Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: 850 / S70 / V70 (1. gen) / C70 (1. gen) / XC70 (1. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

D5 ali 2,5TD motor

Pojdi na stran  [1] 2
Avtor objava
volvička
18 avg 2011, 07:50 Predogled tiskanja
Član #2359
Prijavljen dne: 18 avg 2011, 07:28
Objav: 3
Zanima me, kater motor je boljši D5 od volvota ali 2,5TDI od audija/vw, ki je lahko tudi v volvotu.

Pravijo, da je 2,5TDI odličen motor v odličnem avtomobilu.

Mnenja prosim.

LP
Na vrh
volvo mojster
18 avg 2011, 08:07
Član #1399
Prijavljen dne: 29 nov 2009, 16:40
Objav: 146
D5
Na vrh
revival
18 avg 2011, 10:39
Član #1874
Prijavljen dne: 04 okt 2010, 18:14
Objav: 220
TDI je menda odličen,samo vprašanje če še kakšnega dobiš,ki ima REALNO pod 300000km,torej ti ostane samo še D5
Na vrh
MKovic
19 avg 2011, 20:18
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
Bolje TDI z miljon kilometri kot D5 z 200.000.
Pa zares: stvar okusa. Osebno ne bi imel nikoli več ne prvega ne drugega, je pa TDI diesel stare šole, med tem ko je D5 predelan bencinski motor. Če bencinski "predniki" (2.4T in drugi) napovedujejo zanesljivost tega dieselskega agregata, bi se ga izogibal v zajetnem loku.
Tudi razlika v stroških vzdrževanja je bistvena: deli za TDI so na voljo za simbolično ceno, Volvo pa zahteva za dele za svojega D5 (in 2.4D) celo premoženje.
Na vrh
bvogri
19 avg 2011, 20:54
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Hmmm D5 naj bi bili zelo dobri motorji. Glede vzdržljivosti in porabe. Nevem kaj ima veze to da je na bratskem bloku kot 2.4T?... potem lahko posplošuješ na celo paleto volvo motorjev , ki pa veljajo za zanesljive. Imajo pa precej turbo luknje tisti začetni letniki. Drugače je sodobenjši z CR tehnologijo.

TDI je starejši, bolj odporen na razno zlorabljanje (tudi z gorivom - npr. kurilec). Je bolj robat. Meni je zvok tega motorja celo všeč nekaterim pač ni. Zmogljivosti so glede na deklarirano moč odlične, prav tako poraba. Res pa težko najdeš ohranjen in nezvožen primerek. Veliko jih tudi rabi kakšen poseg pri nastavitvi predvžiga ali čem drugem ker lahko precej kadijo. Osnovne stvari pa ti res porihta vsak drugi pod kozolcem in tudi delov je precej ''na trgu''.

[ Uredi 19 avg 2011, 21:10 ]
Na vrh
Augi
19 avg 2011, 21:17
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 1003
Sploh ne vem kaj se misli s tem, da je D5 predelan bencinski motor... Da pa o vzdržljivosti D5 motorja ne izgubljam besed. Ne rečem, da dotični TDI ni vzdržljiv, lahko pa z gotovostjo trdim da je D5 enako vzdržljiv če ne še bolj.
Volvička, nič te ne stane, če pokličeš na Dumido in povprašaš o vzdržljivosti D5 motorjev, ti bodo z veseljem znali povedat koliko je/ni problemov z agregati D5, koliko vzdržijo, koliko vzdržijo turbine.... Kaj hočem povedat? Znanih problemov z D5 motorji NI! Razen kakšna cev od intercoolerja ni prav nič problematično, D5 je eden od najbolj vzdržljivih volvovih agregatov. To primerjat z vzdržljivostjo 2.4T motorjev je pa po mojem mnenju idiotizem ker govorim iz LASTNIH izkušenj.
Na vrh
bvogri
19 avg 2011, 21:42
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
...One obvious parameter in the design brief was to utilise one of the most compact and strongest engine blocks on the market: Volvo’s own 5-cylinder aluminium block that was originally launched in the Volvo 850 in 1991 and which has since thus far seen a production run in excess of 2 million units. This block was designed and dimensioned from the very outset to be able to accommodate diesel power.
Since the cylinder head too is made of aluminium, the Volvo D5 weighs just 185 kg...


To je to. Sicer pa če že primerjamo glede na bencinske brate ima marsikatera bencinska 850-ka, V70... že precej km in lepo prede. Problem je bolj v periferiji (neumen/zastareg sistem vžiga naprimer). Če pije olje je stvar ponavadi samo v teflonih, sam motor pa je ko ga odpreš.

TDI zdrži res marsikaj. Če ne drugega ima D5 bolj občutljiv sistem vbrizga (CR) in ostalo periferijo. Načeloma pa za D5(164) nisem slišal o nekih konstrukcijskih ali serijskih napakah.

[ Uredi 19 avg 2011, 21:44 ]
Na vrh
Ovlov
19 avg 2011, 22:19
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 700
MKovic je napisal(a): ...

Bolje TDI z miljon kilometri kot D5 z 200.000.


Aha, zdaj mi je končno jasno, zakaj nemški taksisti prodajajo V70 D5-ke že pri 700.000 km!
Na vrh
PP
20 avg 2011, 11:10
Član #706
Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04
Lokacija: SLB
Objav: 673
Večina D5 vozil v SLO ima krepko čez 200.000km, z 164km motorjem ni skoraj nobenih tezav. Menjajo se samo deli kjer je zraven guma, za kar pa vemo da je minljivo pri vsakem avtu.
D5 je zagotovo bolj varčen kot 2.5TDI.
Z CR je pa tako. Ko pride nekaj novega v tradicionalno avtomobilsko industrijo vsei grajajo ker zadeve pač ne poznajo. Potem pa se vse to poleže, tudi VW se je vdal.

Stara šola z šraudencigerjem prisega na TDI, malo novejša pa na D5

Skratka D5 je

MKovic: Zakaj pa ti več ne vozis TDI-ja če je tako dober???

PP


Na vrh
MKovic
20 avg 2011, 19:04
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
Se opravičujem vsem D5-ašem.
Sedaj lahko že skoraj predvidim kdo bo skočil v zrak če omenim S40/V50, ali pa povem kaj o D5. Bog ne daj, da pokritiziram S60, vojni pohod na obzorju... ha ha
Predlagam, da na forumu prepovemo objavo mnenj, ki niso skladna z Volvoisko doktrino, imenujemo skupino, ki bo cenzurirala takšne politično nekorektne objave, hitra sodišča, ki bodo prestopnike kaznovala in strelski vod, ki bo kazen izvrševal.
Za domovino....
Na vrh
volhart
20 avg 2011, 19:47
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Men je vsen, samo za boga ne kritizirat 850. Mal heca. Predlagam, da si med sabo malce zamenjamo avtomobile, da bomo vsi lahko vse vozili in bo porazdelitev mnenj upravicena.

P.S. Da malce skritiziram 850. Jezi me, ker se ob trku ni steni skoraj nic poznalo, avtu pa precej. Sem upal, da bo tak tank vsaj skoznjo prisel. Ja jebi ga.
Na vrh
volvička
01 sep 2011, 11:00
Član #2359
Prijavljen dne: 18 avg 2011, 07:28
Objav: 3
Mehanik mi je reku, da bejž od volvo dizla, da ma volvo dobre bencinarje, vw pa dizle... no se sem to že velikrat slišu.

[ Uredi 01 sep 2011, 11:01 ]
Na vrh
divja jaga
01 sep 2011, 11:22
Član #398
Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38
Objav: 1613
To je ziher vw/audi mehanik, ki ti je rekel. Mislim, da s kakšnim volvovim dizlom nimaš kaj zgrešit, v kolikor je avto bil redno in kvalitetno servisiran. Če prej ni ok servisa te tudi "odličen" vw motor ne zadovolji ;)
Na vrh
volvo mojster
01 sep 2011, 12:35
Član #1399
Prijavljen dne: 29 nov 2009, 16:40
Objav: 146
Mislim da je d5 dalec boljsi od vw dizlov.
Na vrh
Ovlov
01 sep 2011, 13:38
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 700
volvička je napisal(a): ...

Mehanik mi je reku, da bejž od volvo dizla


Bejž od tega mehanika!
Na vrh
alfaromeo
01 sep 2011, 17:49
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Tale mehanik je kreten. Rekel je pa to za to, ker ne pozna motorja, posledično lahko menja le olje in filtre...
Na vrh
mihaelz
01 sep 2011, 19:15
Član #520
Prijavljen dne: 27 nov 2007, 11:08
Lokacija: TuPaTam
Objav: 446
volvička je napisal(a): ...

Mehanik mi je reku, da bejž od volvo dizla, da ma volvo dobre bencinarje, vw pa dizle... no se sem to že velikrat slišu.


He he, ta mehanik živi še v časih ko je Volvo uporabljal VAG dizel motorje in za tiste je res veljalo bejž od Volvo dizla
Tako, da res raj bejž od takega mehanika

[ Uredi 01 sep 2011, 19:17 ]
Na vrh
Damijan
01 sep 2011, 19:23
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Ja, bejž od tega mehanika in od VW dizlov. So trenutno med najslabšimi, kar jih je.
Na vrh
MKovic
01 sep 2011, 20:58
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
Najslabši motor, ki se je kdajkoli nahajal v Volvu je bil VW/Audijev D6 (D24 ali D24T), to povsem drži. V primerjavi z Volvovimi motorji tistega časa je bil notorično nezanesljiv.
Drugi najslabši motor, ki se je kdajkoli nahaja v Volvu je bencinski PRV B27(8)(0), ki je nastal v kooperaciji Volva, Renaulta in Peugeota.
Najzanesljivejši Volvov motor je B200 ali B230 pred letnikom 1986.

To so dejstva, sedaj prehajam na svoja mnenja.
Slabi Volvovi motoriji so definitivno še 2.4T, zgodnji vrstni šestvaljniki iz 960, S90 in S80 (porozni aluminjasti bloki), tesno jim sledijo Volvove izpeljanke Renaultovih motorjev iz serije 3/4.
Današnji VW dieselski motroj v izvedenki 2.0 TDI, ki se nahaja v Passatu je po mojem mnenju in izkušnjah med najnezanesljivejšimi motorji. Robatost bi mu vsekakor oprostil, če bi v zameno nudil robustnost, vendar je žal ne.

Da, vsekakor se pridružujem mnenjem: takšnemu "mehaniku" ne bi dal popravljati niti kosilnice.
Na vrh
bvogri
02 sep 2011, 01:14
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Tukaj gre tema kar vse povprek... Od novih do starih, do nevem česa še.

Stari R5 TDI je eden najboljših in najrobustnejših dizlov. Kar ga zdele biksajo s temi novejšimi 2.0(in 1.6) TDi-ji nima s tem nobene povezave.

Tele privzeta prepričanja kdo dela kaj boljše so tudi dostikrat neumna in napačna. Skoraj vsaka znamka ima motorje/modele, ki so se odlično odrezali in tiste ki niso dobra izbira.

[ Uredi 02 sep 2011, 01:17 ]
Na vrh
Kelvan
02 sep 2011, 08:07
Član #796
Prijavljen dne: 25 jun 2008, 16:12
Objav: 470
jaz zaenkrat kar prisegam na 2.5TDI... pred v70 sem imel s70 in sta se oba obnesla zelo dobro. Mogoče je prednost "starejše" mašine tudi v tem, da jo lahko popravljajo skoraj vsi mehaniki. Sicer pa tudi za D5 nekih hujših kritik nisem slišal, tako da je končna odločitev seveda na strani uporabnika
Na vrh
Spletna stran
Augi
02 sep 2011, 13:57
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 1003
Kevlan, ja stare 2.5 TDI je lahko popravlja vsak, Starih D5 pa ne poprvlja skoraj nihče, ker se ne kvarijo
Na vrh
MKovic
02 sep 2011, 18:53
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
Augi je napisal(a): ...

Kevlan, ja stare 2.5 TDI je lahko popravlja vsak, Starih D5 pa ne poprvlja skoraj nihče, ker se ne kvarijo

"Stare" D5? hahahaha
Motor je na trgu manj kot 10 let, v Volvovih enotah je to en dan in pol.
Se slišiva leta 2035.
Na vrh
Ovlov
02 sep 2011, 19:52
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 700
MKovic je napisal(a): ...

"Stare" D5? hahahaha
Motor je na trgu manj kot 10 let, v Volvovih enotah je to en dan in pol.
Se slišiva leta 2035.


Hm, ali ni pri motorjih majčkeno drugače kot pri ljudeh? Da se namreč njihova starost (in torej vzdržljivost) šteje predvsem s prevoženimi kilometri, ne pa leti? Če bi npr. MKovica jutri konzerviral in ga postavil v garažo, čez 30 let najbrž ne bi več kaj prida vlekel – tako kot bi po tem času nov/mlad konzerviran motor. Je pač tako, da je kilometraža današnjih avtomobilov neprimerno večja, kot je bila nekoč, zato se mi zdi povsem smisleno govoriti o "starih" D5-kah ...
Na vrh
MKovic
02 sep 2011, 20:26
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
Ovlov je napisal(a): ...

MKovic je napisal(a): ...

"Stare" D5? hahahaha
Motor je na trgu manj kot 10 let, v Volvovih enotah je to en dan in pol.
Se slišiva leta 2035.


Hm, ali ni pri motorjih majčkeno drugače kot pri ljudeh? Da se namreč njihova starost (in torej vzdržljivost) šteje predvsem s prevoženimi kilometri, ne pa leti? Če bi npr. MKovica jutri konzerviral in ga postavil v garažo, čez 30 let najbrž ne bi več kaj prida vlekel – tako kot bi po tem času nov/mlad konzerviran motor. Je pač tako, da je kilometraža današnjih avtomobilov neprimerno večja, kot je bila nekoč, zato se mi zdi povsem smisleno govoriti o "starih" D5-kah ...

Ah, jaz sem že prestar za konzervacijo. Škoda sredstev in prostora.
Glej, 2.5 TDI je izdelan v bog ve kakšnem številu, poganja vse od Audijev, VW-jev, kombijev, poltovornjakov in celo Tuaregov, dva sestavljena v enoto poganjata celo Porscheje. V vseh teh aplikacijah se je izkazal za zanesljivega. D5 v kontrastu poganja izredno malo število vozil: nekaj Volvovih modelov zadnjih nekaj let. Da, obstajajo taksiji z "miljardami" kilometrov, vendar je potrebno upoštevati, da so takšna vozila (kot tudi rent-a-car primerki) izredno dobro in redno vzdrževani. Primerjava je zato povsem nemogoča. Zanima me kaj bo z D5 motorji, ki bodo v uporabi v civilne namene, povprečno vzdrževani ali celo zanemarjani. O tem pa bomo lahko odločali šele čez 10+ let. Torej se slišiva takrat, morda se motim, če se častim 6-pack. .
Aha, by the way, vlečem pa slabo že sedaj - not my thing. ;)
Na vrh
Augi
02 sep 2011, 22:44
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 1003
In zato ker folk avtov ne vzdržuje in redno servisira, potem je pa avto slab... To mi vse pove o takih zagovornikih VAG-ov.
Na vrh
Ovlov
03 sep 2011, 11:00
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 700
MKovic je napisal(a): ...

Ah, jaz sem že prestar za konzervacijo. Škoda sredstev in prostora.
Glej, 2.5 TDI je izdelan v bog ve kakšnem številu, poganja vse od Audijev, VW-jev, kombijev, poltovornjakov in celo Tuaregov, dva sestavljena v enoto poganjata celo Porscheje. V vseh teh aplikacijah se je izkazal za zanesljivega. D5 v kontrastu poganja izredno malo število vozil: nekaj Volvovih modelov zadnjih nekaj let. Da, obstajajo taksiji z "miljardami" kilometrov, vendar je potrebno upoštevati, da so takšna vozila (kot tudi rent-a-car primerki) izredno dobro in redno vzdrževani. Primerjava je zato povsem nemogoča. Zanima me kaj bo z D5 motorji, ki bodo v uporabi v civilne namene, povprečno vzdrževani ali celo zanemarjani. O tem pa bomo lahko odločali šele čez 10+ let. Torej se slišiva takrat, morda se motim, če se častim 6-pack. .
Aha, by the way, vlečem pa slabo že sedaj - not my thing. ;)


He he, se pravi, da se nama z D5 bolj slabo piše. Glede na morje 2,5TDI-jev, ki klopočejo v porschejih, kombijih, poltovornjakih, kombajnih, kosilnicah, kotlovnicah, žagah idr. "civilnih" pogonih, in na zgolj peščico D5-k, katerih število nikoli ne bo doseglo kritične mase, ki bi prepričala ljudi Kovičevega kova, se bom očitno moral kar lepo sprijazniti z dejstvom, da je primerjava med tema dvema motorjema "povsem nemogoča". Stvar mi otežujejo še taksisti z "milijardo" km na števcih, ki iz gole hudobije redno vzdržujejo svoje D5-ke, samo zato, da jih ne bi mogel primerjati s povsem zanemarjenimi TDI-ji, ki brez olja tiktakajo kot švicarske urice! Pri tem mi najbrž ne bi pomagal niti argument, da taksi vožnje najbrž niso ravno zgled prijaznosti do avta in da se najbrž tudi stranke rent-a-cara ne ponašajo s pretirano rahločutnostjo do najetih avtov. Ne, zato bom rajši že kar zdaj izstopil iz tega neenakega boja – oglašam pa se tudi že kar zdaj, saj močno dvomim, da me bo čez 10+ let stvar še kaj prida vznemirjala ...
Na vrh
Volvo. 4 life
03 sep 2011, 17:44
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
Jaz pa sem slišal da je D5 Renaultov motor

Pa še nekaj sem slišal, večino od mehanikov ... katastrofa od motorja teli tanovi Passati. Karkoli, zgodbe take ali drugačne, se je vredno prepirati

Za moje pojme, oriđidiđi Volvo, best of the best, made from Sweden with love - T-5, D-5
Na vrh
Augi
03 sep 2011, 18:39
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 1003
Volvo. 4 life je napisal(a): ...

Jaz pa sem slišal da je D5 Renaultov motor

Pa še nekaj sem slišal, večino od mehanikov ... katastrofa od motorja teli tanovi Passati. Karkoli, zgodbe take ali drugačne, se je vredno prepirati

Za moje pojme, oriđidiđi Volvo, best of the best, made from Sweden with love - T-5, D-5


In v katerem Renaultu je vgrajen D5?
Ne samo Passati... vsi ki imajo oznako TDI...
Na vrh
urber
04 sep 2011, 01:01
Član #921
Prijavljen dne: 03 nov 2008, 15:29
Lokacija: Laško
Objav: 817
Torej, nekaj kar sem razbral versus D5, nima veze ali motor naredi 1000 ali 2000000km, čez 20 let se bo videlo a je motor dober ali ne. Se pravi, kilometrina nima veze, samo leta. Pa v koliko vozilih je.
By the way, 2.5TDI nebi imel v Volvu zaradi enega razloga; zakaj bi imel v švedu faking VAGa??? Aja, zato, D5 je izredno nezanesljiv, predvsem na podlagi 2.4T, motorja iz katerega izhaja.
Verjetno @MKovic tole jemlješ kot osebni napad (bognedaj da rečeš karkoli proti S40 S60, si nor, meni se bo strgalo), vojno, ampak, se ti ne zdi, da so tvoji komentarji občasno malo smešni?
Na vrh
MKovic
04 sep 2011, 12:02
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
Ovlov je napisal(a): ...

... z dejstvom, da je primerjava med tema dvema motorjema "povsem nemogoča". Stvar mi otežujejo še taksisti z "milijardo" km na števcih, ki iz gole hudobije redno vzdržujejo svoje D5-ke, samo zato, da jih ne bi mogel primerjati s povsem zanemarjenimi TDI-ji,...


Ah, ne gre za moj kapric, zgolj za osnovna načela statistike in da - logike. Na eni strani motor, ki je v produkciji 25 let in si je v tem času ustvaril odličen renome, na drugi strani pa motor, ki je na svetu nekaj let in poganja le nekaj tisoč vozil. Se zdi primerjava v tem trenutku realno mogoča?

Osebno pa se ne bi odločil ne za TDI ne za D5, ne sedaj in ne čez 10 let.



Na vrh
Pojdi na stran  [1] 2

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 48, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5982
najnovejši član: Wbizcerob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete