas

[ Uredi 18 apr 2013, 17:35 ]
Na vrh
T.D volvoˇs
29 nov 2013, 13:01
Član #8484
Prijavljen dne: 27 nov 2013, 11:34
Objav: 64
Jaz bi tudi meu oba brisalca prednjih žarometov če ima kdo
Na vrh
Blaž 460
29 nov 2013, 15:25
Član #40
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52
Lokacija: Ljubljana
Objav: 814
moraš vedet, da je treba predelat odbijač, da paše zadeva skupaj. drugače pa je treba cel odbijač potegnt dol, če hočeš pridt do desnega, levega pa se da dobit dol, da odbijaš samo malo "odmakneš". pa ni lih simpl, ker je z orodjem težko pridt zravn
Na vrh
Blaž 460
12 dec 2013, 23:52
Član #40
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52
Lokacija: Ljubljana
Objav: 814
no, kot sem že obljubil pred časom .... postopek popravila v slikah. vse delate na lastno odgovornost in tako naprej. zapomnite si, kako so bili zobniki postavljeni, drugače bo potrebno preizkušati, kako jih postaviti. ko vlečete motorček ven je potrebno paziti na nek element (črna ploščica), ki ga držijo bakrene povezave; najbrž kak bimetal, ali pa dioda, da ga ne moreš po nesreči kontra zavrtet .... .

takole zgleda zadeva, ko jo dobiš ven


odstranimo zadnjo stranico:


odstranimo tesnila


nato moramo pobrati ven gred. zdaj lahko začnemo z razkopavanjem drobovja.


in v rokah imamo motorček!


katerega seveda vzamemo narazen (tukaj je potrebnega nekaj potrpljenja)


očistimo kolektor (jaz sem ga še spoliral)



motorček sestavimo (jaz sem ga še zalepil, ker tisti jezički ob strani po posegu niso držali



zvesti pomočnik ni bil ravno navdušen


nazaj nataknemo polža


in zadevo vstavimo nazaj v ohišje ter začnemo s sestavljanjem


no, jaz sem imel preveč časa in sem še nosilček očistil ter pobarval


[ Uredi 12 dec 2013, 23:55 ]
Na vrh
T.D volvoˇs
13 dec 2013, 08:27
Član #8484
Prijavljen dne: 27 nov 2013, 11:34
Objav: 64
Dam ti en velik "thumbs up" za slikovni postopek bom js tut naredu zdej to u kratkem pa nebo vec zajbavalo
Na vrh
alfaromeo
13 dec 2013, 08:53
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Blaž 460

Tudi sam se bom ponovno lotil teh motorčkov.
Na vrh
Blaž 460
13 dec 2013, 11:12
Član #40
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52
Lokacija: Ljubljana
Objav: 814
aja, verjetno se da tisti motorček na ebayu naročit in kupit za par evrov (gre za boschev motorček, na eni od slik je viden part number). jaz sem ga čistil, ker sem imel avto razstavljen in nisem imel časa čakat nanj.
Na vrh
sportivo
13 dec 2013, 17:07
Član #4357
Prijavljen dne: 06 maj 2013, 18:45
Lokacija: Ljubljana
Objav: 199
Blaž 460 POHVALNO!!

Moj levi motorček pri S60 tudi miruje in ga bo treba enkrat nekako sneti dol in pogledati. Slikovni material mi bo sigurno prišel prav. Hvala!
Na vrh
Sverige
19 dec 2013, 21:19
Član #412
Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18
Objav: 743
Jaz bi pa te brisalce najraje vrgel dol, ker mi tok ne pašejo na avto. Niti neke funkcije posebej uporabne se mi zdi da nimajo.
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 21, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5983
najnovejši član: Wllkeirob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete